Tässä mietin omaa häiriintyneisyyteni tilaa, kun musta huumori tuntuu uppoavan ja naureskelen päättömille jutuillekin täällä palstoilla. Joskus jopa huvittaa ihmisten omasta mielestäni typerät kysymykset... Trollitkin saavat nauruistani osansa. Mietin, onko häiriintynyttä joskus kirjoittaa omalla nimellään ja joskus "puskista", onko häiriintynyttä lähettää spontaanisti viestejä ihmisille joita ei tunne, onko häiriintynyttä flirttailla tuntemattomille ihmisille, onko häiriintynyttä koskettaa toista ihmistä kädelle tai selkään.. Vai onko se kenties vain suomalaisuuden tuomaa sisäänpäinkääntyneisyyttä ajatella niin.
Mitä asioita pidät häiriintyneenä?
Mikä on häiriintyneintä, mitä olet kohdannut elämässäsi?
Oletko itse häiriintynyt? Onko joku tuttavasi häiriintynyt ja miten se ilmenee?
Ps. Ovatko palstalaiset häiriintyneitä? Onko se tarttuvaa?
Kuinka häiriintynyt olet?
21
118
Vastaukset
- zisel
Mitä asioita pidät häiriintyneenä?
- Ekana tuli mieleen sellanen toiminta joka vahingoittaa muita. Ja sitten tietenkin jos sä touhuat jotain sellasta elämässäs josta ajattelet että jos kerrot jollekkin sun "touhut" niin sua pidetään ihan sairaana. Sillon sä todennäkösesti myös OLET sairas jos jatkat touhujasi tietäen että se on sairasta. Tuli nyt mieleen esimerkkinä pedarit. Ne tietää että jos kertoo jollekkin touhuavansa sitä mitä touhuaa, heitä pidetään sairaana mutta eivät siltikään hae apua itselleen. Henki pois. Aika ääri-esimerkki toi pedari tässä mutten keksinyt tähän nyt heti muutakaan.
Mikä on häiriintyneintä, mitä olet kohdannut elämässäsi?
- Tätä en todellakaan tule täällä kertomaan koskaan.
Oletko itse häiriintynyt? Onko joku tuttavasi häiriintynyt ja miten se ilmenee?
- Mulle on kahdesta osotteesta jo sanottu että olen terve joten kai se on pakko uskoa :D Ja on tuttavia joita pidän häiriintyneenä, mutta ei siitä sen enempää.
Ovatko palstalaiset häiriintyneitä? Onko se tarttuvaa?
- Kyllä jotkut on, perusteena se jonka vastasin ekaan kysymykseen tässä. Ja kyllä häiriintyneisyys ruokkii toisen ihmisen sairautta. Jos esim meet naimisiin jonkun kahelin kanssa niin aivan varmasti jos olet vuosia sen kanssa niin olet sairastunut itsekkin jollain tapaa. En omasta mielestäni pahin mahdollinen häiriintynyt, mutta sanoppas se täällä ääneen. ;)
Mitä asioita pidät häiriintyneenä? - Muiden tallomista ja alistamista.
Mikä on häiriintyneintä, mitä olet kohdannut elämässäsi? - Namusedät.
Oletko itse häiriintynyt? Onko joku tuttavasi häiriintynyt ja miten se ilmenee? - No kai aina jonkun mielestä, kun ei oo samanlainen kun se toinen ite on. On mulla tuttavissa mielenterveyspotilaita, mutta ei ne kyllä vaikuta aina niinkään häiriintyneelle kun ne joilla ei mitään diagnoosia oo.
Ps. Ovatko palstalaiset häiriintyneitä? Onko se tarttuvaa?
- Tähän joukkoon mahtuu kaikenlaisia laidasta toiseen. Voi se tarttua.Ei sitä huomaa tässä mielisairaalassa
Hulluus on todellakin tarttuvaa, siitä on monta todistetta. Lähes jokainen kaverini, jotka ovat alkaneet seurustelemaan ja varsinkin ne jotka ovat muuttaneet yhteen jonkun naisen kanssa, ovat tulleet hulluiksi (myös minä itse, monta kertaa), mutta toipuneet ennalleen kun ovat palanneet omilleen.
Lähtökohtaisesti pidän kaikkia hulluina, myös tänne kirjoittavia ja varsinkin niitä jotka eivät tänne kirjoita.....paitsi itseäni ja muutamaa muuta jotka ovat olleet pitkään hoidossa kyseisen asian takia.
Uskon löytäneeni salauskoodin mikä ratkaisee lähes kaikki pulmat täällä ja vihannestiskillä. Salaus tarkoittaa viestin salaamista siten, että sen haltuunsa saava ulkopuolinen ei kykene sitä avaamaan.
Minua vastaan on perustettu salaliitto TÄLLÄ PALSTALLA jota johtaa eräs, jota myös "hipiksi" kutsutaan ja joka johtaa laumaansa, mikä koostuu sellaisista miespuolisista henkilöistä jotka tykkäävät olla nelinkontin silleen----> miesten edessä.Käynti palstalla saa oman mielenterveyden tuntumaan ihan priimalta. Eipä silti, täällä on tasan 1, jonka mielenterveyden puolesta kannattaa olla huolestunut. Muut ovat ihan tavallisia ihmisiä tai sitten sellasia, joilla on oma agenda kuten kiusaaminen tai muu päteminen (johon eivät irl pysty).
kanasutra kirjoitti:
Onko se yksi minä, kenen mielenterveyden puolesta pitää olla huolestunut? >;D TÄ?! ;D
Et ole, toivottavasti et ole pettynyt. Palstamainettahan voi kahjoudellakin kasvattaa :>
bravo.bravi kirjoitti:
Et ole, toivottavasti et ole pettynyt. Palstamainettahan voi kahjoudellakin kasvattaa :>
No voi kakka :( Kyllä tuli nyt suru puseroon.. :(
kanasutra kirjoitti:
No voi kakka :( Kyllä tuli nyt suru puseroon.. :(
Kyllä sustakin vielä pöpi voi tulla, palstailet vaan ahkerasti. *lohduttaa*
bravo.bravi kirjoitti:
Kyllä sustakin vielä pöpi voi tulla, palstailet vaan ahkerasti. *lohduttaa*
Se oliskin unelmien täyttymys, totta tosiaan... -_-
Mikäs on sun lohdutustapasi? xD Alanko riehua ja syyttää sua pervosta lähestymisestä ;DDkanasutra kirjoitti:
Se oliskin unelmien täyttymys, totta tosiaan... -_-
Mikäs on sun lohdutustapasi? xD Alanko riehua ja syyttää sua pervosta lähestymisestä ;DDBittini yrittävät tietenkin tunkeutua arveluttaviin paikkoihin kroppaasi ja kaikkien miesten tapaan uskon että juuri se on mitä lohduksi kaipaat :P
bravo.bravi kirjoitti:
Bittini yrittävät tietenkin tunkeutua arveluttaviin paikkoihin kroppaasi ja kaikkien miesten tapaan uskon että juuri se on mitä lohduksi kaipaat :P
xDD
No mutta, kiitos nauruista ;) Ihana vastaus. Heh.- b.b kai
kanasutra kirjoitti:
Onko se yksi minä, kenen mielenterveyden puolesta pitää olla huolestunut? >;D TÄ?! ;D
tarkoittaa dazua.
- viety luottamus
Ei niinkään häiriintynyt mutta häiritty.
- Iskeekö?
Lapset lämmittävät sydäntän; yksi palaa takassa noin puoli tuntia.
- iskeekö.
Enemmän vaan hivelisi sitä kuuluisaa "huomiohuoraavaa luonnetta" jos joku muukin osallistuisi tähän ketjuun, kuin minä itse.
- osasto3
Ei sitä huomaa tässä mielisairaalassa.
- up.
Vauva.fi, Suomen kuuluisin keskustelupalsta naipuoliselle internet-trollille.
Ei ole helppoa narsistin elämä. Oikeasti, otan osaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536