Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️
Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa?
Ainahan näitä emme voi selittää.
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
188
12092
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo kaivattua!
- Anonyymi
En tiedä enää itsekään. Saatoin olla epävakaassa tilassa ja harkinta petti.
- Anonyymi
voi että
- Anonyymi
Menikö kirjaimellisesti jalat alta 🥹
- Anonyymi
Ei vaan olet rakastunut. Siksi ajatuksesi kääntyi häneen kysyttäessä kaivattua.
- Anonyymi
Se nainen on vain ihaninta tällä pallolla ja vähän ylikin.
- Anonyymi
Kiitos.😄
- Anonyymi
Monenlaista hyvää miehessä, mutta enpäs tohdi tässä avautua, että ei tuu jälkipuintia
- Anonyymi
Kaikkeen! Aivan kaikkeen!
- Anonyymi
Minulla sama. ❤️
Ap
- Anonyymi
Mä pidin hänestä heti. Pitkä komea tumma mies ja kun me katsottii toisiamme silmiin nähtiin toisiin maailmoihin ja tunsin että hän tuntee rakkauteni ja tajusin että hän tuntee myös että tunnen sen, että hän rakastaa minua ihan yhtä paljon. Näin hänesså itseni, mutta oltiin myös täysin erilaisia monissa jutuissa, mikä on hyvä asia.
- Anonyymi
Noh hänen kaveri 😋
- Anonyymi
Olipa hassusti sanottu 😂 miten tää pitäs tulkita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hassusti sanottu 😂 miten tää pitäs tulkita.
Kaverin paneskelija? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverin paneskelija? -sivusta
Ei kiitos.
- Anonyymi
Tunneälyyn mut hyvä oli feikkaamaan.
- Anonyymi
Yksi ihaili minussa tunneälyä. Sitten totesi ettei se edes ole hyvä. En koskaan väittänyt niin. Se oli hänen oma mielikuva minusta.
Sivusta - Anonyymi
Siis jos henkilöllä on tunneälyä niin nimenomaan se on hyvä silloin feikkaamaan.
Eihän tunneäly tarkoita sitä että henkilö toimisi kuten sinä haluat tai kuten oletat tai jotenkin moraalisesti.
Tunneälyllä ihminen vain havaitsee asioita, se ei tarkoita että hän toimisi sitten oikein tai empaattisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jos henkilöllä on tunneälyä niin nimenomaan se on hyvä silloin feikkaamaan.
Eihän tunneäly tarkoita sitä että henkilö toimisi kuten sinä haluat tai kuten oletat tai jotenkin moraalisesti.
Tunneälyllä ihminen vain havaitsee asioita, se ei tarkoita että hän toimisi sitten oikein tai empaattisesti.Hänen vuorovaikutustaidot olivat alkeelliset ja kyky ylläpitää suhdetta tai kyky ottaa toisen tunteet huomioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen vuorovaikutustaidot olivat alkeelliset ja kyky ylläpitää suhdetta tai kyky ottaa toisen tunteet huomioon.
Vuorovaikutustaidot pleijerin kanssa alkeelliset, kiinnostus pleijeriin, kyky ottaa toisen pleijerin tunteet huomioon. Tänään nähtiin täällä jopa kolme trollia. Että joo nääs päivää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuorovaikutustaidot pleijerin kanssa alkeelliset, kiinnostus pleijeriin, kyky ottaa toisen pleijerin tunteet huomioon. Tänään nähtiin täällä jopa kolme trollia. Että joo nääs päivää
Hän ei pleijeriä nähnytkään ainakaa mitä minä häntä tunnen.
- Anonyymi
En osaa yksilöidä. Ihan kaikkeen. Reìppauteen,käytökseen,hymyyn.
Täys kymppi koko E...- Anonyymi
Voi ettöäö
- Anonyymi
Mies E? Mistä päin? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies E? Mistä päin? 😁
Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen
Mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies
Nais
- Anonyymi00186
Anonyymi kirjoitti:
Nais
Etpäs nais vaan mies
- Anonyymi00198
Anonyymi00186 kirjoitti:
Etpäs nais vaan mies
Harmi kun varattu. Ehkä joku pvä eroaa.
- Anonyymi
joku hetkellinen mielenhäiriö
- Anonyymi
Varovaiseen ja tunnustelevaan Naiseen. Ulkokuori moitteeton älykäs kaunis. Tapaan millä oli läsnä ja samalla piti etäisyyttä ja suojeli itsenäisyyttään... jotain mystisyyttä ja samalla arkuutta paljastaa myös oman mielen tuottamat toiveet ja tuntemukset. Tunnen hänet ja tiedämme toisemme hyvinkin, mutta viimeinen silaus puuttuu onnistumiseen ja kaikkeen hyvään kaikille eduksi. Uskon siihen ja yhteiseen unelmaa joka ei pala loppuun koskaan ❤️
- Anonyymi
Näettekö usein
- Anonyymi
Missä näette?
- Anonyymi00178
Kauniisti kirjoitettu. Toivotan teille onnea
- Anonyymi
Hänen lepäävä narttunaamansa oli täysi kymppi.
- Anonyymi
Helevetin hyvännäköisiä miehiä ramppaa siinä ..ja vielä käytöstavat 10+, nykyään tapoja kun on harvoin kellään noin kohteliaita että huhuhuh!
- Anonyymi
Mies oli vaan kiinnostava, koska oli hiljainen introvertti. Sellaista majesteetillasta hillittyä itsehillintää. Katsoi minua suoraan silmiin kerran, ja katseemme kohtasi. Katseemme lukittui muutamaksi sekunniksi, kunnes ujottani käänsin pääni pois. Hän on jotenkin vaan minuun makuuni kaikkinensa. Täysi kymppi siis.
- Anonyymi
Ymmärsin eilen että viehätyn erikoisista, vähän nörteistä, jopa omituisista miehistä. Yleensä introverteista ja ujoista. Esim tärinä ja änkytys saavat mut sulamaan. Hänessä oli tällaisia piirteitä silloin kun häneen tykästyin. Sitten tapahtui jotain. Joko hän muuttui tai ei ollut alun alkaenkaan sellainen.
- Anonyymi
Vai oliko vaan jurrissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oliko vaan jurrissa
Vai darrassa?
- Anonyymi
Tottui sinun läsnäoloon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oliko vaan jurrissa
Ei juo alkoholia, joten ei mitään sellaista. Mutta taisin kuvitella herkemmäksi ja kiltimmäksi kuin mitä oikeasti oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juo alkoholia, joten ei mitään sellaista. Mutta taisin kuvitella herkemmäksi ja kiltimmäksi kuin mitä oikeasti oli.
Mulle tulee aina mieleen ”herkistä ja kilteistä” tämän leffan tämä sketsi ja miten nainen ei kestä enää tätä yliherkkää itkupilliä ja lähtee lopulta kunnon panomiesten matkaan.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=GOyaxuTEVMo&dp_isNewTab=1&dp_referrer=serp&dp_allowFirstVideo=1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tulee aina mieleen ”herkistä ja kilteistä” tämän leffan tämä sketsi ja miten nainen ei kestä enää tätä yliherkkää itkupilliä ja lähtee lopulta kunnon panomiesten matkaan.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=GOyaxuTEVMo&dp_isNewTab=1&dp_referrer=serp&dp_allowFirstVideo=1Tuo itkupilli oli tavallaan just se "feikki" herkkä ja kiltti. Oikeasti supliikki mies ja kova miellyttäjä, sosiaalinen moottoriturpa. Nuo " panomiehet" ( eli ihan tavalliset peruspetterit) oli pätkässä toki parempaa / helpompaa seuraa kuin hän. Sellaisia, joita ei tarvitse koko ajan varoa, paapoa ja pelätä loukkaamasta. Selkeää seuraa, ei pelaajia.
Se mitä tarkoitin viehättävyydellä on tietty voimakas paneutuminen, intohimo asioihin, jotka ihmistä itseään kiinnostaa ja siitä johtuva mahdollinen epäsosiaalisuus ja nörttiys, joka näkyy aitoutena sosiaalisissa kontakteissa. Ei ole pelejä ja teeskentelyä, koska ihminen ei ole opetellut/ osaa niitä. Jos tykkää asiasta tai ihmisestä, sen näkee naamasta, jos jännittää, sekin näkyy. Söpöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottui sinun läsnäoloon?
Mieskomitea miettimässä mahdollisia syitä :D. Hauskat.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parkinson tekee samat temput ja välillä lähtee jalat alta, mutta mulla vain käsien vapina tpistaiseks!!
- Anonyymi
Saanut Parkinson lääkkeet niin tärinä ja änkkä loppui?!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanut Parkinson lääkkeet niin tärinä ja änkkä loppui?!!
En tarkoittanut että kaivattuni olisi änkyttänyt tai tärissyt, mutta hän paljastui muuten erilaiseksi eikä tuollaiseksi kuin kuvailin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo itkupilli oli tavallaan just se "feikki" herkkä ja kiltti. Oikeasti supliikki mies ja kova miellyttäjä, sosiaalinen moottoriturpa. Nuo " panomiehet" ( eli ihan tavalliset peruspetterit) oli pätkässä toki parempaa / helpompaa seuraa kuin hän. Sellaisia, joita ei tarvitse koko ajan varoa, paapoa ja pelätä loukkaamasta. Selkeää seuraa, ei pelaajia.
Se mitä tarkoitin viehättävyydellä on tietty voimakas paneutuminen, intohimo asioihin, jotka ihmistä itseään kiinnostaa ja siitä johtuva mahdollinen epäsosiaalisuus ja nörttiys, joka näkyy aitoutena sosiaalisissa kontakteissa. Ei ole pelejä ja teeskentelyä, koska ihminen ei ole opetellut/ osaa niitä. Jos tykkää asiasta tai ihmisestä, sen näkee naamasta, jos jännittää, sekin näkyy. Söpöä.No kyllä vaan peleillä ja teeskentelyllä, saati ihan puhtaalla välinpitämättömyydellä/sillä ettei aseta keskustelulle ja toisen tapaamiselle painoarvoa, eli ei erityisemmin kiinnosta - sillä pääsee todella usein pitkälle miesnäkökulmasta katsottuna.
Ei siis ole vakioitua, on yhä naisia joista saa olla kiinnostunut ja joiden seurassa saa olla avoimesti ja hieman höntti, mutta harvemmassa. Yleisesti ottaen työnnän toisen pois luotani omalla käytöksellä, jos ilmaisen kiinnostusta. Mutta sanoisin että parempi ottaa autenttisuuden tie ja liuta pakkeja kun lähteä typerän naisen seuraan yllämainituista syistä. Onko siinä mitään fiilistä kun jyystää toista ilman tunnetta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä vaan peleillä ja teeskentelyllä, saati ihan puhtaalla välinpitämättömyydellä/sillä ettei aseta keskustelulle ja toisen tapaamiselle painoarvoa, eli ei erityisemmin kiinnosta - sillä pääsee todella usein pitkälle miesnäkökulmasta katsottuna.
Ei siis ole vakioitua, on yhä naisia joista saa olla kiinnostunut ja joiden seurassa saa olla avoimesti ja hieman höntti, mutta harvemmassa. Yleisesti ottaen työnnän toisen pois luotani omalla käytöksellä, jos ilmaisen kiinnostusta. Mutta sanoisin että parempi ottaa autenttisuuden tie ja liuta pakkeja kun lähteä typerän naisen seuraan yllämainituista syistä. Onko siinä mitään fiilistä kun jyystää toista ilman tunnetta?Juu, tällaista olen jostain lukenut. Käytännössä en ole kyllä koskaan havainnut että välinpitämättömyys olisi ketään naista innostanut. Omat suhteeni ovat aina alkaneet siten, että mies on hyvin selkeästi ja konkreettisesti osoittanut voimakasta kiinnostusta ja sen, että kukaan muu nainen ei voisi pätkääkään kiinnostaa sillä hetkellä kun minä olen paikalla. Jos mies, josta itse olen kiinnostunut vaikuttaa välinpitämättömältä tai viileältä minua kohtaan, oma kiinnostus lopahtaa välittömästi. Tulkitsen silloin, että ei ns. "löydy kemiaa". Näin käy myös, jos mies näyttää ensin kiinnostuksen ja sitten on myöhemmin ei-kiinnostunut. Ajatukseni on tällöin: Ok, tämä tapaus ei ollut sitten mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä vaan peleillä ja teeskentelyllä, saati ihan puhtaalla välinpitämättömyydellä/sillä ettei aseta keskustelulle ja toisen tapaamiselle painoarvoa, eli ei erityisemmin kiinnosta - sillä pääsee todella usein pitkälle miesnäkökulmasta katsottuna.
Ei siis ole vakioitua, on yhä naisia joista saa olla kiinnostunut ja joiden seurassa saa olla avoimesti ja hieman höntti, mutta harvemmassa. Yleisesti ottaen työnnän toisen pois luotani omalla käytöksellä, jos ilmaisen kiinnostusta. Mutta sanoisin että parempi ottaa autenttisuuden tie ja liuta pakkeja kun lähteä typerän naisen seuraan yllämainituista syistä. Onko siinä mitään fiilistä kun jyystää toista ilman tunnetta?On. Sehän se juuri on parasta. Nimimerkillä juuri tämä kaiffari:D adios amigos
- Anonyymi00199
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tällaista olen jostain lukenut. Käytännössä en ole kyllä koskaan havainnut että välinpitämättömyys olisi ketään naista innostanut. Omat suhteeni ovat aina alkaneet siten, että mies on hyvin selkeästi ja konkreettisesti osoittanut voimakasta kiinnostusta ja sen, että kukaan muu nainen ei voisi pätkääkään kiinnostaa sillä hetkellä kun minä olen paikalla. Jos mies, josta itse olen kiinnostunut vaikuttaa välinpitämättömältä tai viileältä minua kohtaan, oma kiinnostus lopahtaa välittömästi. Tulkitsen silloin, että ei ns. "löydy kemiaa". Näin käy myös, jos mies näyttää ensin kiinnostuksen ja sitten on myöhemmin ei-kiinnostunut. Ajatukseni on tällöin: Ok, tämä tapaus ei ollut sitten mulle.
Niin naiset haluavat jos heitä halutaan.
- Anonyymi
Varmaan päällimmäisenä tulee mieleen miten itsevarma, päättäväinen ja kaunis hän on❤️. Varmaan parempi jättää tähän. Saisi kyllä kirjaston täytettyä, kun alan hänestä kertomaan.
Niin uskomaton voi toinen olla. Se on tullut liiankin selväksi. Oli tärkeää, kun sai hetken pitää toista kädestä kiinni ja myös rupatella😁.
H🫠🤭😍🥰❤️❤️- Anonyymi
H niinkuin h*ora.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H niinkuin h*ora.
Äitisi oli, kun sut tähän maailmaan ponnisti.
- Anonyymi
Mä oon vähän liian kyyninen, jotta multa saisi jalkoja alta. Tai ehkä se on vielä tulossa? Luulen, et se vaatisi fyysistä kontaktia. Vähän jaloissa on tuntunut hänen katseensa, mutta oon pysynyt pystyssä. Oli paljon tilanteita, joiden myötä ihastuin. Katseita, yhteisiä hetkiä ja keskusteluita. Kaikkea tästä ei voi selittää, se vain kävi.
- Anonyymi
Se oli tosi monen tekijän summa. Ihastuin aluksi miehen käytökseen ja hän oli fiksu, positiivinen ja huomioonottava. Sen jälkeen tuli fyysinen puoli. Hän oli kiehtova ja karismaattinen. Minulle tuli tosi rakastettava olo. ❤️
- Anonyymi
Pitkään komeaan ja tummaan pukumieheen ihastuin
- Anonyymi
En ihastunut ollenkaan. Mutta vähän kun tutustuin sisimpään olinkin jo pian rakastunut
- Anonyymi
Noinko se meni!
- Anonyymi
Rakastuin ensisilmäyksellä❤️
Kaikki siinä miehessä oli kohdillaan.
Ääni, olemus, jumalaisen kaunis vartalo.- Anonyymi
Jooo minäkin ihastuin miehen sulavaan vartaloon 😍 ollaan kaks yhtä per... 🫠😂
- Anonyymi
Se tunne että tuohon voisi helposti kompastua. Miettii onko jokin kuitenkin tarkoitettu olemaan, vaikka kuinka sattuman kauppaamana. Pimeää ainetta. Järjestys ja kaaos. Kun katseemme kohtaavat saa jonkinlaisen déjà vun, mutta sen sijaan että tuntisi toistavansa jotakin menneisyydestä on kuin kokisi välähdyksen tulevasta. Ja vilpittömyys on aina seksikästä, kyynisenkin sydämen asia. Miten yksinkertaista kaikki on. Tästä kaikesta huolimatta tiedän osaavani päästä ylikin, ja se taas ei herätä luottamusta omiin tunteisiin.
- Anonyymi
Sitä sekä tarkoittaa jotain että ei. Molempia. Samaan aikaan. Ei ole väliä. Se on elämä, jota elää. Ei väliaikaista eikä teeskentelyä, eikä siitä saa mitään uutta tekemälläkään... Ettei vaan joudu katumaan meitä. Tunne rakkauden puoliintumista.
- Anonyymi
Jep jep.
- Anonyymi
Kyllä se mikä vei jalat alta, oli koko paketti. Löysin oman itseni peilin, meinasin seota ja taisin seotakin 😅
Ihan hirvee tapaus!! 😁 Varjoja tässä kohdannut viime ajat.- Anonyymi
Oliko nainenkin erityispiirteinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko nainenkin erityispiirteinen..
Kuka nainen??
- Anonyymi
Mitä tässä tarkoittaa hirveä?
- Anonyymi
Samoin kävi minulle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tässä tarkoittaa hirveä?
Varmasti ymmärrät sanojen kontekstista, mitä siinä tarkoitetaan. Pointti sinulta taisikin mennä ohi.
- Anonyymi
Kauanko meinattiin varjonyrkkeillä? Vähän sama kokemus :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko meinattiin varjonyrkkeillä? Vähän sama kokemus :D
Niin kauan, että alkaa tuntemaan omat varjonsa ja hyväksymään ne. Ja sitä kautta myös hyväksymään toinen ihminen valoineen, varjoineen.
- Anonyymi
Avoimuus, aloitteellisuus, vuorovaikutteisuus: eli kuuntelee, mitä sanon ja keskustelu jatkuu siitä, mitä toinen sanoo.. siis ottaa kiinni pallon, eikä vain suolla omaa monologia, katse, aito kiinnostus, rohkeus, mielenkiintoiset jutut,
- Anonyymi
Satunnaiset kohtaamiset johti ihastumiseen. Kohtelias, rauhallinen ja kaiken muun hyvän päälle ulkonäkö . En ole saanut kuukausiin pois mielestä.
Ikävä 🥲- Anonyymi
Mulla sama käsitys miehestä❤️
Jäi iso ikävä josta en toivu ikinä
- Anonyymi
Sivistynyt, ja sisällä asuu pieni luolamies.
- Anonyymi
Olemukseen. Siihen, että aistin hänet heti tosi vahvasti siinä samassa tilassa missä oltiin. Nauruun. Silmien syvyyteen. Mutta ei me enää nähdä, luulen.
- Anonyymi
Miksi, ette enää näe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi, ette enää näe?
Näkeminen liittyi hänen työhönsä eikä toistu niin vaan.
- Anonyymi
Samoin tunsin minäkin samassa tilassa.
Satunnaiset kohtaamiset❤️
Miehelle naiselta
Miehen työ vei pois😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tunsin minäkin samassa tilassa.
Satunnaiset kohtaamiset❤️
Miehelle naiselta
Miehen työ vei pois😔Meille käy myös niin pian.. Siksi täytyy saada numero! Naiselta.
- Anonyymi
Sievät kasvot ja söpöt, sirot nilkat. Juttelemalla selvisi, ettei luonteessakaan ollut valittamista.
- Anonyymi
Mikset pitänyt kii tästä vaan päästit pakoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset pitänyt kii tästä vaan päästit pakoon?
Hänellä ei herännyt samanlaisia tunteita kuin minulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä ei herännyt samanlaisia tunteita kuin minulla.
Mistä tiiät? Sanoiko niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiiät? Sanoiko niin?
Asiat voi sanojen lisäksi kertoa myös teoilla tai tekemättömyyksillä. Hän ilmoitti minulle, että olin sellainen kevytihastus, en rakastuminen hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat voi sanojen lisäksi kertoa myös teoilla tai tekemättömyyksillä. Hän ilmoitti minulle, että olin sellainen kevytihastus, en rakastuminen hänelle.
Kevytihastus:DD notes taken! Ei tartte enää ghoustailla, kun sai näin loistavan ässän hihaan. Kiitos
- Anonyymi
Hänen tapaansa olla. Rauhallisuuteensa ja hiljaisuuteensa. Kuinka hänessä on kaikki tunteiden värit ja syvää ymmärrystä. Tapaansa työskennellä. Aitous, kyky olla haavoittuvainen. Vastuuntuntoisuus.
- Anonyymi
Kaunista❤️
- Anonyymi
Se totuus minkä hänessä tunnistin. Itsessäni. Kuinka se vapautti minut elämään.
- Anonyymi
Todella kaunista.
- Anonyymi
Kaikki.., ei sitä pysty selittämään.
S->- Anonyymi
Etkö tiedä hänen kirjainta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä hänen kirjainta?
Mun mielestä se on H, mut jostakin syystä olen sen missannut. Selviää vielä. Kuten numerokin.
- Anonyymi
Viisauteen, älyyn, ja siihen miten suhtautuu asioihin. Joku kemiajuttu, feromonit. Sielun samankaltaisuus. Voima joka huokuu, jonka alle nähtyäni jalat menivät alta.
- Anonyymi
Seksikäs lauluääni ja hyvä ryhti.
- Anonyymi
Sydämeni osuman sai..
- Anonyymi
varmaan just ne asiat mitä moni ihminen ei voi hänessä sietää. ihana on. ja jos miettii sillain esim eksiä että miksi ei toiminu sitte pidemmälle ni kyllä mä tiedän ne syyt. aina tuhonnu lopulta kaiken. hänen kanssa uskon että nimenomaan ne menneisyyden virheet ja yhteinen kasvu tulevaisuudessa erikseen mutta yhdessä toinen toistaan tukien ois voinu olla h.lvetin hyvä asia
- Anonyymi
Naisen kauneus ja herkkyys lumosi minut, Arkakin ja jollain tapaa kuoreensa vetäytyvä, mutta älykäs ja seuraa ympärillä pyörivää toimintaa. Osaa räjähtää nollasta sataan jos on tarvetta! Nainen juuri makuuni ja yhdessä olemme kyllä edustuskelpoisiakin miten tuon haluaa ottaakin... unelmieni Nainen loppuelämäkseni
- Anonyymi
Hienoa lukea etteivät kaikki pelkää arkuutta. Se on asia joka henkisesti turvallisessa suhteessa korjaantuu yleensä.
- Anonyymi
Tunneäly, empaattisuus, ulkonäkö, liikunnallisuus, monilahjakkuus, ystävällisyys ja ennenkaikkea älykkyys. <3
- Anonyymi
Hänen kakkapökäleensä on niin soma ja nätti että Vecnakin ihastuu
- Anonyymi
Hän oli jumalaisen kaunis nainen ja kohteli minua ihanasti.
- Anonyymi
Oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli?
En ole nähnyt häntä kymmeneen vuoteen niin en voi tietää.
- Anonyymi
Loppuiko sinulta maksukyky?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuiko sinulta maksukyky?
En tarvinnut maksukykyä hänen aviomiehensä maksoi kaiken.
- Anonyymi
Sukupuolielimeni kovettui rajusti siitä tiesin ! Että olen rakkaani löytänyt
- Anonyymi
No kiva. koita tökkiä sitä naista sillä, jos se vaikka huomaisi.
- Anonyymi
Nonniiii🤩
- Anonyymi
Ollaan yhteensopivia monella tavalla.
- Anonyymi
Muutaman tulisieluisen miehen kanssa oltuani , mies jonka tapasin oli juuri niin rauhallinen , lempeä ja myötämielinen kuin minun oma henkisyyteen. Hän ei loukkaa, ota valtaa, ei puhu töykeästi vaan on kohtelias, huomaavainen ja tasapainoinen aito ihminen. Olemme samanlaisia elämänkatsomukseltamme. Hän arvostaa ja kunnioittaa. Lisäksi rauhalliset hetket antavat molemmille tilaa. En voinut uskoa hänenlaisen miehen olemassa oloon. Olen onnellisempi kuin milloinkaan ja uskallan rakastaa . Kiitos , sain elämäniloni takaisin.
- Anonyymi
Kunnon tulisten körmypanojen jälkeen on mukava löytää se oma simppi.
- Anonyymi
ihana ja pelottavan komea mies. :d ei toivoakaan että pitäisi minusta yhtään.
- Anonyymi
Joo aina voi kuitenkin nolata itsensä ja kokeilla. Kuten minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo aina voi kuitenkin nolata itsensä ja kokeilla. Kuten minä.
Olet ihana mies♥️ Olisitpa kultaseni 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana mies♥️ Olisitpa kultaseni 💋
Oon nainen mutta kiitos kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nainen mutta kiitos kuitenkin.
Tälleen miehenä kyllä ihan olisin iloinenkin jos se joku sopiva nainen saisi ihan itsekin tehtyä jotain. Riippuu tietysti ihan tapauksesta miten noihin lähestymisiin kukin suhtautuu.. ja miten noloa se nyt sitten on. Ainakaan jos ei mitään tee, niin mitään ei tule todnäk tapahtumaan.
Tietysti jos nyt joku täysin eriparinen tekee minulle aloitteen, niin se on lähinnä vaivaannuttavaa. Minun kokemuksen mukaan ne yleensä ovat olleet juuri heitä, harmi.
- Anonyymi
Kaikki on nyt ohi. Kiitos ja hei.
/ap- Anonyymi
Hienoa.👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa.👍
Juu juu. Naura lisää. Älä ole niin läpinäkyvä.
- Anonyymi
Yritän nyt unohtaa.. :(
- Anonyymi
Viina kaunisti mutta aamu vei minkä aamuyö toi.
- Anonyymi
Miehen katse ei jättänyt arvailujen varaan. Se utelias silmäpari vastaantullessa sulatti mut. Sydän alkoi läpättää jo kaukaa. Miten annoin tätä vaan tapahtua ilman että oisin lähestynyt. Ajan saatossa katse muuttui vihaiseksi, kiukkuiseksi kunnes tuli päivä ja hän lähti. En saanut koskaan tietää mitä hän pohjimmiltaan tunsi mua kohtaan.😔
- Anonyymi
Joskus on parempi ettei tiedä..
- Anonyymi
Kuulostaa ihan siltä että hän tunsi vetovoimaa sinuakohtaan ☺️
Mutta hieman hälyttävä merkki jos katse tosiaankin muuttui ajansaatossa vihaiseksi ja kiukkuiseksi.. Jos johonkuhun ollaan ihastuneita mutta on epävarma toisen haluista niin ei sitä sillon vihaisesti ruveta katsomaan vaan rohkeasti kysymään tai kehittämään jotain seuraavaa muuvia 🤭
Että ehkä parempi vaan ettei mitään senkummempaa tapahtunutkaan.
Kunpa ihmiset uskaltais olla rohkeempia tällasissa tilanteissa jos kohtaa jonkun kivan 🙈
Tuskin kovin moni pahastus jos tulis esim antaan numeroa tjsp. En mä ainakaan mutta mies olenkin 😅
Ollaanpa jatkossa rohkeampia 🔥
- Anonyymi
Hän oli ihana, ulkonäöltään massaväestöstä poikkeava emotyttö.
Herkkä mutta myöskin vääryyksien kovettama.
Meillä synkkasi heti, se oli aivan käsinkosketeltavaa.
Monta kuukautta kului siten että suut oli yhtä hymyä ja perhoset kutittivat vatsassa samalla kun makoilimme lakanoissa toistemme kainaloissa.
Kaikki vaan tuntui niin oikealta ettei sitä osaa vieläkään kunnolla selittää vaikka aikaa tästä on jo pitkästi.
Molempia jännitti ja tiedettiin että tästä ei tule mikään lyhyt romanssi jos yhteen aletaan.
Aluksi sitoutumisen kanssa olikin hieman "ongelmia" hyvinkin ymmärrettävästä syystä, nuoria kun olimme molemmat.
Etenkin alku oli jotain sellaista mitä en olisi koskaan uskonut kokevani.
Olin "pitkään" etsinyt juuri häntä ja torjunut kaikki muut. En voi uskoa että vihdoin löysin hänet ja että hän osoitti minulle sellaisia signaaleja kuin hän olisi ajatellut minusta samoin tavoin <3
Elämäni parhaimpia hetkiä (vuosia), kunnes hän löysi sen paremman version minusta.
Kaikki kaunis loppuu aikanaan, harmillisen useasti.- Anonyymi
Tällaisesta tunteesta on varmasti vaikea päästää irti. Tulisin hulluksi jos näin lähelle olisin päässyt kaivattuani ja sitten se loppuisi. Olimme henkisesti kietoutuneita toisiimme, fyysisesti ei kun varattuja molemmat. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisesta tunteesta on varmasti vaikea päästää irti. Tulisin hulluksi jos näin lähelle olisin päässyt kaivattuani ja sitten se loppuisi. Olimme henkisesti kietoutuneita toisiimme, fyysisesti ei kun varattuja molemmat. 😔
Vaikka itse koinkin löytäneeni kaivattuni niin jälkikäteen haluisin (ehkä) etten olisi häntä koskaan tavannutkaan.
Sitä saattaa toivoa niin paljon ja se voi tuntua ylitsepääsemättömän ihanalta, mutta voi luoja kuinka paljon se sattuu kun se kaikki päättyy.
Kun ei ole vielä löytänyt ei sitä osaa sillon vielä ajatella konkreettisesti, muttakun löydät ja menetät niin ei muille ajatuksille jääkkään enään tilaa.
Tosirakkaus on jotain niin arvokasta että menetettyä taukoamatta miettii kaikkea siihen liittyvää, kuten miksi en tehnyt sitä ja tätä toisin ja olisinko voinut estää tapahtuman.
Meidäntarinassa ei kuitenkaan ollut kyse siitä vaikka se olisikin muuta positiivista tuonut.
Joillakin vain on tapana etsiä yhä kirkkaampia tähtiä toisensa perään..
Vielä kipeämpää erosta tekee se jos entinen ei pidä enään mitään yhteyttä. Ei suostu näkemään, ei puhumaan puhelimessa, ei vastaa juurikaan edes viesteihin.
Itse olen sitätyyppiä että haluaisin keskustella lähes kaiken läpi, mieluiten kasvotusten ja yrittää säilyttää ystävyyden.
Vaikken mikään maailman paras mies ollut itsekkään niin mielestäni en tätä kaikkea ansainnut. Kaikkea ei viitsi täällä avata mutta autoin häntä todella paljon, enemmän kuin mihinkä moni muu olisi ollut valmis, ainakaan tiedostaen valmis.
Tiedän kuitenkin ettei tämä kaikki johdu minusta vaan myöskin hänen omista kivuista, traumoista, häpeästä, uuden elämän jännityksestä jne.
Mahdollisesti ei myöskään siksi halua puhua juuri mistään ettei antaisi lisää kärsimyksenaihetta minulle tai pahimmassa tapauksessa koittaa pitää minua varalla tulevaisuutta ajatellen mikäli tulee ongelmia ihmissuhteissa.
Tämä on kuulemma todella yleistä ja itse en vastaavaa hyväksy. Ei muutakuin tuota lisää tuskaa pidemmänpäälle.
Onneksi jo hieman helpottaa ja pieniä valonpilkahduksia näkyvissä omassakin elämässä. Eikös asioilla ole tapana järjestyä :-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka itse koinkin löytäneeni kaivattuni niin jälkikäteen haluisin (ehkä) etten olisi häntä koskaan tavannutkaan.
Sitä saattaa toivoa niin paljon ja se voi tuntua ylitsepääsemättömän ihanalta, mutta voi luoja kuinka paljon se sattuu kun se kaikki päättyy.
Kun ei ole vielä löytänyt ei sitä osaa sillon vielä ajatella konkreettisesti, muttakun löydät ja menetät niin ei muille ajatuksille jääkkään enään tilaa.
Tosirakkaus on jotain niin arvokasta että menetettyä taukoamatta miettii kaikkea siihen liittyvää, kuten miksi en tehnyt sitä ja tätä toisin ja olisinko voinut estää tapahtuman.
Meidäntarinassa ei kuitenkaan ollut kyse siitä vaikka se olisikin muuta positiivista tuonut.
Joillakin vain on tapana etsiä yhä kirkkaampia tähtiä toisensa perään..
Vielä kipeämpää erosta tekee se jos entinen ei pidä enään mitään yhteyttä. Ei suostu näkemään, ei puhumaan puhelimessa, ei vastaa juurikaan edes viesteihin.
Itse olen sitätyyppiä että haluaisin keskustella lähes kaiken läpi, mieluiten kasvotusten ja yrittää säilyttää ystävyyden.
Vaikken mikään maailman paras mies ollut itsekkään niin mielestäni en tätä kaikkea ansainnut. Kaikkea ei viitsi täällä avata mutta autoin häntä todella paljon, enemmän kuin mihinkä moni muu olisi ollut valmis, ainakaan tiedostaen valmis.
Tiedän kuitenkin ettei tämä kaikki johdu minusta vaan myöskin hänen omista kivuista, traumoista, häpeästä, uuden elämän jännityksestä jne.
Mahdollisesti ei myöskään siksi halua puhua juuri mistään ettei antaisi lisää kärsimyksenaihetta minulle tai pahimmassa tapauksessa koittaa pitää minua varalla tulevaisuutta ajatellen mikäli tulee ongelmia ihmissuhteissa.
Tämä on kuulemma todella yleistä ja itse en vastaavaa hyväksy. Ei muutakuin tuota lisää tuskaa pidemmänpäälle.
Onneksi jo hieman helpottaa ja pieniä valonpilkahduksia näkyvissä omassakin elämässä. Eikös asioilla ole tapana järjestyä :-)Tuo luopumisen tuska on kaikkein pahinta ja juuri tuo ettei mitään yhteyttä enää kaiken jälkeen. Sitä jää vaiheeseen joka olisi pitänyt saada käydä läpi.
Voimia kovasti sulle❤️
En voi minäkään korjata enää mitään kun hän muutti pois töiden takia. Se lähtö oli jotenkin niin dramaattista jossa kummatkin hiljaa kärsi ja puhumattomuus jätti kaiken ilmaan. Tunteita oli kummallakin liikaa mutta niin suuri ikävä jäi eikä yhteystietoja jätetty.
- Anonyymi
Olin rikki ja sekaisin, syksyn pimeimpään aikaan, hän siihen lennähti jostakin kaunis hymy kasvoillaan...jotain tuollaista. 5.8
- Anonyymi
Vähän reilu vuosi sitten?
- Anonyymi
Hurmaava, charmikas, puoleensavetävä olemus❤️
- Anonyymi
Miehekäs, jalat maassa oleva puhelias huumorintajuinen tyyppi, joka on myös hulluna minuun.
- Anonyymi
Paljastu kyllä melko inhottavaks
- Anonyymi
Tai sitten luulen vaan. Ne on ne muut Inhottavia.
- Anonyymi
Hänellä on peltolemmikin siniset silmät ja samettinen ääni sekä komeat piirteet.
- Anonyymi
Rakastelu nautin siitä ja paljon
- Anonyymi
Oon kateellinen. Haluaisin tätä.
- Anonyymi
No, hän on niitä " ainahan näitä ei osaa selittää" tapauksia. Jotkut tuntuu melko nopeasti hyvälle ja hieman kun tulee tutummaksi, havaitsee että siinähän on harvinaisen kiva ja söpö ihminen.
https://www.youtube.com/watch?v=_vt6k5DBecI&list=RD_vt6k5DBecI&start_radio=1 - Anonyymi
Kukaan ei uskoisi, jos sanon että kaikkeen. Ihan oikeasti meillä vaan toimi tuo kemia heti, että ihan yhtä paljon teki mieli heti samantien. Ja ihan niinkin pahasti ettei voi työskennellä oikein samassa tilassa.
Ärsyttää kun nyt meille vähän kai nauretaan tän takia. Mutta onneksi osaa pysyä kaukana tuollaisesta ja on sen verran fiksu, ettei välitä ja pitää mölyt pääasiassa mahassaan, sen minkä pystyy. 😁
Jos saisin hänet omakseni, ottaisin. Taida saada edes lainaan, kun muut härkkii välissä. Ja tietysti se oma elämä..
Mutta kun ollaan aikuisia niin antakoon muut meidän hoitaa omat asiamme rauhassa. Ärsyttää tuo suurentelu ja paisuttelu, kun itse yritetään pitää matalaa profiilia.- Anonyymi
Miten voi haluta niin paljon. 🫠🫠🫠🫠🫠🫠
- Anonyymi
Näitä ei voi, pysty ja pidä selittää yhtään kellekään. Siinähän on ymmärtämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä ei voi, pysty ja pidä selittää yhtään kellekään. Siinähän on ymmärtämättä.
Oh god juorukellot😤😤 joku oikeasti tykkää toisesta ja haluaa niin siitä saadaan vitsi. Se tuntuu pahalta oikeasti. Tosi pahalta. 🙄🫤
Mutta töissä on monilla tylsää niin kai siitä saa iloa yhteisöön..
Mutta huonompi, jos joku ei pysty olemaan sen vuoksi töissä ja lähtee. Voisivat pitää päänsä kiinni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi haluta niin paljon. 🫠🫠🫠🫠🫠🫠
Helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oh god juorukellot😤😤 joku oikeasti tykkää toisesta ja haluaa niin siitä saadaan vitsi. Se tuntuu pahalta oikeasti. Tosi pahalta. 🙄🫤
Mutta huonompi, jos joku ei pysty olemaan sen vuoksi töissä ja lähtee. Voisivat pitää päänsä kiinniNoo eipä tohon kuole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta huonompi, jos joku ei pysty olemaan sen vuoksi töissä ja lähtee. Voisivat pitää päänsä kiinniOli yksi tapahtuma jonka joku saattoi käsittää väärällä tavalla. 👍🏻
Ei ymmärretty tunteiden syvyyttä. Eikä tartte ees yrittää ymmärtää. Siinähän ihmettelee. Antaa ihmetellä ihan rauhassaaaaaa. Kunhan nyt vaan kaikilla kaikki OK. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo eipä tohon kuole.
Ei tunnu missään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnu missään
No okei. Vähän välillä harmittaa ja surku. Ei mennyt kuin elokuvissa. Tai meni. Jatko-osa saattaa olla parempi.
- Anonyymi
Ihmiset saattaa käsittää asian ihan toisin kuin se on näiden lahden elämässä.
Sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset saattaa käsittää asian ihan toisin kuin se on näiden lahden elämässä.
SivuKahden* ja siitä syntyy paha mieltä, ei siitä mitä ulkopuolisten silmin luultiin käyneen.
- Anonyymi
Rakkaus on ok, halu on ok. Kaikki kiusaaminen ja juoruilu NOT OK.
- Anonyymi
Oksani nousi ylös hänen lähellään. Siitä tiesin oikeaksi.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Huomasin itse tätä ja halu on molemminpuolinen.. Meistä naisista sitä ei ihan samoin näe. Paitsi se toinen halukas sen aistii.
Alitajunta kertoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin itse tätä ja halu on molemminpuolinen.. Meistä naisista sitä ei ihan samoin näe. Paitsi se toinen halukas sen aistii.
Alitajunta kertoo.Juu sen aistii. Valitettavasti sitten kun pääsin tositoimiin, oksani ei toiminutkaan. Oli liikaa tunteita pelissä.
- Anonyymi
En kyllä tosiaan enää tiedä, enkä ymmärrä!
- Anonyymi
Jalat vei alta se viimeinen pitkä ryyppy tanssipaikan vessassa kun ajattelin häntä.
- Anonyymi00176
Siitäs sait!
- Anonyymi
En ole ollut ihastunut keneenkään reilusti yli kymmeneen vuoteen. Siksi sain illanvietossa haukut miehiltä, kun ei nainen muka saa käydä yksin diskossa tanssimassa, koska naisen pitää yrittää löytää uusi mies elämäänsä! Ja katin kontit!
- Anonyymi00177
En usko tuollaisiin jalat alta vieviin rakastumisiin tai edes ihastumisiin
- Anonyymi00179
Sanoisin että se herkkyys, söpöys ja hämmennys, siihen kun lisää kasvavan tunteen, ymmärtää olevansa vahvasti ihastunut. Ihana rauhaisa luonne ja huumorintaju on myös rautainen yhdistelmä. Söpöys herättää usein myös suojeluvietin, ajattelee ja katselee toista suojelevasti ja miettien, ettei koskaan antaisi toiselle tapahtua mitään ikävää. Hämmennys kuvaa kauniisti ujoutta ja rehellistä luonnetta, sellainen luonne on kumppanilla hyvin tärkeä, on helppoa ymmärtää toista ja turhilta vastoinkäymisiltä säästyy. Tunteet toista kohtaan yleensä herättää jokin tapahtuma, katse tai läheinen kosketus, ehkä niissä myös siirtyy jonkinlainen kaipuu, kaipuu kaunista ihmistä kohtaan, josta mielikuvitus alkaa taikomaan tapahtumia jotka ruokkivat tietä kohti rakkautta.
https://www.youtube.com/watch?v=nBk1QTE_CAY&list=RDnBk1QTE_CAY&start_radio=1- Anonyymi00181
🙂
- Anonyymi00189
Hei, *ojentaa kätensä kätelläkseen* - olemmeko jo tavanneet? *leveä hymy*
- Anonyymi00180
Kokonaisuus ja sitten ne katseet miten hän katsoi minua silmiin n->n
- Anonyymi00182
ihan parasta oli katsella sinua silmiin loputtoman pitkään.. 😍☺️💓
- Anonyymi00183
Anonyymi00182 kirjoitti:
ihan parasta oli katsella sinua silmiin loputtoman pitkään.. 😍☺️💓
Kerro, missä meidän katseet on kohdannut? n-n
- Anonyymi00193
Anonyymi00183 kirjoitti:
huoneessa mikä on tarkoitettu musiikin opiskeluun/ soittamiseen / laulamiseen 🎶🤩 sieltä kaikki lähti, vähän sen jälkeen on muuallakin kohdannut... 😘
- Anonyymi00194
Anonyymi00193 kirjoitti:
huoneessa mikä on tarkoitettu musiikin opiskeluun/ soittamiseen / laulamiseen 🎶🤩 sieltä kaikki lähti, vähän sen jälkeen on muuallakin kohdannut... 😘
Ei liity meidän kohtaamisiin musiikki millään lailla
- Anonyymi00195
Anonyymi00194 kirjoitti:
Ei liity meidän kohtaamisiin musiikki millään lailla
Et taida olla ees nainen!!
- Anonyymi00196
Anonyymi00183 kirjoitti:
Siinä hetkessä kun roikuimme päät alaspäin... ja ennen sitä ja erityisesti sen jälkeen..
- Anonyymi00184
Paljaat koipireidet sekä selvästi hahmottuvat okahaarakkeet (fysiol: spinous process). Sitten; pikkutisulit, pikkupakarat, pikku varpit, hoikka vyötärö, hoikat alaraajat, hoikat yläraajat, hoikka kaula, antautuvainen hymy, puna poskipäissään ja varpien kärjissä.
- Anonyymi00185
Hän kysyi minulta miksi tykkään hänestä. Useampaan kertaan kysyi jotain itseensä liittyen. Mnusta ei sanonut mitään että miksi tykkää. En kysynyt itse häneltä koska minulle tämä ei ollut sellainen juttu.
Jos käyttäisin typerää termiä red flag niin siinä oli jo yksi. Ei ole olemassa yksittäisiä asioita..AINA kokonaisuus ratkaisee. ..välttämätöntä on esim. ulkonäön riittäminen puolin ja toisin..riman ylitys riittää..
..mul on aina ollut naisia, mutta nyt on tullut ylivoimainen ongelma. Naisesta katoaa seksuaalisuus jokseenkin täysin siinä neljänkympin nurkilla.. ..tuo ei tarkoita pelkästään sitä panemista vaan kokonaisuutta. ..esim. flirttailu on oleellista hyvän suhteen alkamiselle..onkohan yksikään hyvä suhde alkanut ilman sitä..tuskin! ..ja kukapa nyt huonoa edes haluaisi. Tuo tekee hyvin mahdottomaksi edes haluta tutustua keneenkään syvemmin.. ..ikinä en ole yrittänyt pokata naista seksin vuoksi vaan aina on ollut toive jostain paremmasta, MUTTA seksinkin tulee olla ”pöydällä” eli ei saa olla törkeen selkee ”kuiva kanttura”.. ..kivaa oli vuosikymmeniä, mutta ne ajat olivat ja menivät.. :/- Anonyymi00190
Täytyy varmaan pikkuhiljaa hipsiä poispäi tältä foorumilta, kun samoihin kysymyksiin saa vastailla...
- Anonyymi00191
Nään sen miehen sieluun. Näen paljon kaunista ja hyvää. Ehkä väärinymmärretyn herkän miehen. Haluttavan tietty. Vetoaa minuun enkä koe sen enempää tarvetta selitellä miksi.
Mutta me mentiin solmuun, koska hän rupesi hätäpäissään höpöttämään ihan läpiä.
Näen kyllä läpi, mutta ne jutut sulki koko homman. Vain hän voi pelastaa tilanteen itse myöntämällä totuuden.
Pelisilmä puuttuu, vaikka kuinka yrittäsin.- Anonyymi00197
Kertooko viimeinen lause kaiken. Mies oli liian rehellinen teidän peliin. Se onkin kammottava luonteenpiirre nykyaikana.
- Anonyymi00192
ei oo sillain realistista kaivattua atm koska en luota helposti miehiin johtuu siitä että hyvin monessa asunnossa missä olen aikuisiällä asunut olen kokenut vainoomista ollu vanhojen miesten targettina jotainhan mussa on oltava si onko se se vapautuneisuus ja mystisyys samassa paketissa taikka joku muu tämmönen että oleilen omissa oloissani mutta kyllä se on kovin mielenkiintosta ollu seurata vttu ja tätähän on tosiaan tapahtunu neljässä osotteessa oon todennu ettei asiat edes muuttamalla korjaannu elikä en anna sen edes vaikuttaa enää mihinkään. puhun mitä puhun miehellä on päässä vikaa jos kuvittelee jokasen naisen olevan samanlainen se ei tarkota että odottelen täällä pikkarit kintussa erinäisiäseppoja käymähän
- Anonyymi00200
Minulla on jokaisessa osoitteessa vainottu ja niitä osoitteita on lähes 10 plus kaikki ulkomaanmatkat ja niiden hotellit. Juu ei muuttamalla parane, seuraavat aina perässä paikasta toiseen.
- Anonyymi00201
Anonyymi00200 kirjoitti:
Minulla on jokaisessa osoitteessa vainottu ja niitä osoitteita on lähes 10 plus kaikki ulkomaanmatkat ja niiden hotellit. Juu ei muuttamalla parane, seuraavat aina perässä paikasta toiseen.
Voisit käyttää vaikka myrkkynuolia, olisi oikein.
- Anonyymi00203
Et ole nainen kaikki tunnistaa tyylisi kirjoittaa
- Anonyymi00204
Et ole nainen vaikka käyttäisit pikkareita.
- Anonyymi00205
Et ole nainen!
- Anonyymi00202
Kaikkeen siihen, mitä hän ei ollutkaan :-D
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4376357Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1263666Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?972447Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251919Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821245- 631065
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76960- 44943