Eikö täällä ole mitään kontrollia ?

Alaikäinen

Olen alaikäinen. Vasta 58 v. Silti tulen ja menen tänne ihan miten vaan.

17

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :=))

Niin minäkin olen aina tehnyt.

Aikuisella on yleensä itsekontrolli.

• meeriamanda

Henkilöllisyystodistusta ei kysytä - itsestä kiinni pidetäänkö.

• ``````````````

Alaikäisten tasolla täällä on monta, jotka kirjoittavat juomisistaan, syömisistään,
      rakkauksistaan, ostoksistaan ja televison tuijotuksistaan....elämä siinä sivussa kuluu ja kuolema korjaa.

• meeriamanda

Eikö tuo jota luettelit kuulu jokapäiväiseen elämään, mitä sinä OLETAT palstalta saavasi?

Nuin viisaan pitääkin valkata kirjoitusfooruminsa tarkemmin eikä pilata normiarkea 60 v palstalla.

• ______________-

Pojankolli kehuu ryyppämisellä ja autolla ajostaan, naisenalku kertoo kuinka monta rakkautta hänellä on ollut ja haaveilee olemattomista.
      Jokapäiväistä elämää saattaa olla joillekin vanhuksille, mutta eivät kuulu tuttavapiiriini.

• Kuten meeriamanda jo viittasi.
      Täällä kontrolloidaan, tarvittaessa, idiootti-aloituksia ja kommentteja ivalla ja naurulla.
      Kaikista hauskinta on, kun joku ansainnut, yrittää vastailla nolauksesta svidduunduneena väkinäisen teko-hauskasti.
      Se saa riittää kontrolliksi.

Tällä saa paljon hupia, lempeä, lämpöä ja virtuaali- ystävällisyyttä ja hellyyttä ja toveruuden-tunnetta.
      Mutta niihin pitää aina asennoitua 60 -tavalla, terveen fiksusti.

Kannattaa myöskin muistaa, että vaikka joku satunnainen vierailija yrittää saada pikku-orgasmia, kuvitellen vaki-nikin, tai muuten aktiivisen horjahtavan, vierailijan ivasta ja pilkasta, niin se homma ei toimi, senlaisen kirjoittajan kannattaa aina ensin kuunnella mielessään iva-naurua, ennen kuin alkaa edes kirjoittamaan.

H.

• Meitin portsari on vaan hakemassa pidempää astaloa, tulee kohta...

• ... ....

Hänet jos nimitettäisiin Luotsiksi niin iloluonteisuus tuskin lisääntyisi, mutta sivujen naurettavuus kylläkin.

• outo alotus

alottajalle,,,

ei täällä ole rajotteita, kaikki kirjoittajat on tervetuuleita,

• 19+5

Tuo on kylläkin toiveajattelua. Kaikki täällä sen tietää mutta hymyilee vaan sisäänpäin. Vähintään yksi täältä löytyy joka vieroksuu, etup yliikäisiä. Koetappas kirjoittaa kuin 60 niin eihättää mittään. Katekismus esiin: mitä se on...?

Mutta me muut tykätään ilman rajotuksia. Uusia joukkoon vaan, tervetuloooooooo!

• meeriamanda
        19+5 kirjoitti:

Tuo on kylläkin toiveajattelua. Kaikki täällä sen tietää mutta hymyilee vaan sisäänpäin. Vähintään yksi täältä löytyy joka vieroksuu, etup yliikäisiä. Koetappas kirjoittaa kuin 60 niin eihättää mittään. Katekismus esiin: mitä se on...?

Mutta me muut tykätään ilman rajotuksia. Uusia joukkoon vaan, tervetuloooooooo!

Eihän tuossa mitään ihmeteltävää ole, tämä on 60v palsta, seuraava on 70v, ...hyvin on vaikeaa joillakin, tuppaavat vaikkei kutsuta ;))

Omanikäisten jutut ainakin minua kiinnostavat, nuoremmat tuovat plussaa ja tuoreempaa ajatteluainesta.

• meeriamanda kirjoitti:

Eihän tuossa mitään ihmeteltävää ole, tämä on 60v palsta, seuraava on 70v, ...hyvin on vaikeaa joillakin, tuppaavat vaikkei kutsuta ;))

Omanikäisten jutut ainakin minua kiinnostavat, nuoremmat tuovat plussaa ja tuoreempaa ajatteluainesta.

Mun pitäs si ens vuode lopus siirtyä 70. Ei innosta, ei niin yhtään, mitä oon niit juttui katellu....

• meeriamanda
        maarina1 kirjoitti:

Mun pitäs si ens vuode lopus siirtyä 70. Ei innosta, ei niin yhtään, mitä oon niit juttui katellu....

Shhh....siinä ;)) soot kattonu vuotesi väärin, unohda koko juttu....teeppä kirjallisia töitä profiiliisi ja silleen...;D

• Multa kysyttiin henkkarit kun tulin, mut olin tietty väärentänyt ne!

:D

• Kopase 70-palstaa, kerro mieten onnistuit ; )

• Puusilmä!

Jep, jep!
      Kyllä täällä on
      muitakin jälkeen-
      jäänneitä.

• . ,, .

Mitä väliä, ei ole tiukkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      148
      1725
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1571
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1196
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1131
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      981
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      941
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      923
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      771
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50