Eli olisi mukava lähteä johonkin tulevista sinkkuristeilyistä, mut olisi mukava tietää, onko niissä paljon 18-35 vuotiaita naisia?
Tai vastaavasti, jos joku mukava tuohon ikäryhmään kuuluva nainen on lähdössä laivalle, ja hyvä seura puuttuu voi ottaa yhteyttä 27vuotiaaseen kesällä eronneeseen sinkkumieheen, joka kaipaisi villiä ja hyvää seuraa bilettään laivalle..
Olen erittäin hyvää ja asiallista seuraa, ja olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin, ja katsoa josko löytyisi se "oikea" vaikka sieltä:)
Eli muutaku kirjoittele jos suunnittelet risteilylle lähtöä ja seura puuttuu.. voidaan tutustua vaikka ennen lähtöä hieman niin näkee onko yhtään kemiaa välillä..
Eli siis olen 27v, tumma ja tulinen:) normaalivartaloinen, siisti ja asiallinen nuorimies,jopa komeaksikin ovat kehuneet , joka kaipaa seuraa hauskasta ja avoimesta naisesta tai vaikka useamman naisen porukasta ensisijaisesti hauskanpitoon;)
mailia voi laittaa osoitteeseen:[email protected]
sinkkuristeilylle naisia?
Petrii27
2
429
Vastaukset
- rossu_
tääl ois tämmöne :).
- 74185
marraskuussa on lähdössä pk seudulta 4 energista 20-25v naista pitämään hauskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114389
- 803564
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223441Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843425Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273316- 903034
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672875"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452820Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852599