~~
Elämä on lahja
matka ja portti maailmankaikkeuteen
Lahja, jonka lopulta
luovutamme takaisin
Takaisin lahjan antajalleen
Ilolla ja kiitollisuudella siis vaalikaamme sitä
~~
My Heart Will Go On
http://www.youtube.com/watch?v=WNIPqafd4As
~ Elämä on ~
4
271
Vastaukset
Notre vie est un voyage
Dans l´hiver et dans la Nuit
Nous cherchons notre passage
Dans le Ciel où rien ne luit
Elämämme on matka
talveen ja Yöhön
Haemme tietä Taivaaseen
jossa mikään ei loista
Sveitsiläisten sotilaiden laulu 1793Noh... jos tähän sinun esimerkin runoon on uskominen, niin kyllä on aika toivotonta ollut Sveitsiläisten sodankäynti jos kerran " haemme tietä taivaaseen jossa mikään ei loista" :D
Ajatus on vähän kuin tän yhen ateistifilosofin, joka väitti että "Elämä on vain kappale hämäryyttä kahden pimeyden välillä ja ainoa järkevä tapa elää on tehdä itsemurha."
Noh.. mutta että ei nyt taivas ihan pimeäksi näin joulun alla muuttuisi niin siteerataan vähän Jesajan profetiaa ennustetusta Messiaasta... Jes9:1 ..."Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valon. Niille, jotka asuvat kuoleman varjon maassa loistaa kirkkaus ". . ;)
Kiitos palautteestasi sinulle ja Hyvää Joulun odotusta ! :)
http://www.youtube.com/watch?v=OzTNRMaI3Vo
- kuolisaatana
hyvä ku kuoli tollaset syövät pois
Jaa...
Vai tällästä mielipuolta sinä...
Kieltämättä sinä ja sinunlaisesi herättää ajatuksia siitä kuinka "paha olo" voi olla...
Noh... ehkä tämä helpotti sinua suuressa tuskassasi... ;D
Hyvää Joulua sinulle !
http://www.youtube.com/watch?v=AZESd8bkvuQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
