Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Anonyymi-ap

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitella itseni sun elämään, mutta sä et halunnut tehdä samoin. Elämästä tuli monin tavoin epätasapainoista mulle. Minun tuntemus oli, että edistit hyvää elämää itsellesi, mutta et mulle tai meille.

99

2494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

et sinä kiinnosta minua siinä mielessä :)

• Anonyymi00006

Missä mielessä?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Missä mielessä?

turha lässyttää kyllä mä tiedän mihkä sä pyrit

• Anonyymi00031
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Missä mielessä?

Varmaan hymiöäijä viittaa sexuaalisena olentona eivät naiset tai nainen kiinnosta, se on tämän tarinan yhyy. Sivusta lolzit

• Anonyymi00032
        Anonyymi00010 kirjoitti:

turha lässyttää kyllä mä tiedän mihkä sä pyrit

Äiti on mulle kans joskus näistä kertonut

• Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Varmaan hymiöäijä viittaa sexuaalisena olentona eivät naiset tai nainen kiinnosta, se on tämän tarinan yhyy. Sivusta lolzit

Olihan se tiedossa jo kauan! Kun putouksessakin sitä oli aikoja sitten!

• Anonyymi00002

Tule takaisin rakas elämääni ❤️ molemmat osataan huomioida

• Anonyymi00004

Molemmat?

• Anonyymi00007

Tee jotain, että on mahdollista

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Molemmat?

Niin, kumpikin meistä

• Anonyymi00014

Hän ei osannut huomioida.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin, kumpikin meistä

Teistä?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Teistä?

Älkää tekää tehkö mitää

• Anonyymi00094

Nyt olisihan siellä jos oltas puhuttu. Ei toisia minulla oo

• Anonyymi00003

R ja S ässä on taas panoluolassa ja ärrä rynkyttää lujaa ja jihuuu Ässällä jo vähän jotain lentääkin ja suoraan ärrän silmään

• Anonyymi00020

Kuka se R on? Ei mitään hajua kuka on ja kun en ole kenenkään ärrän kanssa tekemisissä. Missä se panoluola on? Sekin on aikamoinen mysteeri. En tiedä siitäkään mitään. Tällä hetkellä vain Jii kuvioissa. Muut ovat pudonneet pois ja rehellisesti sanottuna ei edes muut kiinnosta. S

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kuka se R on? Ei mitään hajua kuka on ja kun en ole kenenkään ärrän kanssa tekemisissä. Missä se panoluola on? Sekin on aikamoinen mysteeri. En tiedä siitäkään mitään. Tällä hetkellä vain Jii kuvioissa. Muut ovat pudonneet pois ja rehellisesti sanottuna ei edes muut kiinnosta. S

Jatkan… tämä siis oli sivusta. Aloittajan kirjoitus ei kuvaa muutenkaan tilannettani.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Että jii se vaan edelleen s:n kanssa häslää. 🧐

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Esiinnyt toisena! Se o rikos!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja nyt palstasedän feikkidialogi kertoo, että taas ilmestyi yx ässä lisää raamaan. Milläs mielellä näitä ns uutisia luetaan

• Anonyymi00036
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jatkan… tämä siis oli sivusta. Aloittajan kirjoitus ei kuvaa muutenkaan tilannettani.

Eli ei oo kattiloita ees jaeltu ensinkään

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Esiinnyt toisena! Se o rikos!

Joko koneisto jyllää täydel tehol?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mutta kukaan ei huslaa?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Mutta kukaan ei huslaa?

Ottakaa edes suurennuslasi käteen näön vuoksi

• Anonyymi00092
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Juu! Päättymätön stoori. Täyttä herkkua vuodesta 2023 saakka.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tee

• Anonyymi00005

Liittyikö lähtemisesi siis oikeasti minuun? En edes tiennyt tunteistasi, kun et koskaan niistä IRL kertonut.
      n>m

• Anonyymi00008

Aloittaja on nainen - jospa joku mies vastais sulle?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei tarvitse kenenkään miehen vastata. Arvelinkin että ap on nainen, kunhan nyt vain heitin tähän ajatukseni.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei tarvitse kenenkään miehen vastata. Arvelinkin että ap on nainen, kunhan nyt vain heitin tähän ajatukseni.

Noloooooo

• Anonyymi00041

Et yhtään aloittaja- ja monologisetä koe, että nämä sinun lurittelelut ei ole missään suhteessa toisiinsa mitä tulee esim tähän riipaisevaan erokirjeeseesi oli aika banaali

• Anonyymi00043
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vastaisiko hän vastaajana vai toristajana

• Anonyymi00044
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Noloooooo

Joo sää yrität ihan liikaa kauhoa jotain noloo nolosti näistä palstaäijän hehhehdialogeista

• Anonyymi00045
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos he gubbe ovat hiljaisuuden tilassa ny

• Anonyymi00096

Liittyy meni liian vaikeaksi ymmärrän kyllä että teit valinnan

• Anonyymi00013

Herranen aika ei kait täällä vanhoja suhteita selvitellä. Puhu exälläsi suoraan.

• Anonyymi00016

Joskus puhuin, mutta enää ei voi. Kirjoittelen sitten tänne ajatuksia - enkä odota että hän mies vastaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Joskus puhuin, mutta enää ei voi. Kirjoittelen sitten tänne ajatuksia - enkä odota että hän mies vastaa.

Eli kaipaat palstalaisten huomiota.

• Anonyymi00046

Ny oli aloittajaäijä taas hieman ilmeinen sfääreihin johdattelu klangi on hoopooh

• Anonyymi00047

Ehkä viä joskus videon välityksellä tai🥱

• Anonyymi00048
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eli kaipaat palstalaisten huomiota.

Tämä sinun teesi tässä palstasedän kuriositeettiavauksessa ja sille vastaillessa on vähän

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Tämä sinun teesi tässä palstasedän kuriositeettiavauksessa ja sille vastaillessa on vähän

En viitsi täydentää mut pitäis varmaan ns

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

En viitsi täydentää mut pitäis varmaan ns

Helium is only in ones head so you go now

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Helium is only in ones head so you go now

Muistakaa tarkistaa lause ton tom Google translaattorin avulla- tulee entistä parempia mietelauseita

• Anonyymi00017

se monella on, että on visio elämästä mutta se ei kiinnosta kumpaakin, tai toinen rakentaa sitä vain itse. siksi tätä kautta elämän rakennus ei aina kannata.

• Anonyymi00051

Joo näin on, visioita summuuta pitää gubbe olla ja viihteen vuoksi kysyä muiltaki visioita omasta elämästä tms. Uberlol

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Joo näin on, visioita summuuta pitää gubbe olla ja viihteen vuoksi kysyä muiltaki visioita omasta elämästä tms. Uberlol

Yleensä on haiskahtanu vähän narsismilta mut kuullaan ny

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Yleensä on haiskahtanu vähän narsismilta mut kuullaan ny

Miksi jeppe juo tai peppi vihaa vai onko vaa vaffa?

• Anonyymi00018

itse muuttanut niin monta kertaa että elämä toimii eri paikoissa kun on muutama kulmakivi kohdillaan, ei ihan kaikkialla. ihmiset estävät tietyissä paikoissa ja noissa missä käytetään sitä tyyliä enemmän on hyvin vaikea uusille, joiden elämä toimii paremmin ilman sitä tyyliä.

• Anonyymi00055

No mutta jospa tulis heppu heput hei vaikka lunta niin voisitte tehä vaikka lumienkelei jos vielä lapsettaa kovin

• Anonyymi00019

hyviö kulmakiviä on hyvä työ, harrastukset, liikkuvat lisätyöt ja hyvät arkitavat (osaa liikkua autolla ja julkisilla, kirjastot ja kirjakaupat esim, kirppis ja, kaupat, kokkaus ja, ravintolat, leffaillu ja liikunta). Tavat tutustua uusiin ihmisiin. ja uutena varoa tiettyjä ihmistyyppejä ja tunnistaa ne omalle ihnistyypille sopivat

• Anonyymi00056

” osaa liikkua autolla ja julkisilla, kirjastot ja kirjakaupat esim, kirppis ja, kaupat, kokkaus ja, ravintolat, leffaillu ja liikunta). ” Ja sinäkö oot aapeesetä palstasetä kaikki setä näitä jo treenaillut tai jtn semmosta?

• Anonyymi00021

Kuinkas monen kanssa natusan ässä nyt sitten häärää? Kyllä on pakko sanoa että sääliksi käy ne äiteet joita se paljaalla vetellee. Myös ne miehet joihin nämä vamppyyrit hampaansa iskee jälkeenpäin.
      Ensin ollaan illat hilpeinä ja sitten aamut kalpeina.

• Anonyymi00026

Esiinnytte taas väärillä kirjaimilla!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Johtunee siitä, kun keksitään ihmisistä tarinoita, eikä edes heitä tunne.

• Anonyymi00057

” Kyllä on pakko sanoa että sääliksi käy ne äiteet joita se paljaalla vetellee. ” Joo näinki se tietysti gubbe on, että siten äitejä tulee. Jaksamisia kaikille sudokun ratkojille

• Anonyymi00058
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja sekö oli tämä rikos tai sen semmoinen täällä verkossa? Jee jee gubbe tällä kertaan veikkaan ku täähän on tämmöstä sporttista osumapingpongia vaan ei tässä varmaa kisois sentään olla nääs

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Ja sekö oli tämä rikos tai sen semmoinen täällä verkossa? Jee jee gubbe tällä kertaan veikkaan ku täähän on tämmöstä sporttista osumapingpongia vaan ei tässä varmaa kisois sentään olla nääs

Mut hei nyt ois varmaa saumaa tarkistaa by all means sillekin

• Anonyymi00066
        Anonyymi00057 kirjoitti:

” Kyllä on pakko sanoa että sääliksi käy ne äiteet joita se paljaalla vetellee. ” Joo näinki se tietysti gubbe on, että siten äitejä tulee. Jaksamisia kaikille sudokun ratkojille

Kuules,jokainen tekee omat valintansa.Jokainen jo elämää nähnyt tietää millaiset riskit on kun miehellä on paljon ollut elämässään kumppaneita.
        Sellaiset Äitit säälittävä ketkä on huijattu luulemaan ettei miehellä koskaan ole muka ollut muita seksi kumppaneita tai mies valehtelee käyttävänsä aina kumia sekä käynyt testeissä,ns.kunnollinen mies.

• Anonyymi00028

Tällaiset viestit suoraan hänelle, jota koskee.

Ihan vain siksi, että kun sydämessä syttyy se pieni tuikku ja onnistuu aito anteeksipyyntö, toisen on hyvä kuulla se. Sillä voi korjata enemmän kuin arvaatkaan.

• Anonyymi00060

Ei vadelmie kevät gubbe

• Anonyymi00029

Olet tyhmä kuin saapas ei ole enää ikävä

• Anonyymi00030

Joo, jännittävät sorisoritrollaukset palstaäijältä kaikille tunne-elämysten janoisille. Jos se ns hän ei tule vastaan mitä ikinä se tarkoittaa, niin hän ei aio tulla vastaan dude

• Anonyymi00062

Nainen vaikeni paitsi tarinassa se on tietenkin piilomieskeskeisesti mies joka lähtee ja vaikenee, mitä toahtuu irl like nevöö siinä mielessä en jaksa nunnutella, ymmärtänette kulman ilman tuohtumusta. Ja voi, jos ette tjsp

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Nainen vaikeni paitsi tarinassa se on tietenkin piilomieskeskeisesti mies joka lähtee ja vaikenee, mitä toahtuu irl like nevöö siinä mielessä en jaksa nunnutella, ymmärtänette kulman ilman tuohtumusta. Ja voi, jos ette tjsp

Ja lopuksi- sekin ottaa pattiin että joku poseerausfeministi ei ota tästä lainalaisuudesta koppia, vaan etsii tekstien takaa naisen narsmismia sun muuta hubbabubbaa. T

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Ja lopuksi- sekin ottaa pattiin että joku poseerausfeministi ei ota tästä lainalaisuudesta koppia, vaan etsii tekstien takaa naisen narsmismia sun muuta hubbabubbaa. T

Tää kahden henkisen hupakon miestenvihaaja kehys oli kans vähän vaivaannuttava phenomeena

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Tää kahden henkisen hupakon miestenvihaaja kehys oli kans vähän vaivaannuttava phenomeena

Enkä muuten vihaa edes persuja kelatkaa, mutta sen käyttäminen kans pahuuden alleviivauksena on vähän hömm ja metodit samat

• Anonyymi00067

Onko kauankin kun lähdit?

• Anonyymi00068

Ymmärrän kärsimyksesi tai turhautumisesi toisen suhteen, mutta karu totuus on, ettet voi pakottaa toista ihmistä tulemaan vastaan. Sovittelijan rooli on raskas. Mieti, mitä itse toivoisit ja minkälainen tyyppi sinä olet sen sijaan että pienennät itseäsi toisen takia.

• Anonyymi00069

Toimit parhaalla tavalla mitä osasit. Annan sinulle anteeksi.

• Anonyymi00070

Lopulta olisit lähtenyt kuitenkin ja siksi en voinut muuttaa kaikkea vuoksesi. Tein lähdöstäsi helpomman antaessani syitä pitää epämiellyttävänä.

• Anonyymi00071

Höpöhöpö

• Anonyymi00083

Päätit toisen puolesta

• Anonyymi00101
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Päätit toisen puolesta

Päätin omasta puolestani ja se tietenkin kahden ihmisen jutussa vaikuttaa toiseenkin. Jokaisella on oikeus tehdä itseään koskevat päätökset yksin.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Päätin omasta puolestani ja se tietenkin kahden ihmisen jutussa vaikuttaa toiseenkin. Jokaisella on oikeus tehdä itseään koskevat päätökset yksin.

Aika ankealta kuulostaa: olisit lähtenyt joka tapauksessa. Jos on suhteessa tällä asenteella, niin sitten varmaan toinen lähtee. Jos sieltä bunkkeristaan käsin koittaa suhteessa olla. Päätit toisen puolesta että lähtee kuitenkin. Ulkoistit tarpeesi erota toisesta, toiselle.

• Anonyymi00072

Mukava kun muistelit minua

• Anonyymi00075

Joo oli kiva muistella. Olisin kyllä pannutkin, mutta ...

• Anonyymi00073

Sinusta näki melko pian ettet ollut jäämässä ja sitten laittoi itsensä taas etusijalle. Näki miten katsoit kuin olisit nähnyt jonkun aaveen. Pettymyksenkin ilmeen. Sinun elämässäsi oli vähemmän mitään mille perustaa. Etkä oikein osaa ottaa paikkaasi katetussa pöydässä. Nähdä omaa merkitystäsi kokonaisuudelle. Et taida haluta mitään pysyvää. Sinulla ei ole kärsivällisyyttä.

• Anonyymi00103

Olisko pitänyt keskustella jäämisestä, vai mihin perustuu tämä "tieto". Normaalisti ihminen kyllä laittaa itsensä elämässään etusijalle, eikä kumppanin hyvinvointia, vai orjaako olit hakemassa? Aaveet ja pettymyksen ilmeet on tietyllä tavalla vähän vaikeasti kans tulkittavissa, tällaiseenkin auttaa kommunikointi, ei sen välttely. Se että on tuloeroja tai toisella valmiimpi elämä, ei kai tarkoita sitä, että sen vähemmän omistavan tai tienaavan pitäisi asettua tousen elämän osaksi vailla omaa elämää tai omia rajoja tai omia mielipiteitä. Itse ainakin haluan jotain pysyvää, joka on tehty yhdessä. Enkä ole valmis vuosia odottelemaan, jos ehkä joku muutos tapahtuisi, vaan mun tulkinta on se, että se muutosvalmius näkyy toisen teoissa ja arjessa, silloin kun ollaan yhdessä. Ihan sivusta tän huitaisin 😇

• Anonyymi00076

Et puhunut mitään en voinut tietää mitä kannat sisälläsi. Yritin kuulua elämääsi ja edistää sitä sillä tavalla kun siinä kohtaa voin. Olisin vienyt asioita eteenpäin paljon enemmänkin mutta huomasin yhtäkkiä että olet minulle jostain vihainen enkä yhtään tiedä mistä. Sanoit alussa että erotiikka on sinulle todella tärkeää ja se oli minullekin. Yhtäkkiä sain kuulla että minä olin liian innokas siinä. En tiedä miten sekin on mahdollista. Siitäkin yllätyin. Vitsailin monista asioista myös itsessäni mutta et tuntunut niitäkään käsittävän vaan luulit että minulla on huono itseluottamus ja otit kaiken tosissaan. Sinut oli myös rikottu edellisissä suhteissa ja näit demoneita joka puolella vaikka mitään sellaista ei ollut. Tulkitsit kaikki tekemiseni väärin ja näit kaikessa negatiivisia asioita. En usko että tulet koskaan onnistumaan paremmin suhteessa jos et
      1. Käsittele aikaisempia ongelmiasi
      2. Puhu mitä haluat ja mitä tunnet
      3. Ole rehellinen kumppanillesi

• Anonyymi00077

Missä kaikki on? Miksei minun elämälläni voi olla merkitystä muille kuin kissoille ja koirille. Täällä on lunta maassa ja terassilla

• Anonyymi00078

Olen kiinnostunut tapaamaan sinut pian. Jos sinua kiinnostaa vielä pelastaa kaikki, niin löydät minut kaupungin ulkopuolella olevan hylätyn talon kellarista odottamassa ensi yönä ja iltana.

• Anonyymi00079

Viivana oitis tulen! (Tai paremminkin laitan pari korstoäijää tulemaan)

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Viivana oitis tulen! (Tai paremminkin laitan pari korstoäijää tulemaan)

Se on mukavaa kuulla, olenkin heikkona korstoihin. Harmillista sinun kannalta ettet niin jyhkeä ole vartaloltasi. Pari kuitenkin riittää minulle niin sinun ei tarvi lähteä erikseen tänne.

• Anonyymi00081

Aina ei ole muita vaihtoehtoja mutta lähtökohtaisesti millainen olisi mielestäsi ollut hyvä elämä teille tai SULLE

• Anonyymi00082

Äh, kyllä hän (mies) sen tietää, kun tätä koitettiin jotenkin käydä läpi ihan kasvokkain. Kun ei ole enää yhteyttä niin kirjoittelen tänne. Oma näkemys on, että hänellä ei ollut kykyä/ halua sitoutua samalla tavalla kuin minä sitouduin. Koska hänellä oli rikkonainen tausta, hän pelkäsi ja odotti, milloin lähden. Toinen tunne oli että olin toisen ihmisen korvike, tai ehkä jonkun haaveen korvike. Ei tällasesta oikeen synny kahden aikuisen välistä syvällistä suhdetta. Eikä näistä voitu keskustella, koska toinen vetäytyi heti.

• Anonyymi00084

Lopeta jo tuo jaarittelu miten olisi pitänyt mennä. Tai muuta.

Tietenkin itselleni vaan halusin hyvää elämää mutta sinä et luottanut edes sen vertaa.

Minulla on jo oma elämäni.

• Anonyymi00085

Onnea teille!

• Anonyymi00088

Minäminäminä + siirrät minäminäminä päätöksen vastuun toiselle.

• Anonyymi00086

Jos toinen on kuin tuuliviiri, niin ei sitä pidä hyväksyä ominaisuutena. Kyllä se VIKA on.

• Anonyymi00087

Entä onko minussa vikaa. Naapuri sanoo näkevänsä ketun aina ulkona, mutta minä en näe muuta kuin ketun jälkiä.

• Anonyymi00089

Se on todella suuri VIKA! En jaksa, enkä pysty olemaan sellaisen ihmisen ystävä!

• Anonyymi00090

Laitoit minut valitsemaan sinun ja oman lapseni välillä. Se oli virhe!!! On helppo elää, tehdä päätöksiä ja elää muutenkin miten haluaa ja haaveilla kun ei ole muuta huolehdittavaa kuin oma napa!

• Anonyymi00091

Olet niin oikeassa!!

• Anonyymi00099

Mun exämies hoki entisessä elämässä usein, että kyllä ne tekee vielä virheen.. Oliskohan ed.viesti siltä,??

• Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Mun exämies hoki entisessä elämässä usein, että kyllä ne tekee vielä virheen.. Oliskohan ed.viesti siltä,??

Aloittaja on nainen

• Anonyymi00093

Typerykset

• Anonyymi00097

Olin typerys tiedetään

• Anonyymi00098

Juu ei kiinnosta enää mitkään sun jutut valetta sun paska naamasta tulee

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      357
      4186
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      133
      3692
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2401
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      11
      2224
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      149
      1872
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1779
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1768
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      44
      1240
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1061
    Aihe