Silja Europa 10.01.2013 sinkkuristeily

paska

Ketä on lähdössä mukaan?

22

1838

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • absolutis1

      Mä lähen, mut tunnistaa siitä että oon jo laivan putkassa 10 min. laivan lähtemisen jälkeen.

    • Pokaan oikkarin

      Kuulemani mukaan risteilylle on lähdössä pari sataa oikisopiskelijaa. Aion lähteä mukaan ja löytää rikkaan aviomiehen näistä. Onko oikkarit kivoja vai vaan tulevia rikkaita?

    • Oikislaisen exä

      Ota mieluumin lääkäri, oikismiehiin ei voi luottaa.

    • Kokemusta on

      Lääkärit ja teekkarit on myös oikismiehiä paremman näköisiä. Jos haluaa hyvännäköisen oikkarin, on valittava seurakseen naispuolinen juristi. Oikisnaiset ovatkin yliopiston eliittiä. Heitä kauniimpaa seuraa ei löydy mistään akateemisista ympyröistä.

    • mmaann

      Mukana kellumassa vaikka oikiksessa en olekkaan. Saavat kyllä uida (pelastus)liiveihin jos niikseen on..

    • iso-Erkka

      Täällä yks kuuma oikismies tarjolla. päivitellään täällä kun tiedetään hytin numero niin saa tulla käymään.

    • perry-josef

      itse aion juoda pelkkää perryä ja pumpata molemmin käsin

    • sadomasokisti Samuel

      moicca!

      kuuma oikispoika etsii naisseuraa tuhmiin leikkeihin!

    • ggggg3

      Onko Perry-Josef pessyt hampaansa?

    • KauppisLover

      No mää kyl sanoisin et kauppislaiset on komeimpii. Niil o kaikist siisteimmät autotkin. Siin koulun edes on aina semmonen ihana Audi

    • Oikisrulaa!

      Isileasing. Nuff said.;)

    • Heluna_69

      Hyi saatana. Oon kuullu että oikkarit on rumia ja ylimielisiä. En tiennyt tälläsen roskaporukan saapumisesta kun varasin risteilyä. Jää multa siis väliin.

    • Captain of Oikislove

      Heluna. Olen järkyttynyt tietämättömyydestäsi. Oikisopiskelijat ovat kuuminta hottia. He ovat älykkäitä, kauniita/komeita ja useimmiten myös todella huumorintajuisia. Olen itsekin nuoremmalla iällä tapaillut muutamaa. Aion ehdottomasti ottaa taas kiikariin yhden nuoren oikkaripojun ja nauttia tästä sinkkuristeilystä täysin rinnoin!

    • Valmiina menoihin

      Nuori neitonen etsii tuhmaa tuomaria!

    • witun kusipäät

      haistakaa työ vaa paska, roskasakkia mitä roskasakkia, ei siitä pääse yli eikä ympäri. ite kierrän tollaset kaukaa, ei sovi mun arvolle.

      vielä voi naurattaa, mut hymy hyytyy kyl sit romahtaneen palkkatason jälkee muutamien vuosien kuluttua viimeaikaisten uudistusten johdosta ;)

      • Mene ja tiedä

    • Tiedämitäteetlaival

      Tässä näyttää olevan vahvasti kaksi leiriä, mutta itse henkilökohtaisesti uskon, että reissussa saadaan pantua piste tälle erimielisyydelle.

    • ddddsdee

      kalja on paras :D ja rölli :DD

    • perry-josef

      Kuinka moni aikoo ottaa hammarharjan mukaan risteilylle? Mielestäni se on täysin turhaan. Perry kyllä desinfioi hampaat.

    • Triton

      Onko joku ollut ennen, onko noissa ohjelmanumeroissa mitään järkeä, kannattaako osallistua? Bilebändi ainakin on tällä reissulla kuulemma hyvä eli ainakin baarissa voi viihtyä.

    • villioikissinkku

      varokaa vaan, ei meitä oikkareita ulkonäöstä tunnista!

    • perry-josef

      Varsinkaan minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe