http://img.izismile.com/img/img4/20110601/640/drunk_women_640_47.jpg
;)
Oletko uutenavuotena humalassa?
19
127
Vastaukset
- happy new year
Olen nyt jo humalassa. En jaksanut odottaa huomiseen ja aion huomenna kans juoda. En minä mitään sika kännejä vedä mut silleen sopivasti. Rakettejakin ostin joten ne pitää paukutella kans.
- vili.
..olet sxthsense?
Hähä! :D
- neev
Ei sitä vanhempana oikein voi olla ja varsinkaan, kun jälkikasvu on ulkona.
- neev
Ja vielä kun ottaa huomioon tämän natsi-lastensuojelun nyky-Suomessa.
En ole
- No en ainakaan
selvinpäin.
- Kyöstix
Empäs ole.
- sinkku.mies.
Herään varmaan 06.00 aikaan ja alan heti juomaan siideriä.Tuskin saan unta ja tänne on tulossa muutama nainen ja yks mies kaveri kuitenkin 10 aikaan. Raketteja on ostettu ja muita paukkuja.
muistakaahan ihmiset sitte niitten rakettien kans myös elukat ja niitten tarpeet.. ja ettei koko yötä paukutella.
en vielä huomenna.. josta tuliki mieleen että huomenna on myös maanantai eikä kukaan valita ;)
Tuskin, läsnä on sen tyyppinen porukka että pillimehuja lähinnä vedellään. Koko viikko ei kyllä mene samalla kaavalla..
En mene hillumaan humalassa, tarkoitus ei ole olla ihan vesiselväkään. Luultavasti nautin pari lasillista kuohuvaa.
- määmy
Ruuan kans lasillinen punaviinii-
- ...
En tietenkään, enhän minä ole koskaan humalassa.
- kännissä oon
Oon juonut heti aamusta saakka ja oon aika kännissä. koht rakettei ilmaan ja hyvä meininki. tääl on mun veli lapset ja sen vaimo ja mun tyttöystävä.
- sininen_sitruuna
Enpä ole.. =)
Hyvää uutta vuotta kaikille! ;) - semmotis ja tämmötti
No pahus,jotain rosee-kuoharia tuli juotua tossa tunnin sisällä ja nyt on ihan huppelissa.Katsoin tänne ja iski yhdestä aloituksesta vainoharhapeikko ja poistelin viestejä, heh.. Mut nyt koht ¨¨zzzzzzzzzz.....
- ettei häppee
Jaahas, yybee tietenkin taas siiderissä
Enpä voi väittää olevani selvinpäin, vaan hieman hiprakassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619