Miten määrittäisitte flirttailun js antakaa jotain neuvoja miten flirttailla facebookis tai muutenki vaik irl.
Miten suhtaudutte henkilöön, joka flirttailee teille, mutta olet kiinostunut vain kaverina, nouseeko vai laskeeko kiinostus??
Flirttailusta
18
158
Vastaukset
- Tehokasta.
Mies käy vaan tisseihin tai naisen peppuun kiinni niin siinä se on. Tulee naiselle heti selväksi mikä peli on kyseessä ja näin ei hukkaannu aikaa.
- S Etärakastelija
Naiset laittavat aikajanalle jotain kivaa, joka ei näy muille kiinnitääksees huomiota
Ja flirttaat takaisin aloittavat chattailun usemmiten vain sanalla:Hi-
sitten jutskailevat ja utelevat asioita--kunnon pelimies ei ala puhelemaan sexystä mitään
kiinnostavasta kauneudesta kehuminen on parhain aloitus - kiinostunut94
voi tätä laadukkaiden vastausten määrää.
Eipä mulla ole neuvoja, kun fc:tä käytä, mut ihmiset on yleensä iloisia, kun niistä ollaan kiinnostuneita aidosti. Väiin voit heittää kaikenlaisille ihmisille jotain pikkukivaa, millä nyt voi huvittaa ketä tahansa. Mut mitään varsinaista hyökkaysstrategiaa en kyllä osaa... Tai joo joskus.. :)
- S Etämies
feississä ei pottuilla kuten täällä ei muuta olekaan kuin vili./Mämmin tylsyydet
Ulkomaalaisten kanssa feissailussa pitää tuntea heidän kultuuria ja keskustelutapoja.
Thai-äämä ei koskaan haistattele miehelle, vaan rähjää ja metelöi pahoille hengille
he kun eivät usko jumaliin, vaan buddhalaisina "henkiin"--pitäähän taikauskosten äämien
johonkin astraaliolioihin uskoa --naiviina jopa horoskoopppeihin.
Suomiäämä ei muuta sanokaa, kuin :"haista V*ttu" ja miehessä syy tietenkin, kun saa
kossunsa juoneen udmurttimiehen nyrkistä suudelman S Etämies kirjoitti:
feississä ei pottuilla kuten täällä ei muuta olekaan kuin vili./Mämmin tylsyydet
Ulkomaalaisten kanssa feissailussa pitää tuntea heidän kultuuria ja keskustelutapoja.
Thai-äämä ei koskaan haistattele miehelle, vaan rähjää ja metelöi pahoille hengille
he kun eivät usko jumaliin, vaan buddhalaisina "henkiin"--pitäähän taikauskosten äämien
johonkin astraaliolioihin uskoa --naiviina jopa horoskoopppeihin.
Suomiäämä ei muuta sanokaa, kuin :"haista V*ttu" ja miehessä syy tietenkin, kun saa
kossunsa juoneen udmurttimiehen nyrkistä suudelmanOletko koskaan tavannut sellaista naista, jota sanoisit naiseksi isolla äNNällä? Sellaista, joka on ihan toisen lainen kuin sinun tavanomaiset naisesi. Ei ns. huora, eikä rähjääjä.
Sun kanssa on usinkin vaikea jutella, kun sulla on nuo omat ennakkoluulot naisista.sxthsens kirjoitti:
Oletko koskaan tavannut sellaista naista, jota sanoisit naiseksi isolla äNNällä? Sellaista, joka on ihan toisen lainen kuin sinun tavanomaiset naisesi. Ei ns. huora, eikä rähjääjä.
Sun kanssa on usinkin vaikea jutella, kun sulla on nuo omat ennakkoluulot naisista.Hullu-Anselmi tapaa vain tasoisiaan, joten eipä nuo sen jutut juuri ihmetytä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Hullu-Anselmi tapaa vain tasoisiaan, joten eipä nuo sen jutut juuri ihmetytä.
Hyvä kun vastasit Anselmin puolesta. Anselmi itse taisi mykistyä miettimään syntyjä syviä :)
- S Etämies
sxthsens kirjoitti:
Hyvä kun vastasit Anselmin puolesta. Anselmi itse taisi mykistyä miettimään syntyjä syviä :)
http://www.youtube.com/watch?v=7ObxomayGrI saat plussan sexpensari
Huomaa hyvin , että transumieskin on Ratikkaa älykkämpi:D, eikä sorru kokkelia äänestämään...................hullujenhuoneelle Ratikka kuulu ja näytellä Roope-setää
terapeutille........maksan mielelläni Ratikan eutansian tuolle kunnan syöttiläälkuluttanut verorahoja jo 36 vuotta--onneksi kassialam äitipuoli dyykaa pöperon ahmatti Ratikalle
utta 6vuotta merkantintiksi koulutusta, eikä vieläkään valmistunut
Olenkin epäillyt, että koko Ratikka on Wahlroosin feikkinikki.........
Nallel on tunnetusti sarkastisen huum6rin viljelijä niin ettei tavallinen rahvas edes tajuakaan
- ,,,,,,,,,,,,
Jos se ei aiheuta sellaista tiettyä kutkaa mahanpohjassa, se ei ole flirttiä. Siinä tapauksessa se on sellaista onnetonta epätoivoista räpellystä...
Flirtailu ei tarkoita iskemistä, vaikka flirttailulla monesti tunnustellaan onko toinen iskettävissä. Sekään ei takaa, että toinen on iskettävissä, hän saattaa pelkästä flirttailun ilosta flirttailla, mitään tarkoittamatta.
Moni mies ja nainen käsittää flirttailun täysin väärin, flirttailu on tavallaan small talkkia mutta ei niin kuivaa mitä small talk on.Non-verbaalinen spanielin katse käy tilanteeseen kuin tilanteeseen. Tosin mm. töissä eräs naistyökaveri antoi palautetta että turha koittaa, saat itse keittää omat kahvisi. Onko hän paatunut feministi kun ei tehoo?? :P
- Aman
Kiva profiili sulla. Tämä kun tulee naiselta, kiinnostus nousee aina ja ystävyyden syvyyden näkee sit myöhemmin...
- hä?
kellä on kiva profiili?
- rautalankaaa
hä? kirjoitti:
kellä on kiva profiili?
Esimmerkki flirttailusta, aloituksessa kysyttiin miten flirttaillaan fb:ssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364151- 703219
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227