Oletko uutenavuotena humalassa?

Palstan väki

19

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happy new year

Olen nyt jo humalassa. En jaksanut odottaa huomiseen ja aion huomenna kans juoda. En minä mitään sika kännejä vedä mut silleen sopivasti. Rakettejakin ostin joten ne pitää paukutella kans.

• vili.

..olet sxthsense?

Hähä! :D

• neev

Ei sitä vanhempana oikein voi olla ja varsinkaan, kun jälkikasvu on ulkona.

• neev

Ja vielä kun ottaa huomioon tämän natsi-lastensuojelun nyky-Suomessa.

• En ole

• No en ainakaan

selvinpäin.

• Kyöstix

Empäs ole.

• sinkku.mies.

Herään varmaan 06.00 aikaan ja alan heti juomaan siideriä.Tuskin saan unta ja tänne on tulossa muutama nainen ja yks mies kaveri kuitenkin 10 aikaan. Raketteja on ostettu ja muita paukkuja.

• muistakaahan ihmiset sitte niitten rakettien kans myös elukat ja niitten tarpeet.. ja ettei koko yötä paukutella.

• en vielä huomenna.. josta tuliki mieleen että huomenna on myös maanantai eikä kukaan valita ;)

• Tuskin, läsnä on sen tyyppinen porukka että pillimehuja lähinnä vedellään. Koko viikko ei kyllä mene samalla kaavalla..

• En mene hillumaan humalassa, tarkoitus ei ole olla ihan vesiselväkään. Luultavasti nautin pari lasillista kuohuvaa.

• määmy

Ruuan kans lasillinen punaviinii-

• ...

En tietenkään, enhän minä ole koskaan humalassa.

• kännissä oon

Oon juonut heti aamusta saakka ja oon aika kännissä. koht rakettei ilmaan ja hyvä meininki. tääl on mun veli lapset ja sen vaimo ja mun tyttöystävä.

• sininen_sitruuna

Enpä ole.. =)

Hyvää uutta vuotta kaikille! ;)

• semmotis ja tämmötti

No pahus,jotain rosee-kuoharia tuli juotua tossa tunnin sisällä ja nyt on ihan huppelissa.Katsoin tänne ja iski yhdestä aloituksesta vainoharhapeikko ja poistelin viestejä, heh.. Mut nyt koht ¨¨zzzzzzzzzz.....

• ettei häppee

Jaahas, yybee tietenkin taas siiderissä

• Enpä voi väittää olevani selvinpäin, vaan hieman hiprakassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8372
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3253
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2576
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2175
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2139
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      26
      2138
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1713
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      64
      1670
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18