Niin, mä tein uuden profiilin tonne uuteen treffipalveluun ja nyt se ei näy. Olen myös maksanut treffit plus-palvelusta tänään. Niin mietin vaan,että mitenhän toi nyt menee. Uutta en enää ala tekemään enkä maksamaan.
Uusi profiili
9
213
Vastaukset
- Mietinnn
Tähän olis kiva saada sellanen virallinen vastaus tuolta ylläpidolta.
Ennenku alan tässä mihinkään toimiin. - ....
Ihme, että oot ees saanut profiilin sinne luotua. Niin huonosti ja vähän aikaa se toimi.
- Mietinnn
Se toimi mulla hetken aikaa hyvin! En mä muuten mitään siellä olis alkanu edes säätämään. Mietin vaan,että kun on palvelusta jo maksanu,että mitenhän se menee.
- .....
Ota yhtettä ylläpitoon ja vaadi rahojasi takaisin, koska et saanut sitä palvelua mistä olet maksanut. Olisi varmaan vielä parempi, mikäli palvelusta maksavat tyypit tekisivät asiasta yhdessä valituksen ylläpidolle.
- Mietinnn
Osaatko neuvoa kuinka saisin heihin yhteyttä? Olisihan se tietysti kiva saada ne rahat takaisin tässä tilanteessa. Ja vaikka tykkäsin tästä treffipalvelusta, niin uusia tunnuksia en kyllä enää tee. Aikamoinen pettymys.
- Älä ole avuton
Koitappa joskus selvittää jotain ihan itse. Ei kukaan voi aina olla antamassa sinulle valmista vastausta joka juttuun. Ja jos on liian vaikeaa, niin itseppähän maksat oppirahasi.
- niin5
Koitappa vaikka rauhoittua siellä.
Moikka,
Tämmöisessä tapauksessa ota yhteys asiakaspalveluun [email protected] - Kerro sähköpostissa mahdollisimman laajasti mikä on vialla (tässä tapauksessa voit kertoa, että olet maksanut treffit palvelun, etkä pääse sitä käyttämään) ja muista kertoa nimimerkkisi, sekä yhteystiedot.
Terveisin,
Rasmus
Suomi24 Ylläpito- Mietinnn
Kiitos Ylläpito!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111