Eikö voisi olla miehille vaikka 180 sentin vähimmäispituusvaatimus Treffipalstalla? Eihän kukaan nainen halua lyhyempää miestä, ei edes 150 senttiset naiset.
Miksei miehille ole 175-180cm minimipituus Treffi-palstalla?
10
302
Vastaukset
- Delight*
Kyllä minulle kelpaa, ja itseasiassa haluankin mieluummin lyhyen miehen kuin pitkän. Itse olen siis 155cm, ja mieheni ihanne pituus on 160-170cm.
Joten eipäs yleistetä, vain siksi, että vähemmistö ei huutele julki mielipiteitään samalla lailla kuin ne, joille miehen pituus on parisuhteen tärkein asia. - Lisää pituutta heti
Hah hah hah haa... Tulihan se sieltä, oikein kunnon provo. Näinhän se menee. Lyhyet jää ilman. Samalla voisi asettaa painorajoituksen naisille, eihän kukaan halua yli 60 kiloista naista, ei edes kaljamahaiset miehet.
- jepjep
Niin, ja kaikki alle 30 000 € vuodessa tienaavat ukot poispois, ei kukaan halua köyhää miestä. Samoin kaikki joilla on lapsia, kukaan ei halua katsella toisen kersoja. Naamaraja olisi myös hyvä olla, kuka nyt ruman puolison kelpuuttaisi!
- 188 ja rapiat
No huh huh, et ihan oikeasti voi olla tosissasi, olen elänyt 154cm pitkän naisen kanssa ja pituusero oli kyllä liian iso, ainakin tanssiminen oli tosi kömpelöä, kyllä se joku kohtuus kannattaa pituuseroissakin pitää.
- 19+10
Juu hyvä idea, itseasiassa olisi parempi ulottaa tämä neronleimaus koskemaan kaikkea deittailua. Kaikkien alle 180cm pitkien miehien täytyy välittömästi mennä venytykseen tai keksiä joku muu idioottivarma keino kasvaa pituutta. Muistetaan nyt myös että miehen täytyy painaa ainakin se 80kg, ja siinä ei saa olla grammaakaan rasvaa vaan kaiken täytyy olla muhkeaa lihasta. Pienimunaiset passitetaan leikkaukseen jotta saadaan "paketti" hyväksyttävän kokoiseksi.
Myöskin naiset saavat kaikki nyt laihduttaa sinne alle 60kg, pituudesta riippumatta. Ja treenattu pitää olla, pömppis ja jenkkikset sun muut on tästä lähin täysin kiellettyjä. Kuitenkaan naiset eivät saa olla yli 175cm pitkiä joten jostain täytyy vähän pätkäistä jos tuosta pidemmäksi on kehdannut kasvaa. Tissit tulee olla vähintään D-kokoiset, ja tietenkin silikonin näköiset mutta ei saa olla silikonia.
Ihanaa, pian meillä on maailma täynnä täydellisiä ihmisiä eikä kenenkään tarvitse ikinä enää kitistä mistään!! - dr.mephesto
Alle 180 cm "mies" on huonogeeninen kääpiö. Onneksi naisten seksuaalinen valinta karsii nuo surkeat sintit pois populaatiosta.
- ParasA-luokka
Ja pienitissinen sekä rasvavatsainen nainen on paha geenivääristymä, onneksi seksuaalinen valinta karsii nämä vastenmieliset naiset pois populaatiosta.
- asfd1
Pituus on varmasti aloittajalle harmiton sivuseikka, jos miehellä on tarpeeksi rahaa.
No ei tule toimimaan, koska miehet kuitenkin valehtelisivat pituutensa. Pitäisi olla joku laadunvarmistusmekanismi näissä deiteissä. Mukaan ei saisi tulla, ellei täyttäisi tiettyjä minimikriteerejä, jotka tarkistettaisiin sisäänpääsykokeessa.
Olen varma, että monet olisivat halukkaita maksamaan tällaisesta palvelusta. Siinä voisi olla esim. että kaikki pätkät miehet pois, samaten läskit naiset ja miehet. Ja koulutuksen suhteen voisi myös olla tiukkoja vaatimuksia, tai voisi tehdä erilaisia ryhmiä, esim. kaikkein parhaimpaan eliittiryhmään vaadittaisiin paljon.- Hobitit jyrää
Pituutta 165 ja kolmas muija menossa, muksuja 5 näiden kanssa.
Huomenna meinasin rykästä saunapuhtaseen ränniin ja kuka tietää vaikka tuosta yksi metri- Heikki tulisi lisää.
Ei kerkiä terffipalstojen itsekeskeiset hujopit samaan.
Sunnuntaina sataa lahjoja ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 541715
- 211193
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162978- 48918
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129916Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858