Ehkä heillä on hauskaa ja viettävät aikaa ystäviensä kanssa.
Tristis est aniama mea.
Kaikki ovat jossakin
20
103
Vastaukset
- Har-mies
Kaikki on Heppamattilassa bilettämässä. Mennään mekin. Har!
- Salve me
Ei mennä, sillä olemme onnettomia olentoja.
- niinkö
Sinkkuna kotona olen.
- ------------
omassa onnettomuudessani oon kököttäny koko ajan kotona, pihalla kävin katsoon raketteja ja tulin takasi pelaamaan :D pitää sitte myöhemmin viikolla ottaa mukia jonku kans senki eestä.. ennemmin sitä mitä rahaa hirveet määrät taivaalle.
bravo.bravi kirjoitti:
Vanha kansanviisaus: parempi kurkusta alas kuin taivaalle ylös. Amen.
voi bravibravi, sinä se osaat nuo oikeat viisaudet oikeaan paikkaan.. senkin vibra :D
LaRito kirjoitti:
voi bravibravi, sinä se osaat nuo oikeat viisaudet oikeaan paikkaan.. senkin vibra :D
vibra.vibri, saisinko väristäen soittaa sinua kuin kreikkalainen ylimys luuttua, tooga päällä, seppele päässä ja silmät kostean utuisina :p
- semmottistämmöttis
Kaikki me ollaan jossakin,omassa todellisuudessamme, kele, tana.
- ----------
Yksinäisyys yksin on vähemmän yksinäistä kuin yksinäisyys joukon keskellä.
Hauskuus on kovin suhteellinen käsite...todennäköisesti ainakin naiset ja lapset olivat tyytyväisiä. Ehkä minunkin pitäisi, jos osaisin.
- Salve me
Odotuksia minimoimalla voi maksimoida hauskuutta, sillä mitä enemmän odottaa, sitä enemmän pettyy.
Salve me kirjoitti:
Odotuksia minimoimalla voi maksimoida hauskuutta, sillä mitä enemmän odottaa, sitä enemmän pettyy.
Vaikka sanotaan ett' pessimisti ei pety, niin siitä huolimatta mä petyn kaikkiin juhlapyhiin ym. merkkipäiviin.
- --------------------
Richartti kirjoitti:
Vaikka sanotaan ett' pessimisti ei pety, niin siitä huolimatta mä petyn kaikkiin juhlapyhiin ym. merkkipäiviin.
Olet siis piilo-optimisti ja petyt siksi.
Juhlapyhävälinpitämättömyys saattaa olla toimiva ratkaisu.
- zieseI
Juu..kaikki me ollaan jossain...
[email protected]- --------------------
Useammat ovat joko jo olemattomia, tai vielä olemassa olemattomia.
Moni jo olematon saisi olla vielä olemassa.
Osan oletettujen tulevien olemassaolon mahdollisuus on epätodennäköinen.
- määmy
Senaatintoril oli lämmin ja ihq meininki, oliks teillä?
- hiki tuli
Peiton alla oli lämmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2171474- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41128Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171096Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32850
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38796Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780