Omani on miehekäs hien haju.
Mikä on ominaistuoksusi?
21
142
Vastaukset
- -t-
ominaishajuani leimaavat sanat tunkkainen ja pistävä
* nuuskii kämmenselkää *- kuollut kärpänen
entäs tungetteleva ja pistelevä?
- -t-
kuollut kärpänen kirjoitti:
entäs tungetteleva ja pistelevä?
riippuu niin paljon mielenkiinnon kohteesta johon tunkeutua - yleensä ominaishajuhan halutaan peittää hajuvesillä ja deodoranteilla - luomu toimii niiden kanssa, joiden kanssa se toimii
http://www.youtube.com/watch?v=3U72hzeBLOw&feature=branded
Ominaistuoksu, pyh! Puhtaus on suositeltavaa ap:llekkin.
Suosikkituoksuni on edelleen Oscar de la Renta (original), parempaa en ole yrityksistä huolimatta löytänyt. Ei ole syytä vaihtaa.
http://sokos.s-verkkokauppa.fi/wcsstore/SOK_StorefrontAssetStore/images/product/iso/3252559301993.jpg- -t-
höpsis -- sillä vain peitellään sitä ominaistuoksua, jonka kanssa se toimii luonnollisesti tai ei
-t- kirjoitti:
höpsis -- sillä vain peitellään sitä ominaistuoksua, jonka kanssa se toimii luonnollisesti tai ei
Kun iho on puhdas (se on edelleenkin kaiken a ja o), voi mielituoksua kevyesti suihkaista ranteisiin ja korvan taakse, tai mihin itse haluaa..
Se on itselle ja ympäristölle paljon miellyttävämpää, kuin henkilökohtaiset ominaistuoksut.- -t-
tosi..typy kirjoitti:
Kun iho on puhdas (se on edelleenkin kaiken a ja o), voi mielituoksua kevyesti suihkaista ranteisiin ja korvan taakse, tai mihin itse haluaa..
Se on itselle ja ympäristölle paljon miellyttävämpää, kuin henkilökohtaiset ominaistuoksut.toki noinkin, mutta saunan jälkeen, ilman hajustettuja pesuaineita, rauhallisen parvekkeella vietetyn tupakkikahvihetken jälkeen ominaistuoksu on ne pois eroteltuna pistävä ja tunkkainen kämmenselästä itse nuuskittuna ja se on se, minkä kanssa pitää noi muut sovittaa CKfree tällä hetkellä
- -t-
-t- kirjoitti:
toki noinkin, mutta saunan jälkeen, ilman hajustettuja pesuaineita, rauhallisen parvekkeella vietetyn tupakkikahvihetken jälkeen ominaistuoksu on ne pois eroteltuna pistävä ja tunkkainen kämmenselästä itse nuuskittuna ja se on se, minkä kanssa pitää noi muut sovittaa CKfree tällä hetkellä
ruokavalio muuten vaikuttaa ihon ominaistuoksuun, esim. jotkin mausteet pukkaa läpi esim. inkivääri, jos sitä käyttää paljon ruoassa, mutta jos tykkää siitä, niin se on osa ominaistupksua, mutta se ihon oma hormonitoiminnan sivutuotteena tuleva ominaistuoksu taitaa olla jokaisella.. omintakeinen
- Miksi et
suihkauta sitä pyllyysi, sillä siellä varmasti sitä ominaistuoksua on?
-t- kirjoitti:
toki noinkin, mutta saunan jälkeen, ilman hajustettuja pesuaineita, rauhallisen parvekkeella vietetyn tupakkikahvihetken jälkeen ominaistuoksu on ne pois eroteltuna pistävä ja tunkkainen kämmenselästä itse nuuskittuna ja se on se, minkä kanssa pitää noi muut sovittaa CKfree tällä hetkellä
Myös miedosti tuoksuvat suihkusaippuat ja vartalovoiteet ovat itselläni päivittäin käytössä. Suosittelen niitä, ellei muuten eau de toilettet ja parfyymit sovi.
Niitä löytyy pilvin pimein naisille ja miehille sopivia.
Apteekista saa tuoksutonta pesunestettä, jos sellaista haluaa.- -t-
tosi..typy kirjoitti:
Myös miedosti tuoksuvat suihkusaippuat ja vartalovoiteet ovat itselläni päivittäin käytössä. Suosittelen niitä, ellei muuten eau de toilettet ja parfyymit sovi.
Niitä löytyy pilvin pimein naisille ja miehille sopivia.
Apteekista saa tuoksutonta pesunestettä, jos sellaista haluaa.elämäntavat ja iäsn myötä muuttuva hormonitoiminta muoukkaavat ominaistuoksua ja näin on hajuvesien laitakin, maku kehittyy niissä, kuin musiikissakin
- ;-)
Oscaede la renta on mummotuoksu. Sitäkö äitisi käyttää ja luit pullon kyljestä nimen?
;-) kirjoitti:
Oscaede la renta on mummotuoksu. Sitäkö äitisi käyttää ja luit pullon kyljestä nimen?
Mielestäni OdlR on raikas ja kevyt. Se tuoksuu hyvältä iholla (pidän vain original tuoksusta, en niistä muista).
Sain se kerran lahjaksi ja ihastuin siihen heti.
Toki mummot ja äiditkin saa sitä käyttää. Ei nuo ole toisiaan pois sulkevia tekijöitä. Uskon, että tällä tuoksulla on paljon ystäviä monissa eri ikäryhmissä, laidasta laitaan.
Mikä on sinun suosikkituoksusi?.- ;-)
tosi..typy kirjoitti:
Mielestäni OdlR on raikas ja kevyt. Se tuoksuu hyvältä iholla (pidän vain original tuoksusta, en niistä muista).
Sain se kerran lahjaksi ja ihastuin siihen heti.
Toki mummot ja äiditkin saa sitä käyttää. Ei nuo ole toisiaan pois sulkevia tekijöitä. Uskon, että tällä tuoksulla on paljon ystäviä monissa eri ikäryhmissä, laidasta laitaan.
Mikä on sinun suosikkituoksusi?.Oikean naisen tuoksu. Ei transun suihkuttama parfyymilöyhähdys.
- Ei tt ole
;-) kirjoitti:
Oikean naisen tuoksu. Ei transun suihkuttama parfyymilöyhähdys.
transu vaan kaunis nainen
No niin kullanmurut, nyt pitää lopettaa tää tenavatuokio ja mennä jatkamaan taas oikeita töitä.
Moi moi.- hhhhhhhhhhhhaaaaaaaa
Sinulla ei ole ollut varmaan koskaan töitä.
En tiedä ominaistuoksustani mitään.
- Kyöstix
Pataan tulee punkero ;)
Kyöstix kirjoitti:
Pataan tulee punkero ;)
Tapana hakata naisia ja vielä odottavia sellaisia? :(
Alfa ja krapula-aamuisin beta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036