penisrengas

hämmätynyt

Hei

tuli ostettua sellainen penisrengas vibralla niin missä asennoissa sen pitäis tuntua tytöstä hyvältä kun sitä käyttää? Vibraa ei olla saatu ulottumaan klitorikselle ollenkaa. Sen käyttö on kuulemma satuttanut pelkästään....

4

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukm1

mulla suunnitemissa suhy leveä penisrengas joissa pallit puristuu omaan renkaaseen tirtääkö kukaan hyvää

• kaalimato.com

Hei,
      Yhdynnän aikana käytettäessä kiihotusrenkaan vibraattori osuu parhaiten naisen klitorikseen silloin kun penis on kokonaisuudessaan emättimen sisällä. Tällöin siis peniksen juuressa oleva kiihotusrengas on lähellä naisen intiimialueita. Tällöin penistä tulisi pitää paikallaan ja mies voi painautua lähemmäs naista. Riippuu tosiaan naisen anatomiasta osuuko kiihotusrenkaan vibraattori riittävästä klitorikseen.

Kiihotusrenkasta voidaan käyttää myös esimerkiksi sormien ympärillä esileikissä. Tällöin vibraattoria on helpompi painaa klitorista vasten juuri oikeaan kohtaan. Kiihotusrengasta voidaan käyttää peniksen juuressa myös ilman vibraattoria jolloin kiihotusrenkaan nautinnollinen vaikutus kohdistuu pelkästään mieheen.

Terveisin
      Kaalimato.com

• hgcgchg

"Vibraa ei olla saatu ulottumaan klitorikselle ollenkaan"

Ettekä saakaan. Eikä kukaan muukaan saa.

Ja mieti kokonaisuudessaan kyseistä laitetta: Sinä tunget sen kalusi varteen jolloin erektiosi pitäisi parantua jonkin verran. Se on ihan okei, mutta se värisytin ei käy yhdynnän aikana naisesi paikoissa kuin maksimissaankin puoli sekuntia. Nainen ei yksinkertaisesti ehdi saamaan siitä yhtään mitään. Ja tietenkin, jos painat sen naista vasten niin silloin itse jäät ilman.

Kaikkein paras laite värisyttämiseen yhdynnän aikana on ihan tavallinen vibraattori jota tyttösi saa itse käyttää. Vibraavia laitteita on sitten vinopino, joten varmasti teillekin löytyy omansa.

Kyseinen kyrvän ympäri levitettävä rengasviritelmä "naisen iloksi" on vain halpa, kusetukseen tarkoitettu leikkikalu joka sopii vain ja ainoastaan miehen kalun värisyttämiseen, ei mihinkään muuhun. Tuollainen laite todistaa vain siitä että vain harvat seksilelut ovat laadukkaita ja suunniteltu hyvin, joten suosittelen että keskityt käyttämään rengasta vain itsesi vuoksi.

Naisen klitoris, naisen anatomiasta riippumatta, on sormenleveyden verran korkeammalla kuin se kohta missä kyseisen leikkikalun tärinävärinäpallukka sijaitsee. Siksi kyseinen laite värisyttää, asennosta riippumatta, naisen virtsaputken aluetta ja riippuen siitä millainen itse renkula on, siellä voi olla sitten välissä häpyhuulia ja muuta jotka tekevät sen käytöstä naiselle epämiellyttävää.

Omalla kohdalla olen huomannut parhaaksi keinoksi väristysrenkaan käyttämisen niin että väristysrenkula on kalun alapuolella ja naiselle sitten oma värinälaitteensa.

• juppe

Kiitos asiallisesta kokemus-kuvauksesta. Niin minäkin olen kokenut sen (tosin aika vähäsen).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      168
      6757
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2058
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      50
      2055
    4. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      352
      1190
    5. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1182
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      57
      1174
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1061
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      950
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      938
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      927
    Aihe