Jos olet tai olisit sinkku ja saisit valita vain yhden piirteen naiseen tai mieheen joka tulis olemaan loppuiän kumppanisi, niin minkä piirteen valitsisit?
Huom. VAIN YKSI :)
Unelmanainen/Unelmamies
49
263
Vastaukset
- Kiitos:)
Yksi ISO tissi.
- Rainer Dazu
Kondylooma pitää välttis olla ! :-)
- zisel
Kondylooma se voi olla sun äidilläskin muttei sitä ole huomattu jos ei aktiivi-aikana ole sattunut käymään gynellä aasi. Tai jos tulee jotain kukkakaaleja pilluun näkyville niin kai sillon tulee mieleen että ei ihan kaikki ole ok mutta ei kaikille tule näkyville vaan kohdunsuulle.
Pitäis osata muuttaa vesi viiniksi. Mut oikeesti jos meille tulis vauva:D niin tyttö olis Lady Dizelli ja poika Mozelli Jr.
- zisel
Jotkut sanoo ettei ne tee lapsia näin pahaan maailmaan (?) mutta mä sanon että voidaanko me kaksi tehdä lapsi tähän kauniiseen maailmaan?
- zisel
zisel kirjoitti:
Jotkut sanoo ettei ne tee lapsia näin pahaan maailmaan (?) mutta mä sanon että voidaanko me kaksi tehdä lapsi tähän kauniiseen maailmaan?
Kaukana kaunis maailma jne..
- voisinko minä
zisel kirjoitti:
Kaukana kaunis maailma jne..
tehtä kanssasi lapsen
zisel kirjoitti:
Kaunis lapsi kauniiseen maailmaan....voidaan ainakin harjoitella sen tekoo, mut sit jos siitä tulee totta, niin tehdään se rakkaudella. Mä lupaan rakastaa sua ja lasta koko loppu elämäni.
http://youtu.be/nj6JiXjErTI- zisel
modelli kirjoitti:
Kaunis lapsi kauniiseen maailmaan....voidaan ainakin harjoitella sen tekoo, mut sit jos siitä tulee totta, niin tehdään se rakkaudella. Mä lupaan rakastaa sua ja lasta koko loppu elämäni.
http://youtu.be/nj6JiXjErTIJoo, mä haluan tehdä sun kanssa ainakin 10 lasta
- zisel
voisinko minä kirjoitti:
tehtä kanssasi lapsen
No nyt kun tässä päästiin aiheeseen niin vitut. Tehdään vaan.
zisel kirjoitti:
Joo, mä haluan tehdä sun kanssa ainakin 10 lasta
Ai niin monta? Palstalaiset voisivat avustaa nimien kanssa. Minkä väriseksi haluaisit mun maalaavan meidän esikoisen huoneen.....jos se vaikka sattuis olee tyttö?
- zisel
modelli kirjoitti:
Ai niin monta? Palstalaiset voisivat avustaa nimien kanssa. Minkä väriseksi haluaisit mun maalaavan meidän esikoisen huoneen.....jos se vaikka sattuis olee tyttö?
Lopeta nyt oikeesti jo, mulla menee pilalle kaikki fantasiat. Näin susta sunnuntain ja maanantain välisenä yönä taas unta. Sä vaivaat mua aina alkuviikosta.. Puhuttiin siinä puhelimessa ja se sävy oli sellanen... hi hi hiiii :) En mä kehtaa kertoo :D
zisel kirjoitti:
Lopeta nyt oikeesti jo, mulla menee pilalle kaikki fantasiat. Näin susta sunnuntain ja maanantain välisenä yönä taas unta. Sä vaivaat mua aina alkuviikosta.. Puhuttiin siinä puhelimessa ja se sävy oli sellanen... hi hi hiiii :) En mä kehtaa kertoo :D
Mä vaivaan sua kohta kuin pullataikinaa....tylsää nukkua yksin:(
- zisel
modelli kirjoitti:
Mitä on tapahtunut että sä kaipaat juuri nyt viereesi jonkun?
- Voithan aina
modelli kirjoitti:
pyytää saattohoitajan viereesi
- modelli muistelee
zisel kirjoitti:
kultaista nuoruuttaan - silloin 40-luvulla!
- zisel
modelli muistelee kirjoitti:
kultaista nuoruuttaan - silloin 40-luvulla!
Hus hus! *heiluttelee luutaa korppien suuntaan*
zisel kirjoitti:
Ex muija kävi hakee untuvapeitot -ja tyynyt tai ne mitä niistä tyynyistä oli enää jäljellä. Ja mä olen melkein raitistunut....
- Hmm, kuulostit
zisel kirjoitti:
Hus hus! *heiluttelee luutaa korppien suuntaan*
tosi..typyltä. Oletteko sama henkilö?
- zisel
Hmm, kuulostit kirjoitti:
tosi..typyltä. Oletteko sama henkilö?
Me ollaan dazun tukinikkejä molemmat. Paitsi tosi..typy :)
- zisel
modelli kirjoitti:
Ex muija kävi hakee untuvapeitot -ja tyynyt tai ne mitä niistä tyynyistä oli enää jäljellä. Ja mä olen melkein raitistunut....
Aijaa no hei sitten se on bye bye :)
https://vimeo.com/9696153
Sori oli pakko laittaa oma tekemä video kun ei ole samaa biisiä sanojen kanssa missään muualla. - deft
zisel kirjoitti:
No nyt kun tässä päästiin aiheeseen niin vitut. Tehdään vaan.
Tartteeko laittaa jonotus-systeemi pystyyn? Voisit pyytää avustuksia myös niin ehkä ne mukulat sais mahdollisuuden pärjätä palsta-isien kanssa.
zisel kirjoitti:
Aijaa no hei sitten se on bye bye :)
https://vimeo.com/9696153
Sori oli pakko laittaa oma tekemä video kun ei ole samaa biisiä sanojen kanssa missään muualla.Saat anteeksi vaikka kävisit.....kunhan et.... no joo antaa nyt olla. http://www.youtube.com/watch?v=hn0ZJHVH17I&feature=share&list=PLE9B73C58C9FD112E
- ..
kaunis
- zisel
Entäs jos se oliskin pihtari? :D
- Jaa-a
zisel kirjoitti:
Entäs jos se oliskin pihtari? :D
Itseasiassa kokemusta on kauniista pihtarista ja rum.. ei niin kauniista jonka kanssa piti lykkiä aina. Valitsen kauniin.
- Nyt jo..
modelli kirjoitti:
Ai miten niin jos:D mä häippään nyt bye bye
On ne hätähousuja ne nykypäivän hoitajat... Palvelutalossa pitäisi palvelun pelata, eikä vaan hätistellä asukkeja nukkumaan.
Luotettavuus.
- Messengerin äärellä
tunnollisesti? ;)
Eettisesti hyvä tyyppi.
- inkkari-monte24
mine ole etninesti hjuva tyyppi
- deft
Jos me oletetaan että kaikki muut 34735735253737484 piirrettä voi sitten olla randomisti mitä tahansa, niin se yksi asia mihin mä voisin vaikuttaa sais luvan olla silmää miellyttävä ulkonäkö. Jos se siis olisi yksi ja ainut asia KOKO LOPPUELÄMÄN.
Toinen vaihtoehto ois varmaankin miellyttävä ääni/puhetapa. Moon huomannut että puheen ja äänenkäytön takia mä en enää aina jaksa kuunnella kaikkia ihmisiä.
Ne kaikki muut piirteet saa sitten tulla satunnaisesti, vituikshan se menee kuitenkin...- jonnasutra
Koita löytää vätys-klubilta kiva mies ittelles :3
- deft
jonnasutra kirjoitti:
Koita löytää vätys-klubilta kiva mies ittelles :3
En mä mitään miehiä tartte. Miehet on äklöjä ja idioottimaisia. Sen takia mä oonkin mielelläni vätys joka haluaa vain irtoseksiä ilman sitoutumista ;)
komia.
mur- murriperkeIe
vätys pitää kans olla,
mur murriperkeIe kirjoitti:
vätys pitää kans olla,
murookko nää pöljä? täs piti sanoa vaan yks ominaisuus.
ja muutenkin täsä oli kyse omista ihanteista, ei muiden mielipiteistä,
niinku,
mur
No sen pitäis tykätä musta, mutta se ei ole mikään piirre, varsinaisesti..
Sanotaan "jalat maassa"-tyyppinen.Liittyy tavallaan myös vähän tohon voopottimen mainitsemaan luotettavuuteen, se piirre. Siis ei huithapeli. Mä olen niin pää pilvissä ihminen, että pitää olla joku ankkuri, joka pitää maassa.Jos mies haluaa olla loppuiän kanssani, niin sen rakkaus on todella aitoa. Jos itse haluan olla loppuiän sen miehen kanssa, niin rakastan ja hyväksyn hänet sellaisena kun hän on, eli se tyyppi on mulle täydellinen.
Ainoa piirre mitä toivon on luottamuksen säilyminen hyvinä ja huonoina aikoina.
Tämä piti syväanalysoida, koska jotkut luonteenpiirteet olivat jo olemassa, koska oletusarvona pidetään molemminpuolista rakkautta ja siihen sisältyy jo aika
paljon.mahdotonta.. parhaimmillaanki saan karsittua kolmeen tai neljään.
- mämy
Rakastava.
Muut ominaisuudet voin ruoskia ;) No vaikka pisamia kasvoissa. Niitä on kiva laskea.
- teerenkakka-zisel
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
siis MUN pisamat - zisel
teerenkakka-zisel kirjoitti:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
siis MUN pisamatVastasinkin tässä puskissa ihan oikein. Mulle tulee pisamia kesällä aina poskiluun päälle ja nenänvarteen kun olen punatukkanen oikeesti.
Huumori
- shjfyt5erw3edw
Aika helppo kysymys, keskinäinen luottamuksen säilyminen niin hyvinä kuin vähän huonompina aikoina, koska luottamus on perusta turvallisuuden tunteelle.
Like A Zisel.
- zisel
Oikea vastaus! Palkinto tulee sitten postissa (se shekki jonka lupasin sulle postittaa jos vastaat noin) :)
Vastaanpa itekkin. Kyllä se luotettavuus on. Jos ei luottamus toimi niin en sellasella ihmisellä tee yhtään mitään, kaverinakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152045
- 621974