1. Kuinka monta kaveria?
2. Kuinka usein käyt fb.ssä?
3. Koska viimeksi kirjoitit omalle seinällesi? Mitä?
4. Koska viimeksi sinulle flirtattiin fb:ssä?
5. Mitä laittaisit fb:seinälle?
6. kuinka monen hyvän kaverin kanssa chattaat fb:ssä?
7. Kuinka monen kanssa tavannut irl:ssä?
8. Oletko koskaan ajatellut lopettaa fb:n? Jos, miksi? Miksi et lopettanut?
Veispuukista
13
123
Vastaukset
- niin7
1. Vähän vaan
2. Joka päivä, siellä ei tapahdu yhtään mitään, tylsää
3. Uutislinkki
4. Ei koskaan
5. Uutislinkkejä, videoita
6. 0
7. 0
8. Olen ajatellut lopettaa, mutta ei sieltä pääse koska ei jäisi yhteyksiä. Niitä vähäisiä. Tai jäisi pari.- ap.
Kuinka monen kanssa olet tavannut irl? Mitä?Et kenenkään? Mikset pyydä kavereiksi jotain oikeita tuttuja tai kavereita? Pyydätkö jotain nettituttuja tai mitä tuo nyt tarkoittaa?
- vastaus tähän
ap. kirjoitti:
Kuinka monen kanssa olet tavannut irl? Mitä?Et kenenkään? Mikset pyydä kavereiksi jotain oikeita tuttuja tai kavereita? Pyydätkö jotain nettituttuja tai mitä tuo nyt tarkoittaa?
Sori, sekoitin irl:n irciin, en muista aina mitä irl tarkoittaa. Olen tavannut tosielämässä suurimman osan joskus kouluaikoina. Ja pari muuten. En uskalla pyytää tuntemattomia kavereiksi, ettei pidetä outona tai torjuta. Muutama lähes tuntematon mies pyysi minut kaveriksi siellä ja tosi epämääräisiä tyyppejä minusta - kuvittelevat että minua voisi mitenkään kiinnostaa suhdemielessä heidän keskustelutyylinsä jälkeen, ei. Toinen kyselee kaikkea tyhmää uudelleen ja uudelleen, sanoo "kultsiksi" tai "älä ole tuollanen" joskus harvoin yms. Vaikka ei tunne minua, viiraako hänellä päässä. Ja toinen on liian nuori eikä tosiaan kiinnosta muutenkaan, epäkypsä. Jotkut vanhat tutut ovat hylänneet vuosien saatossa, uusia on vaikea saada tutuiksi. Ehkä joskus sitten.
- korjaan
vastaus tähän kirjoitti:
Sori, sekoitin irl:n irciin, en muista aina mitä irl tarkoittaa. Olen tavannut tosielämässä suurimman osan joskus kouluaikoina. Ja pari muuten. En uskalla pyytää tuntemattomia kavereiksi, ettei pidetä outona tai torjuta. Muutama lähes tuntematon mies pyysi minut kaveriksi siellä ja tosi epämääräisiä tyyppejä minusta - kuvittelevat että minua voisi mitenkään kiinnostaa suhdemielessä heidän keskustelutyylinsä jälkeen, ei. Toinen kyselee kaikkea tyhmää uudelleen ja uudelleen, sanoo "kultsiksi" tai "älä ole tuollanen" joskus harvoin yms. Vaikka ei tunne minua, viiraako hänellä päässä. Ja toinen on liian nuori eikä tosiaan kiinnosta muutenkaan, epäkypsä. Jotkut vanhat tutut ovat hylänneet vuosien saatossa, uusia on vaikea saada tutuiksi. Ehkä joskus sitten.
tuollainen
- määmy
1. Kuinka monta kaveria?
- Riittävästi
- Päivittäin
- Tänään. "Vierait venataan". Tullu jo viis kommenttii, puolison sisko skrivaa "Tä? Eiks broidi enää riitä? ;)"
- Tänään
- Hieman mitä sattuu
- Usean ja joskus monen kaa samaan aikaan
- Jokaisen
- En, helppo tapa pitää yhteyt. S-postia kevyempi. - S Etämies
Frend reguesteja tulee joka päivä, nyt noin 1000 frendiä jo, enimmäkseen Thaikkuja
Bangkoklianen MC jengi innostui seinä.kuvastani ja ovatkin hyviä kavereita ja avuliaita
Kokoontuvat yhdessä kalaravintolassa ja saan aina kyydin minne haluan, eikä tarvitse
taxikuskien ainaista tinkimistä sietää, ne kun eivät käytä taksamittareita, vaan vasta perillä yrittävät kusettaa ylihintaa
Siten ehdin nopeammin kaatamaan kaunottaret, joita en ole ehtinyt vielä tapaamaankaan
ja tarjoamaan banaania-----banaani =thaikielella kluai, jos sanot banana = thaiksi
K yrpä :O) tykkää tytöt siitäkin!!!111!!! 1. Kuinka monta kaveria?
- 161
- Liian usein :D
"Kellarijuttu oli paras :DDD"
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/c0.0.403.403/p403x403/29635_10200284716345073_954347006_n.jpg
47 minuuttia sitten
- Tänään
- En osaa määritellä
- Parin kolmen
- Puolet ( nice to have game friends.. :D )
- Olin mä 6kk poissa. :D- 2-0-9
1. Kuinka monta kaveria? Tasaluku-100
2. Kuinka usein käyt fb.ssä? vaihtelee
3. Koska viimeksi kirjoitit omalle seinällesi? Mitä? Tänään jaoin linkin
4. Koska viimeksi sinulle flirtattiin fb:ssä? Ei kai ikinä, tai sitten olen puusilmä.
5. Mitä laittaisit fb:seinälle? harvemmin mitään muuta kuin musiikkia
6. kuinka monen hyvän kaverin kanssa chattaat fb:ssä? En chattaile, yksityisviestejä muutaman kanssa.
7. Kuinka monen kanssa tavannut irl:ssä? Lähes jokaisen.
8. Oletko koskaan ajatellut lopettaa fb:n? Jos, miksi? Miksi et lopettanut? Olen miettinyt, mutta tullut siihen tulokseen että se on kuitenkin ihan hyvä yhteydenpitoväline. - sinkku.mies37
1. Kuinka monta kaveria? 450
2. Kuinka usein käyt fb.ssä? koko ajan päällä
3. Koska viimeksi kirjoitit omalle seinällesi? Mitä? eilen, jääkiekosta kommentoin
4. Koska viimeksi sinulle flirtattiin fb:ssä? ööö joku kk sitten
5. Mitä laittaisit fb:seinälle? jotain kuvii
6. kuinka monen hyvän kaverin kanssa chattaat fb:ssä? joku 4
7. Kuinka monen kanssa tavannut irl:ssä? 3
8. Oletko koskaan ajatellut lopettaa fb:n? Jos, miksi? Miksi et lopettanut? en - tdgdgtd
1. Noin 40
2. Aina auki, kun selain auki puhelimeen tulee tunnin välein päivitykset
3. Pari päivää sitten sain projektin valmiiksi ja kiittelin samalla avustajia
4. Ei ikinä
5. En mitään henkilökohtaista kaikkea yleistä: lomakuvia, projektikuvia, hyviä tarjouksia, hyviä linkkejä/videoita, yleisesti itseäni kiinnostavia asioita
6. 4-5 yleensä sellaisia, jotka asuu kaukana, eikä pysty livenä kovin paljoa tapaamaan.
7. Kaikkien
8. En oikeastaan, muutamaan kaveriin helppo tapa pitää yhteyttä. 1. Kuinka monta kaveria?
- 131
- enemmän kuin täällä
- "Vain Jack puuttuu"
- en ole huomannut sellaista
- enimmäkseen kuvia
- hyviä kavereita ei ole. Kaveriksi hyväksyminen vaatii etten tunne livessä
- yhden naisen, toisen naisen ensi vuonna. Maalaan jälkimmäisen rintakuvaa
- aina, kun tylsistyttää normaalia enemmän1. Kuinka monta kaveria? Vajaa 150
2. Kuinka usein käyt fb.ssä? Pari-kolme kertaa viikossa
3. Koska viimeksi kirjoitit omalle seinällesi? Mitä? Jouluna mässäilyn ihanuudesta
4. Koska viimeksi sinulle flirtattiin fb:ssä? Pari viikkoa sitten
5. Mitä laittaisit fb:seinälle? En ainakaan mitään tusinalatteutta säästä
6. kuinka monen hyvän kaverin kanssa chattaat fb:ssä? En chattaa
7. Kuinka monen kanssa tavannut irl:ssä? Kahta lukuun ottamatta kaikki tunnen irl
8. Oletko koskaan ajatellut lopettaa fb:n? Jos, miksi? Miksi et lopettanut? Olen ajatellut, koska siellä ei ole juurikaan kiinnostavaa. Yhteydenpitojen takia pysynyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217