edellytät naisesi vähintään omistavan? Mikä on keskimääräinen arviosi niiden määrästä omien naistenne kohdalla? Minkä mallisia pikkuhousuja naisesi käyttää? Entä väri ja materiaali?
Miten vähäinen määrä pikkuhousuja naisellasi aiheuttaisi kohdallanne suhteen katkeamisen?
Mikä on ollut syynä, että nainen on omistanut vain vähäisen määrän pikkuhousuja? Entä erityisen suuren määrän?
Monetko pikkuhousut
11
221
Vastaukset
- Iaskin..väärin
Nuuhkimisen kannalta on tärkeintä että ovat ainakin pari päivää käytettyjä :-)
- Kalsarikeisari
Haha, sopivan rento ja järjetön topiikki :)
Joku on kiinnostunut pikkuhousuista, tykkään.- .....
Kyöstix se siellä taas utelee.
No jos nyt lähetään määräästä joka on tarpeeksi suuri, että saa puhtaat aina jalkaansa...
Enpä osaa suoralta kädeltä sanoa, mutta hyvä iskurepla tuli mieleen: Saanko tulla sun luokse laskemaan pikkuhoususi. Kaksoismerkitys ja kaikki. Kokeilen huomenna.
- ap.
Miten suhtaudut virttyneisiin, nukkaisiin ja reikäisiin pikkuhousuihin?
ap. kirjoitti:
Miten suhtaudut virttyneisiin, nukkaisiin ja reikäisiin pikkuhousuihin?
Oikein joustavasti. Samoin kainaloon vedettäviin mummokalsareihin. Kalsariavarakatseisuus on minulle kunnia-asia.
- kaikenvärisii
Riittävästi
- evvk pesäntonkija
Nehän on vain hidaste kohti pesää
Mää sanoisin, että vähintään seitsemät. Saa puhtaat jalkaan joka päivä.
- Sääästöä
yhet riittää,niitä voi kääntää ja tuulettaa ain välillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273