Ehkä heillä on hauskaa ja viettävät aikaa ystäviensä kanssa.
Tristis est aniama mea.
Kaikki ovat jossakin
20
100
Vastaukset
- Har-mies
Kaikki on Heppamattilassa bilettämässä. Mennään mekin. Har!
- Salve me
Ei mennä, sillä olemme onnettomia olentoja.
- niinkö
Sinkkuna kotona olen.
- ------------
omassa onnettomuudessani oon kököttäny koko ajan kotona, pihalla kävin katsoon raketteja ja tulin takasi pelaamaan :D pitää sitte myöhemmin viikolla ottaa mukia jonku kans senki eestä.. ennemmin sitä mitä rahaa hirveet määrät taivaalle.
bravo.bravi kirjoitti:
Vanha kansanviisaus: parempi kurkusta alas kuin taivaalle ylös. Amen.
voi bravibravi, sinä se osaat nuo oikeat viisaudet oikeaan paikkaan.. senkin vibra :D
LaRito kirjoitti:
voi bravibravi, sinä se osaat nuo oikeat viisaudet oikeaan paikkaan.. senkin vibra :D
vibra.vibri, saisinko väristäen soittaa sinua kuin kreikkalainen ylimys luuttua, tooga päällä, seppele päässä ja silmät kostean utuisina :p
- semmottistämmöttis
Kaikki me ollaan jossakin,omassa todellisuudessamme, kele, tana.
- ----------
Yksinäisyys yksin on vähemmän yksinäistä kuin yksinäisyys joukon keskellä.
Hauskuus on kovin suhteellinen käsite...todennäköisesti ainakin naiset ja lapset olivat tyytyväisiä. Ehkä minunkin pitäisi, jos osaisin.
- Salve me
Odotuksia minimoimalla voi maksimoida hauskuutta, sillä mitä enemmän odottaa, sitä enemmän pettyy.
Salve me kirjoitti:
Odotuksia minimoimalla voi maksimoida hauskuutta, sillä mitä enemmän odottaa, sitä enemmän pettyy.
Vaikka sanotaan ett' pessimisti ei pety, niin siitä huolimatta mä petyn kaikkiin juhlapyhiin ym. merkkipäiviin.
- --------------------
Richartti kirjoitti:
Vaikka sanotaan ett' pessimisti ei pety, niin siitä huolimatta mä petyn kaikkiin juhlapyhiin ym. merkkipäiviin.
Olet siis piilo-optimisti ja petyt siksi.
Juhlapyhävälinpitämättömyys saattaa olla toimiva ratkaisu.
- zieseI
Juu..kaikki me ollaan jossain...
[email protected]- --------------------
Useammat ovat joko jo olemattomia, tai vielä olemassa olemattomia.
Moni jo olematon saisi olla vielä olemassa.
Osan oletettujen tulevien olemassaolon mahdollisuus on epätodennäköinen.
- määmy
Senaatintoril oli lämmin ja ihq meininki, oliks teillä?
- hiki tuli
Peiton alla oli lämmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619