En tiedä mikä minulla on. Olen 14 vuotias tyttö ja ongelmanani on ,että oksennan aina osan ruoasta pois. Ensin tulee paha olo ja mahaan sattuu, ja sitten kun vähänkin kyyristyn tai liikun niin tulee oksennus. Oksennuksen määrä vaihtelee suuresti, olenko juonut enemmän. Tämä todellakin vaivaa mun normi elämistä esimerkiksi koulun ja liikunnan kannalta. Kuten esimerkiksi en pysty liikkatunnillakaan liikkua kunnolla kun heti tulee oksennus.. Ja on maha useammin kupee ja huono olo.
jokin allergia tai yms.
min8
1
107
Vastaukset
- teija.dunder
Oireesi vaikuttaa kovasti arkeesi ja sitä kannattaa selvittää ja todennäköisesti siihen löytyy selvä syy sekä hoito. Oireen taustalla voi olla esimerkiksi refluksitauti,helikobakteeri-infektio tai duodenaaliulkus. Niihin kaikkiin on toimiva hoito. Hoitoon voit hakeutua esim tk:n kautta vanhempien/huoltajan avustuksella, kouluterveydenhoitaja-koululääkärin kautta lähetteellä tai yksityislääkärikeskuksen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636190
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284465- 573889
- 143795
- 323219
- 682989
- 592846
- 702599
- 471960