Mikä on ominaistuoksusi?

tosi..typy ei kirj.

Omani on miehekäs hien haju.

21

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -t-

ominaishajuani leimaavat sanat tunkkainen ja pistävä

* nuuskii kämmenselkää *

• kuollut kärpänen

entäs tungetteleva ja pistelevä?

• -t-
        kuollut kärpänen kirjoitti:

entäs tungetteleva ja pistelevä?

riippuu niin paljon mielenkiinnon kohteesta johon tunkeutua - yleensä ominaishajuhan halutaan peittää hajuvesillä ja deodoranteilla - luomu toimii niiden kanssa, joiden kanssa se toimii

http://www.youtube.com/watch?v=3U72hzeBLOw&feature=branded

• -t-

höpsis -- sillä vain peitellään sitä ominaistuoksua, jonka kanssa se toimii luonnollisesti tai ei

• -t- kirjoitti:

höpsis -- sillä vain peitellään sitä ominaistuoksua, jonka kanssa se toimii luonnollisesti tai ei

Kun iho on puhdas (se on edelleenkin kaiken a ja o), voi mielituoksua kevyesti suihkaista ranteisiin ja korvan taakse, tai mihin itse haluaa..
        Se on itselle ja ympäristölle paljon miellyttävämpää, kuin henkilökohtaiset ominaistuoksut.

• -t-
        tosi..typy kirjoitti:

Kun iho on puhdas (se on edelleenkin kaiken a ja o), voi mielituoksua kevyesti suihkaista ranteisiin ja korvan taakse, tai mihin itse haluaa..
        Se on itselle ja ympäristölle paljon miellyttävämpää, kuin henkilökohtaiset ominaistuoksut.

toki noinkin, mutta saunan jälkeen, ilman hajustettuja pesuaineita, rauhallisen parvekkeella vietetyn tupakkikahvihetken jälkeen ominaistuoksu on ne pois eroteltuna pistävä ja tunkkainen kämmenselästä itse nuuskittuna ja se on se, minkä kanssa pitää noi muut sovittaa CKfree tällä hetkellä

• -t-
        -t- kirjoitti:

toki noinkin, mutta saunan jälkeen, ilman hajustettuja pesuaineita, rauhallisen parvekkeella vietetyn tupakkikahvihetken jälkeen ominaistuoksu on ne pois eroteltuna pistävä ja tunkkainen kämmenselästä itse nuuskittuna ja se on se, minkä kanssa pitää noi muut sovittaa CKfree tällä hetkellä

ruokavalio muuten vaikuttaa ihon ominaistuoksuun, esim. jotkin mausteet pukkaa läpi esim. inkivääri, jos sitä käyttää paljon ruoassa, mutta jos tykkää siitä, niin se on osa ominaistupksua, mutta se ihon oma hormonitoiminnan sivutuotteena tuleva ominaistuoksu taitaa olla jokaisella.. omintakeinen

• Miksi et

suihkauta sitä pyllyysi, sillä siellä varmasti sitä ominaistuoksua on?

• -t- kirjoitti:

Myös miedosti tuoksuvat suihkusaippuat ja vartalovoiteet ovat itselläni päivittäin käytössä. Suosittelen niitä, ellei muuten eau de toilettet ja parfyymit sovi.
        Niitä löytyy pilvin pimein naisille ja miehille sopivia.

Apteekista saa tuoksutonta pesunestettä, jos sellaista haluaa.

• -t-
        tosi..typy kirjoitti:

Myös miedosti tuoksuvat suihkusaippuat ja vartalovoiteet ovat itselläni päivittäin käytössä. Suosittelen niitä, ellei muuten eau de toilettet ja parfyymit sovi.
        Niitä löytyy pilvin pimein naisille ja miehille sopivia.

Apteekista saa tuoksutonta pesunestettä, jos sellaista haluaa.

elämäntavat ja iäsn myötä muuttuva hormonitoiminta muoukkaavat ominaistuoksua ja näin on hajuvesien laitakin, maku kehittyy niissä, kuin musiikissakin

• ;-)

Oscaede la renta on mummotuoksu. Sitäkö äitisi käyttää ja luit pullon kyljestä nimen?

• ;-) kirjoitti:

Oscaede la renta on mummotuoksu. Sitäkö äitisi käyttää ja luit pullon kyljestä nimen?

Mielestäni OdlR on raikas ja kevyt. Se tuoksuu hyvältä iholla (pidän vain original tuoksusta, en niistä muista).
        Sain se kerran lahjaksi ja ihastuin siihen heti.

Toki mummot ja äiditkin saa sitä käyttää. Ei nuo ole toisiaan pois sulkevia tekijöitä. Uskon, että tällä tuoksulla on paljon ystäviä monissa eri ikäryhmissä, laidasta laitaan.

Mikä on sinun suosikkituoksusi?.

• ;-)
        tosi..typy kirjoitti:

Mielestäni OdlR on raikas ja kevyt. Se tuoksuu hyvältä iholla (pidän vain original tuoksusta, en niistä muista).
        Sain se kerran lahjaksi ja ihastuin siihen heti.

Toki mummot ja äiditkin saa sitä käyttää. Ei nuo ole toisiaan pois sulkevia tekijöitä. Uskon, että tällä tuoksulla on paljon ystäviä monissa eri ikäryhmissä, laidasta laitaan.

Mikä on sinun suosikkituoksusi?.

Oikean naisen tuoksu. Ei transun suihkuttama parfyymilöyhähdys.

• Ei tt ole
        ;-) kirjoitti:

Oikean naisen tuoksu. Ei transun suihkuttama parfyymilöyhähdys.

transu vaan kaunis nainen

• No niin kullanmurut, nyt pitää lopettaa tää tenavatuokio ja mennä jatkamaan taas oikeita töitä.

Moi moi.

• hhhhhhhhhhhhaaaaaaaa

Sinulla ei ole ollut varmaan koskaan töitä.

• En tiedä ominaistuoksustani mitään.

• Kyöstix

Pataan tulee punkero ;)

• Kyöstix kirjoitti:

Pataan tulee punkero ;)

Tapana hakata naisia ja vielä odottavia sellaisia? :(

• Alfa ja krapula-aamuisin beta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2353
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2096
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      40
      2032
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      320
      1850
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      117
      1493
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1425
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1157
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1055
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe