Nainen on ihastunut mieheen. Nainen ei tiedä onko mies ihastunut häneen. Miehen kaverit kertovat naiselle kännissä, että mies on kyllä ihastunut naiseen myös. Voiko näitä kavereiden puheita ottaa tosissaan tai voiko niissä olle mitään perää? Vai puhutaanko kännissä ihan mitä sattuu ja yritetään saattaa kahta ihmistä yhteen vaikka tiedetään, että mies ei oikeasti ole kiinnostunut?
Ja miten ja kuinka paljon miehet puhuvat toisilleen ihastuksistaan, verrattuna vaikka naisiin? Missä tilanteissa miehet keskenään näistä asioista puhuvat?
Onko kännipuheissa perää?
12
268
Vastaukset
"Voiko näitä kavereiden puheita ottaa tosissaan tai voiko niissä olle mitään perää?" - voi.
"Vai puhutaanko kännissä ihan mitä sattuu ja yritetään saattaa kahta ihmistä yhteen vaikka tiedetään, että mies ei oikeasti ole kiinnostunut?"
- sitäki.
"Miehen kaverit kertovat naiselle kännissä, että mies on kyllä ihastunut naiseen myös" - kyllä sen varmaan ihan ilman niitä kavereitaki huomaa onko toinen kiinnostunu vai ei.
ja ei kai sillä nyt mitään väliä oo onko päissään vai selvinpäin, ihan yhtälailla selvinpäinki voi sitä paskaa puhua ja päissään olla totuudentorvena.. ennemmin lähtisin miettiin siltä kannalta että mistä ne semmoset puheet on saanu alkunsa, tuskinpa tuommostakaan nyt ihan tuulesta temmataan.. mutta sinäpä ne tyypit oletettavasti parhaiten tiiät/tunnet, siitä sen mukaan sitte.- zisel
HOH HOIJAAA!! Eikö se nyt aikuisen ihmisen päähän vieläkään ole mennyt että alkoholi, siinä missä muutkin päihteet, vaikuttaa ihmisiin erilailla. Vaikka olisit samaa sukupuolta, samanikänen, samanpainonen, syönyt samallailla viimesen kuukauden kuin minä, syönyt yhtä kauan samoja lääkkeitä kuin minä, nukkunut viimeisen kuukauden saman verran kuin minä, kohdannut täsmälleen samat tunteet viimeisen kuukauden aikana kuin minä, niin SILTI se alkoholi voi vaikuttaa vielä erilailla. Jos mä näen vihreitä pikku-ukkoja kännissä niin ei se sitä tarkota että myös sinä näet. Tai jos mä puhun totta kännissä niin kaikki muutkin puhuu.
Ihmisten yksinkertasuus kyllä pistää vihaksi joskus. Jos joku sanoo aina kännissä "Olet täys p**ka" ja selvänä sanoo "Olet paras kaverini", uskon enemmän sitä kännissä olevaa. Alkoholi monesti vapauttaa ihmisen puhumaan suoraan. Siksi ujoille suositellaan ottamaan muutama paukku, jos haluaa tehdä lähempää tuttavuutta ihastuksensa kanssa.
Kaverit taas saattavat ihan tarkoituksella olla liikenteessä, sitä ei tosin voi tietää haluavatko he kaverinsa seurustelevan kanssasi vai nolata jomman kumman teistä.
Voihan tuo mies ajatella sinusta, ettei halua seurustella kanssasi vaikka olisit maailman ainut nainen ja känniset kaverit saavat siitä tietysti kivan kepposen.Toinen vaihtoehto on, mies on sanonut voivansa viettää kanssasi yhden yön kun on puutteessa ja kaveria on aina helpittävä
- auttaskohan
ja kolmas vaihtoehto, mies on ujo ja ei uskalla tehdä paikalla aloitetta mutta kaverit ovat hoksanneet erilaisen käytöksen ollessasi paikalla.
Rakkaudentunnustus 3 bofoorin kännissä tarkoittaa juuri sitä mitä sanat kertovat; sillä hetkellä rakkaus ko. naiseen kukoistaa. Mahdollisesti lyhytaikaista rakkautta, mutta sitä syvempää. Kavereiden jurriläppä ei ole ihan niin luotettavaa.
- Totuuden Kuuleminen:
.
Lapsilta ja vakavassa myrkytystilassa olevilta kuulee Totuuden
Har!
.- Suomen kansa
Näin on ja persuluuserit on pahimpia paskanpuhujia.
- Nou Wei:.!1#%?+
Suomen kansa kirjoitti:
Näin on ja persuluuserit on pahimpia paskanpuhujia.
.
"Persut ovat tämän maan Kantavia Woimia"
ha.r
.
- rair3
miehet puhuu näistä asioista saunasa pikkujurrisa 1-2 kaverille korkeintaan niille joihin se luottaa.
riippuu toki ihmisestä joku voi kertoa kaikille ja toinen ei kenellekään - voopotin.
Kaikki mesessä kerrottu on totta, muu puuppelssonia. :)
- Iaskin..väärin
Näin siis Pukkilan suurmanaatti :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364151- 703219
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227