Olen aatellut sinua koko vuoden!
Sinun odottaminen, yksinäisyyteni ja suruni on sattunut pieneen sydämeeni.
Voi kumpa ensivuosi olisi toisenlainen ja voisin jakaa sen kanssasi.
Olet ulkona tuolla jossain saman talvisen taivaan alla. Joten jään odottemaan sinua.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ensivuodelle vaikka vuosi 2013 menisi kuin vuosi 2012 : /
Sinä olit tuolla jossain koko vuoden
22
207
Vastaukset
- riittää jo
Iso mies..Älä ruikuta.
- TiedätköKirjoittajan
Kuinka Iso mies hän on?
yksinkertainen.blondi
8.3.2009 21:11
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6935715
Ei tietenkään riitä. Vain mua rakastavan miehen haluan, en muuta.
Musta on ikävää, että sä yleistät näin. Joku (nuori?) mies lukee tän ja luulee, että hän on jotenkin poikkeava, koska kykenee rakastamaan, kuten nainen. Kokemuksesta tiedän, että rakastavia miehiä on olemassa, niitä löytyy sukulaisista, kavereista ja jokunen, joka on jopa minuakin rakastanut. Sitten on myös toisenlaisia miehiä. Ja rakastamaan kykenemättömiä naisia. TiedätköKirjoittajan kirjoitti:
Kuinka Iso mies hän on?
yksinkertainen.blondi
8.3.2009 21:11
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6935715
Ei tietenkään riitä. Vain mua rakastavan miehen haluan, en muuta.
Musta on ikävää, että sä yleistät näin. Joku (nuori?) mies lukee tän ja luulee, että hän on jotenkin poikkeava, koska kykenee rakastamaan, kuten nainen. Kokemuksesta tiedän, että rakastavia miehiä on olemassa, niitä löytyy sukulaisista, kavereista ja jokunen, joka on jopa minuakin rakastanut. Sitten on myös toisenlaisia miehiä. Ja rakastamaan kykenemättömiä naisia.Anteeksi keskeytys spekulaatioihisi, mutta minua alkoi kiinnostaa tosissaan, miten tämä mun kommentti tai minä liityn tähän aloitukseen? Vaikka kuinka mietin, en näe yhteyttä. Tuossa vanhassa viestiketjussa kerron, että olen tavannut miehiä, jotka osaavat rakastaa (ja ovat rakastaneet/rakastavat jopa mua, esim. mieheni).
Yhdistävä tekijä on rakkaus näiden kahden ketjun kanssa, muuta en osaa nähdä. En myöskään viestittele täällä palstalla mun miehelle mitään, koska hän ei lue tätä palstaa. Toivon oikeasti, että kerrot,"Tiedätkö kirjoittajan" mitä kommenttisi tarkoitti, koska olisi mielenkiintoista tajuta, miten monella tavoin kirjoituksia täällä voi tulkita.- ????
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Anteeksi keskeytys spekulaatioihisi, mutta minua alkoi kiinnostaa tosissaan, miten tämä mun kommentti tai minä liityn tähän aloitukseen? Vaikka kuinka mietin, en näe yhteyttä. Tuossa vanhassa viestiketjussa kerron, että olen tavannut miehiä, jotka osaavat rakastaa (ja ovat rakastaneet/rakastavat jopa mua, esim. mieheni).
Yhdistävä tekijä on rakkaus näiden kahden ketjun kanssa, muuta en osaa nähdä. En myöskään viestittele täällä palstalla mun miehelle mitään, koska hän ei lue tätä palstaa. Toivon oikeasti, että kerrot,"Tiedätkö kirjoittajan" mitä kommenttisi tarkoitti, koska olisi mielenkiintoista tajuta, miten monella tavoin kirjoituksia täällä voi tulkita.Jos se tarkoittaa että aloitus oli sinulle?
- yb ei kirj.
???? kirjoitti:
Jos se tarkoittaa että aloitus oli sinulle?
Jumittaa,jumittaa,jos ei rek.onnistuisi..?
Enpä nyt oikein usko. Jos joku (muu kuin mun mies) on rakastunut minuun, niin tuskin hän lukisi sattumalta palstaa. Ja tuskin edes on, kai minä sen tietäisin. Mut nyt pois, anteeksi aloittajlle, että tulin sotkemaan tähän. Sulla oli kaunis kirjoitus
- Kolja Tolstikov
Kuka kirjoitti näin kauniisti ja kenelle?
- älveelle
ex-voopotin.
- syrr hyrr syrr
älveelle kirjoitti:
ex-voopotin.
Näin on!
Hyr!
- rakkaus
Älä suotta jää odottelemaan. Etsi ja löydä! Mahtavaa Uutta Vuotta!
- Aito Vuosivaihtui
Kiitos rohkaisustasi! Hyvää ja parempaa Uutta Vuotta myös sinulle!
Kiitos useista vastauksista, ja tykkää peukuistanne, ne rohkaisevat ja parantavat pientä sydäntäni ja muidenkin pieniä sydämiä!
"Niinkuin viestikyyhky palajaa kotilakkaansa, niin rakkaani löytää luokseni. Vaikka maailmanääriltä. Jään odottelemaan."
Miksi joku on rekisteröinyt aloitus nimimerkkini vaikka minä aloittaja en ole sitä tehnyt!
Miksi joku haluaa kiusata minua täällä?
http://www.youtube.com/watch?v=XWIfsooDW90
Viestikyyhky on arvoituksellinen lintu
http://www.viestikyyhky.fi/index.php
Sen ainutlaatuinen kyky suunnistaa takaisin kotilakkaansa tuhansien kilometrien takaa on kiehtonut ihmismieltä kautta historian.
Maailmankirjallisuudessa on paljon tarinoita, joissa viestikyyhky on ollut tärkeässä asemassa. Kaikki varmaan muistavat mikä lintu toi Nooan arkkiin tiedon vedenpaisumuksen päättymisestä.
Viime vuosisadalla kirjekyyhky kaupallistettiin palavien lemmensanomien vertauskuvaksi. Mutta kyyhkyä - rauhan ja rakkauden symbolia - on käytetty myös sodan lintuna. Roomalaiset sotajoukot viestivät kirjekyyhkyn välityksellä voitoistaan ja tappioistaan. Eikä nykyisinkään olla pekkaa pahempia, sillä puolustusvoimilla, niin idässä kuin lännessäkin, on viestikyyhkyjä tiedustelutehtävissä. Mikä sen helpompaa kuin kiinnittää huomiotaherättämättömän linnun jalkaan huippuunsa kehitettyjä valvonta- ja vakoilulaitteita.
Viestikyyhkyllä on tässä rauhattomassa ajassa myöskin vielä rauhanomaisia tehtäviä. Mm. Italiassa niiden varmaa vaistoa ja erehtymätöntä suunnistamiskykyä käytetään liikenneonnettomuuden uhrien auttamiseen: verinäytekapselit lähetetään kyyhkyn siivin sairaalaan, missä loukkaantuneiden veriryhmät pystytään määrittelemään jo ennen ambulanssien tuloa.
- :-)
Toivoisitko, että joku ajattelisi sinusta näin? Varmaan ajatteleekin, minä se en ole.
- sorrysorry
En minäkään
Jos ajattelisit sinäkin omaa puolisoasi ja lapsiasi. Yrittäisit olla onnellinen siitä mitä sinulla on. Niin minäkin yritän...yritän...yritän...yritän...
Viisasta puhetta mutta jos onnellisuuden este on huonossa hapessa oleva parisuhde, mikään yrittäminen ei auta. Loppuviimeseks ei ole yrittämisestä kiinni se. Pikkuhiljaa happi loppuu muidenkin onnellisuuden aiheiden ympäriltä jos mtn ei tapahdu.
bravo.bravi kirjoitti:
Viisasta puhetta mutta jos onnellisuuden este on huonossa hapessa oleva parisuhde, mikään yrittäminen ei auta. Loppuviimeseks ei ole yrittämisestä kiinni se. Pikkuhiljaa happi loppuu muidenkin onnellisuuden aiheiden ympäriltä jos mtn ei tapahdu.
...yritän...yritän...yritän...missä se viisaus piilee.
Lapsi on terve kun se leikkii, sairas jos ei osaa lopettaa.
- :-(
Niin, sellaista se on.
Valitan, en voi tilanteelle mitään. Onpa kaunista testiä. Hieman surumielinen, ajatuksella koottu aloitus.
- :<<
Testiäpä hyvinkin.
:<< kirjoitti:
Testiäpä hyvinkin.
Heh! Taas lähti lapasesta. Mihinkähän se mun k-kirjain hävisi? Johonkin se eksyi matkalla, vamaan toiseen ketjuun.
Tää ei osaa tekstata ollenkaan. :)
- höpinöitä^^
Kukapa sitä pärjää kokonaisen vuoden paljaan taivaan alla vesi- ja räntäsateessa, ei kukaan muu kuin luonnonelukka joka on siihen tottunut.
- >>>>><<<<<
Pääse yli jo. Katse eteenpäin. Ollaan vaikka kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609