penisrengas

hämmätynyt

Hei

tuli ostettua sellainen penisrengas vibralla niin missä asennoissa sen pitäis tuntua tytöstä hyvältä kun sitä käyttää? Vibraa ei olla saatu ulottumaan klitorikselle ollenkaa. Sen käyttö on kuulemma satuttanut pelkästään....

4

647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukm1

      mulla suunnitemissa suhy leveä penisrengas joissa pallit puristuu omaan renkaaseen tirtääkö kukaan hyvää

    • kaalimato.com

      Hei,
      Yhdynnän aikana käytettäessä kiihotusrenkaan vibraattori osuu parhaiten naisen klitorikseen silloin kun penis on kokonaisuudessaan emättimen sisällä. Tällöin siis peniksen juuressa oleva kiihotusrengas on lähellä naisen intiimialueita. Tällöin penistä tulisi pitää paikallaan ja mies voi painautua lähemmäs naista. Riippuu tosiaan naisen anatomiasta osuuko kiihotusrenkaan vibraattori riittävästä klitorikseen.

      Kiihotusrenkasta voidaan käyttää myös esimerkiksi sormien ympärillä esileikissä. Tällöin vibraattoria on helpompi painaa klitorista vasten juuri oikeaan kohtaan. Kiihotusrengasta voidaan käyttää peniksen juuressa myös ilman vibraattoria jolloin kiihotusrenkaan nautinnollinen vaikutus kohdistuu pelkästään mieheen.

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • hgcgchg

      "Vibraa ei olla saatu ulottumaan klitorikselle ollenkaan"

      Ettekä saakaan. Eikä kukaan muukaan saa.

      Ja mieti kokonaisuudessaan kyseistä laitetta: Sinä tunget sen kalusi varteen jolloin erektiosi pitäisi parantua jonkin verran. Se on ihan okei, mutta se värisytin ei käy yhdynnän aikana naisesi paikoissa kuin maksimissaankin puoli sekuntia. Nainen ei yksinkertaisesti ehdi saamaan siitä yhtään mitään. Ja tietenkin, jos painat sen naista vasten niin silloin itse jäät ilman.

      Kaikkein paras laite värisyttämiseen yhdynnän aikana on ihan tavallinen vibraattori jota tyttösi saa itse käyttää. Vibraavia laitteita on sitten vinopino, joten varmasti teillekin löytyy omansa.

      Kyseinen kyrvän ympäri levitettävä rengasviritelmä "naisen iloksi" on vain halpa, kusetukseen tarkoitettu leikkikalu joka sopii vain ja ainoastaan miehen kalun värisyttämiseen, ei mihinkään muuhun. Tuollainen laite todistaa vain siitä että vain harvat seksilelut ovat laadukkaita ja suunniteltu hyvin, joten suosittelen että keskityt käyttämään rengasta vain itsesi vuoksi.

      Naisen klitoris, naisen anatomiasta riippumatta, on sormenleveyden verran korkeammalla kuin se kohta missä kyseisen leikkikalun tärinävärinäpallukka sijaitsee. Siksi kyseinen laite värisyttää, asennosta riippumatta, naisen virtsaputken aluetta ja riippuen siitä millainen itse renkula on, siellä voi olla sitten välissä häpyhuulia ja muuta jotka tekevät sen käytöstä naiselle epämiellyttävää.

      Omalla kohdalla olen huomannut parhaaksi keinoksi väristysrenkaan käyttämisen niin että väristysrenkula on kalun alapuolella ja naiselle sitten oma värinälaitteensa.

      • juppe

        Kiitos asiallisesta kokemus-kuvauksesta. Niin minäkin olen kokenut sen (tosin aika vähäsen).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe