Maailmanpolitiikkatesti

30

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

Mites se edellisillä kerroilla oli 21 pistettä 30:stä? :D Taisit käydä viinakaapilla.

• Oho! Paha typo. Siis edelleenkin 21 pistettä. Johan arvaamalla pitäisi saada 7,5 pistettä. ;-)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Oho! Paha typo. Siis edelleenkin 21 pistettä. Johan arvaamalla pitäisi saada 7,5 pistettä. ;-)

"Johan arvaamalla pitäisi saada 7,5 pistettä"

• zisel kirjoitti:

"Johan arvaamalla pitäisi saada 7,5 pistettä"

Ei ole tullut testattua. Intin palikkatestistä sain 8, kun maksimi oli 9. (Tosi outo asteikko muuten.) Yritin etsiä linkkiä P1a-testiin, mutta menestys ei ollu häävi. Että ei tässä mitään mensa-ainesta olla, jos nyt ei ihan P-arvo-hirviökään.

• S Etämies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei ole tullut testattua. Intin palikkatestistä sain 8, kun maksimi oli 9. (Tosi outo asteikko muuten.) Yritin etsiä linkkiä P1a-testiin, mutta menestys ei ollu häävi. Että ei tässä mitään mensa-ainesta olla, jos nyt ei ihan P-arvo-hirviökään.

taasko Ratikka valehtelee vai onko siwareilla eri palikkatestia, kuin merivoimilla?
        Minun tulokseni oli 9,7 eli kaikki okein --korkein pistemäärä ei ole tasaluku 10
        alokaspataljoossa =500 miestä olin ensimmäinen, joka vei paperin valvojalle ja lähdin sotkuun kahvillle----olim myös äia, joka sai täydet pistee ja lähetettiin jatkotutkimuksiin

• Kyl MÄÄKI:.!1#%?+
    • Pisteet: 19/30

Voihan rähmä!
      Olisihan mun noista pitänyt enemmän tietää. Suurin osa näistä kysymyksistä ja asiayhteyksistä on tavalla tai toisella jatkuvasti esillä.

Näköjään uutiset menee ohi, kun ei niihin kunnolla paneudu.
      Joopa joo, tää meni vähän niin kun pöydän alle koko juttu. :(

• Mutta olihan viheliäisiä kysymyksiä. Etenkin Breivikin vankila ja Berlusconin uuden puolueen nimi.

• Breivikin vankila:.!
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mutta olihan viheliäisiä kysymyksiä. Etenkin Breivikin vankila ja Berlusconin uuden puolueen nimi.

.

Se on väärin kun ei Elaskaa saanut valittua

.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Mutta olihan viheliäisiä kysymyksiä. Etenkin Breivikin vankila ja Berlusconin uuden puolueen nimi.

Joo, olen varmaan kuullut niistä minittavan jossain yhteyksissä, muttei tuollaiset jutut jää mieleen.

• Breivikin vankila:.! kirjoitti:

.

.

No sanos muuta. Kysyttiinpä mitä vain, oikean vastauksen pitäisi aina olla Elaska. ;-)

Ps. Terveisiä Ziselille ja E-visalle!

• Alex D L
        Breivikin vankila:.! kirjoitti:

.

.

Se on väärin että elaska ei kelpaa. Koskaan.

Koillisväyläkuvalle plussa. 10 astetta lämpoö lisää ja muutama metri vettä meriin korkeutta lisää.

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

No sanos muuta. Kysyttiinpä mitä vain, oikean vastauksen pitäisi aina olla Elaska. ;-)

Ps. Terveisiä Ziselille ja E-visalle!

Sut on dissattu tästä ketjusta.

• zisel kirjoitti:

Sut on dissattu tästä ketjusta.

No joo, voihan tämän vielä kolmannen kerran poistaa...

Sitä paitsi minä muistelen Elaska-visaa hyvällä, enkä suinkaan vittuilumielessä. ;-)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

No joo, voihan tämän vielä kolmannen kerran poistaa...

Sitä paitsi minä muistelen Elaska-visaa hyvällä, enkä suinkaan vittuilumielessä. ;-)

Luulen että poistelija itse saa bannin pian. Katsovat ylläpidossa että ton olis hyvä pitää taukoa.. :)

• Ylläpito KUORSAA:.!1
        zisel kirjoitti:

Luulen että poistelija itse saa bannin pian. Katsovat ylläpidossa että ton olis hyvä pitää taukoa.. :)

.

"KROOH"

"PYYH"

Har!

.

• ELASKA:.!1#%?+
        tosi..typy kirjoitti:

Joo, olen varmaan kuullut niistä minittavan jossain yhteyksissä, muttei tuollaiset jutut jää mieleen.

.

Miksi muuten * ELASKA ! * on tabu jota ei saa ääneen mainita????

Har!

.

• ELASKA:.!1#%?+ kirjoitti:

.

Miksi muuten * ELASKA ! * on tabu jota ei saa ääneen mainita????

Har!

.

Jospa se on suuri julkinen palstasalaisuus. Hys ny sshhh!

• 11 ihan pelkällä arvauksella. Tiesin ihan varmaksi 3.

• Pikku humalassa - Pisteet: 13/30

...ei kyllä kauhean hyvin, vähän hävettää... :(

• Pisteet: 21/30

Tiesit enemmän kuin
      93 prosenttia
      vastaajista.

Madeleinen kihlattu ja muut maailmanpoliittiset kuumat kysymykset.

• Udo.

Sain myös 12/30 enemmän kuin 23 prosentilla vastaajista.

• 23/30
      "tiesit enemmän kuin 95% vastaajista"

• Tony DiNozzo

Sain 18/30. Meillä oli ala-asteella kans näitä, mut silloin sain parempia tuloksia. XD

Neljä tuossa oli sellaisia, ettei ollu mitään hajua ja loput 8 väärinmennyttä oli fifty-fifty.

• Huomasin myös, että usein sai karsittua pari vaihtoehtoa pois ja sitten piti heittää kruunaa ja klaavaa lopuista.

• Tony DiNozzo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Huomasin myös, että usein sai karsittua pari vaihtoehtoa pois ja sitten piti heittää kruunaa ja klaavaa lopuista.

On muuten erikoista, että 80% niistä vastauksista mulla menee väärin, missä pitää valita toinen kahdesta vaihtoehdosta...

Tiedätkö muuten sinä, että voiko noita Uuden Suomen kirjoituksia kommentoida keksityllä nimellä, vai pitäisikö kirjoittaa omalla nimellä, ettei tule viranomaiset koputtelemaan oveen?

Siellä, kun on aika monilla enemmän kirjoitushalua, kuin tietoa asioista, niin vois käydä vähän valistamassa niitä joistain asioista...

• Alex D XXL
        Tony DiNozzo kirjoitti:

On muuten erikoista, että 80% niistä vastauksista mulla menee väärin, missä pitää valita toinen kahdesta vaihtoehdosta...

Tiedätkö muuten sinä, että voiko noita Uuden Suomen kirjoituksia kommentoida keksityllä nimellä, vai pitäisikö kirjoittaa omalla nimellä, ettei tule viranomaiset koputtelemaan oveen?

Siellä, kun on aika monilla enemmän kirjoitushalua, kuin tietoa asioista, niin vois käydä vähän valistamassa niitä joistain asioista...

"On muuten erikoista, että 80% niistä vastauksista mulla menee väärin, missä pitää valita toinen kahdesta vaihtoehdosta..."

Se ei ole pelkästään erikoista, vaan sinulla on kenties suuri yliluonnollinen lahja. Pienellä harjoittelulla pitäisi silloin olla mahdollista kääntää tuo 20/80 toisinpäin niin, että umpimähkään pystyisit kahdesta vaihtoehdosta valisemaan 80% oikein. Ja taitoa lisää jalostamalla pääset kenties lähellä jotain "Infinite Improbability Drive"-tyyppistä ratkaisua.

• KoppavaHoro

Mä sain 17.

• Alex D XXL

Siihen verrattuna miten [sensuroitu] porukkaa täällä on, on yllättävää miten hyvin kovin yksityiskohtaiset asiat on tiedossa. Itse en tiennyt juuri mitään, mutta siitä mitä en tiennyt häpeän vain sitä, että luulin Mahatma Gandhin olleen pääministeri.

• meni odotusta paremm

10/30

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2346
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1353
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      54
      1174
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1094
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      1044
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      24
      1028
    7. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      997
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      940
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      936
    10. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      928
    Aihe