Oma kontaktipalsta seikkailijoille voisi olla paikallaan. Miksi ihmiset sitten seikkailevat? Nähtävästi siksi, ettei oma luonne tai elämäntilanne sovellu vakisuhteeseen. Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.
Itse esimerkiksi olen eronnut lapseni narsistisesta äidistä, joka tekee edelleen kaiken mahdollisen kiusan lapsen avulla. Kukaan nainen ei kestä seuraani siinä vaiheessa, kun stressi iskee voimakkaana äidin tempausten johdosta.
Tapaan kuitenkin lastani runsaasti, joka sekin tuntuu häiritsevän useita naisia. Mutta jos onnistuisinkin luomaan uuden parisuhteen, kovenisivat äidin paukut todennäköisesti ja tapaamiset vaikeutuisivat tai estyisivät kokonaan. Eikä isä saa mitään apua sellaiseen tilanteeseen viranomaisilta. Päinvastoin, äidille annettaisi todennäköisesti yksinhuolto ja autettaisiin muuttamaan jonnekin kauas.
Ihan omaa lastani suojellakseni pysyn siis mieluummin seikkailijana, kunnes tämä tulee teini-ikään. En voi jättää häntä kokonaan häiriintyneen äidin kasvatettavaksi.
Seikkailijat on unohdettu
2
146
Vastaukset
Hei,
Kiitos ideastasi. Pistämme sen mieleen. Treffien kehitystyö tulee olemaan jatkossa jatkuvaa, joten voimme tehdä tällaisia viilauksia huomattavasti helpommin kuin vanhassa palvelussa.
Terkuin,
Elina
Suomi24- Vanhassa vara paremp
Eräs jo aikaa sitten käytöstä poistunut "treffisivusto" tarjosi ikään kuin oman osion kaveri/harrastus yms. seuran hakuun, treffiseuran hakuun ja huvittelun hakuun. Yksi nykyisistä sivuistoista taitaa edelleen käyttää valikkoa, josta voi valita miten vakavalla mielellä seuraa hakee.
Eli ehdottaisinkin hyvin helppoa laajennusta, eli yksi alasvetovalikko lisää, josta voisi valita hakeeko ystäviä/harrastusseuraa, treffiseuraa vaiko hetken huvia. Iloituksen kentät voisivat hieman tuon mukaan vaihdella, mutta toisaalta se vapaatekstikenttä on kuitenkin paras, koska hakutoimintoja ei saada viilatuksi koskaan täysin toimiviksi.
Ihanteellisin haku olisi sellainen joka jättää hakutuloksista pois esim. minua pidemmät ihmiset, koska tiedän, ettei kukaan nainen ota itseään lyhempää miestä. Tällainen hakumoottori vain vaatisi aikalailla potkua, mutta aika hyvinhän nuo nurinpäin hakevat hakumoottoritkin toimii, eli haetaan omilla tiedoilla ja katsotaan kenen hakutoiveita itse vastaa. Tämä tulos linkataan vain omaan ihannekumppanin hakutulokseen ja saadaan eroteltua omat toiveet, joiden toiveita itse vastaa.
Mutta noilla harrastusfoorumeilla on tosiaan aika ajoin keskustelua, mistä löytää harrastuskaveria.. samaa tai vastakkaista sukupuolta. Treffipalstoille ne haut eivät oikein sovellu, varsinkin jos on parisuhteessa oleva henkilö ja se kuva olis kuitenkin ihan kiva siinä ilmoituksessa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest635973Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul1135296Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden3764126Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1483334Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma532807- 262151
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1272141Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri191960Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell851949- 2491906