Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
Mikä on pahinta
207
1478
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ettei puhuta ikinä.
- Anonyymi00002
Niinhän halusit
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niinhän halusit
Ohi!
- Anonyymi00209UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ohi!
On tehnyt sen jo. Vielä voi vain tappaa, mutta mitä väliä.. Sitten viimeistään joutuvat kaltereiden taa pitkäksi aikaa.
- Anonyymi00211UUSI
Anonyymi00209 kirjoitti:
On tehnyt sen jo. Vielä voi vain tappaa, mutta mitä väliä.. Sitten viimeistään joutuvat kaltereiden taa pitkäksi aikaa.
Siis pahimman teon on tehnyt jo. Eikä se ole se, ettei ikinä puhuttais.
- Anonyymi00003
Sanoa joskus jotain ystävällistä.
- Anonyymi00005
Olla noudattamatta sovittua. Sopimukset on pidettävä. Pacta sunt servanda.
Vapaa ihminen menemään ja tekemään. Ei ole aihetta puuttua tekemisiin muuten. Saa valita sen ihmisen, johon on tunteita ja jonka kanssa tuntee olevansa elossa. Mutta ja tässä tulee se mutta: minun tunteillani ei leikitä. Se on kiellettyä. Selvä peli kaiken suhteen, niin hyvin pärjätään!- Anonyymi00011
Miksi olet niin ehdoton? Yrität hallita kaikkea ja kuvittelet, että maailma pyörii niin ja on selkeintä. Se on ehkä selkeintä sinulle, mutta et sinä päätä, miten toinen asioista ajattelee. Voit kuvitella, että leikkii sinun kanssa, mutta hän elää vain omaa tietään ja tavallaan.
- Anonyymi00012
On pitkä matka vielä kaivatusta sopimuksien tekoon. Ainakin omalla kohdalla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
On pitkä matka vielä kaivatusta sopimuksien tekoon. Ainakin omalla kohdalla.
Toivotan onnea.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi olet niin ehdoton? Yrität hallita kaikkea ja kuvittelet, että maailma pyörii niin ja on selkeintä. Se on ehkä selkeintä sinulle, mutta et sinä päätä, miten toinen asioista ajattelee. Voit kuvitella, että leikkii sinun kanssa, mutta hän elää vain omaa tietään ja tavallaan.
En kuvittele, että leikkii kanssani. En missään nimessä. Sanoin vain, että se ei käy.
Sopimukset ovat pitäneet tällä kertaa, enkä syytä mistään. Vastasin vain aloitukseen niinkuin ajattelen. - Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toivotan onnea.
En vielä tiedä, haluanko siihen asti edes edetä.
- Anonyymi00006
Somessa kiertää sellainen missä sanotaan että naiset pelkää että mies tappaa, ja mies että nainen nauraa hänelle.
- Anonyymi00125UUSI
Jollain naisella täällä taitaa ihan oikeasti olla tilanne et on syytä pelätä et noin vois käydä.
- Anonyymi00165UUSI
Anonyymi00125 kirjoitti:
Jollain naisella täällä taitaa ihan oikeasti olla tilanne et on syytä pelätä et noin vois käydä.
Jaa ja kuinka hänen tulisi tällaiseen demoniseen korvan juuressa örinään eläytyä?
- Anonyymi00173UUSI
Anonyymi00125 kirjoitti:
Jos narsisti on aiemmin maksanut siitä, että nainen pahoinpidellään ja tehnyt muitakin törkeitä rikoksia, ei se ole mitenkään aiheeton pelko.
- Anonyymi00007
Väkivalta olisi pahinta. Hän voisi halutessaan tappaa minut.
- Anonyymi00008
Miksi teillä mielisairailla on netti vapaassa käytössä? Ainiin koska Suomi.
- Anonyymi00009
Tuo on se juttu, minkä ymmärsin lähiaikoina. Mutta myös henkinen väkivalta voi tappaa, pidemmällä aikavälillä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se mielisairaus on niiden väkivaltaisten miesten juttu. Miehet nimittäin tappaa naisia Suomessa kuukausittain. Euroopan vaarallisin maa naisille ihan tutkitusti.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuo on se juttu, minkä ymmärsin lähiaikoina. Mutta myös henkinen väkivalta voi tappaa, pidemmällä aikavälillä.
Todellakin ja jos ei tapa, niin voi rikkoa ihmisen peruuttamattomasti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Osuiko pahasti. Herätti raivoa? Otsasuoni pullistui päässä? Liikaa steroideja?
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juuri tuosta syystä pitää valita mies todella tarkasti. Suurimpaan osaan en koskisi pitkällä tikullakaan. Onneksi itse olen ihastunut hyvään mieheen.
- Anonyymi00040
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi vähättely ihmistä
avautuu väkivalla uhasta esim kotona
Eikä mene tekoäly vain positiivisia
Viboja paskaan mukaan .
Vaan on tilanteestaan aito ?
Kestä todellinen elämä
Tai mene sinne pehmustettu
Pumpuli tynnyriin akasi
pois netistä. - Anonyymi00044
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juuri tuosta syystä pitää valita mies todella tarkasti. Suurimpaan osaan en koskisi pitkällä tikullakaan. Onneksi itse olen ihastunut hyvään mieheen.
Mä voisin sanoa tähän sivukomettina
Että vaikka näistä 80 %
On miehiä
Niin osa väkivalta varsinkin siitä henkisestä
On naisten tekemiä.
Äidit on kamalia pojilleen
Ja sit niistä tulee myöhemmin linnakanas
Niin Suomessa kuin jenkeissä kun .
Asiasta ei haluta puhua
Kun äidellä halutaan pitää
Se kiiltokuva
Hyvä ja pyhä äiteys kuori olemassa .
Minun väkivaltainen läheiseni
Oli synnytyäjäni .
Nainen sivusta. - Anonyymi00049
Anonyymi00008 kirjoitti:
Avovangeillakin on. Ei ne kauan istu ka voi olla sun naapureita parin vuoden jälkeen. Mitä sitten
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mä voisin sanoa tähän sivukomettina
Että vaikka näistä 80 %
On miehiä
Niin osa väkivalta varsinkin siitä henkisestä
On naisten tekemiä.
Äidit on kamalia pojilleen
Ja sit niistä tulee myöhemmin linnakanas
Niin Suomessa kuin jenkeissä kun .
Asiasta ei haluta puhua
Kun äidellä halutaan pitää
Se kiiltokuva
Hyvä ja pyhä äiteys kuori olemassa .
Minun väkivaltainen läheiseni
Oli synnytyäjäni .
Nainen sivusta.Ei kaikki äidit ole sinun äidin kaltaisia,siis romaneja!
- Anonyymi00143UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et sinä sitä voi tietää, mies kun voi muuttua sekunneissa hirviöksi.
- Anonyymi00167UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Osuiko pahasti. Herätti raivoa? Otsasuoni pullistui päässä? Liikaa steroideja?
Minulla on korkea hemoglobiini ei testosteroni. Tietääkseni jepa jee spoilaan draamas gubbe sattuneesta syystä kuvittajista johtuen
- Anonyymi00168UUSI
Anonyymi00105 kirjoitti:
Ei kaikki äidit ole sinun äidin kaltaisia,siis romaneja!
Nyt oli monologigubbe kyllä sekä köyhää että ristiriitaista skeidaa
- Anonyymi00018
Unohtaa minut, snif!
- Anonyymi00058
En ikinä, kun vielä saan sut tähän. hänelle
- Anonyymi00019
Roikottaa ja pitää epätietoisuudessa onko hänen suhde ja tilanne mikä jne.
Rikkoo sisäisesti todella pahasti.- Anonyymi00021
Olet antanut mahdollisuuden muuallakin kuin palstalla?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä olen, hän ei.
- Anonyymi00047
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyllä olen, hän ei.
Todella surullinen kohtalo sinulla mies.
Toivon että joku muu arvostaa aikaasi
Ja seurasi riittävästi sinun omien tarpeiden
Mukaisesti
Etkä enää törmää ihmisiin joille vähemmän
On enemmän .
Jolla ei ei ole korostettunnomanarvon
mukana tulleita ongelmia
Missä yhtään mikään ei riitä tai kelpaa .
Jätin eksänkin sen takia
Et vaatimukset meni ihan överiksi
Sun pitäis opetella olemaan onnellinen
Ja tyytyväinen itseesi ja elämääsi ilman muita
Eli lähtee suorittamaan jotakin entistä tai voitetta joka vaatii esimerkki erinomaista fyysistä kuntoa kestävyyttä voimaa jne
Sillä tiedän et sun tapauksissa ihmistä on
Valtava kapasiteetti vaikka mihinkä kunhan ne vaan löytää sen oman jutun
Eikä odota muiden tukea ja ponkitystä vaan haastavat itsensä .
Odotan kuulevani että löydät itsesi mies .
Tiedän etten katoa kokonaan mutta seuraavina 5 vuotena on ainakin muuta tehtävään nin paljon etten voi keskittyä suhun . - Anonyymi00085
Anonyymi00047 kirjoitti:
Todella surullinen kohtalo sinulla mies.
Toivon että joku muu arvostaa aikaasi
Ja seurasi riittävästi sinun omien tarpeiden
Mukaisesti
Etkä enää törmää ihmisiin joille vähemmän
On enemmän .
Jolla ei ei ole korostettunnomanarvon
mukana tulleita ongelmia
Missä yhtään mikään ei riitä tai kelpaa .
Jätin eksänkin sen takia
Et vaatimukset meni ihan överiksi
Sun pitäis opetella olemaan onnellinen
Ja tyytyväinen itseesi ja elämääsi ilman muita
Eli lähtee suorittamaan jotakin entistä tai voitetta joka vaatii esimerkki erinomaista fyysistä kuntoa kestävyyttä voimaa jne
Sillä tiedän et sun tapauksissa ihmistä on
Valtava kapasiteetti vaikka mihinkä kunhan ne vaan löytää sen oman jutun
Eikä odota muiden tukea ja ponkitystä vaan haastavat itsensä .
Odotan kuulevani että löydät itsesi mies .
Tiedän etten katoa kokonaan mutta seuraavina 5 vuotena on ainakin muuta tehtävään nin paljon etten voi keskittyä suhun .Nainen olen.
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyllä olen, hän ei.
Et sinä voi omia varattua miestä,hullu olet tosiaan!
- Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Nainen olen.
Et ole!
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00106 kirjoitti:
Tai naista aavistan ett palstalla on 2 eri sukupuolista jankuttajahahmoa. Naisella on viritelmä varatun miehen kanssa tai miehellä monia ja miespuolisella jankuttajalla on päänsisäinen kuvitelma tai pakkomielle naisesta, jonka pitäisi hänet huolia vaikka ei huoli
- Anonyymi00145UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyllä olen, hän ei.
Älä puhu jaskaa.
- Anonyymi00169UUSI
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ja täältä käsinkö tämä mainitsemasi varailu tms tapahtuisi, sister? T naiselta
- Anonyymi00170UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ehkä vähän petting perjantaina trololoo uunot
- Anonyymi00172UUSI
Anonyymi00107 kirjoitti:
Et ole!
Joo eihän se ole ei, mut ei silläkään tulis olla sellaisia miten sen nyt nätisti sanois ektramerkityksiä, että😬
- Anonyymi00174UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
Tai naista aavistan ett palstalla on 2 eri sukupuolista jankuttajahahmoa. Naisella on viritelmä varatun miehen kanssa tai miehellä monia ja miespuolisella jankuttajalla on päänsisäinen kuvitelma tai pakkomielle naisesta, jonka pitäisi hänet huolia vaikka ei huoli
Nyt oli palstasetä jo hengästyttävä tempo ku urheilukisoi juontaisit näille piip
- Anonyymi00023
Inhoan sellaista kevyen muka välittävää, osin välttävää, osin välittävää viritystä. Se on vastenmielisempää kuin kaikenlainen muu asennoituminen. Näen siinä pelkän oman hyötymisen halun, yök!
- Anonyymi00024
Se on tunnustelua. Ihminen on valmiina pakenemaan, välttämään ( henkistä) iskua, jos sellainen on tullakseen. Haluaa olla lähellä, jos se on molemminpuolista ja turvallista. Jos ei, niin sitten väistö. Tilanteet on aina vastavuoroisia. Niistä ei voi päättää etukäteen, miten käyttäytyy.
n>m - Anonyymi00053
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se on tunnustelua. Ihminen on valmiina pakenemaan, välttämään ( henkistä) iskua, jos sellainen on tullakseen. Haluaa olla lähellä, jos se on molemminpuolista ja turvallista. Jos ei, niin sitten väistö. Tilanteet on aina vastavuoroisia. Niistä ei voi päättää etukäteen, miten käyttäytyy.
n>mIhan sama, mitä on. Inhoan tuon tyyppistä toimintaa ja laskelmointia.
- Anonyymi00063
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ihan sama, mitä on. Inhoan tuon tyyppistä toimintaa ja laskelmointia.
Se ei ole laskelmointia. Se on omaan vaistoon luottamista kohtaamistilanteessa. Jos ihmistä ei tunne riittävästi, suurin osa käyttäytyy noin, etenkin, jos itsellä on tunteita. Moni on varautunut, koska pelkää haavoittumista. Kohtaamiset ovat herkkiä tilanteita, eivät mitään kaupankäyntiä.
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Se ei ole laskelmointia. Se on omaan vaistoon luottamista kohtaamistilanteessa. Jos ihmistä ei tunne riittävästi, suurin osa käyttäytyy noin, etenkin, jos itsellä on tunteita. Moni on varautunut, koska pelkää haavoittumista. Kohtaamiset ovat herkkiä tilanteita, eivät mitään kaupankäyntiä.
Niin niin, jankutat omaa agendaa, ei muuta asiaa.
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Luulen että henkilö jolle kirjoitat, tietää asian. Jostain syystä trollaa
- Anonyymi00175UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
Niin niin, jankutat omaa agendaa, ei muuta asiaa.
Ja mikähän sekin vähä ois mitä täältä gubbekuplasta irrottelet asiayhteydestä?
- Anonyymi00025
Suuttuisi minulle kunnolla. Tai nauraisi minulle ivallisesti tai pilkkaisi, uhkailisi. sanoisi että kaikki mitä on minulle sanonut tai tehnyt, oli vain sairasta peliä ja vedätystä.
- Anonyymi00104UUSI
Tuo viimeinen lause olisi kyllä kammottavaa 😳
- Anonyymi00176UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Tuo viimeinen lause olisi kyllä kammottavaa 😳
Joo oli kyllä aivan pöyvistyttävää gubbe toi mitä ihan itse kirjoitit🥱
- Anonyymi00026
Pahinta, jos yrittäisi myrkyttää, tai lyödä nukkuvaa leipäveitsellä.
Yleisin ja typerin temppu mitä naiset harrastaa, on yritys tehdä mustasukkaiseksi, se romahduttaa naisen arvostuksen pysyvästi. Sellaisen täytyy olla henkisesti lapsen tasolla.- Anonyymi00027
Miehet harrastaa tuota henkistä rikkomista huomattavasti enemmän.
- Anonyymi00041
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sinullako on tilastot väitteesi tueksi?
Taisit vain tunnistaa itsesi edellä kirjoitetusta ja kävit siksi hyökkäykseen. - Anonyymi00086
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sinullako on tilastot väitteesi tueksi?
Taisit vain tunnistaa itsesi edellä kirjoitetusta ja kävit siksi hyökkäykseen.Ei ole tilastoja. Miehet tarvitsevat vahvistusta molemminpuolisille tunteille ja tekevät sen testaamalla, jos on halua lähestyä. Jotkut siis. Eikä se kovin vahingollista ole, jos osaa tehdä sen kevyesti, eikä niin ettei näe niitä selviä merkkejä ja jatkaa testailua koko ajan rajummin.
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Ei ole tilastoja. Miehet tarvitsevat vahvistusta molemminpuolisille tunteille ja tekevät sen testaamalla, jos on halua lähestyä. Jotkut siis. Eikä se kovin vahingollista ole, jos osaa tehdä sen kevyesti, eikä niin ettei näe niitä selviä merkkejä ja jatkaa testailua koko ajan rajummin.
Tuo on naisen logiikkaa ja naisten tapa toimia, miehet eivät "testaa" tuolla tavalla, ajatuksenakin täysin outo.
- Anonyymi00138UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Tuo on naisen logiikkaa ja naisten tapa toimia, miehet eivät "testaa" tuolla tavalla, ajatuksenakin täysin outo.
Ihan on ei niin oikeasti aikuisen miehen tavallista käytöstä tuo. Olen myös nähnyt ja kokenut samaa, sitä tarvitse millään todistella, jos asia on.
- Anonyymi00142UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei kannata naisena kuvitella, että miehen ajattelu toimii samoin. Testailu on meidän kromosomiparilla hyvin hyvin vieras tapa, ja kestää monella koko aikuisikä tajuta, että naiset sellaista tekevät.
- Anonyymi00162UUSI
Anonyymi00142 kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei kannata naisena kuvitella, että miehen ajattelu toimii samoin. Testailu on meidän kromosomiparilla hyvin hyvin vieras tapa, ja kestää monella koko aikuisikä tajuta, että naiset sellaista tekevät.
Testailu o psykojen hommaa
Erittäin huono idea pilata sillä asiat - Anonyymi00177UUSI
Jalkajousi on sängyn alla sitä varten, muuhun ei tartte varautua kun liikkuu huaneistossa
- Anonyymi00178UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minä en gubbe pidä sitäkähän kyllä minään
- Anonyymi00179UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Joonl mä jäin dude tässä yksinpuhelussas miettimään että nainen ”tekee mustasukkaiseksi” ja sitten joku saa leipäveittestä et joo o
- Anonyymi00181UUSI
Anonyymi00138 kirjoitti:
Ihan on ei niin oikeasti aikuisen miehen tavallista käytöstä tuo. Olen myös nähnyt ja kokenut samaa, sitä tarvitse millään todistella, jos asia on.
Joo what a heck man duck and conquer. Mitvit palstaäijä
- Anonyymi00182UUSI
Anonyymi00162 kirjoitti:
Testailu o psykojen hommaa
Erittäin huono idea pilata sillä asiatHyvä muistutus psyko tämän guben psykedeelisen monologin väliin jep
- Anonyymi00183UUSI
Anonyymi00181 kirjoitti:
Joo what a heck man duck and conquer. Mitvit palstaäijä
Tyypillistä mm Manilan kaduilla joo oh. T
- Anonyymi00028
Hän on jo tehnyt sen, eli katkaissut välit kokonaan. Periaatteessa hän voisi tietenkin myös naureskella viesteilleni yhteisten tuttujemme kanssa.
- Anonyymi00034
Tämä muiden kanssa viesteilleni naureskelu olisi pahin mitä voisi tehdä. Muuten voi tehdä vaikka mitä ja se olisi ihan ok, mutta sitten saattaisi lähteä täysin käsistä.
- Anonyymi00029
Hän on tehnyt juuri ne pahimmat, millä toisen saa rikki.
- Anonyymi00097UUSI
Se on muuten taitolaji. Minulle on tehty niin, haluttu nujertaa. En halua miehiä enää lähelleni, en usko romanttiseen rakkauteen. Kiitos hänen, hän käytti tunteitani häntä kohtaan törkeästi hyväkseen. Jos en olisi tuntenut niin paljon, ei olisi sattunut. En todellakaan ymmärrä mikä on sellainen peli, että saadaan toinen hajotettua täysin?
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Se on muuten taitolaji. Minulle on tehty niin, haluttu nujertaa. En halua miehiä enää lähelleni, en usko romanttiseen rakkauteen. Kiitos hänen, hän käytti tunteitani häntä kohtaan törkeästi hyväkseen. Jos en olisi tuntenut niin paljon, ei olisi sattunut. En todellakaan ymmärrä mikä on sellainen peli, että saadaan toinen hajotettua täysin?
Ei kannata itseään tyrkyttää vain toisen puolioa loukatakseen,ku tiedät,ettet ole oikea nainen!Häpeä!
- Anonyymi00184UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ei kannata itseään tyrkyttää vain toisen puolioa loukatakseen,ku tiedät,ettet ole oikea nainen!Häpeä!
No sekin gubbe vielää
- Anonyymi00030
Jättäisi hiljaisuuteen. Se on henkistä väkivaltaa.
- Anonyymi00082
Ei ole jos ei kiinnosta. Toista ei voi omistaa
- Anonyymi00115UUSI
Voi ei. Miten tämän voi korvata. Jos ei tiedä edes onko toisela tunteita.
- Anonyymi00133UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
On se jos ihan yhtäkkiä toinen vaan ei enää sano mitään ei selitystä ei mitään. /sivusta
- Anonyymi00148UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Sä ainakin olet kuvitellut omistavasi toisen.
- Anonyymi00031
Miksi olet vihamielinen minulle? En ole ollut ilkeä, olen näyttänyt että harmittaa. Olen liian kiltti?
- Anonyymi00032
Kuka olet?
Jos olisit hän, olet näyttänyt tasan sen, että olin kakkonen ja hieronut sitä naamaani! - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuka olet?
Jos olisit hän, olet näyttänyt tasan sen, että olin kakkonen ja hieronut sitä naamaani!En ole. Miten muka. Mulla ei ole ollut romanttisesti toista sen jälkeen kun ihastuin sinuun. Kaipaan hellyyttä ja se*siä. Oma vika se tietysti on, kun olen niin tunteellinen, mutta niin se meni.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
En ole. Miten muka. Mulla ei ole ollut romanttisesti toista sen jälkeen kun ihastuin sinuun. Kaipaan hellyyttä ja se*siä. Oma vika se tietysti on, kun olen niin tunteellinen, mutta niin se meni.
Ja olet saanut hellyyttä ja seksiä jostain?
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuka olet?
Jos olisit hän, olet näyttänyt tasan sen, että olin kakkonen ja hieronut sitä naamaani!Voin yrittää rakentaa elämääni ajattelematta niin paljon sinua. Ajatella että tulet siihen joskus jos niin on tarkoitettu. Mutta kuitenkin niin ettei oleta mistään mitään.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
En vietä iltojani kenenkään kainalossa, jos sitä tarkoitat. Seksiä voisin saada.
Ehkä en halua. Pitää ottaa selvää. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
En vietä iltojani kenenkään kainalossa, jos sitä tarkoitat. Seksiä voisin saada.
Ehkä en halua. Pitää ottaa selvää.Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Mies ja kirjoitan naiselle.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mies ja kirjoitan naiselle.
Mistä koit harmitusta ja miten sen näytit?
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mistä koit harmitusta ja miten sen näytit?
Enpä ole juuri näyttänyt. Mutta luulen että hän on sillä tavalla herkkä että joku asia on voinut harmittaa, jos hän onkin aidosti ollut ikävissään. Kun minä taas olen ajatellut että ei ole. Minä taas suhtaudun häneen niin että on temperamenttinen, ja yritän olla loukkaantumatta. En ole koskaan ilkeä, en ikinä pura huonoa oloa niin.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Enpä ole juuri näyttänyt. Mutta luulen että hän on sillä tavalla herkkä että joku asia on voinut harmittaa, jos hän onkin aidosti ollut ikävissään. Kun minä taas olen ajatellut että ei ole. Minä taas suhtaudun häneen niin että on temperamenttinen, ja yritän olla loukkaantumatta. En ole koskaan ilkeä, en ikinä pura huonoa oloa niin.
Toivottavasti pääsette hänen kanssaan samalle aaltopituudelle.
Juttelua, juttelua ja juttelua. - Anonyymi00051
Anonyymi00046 kirjoitti:
Toivottavasti pääsette hänen kanssaan samalle aaltopituudelle.
Juttelua, juttelua ja juttelua.Ja minä ikävöin kyllä aidosti, mutta hän antoi aikansa ja kaiken muun toiselle.
Menetin luottamuksen, kun käyttäytyi todella typerästi ja lopulta typerästä käytöksestä tuli joka kertainen piina. Tässä sitä keräillään kasaan, mitä enää keräiltävissä on. - Anonyymi00052
Anonyymi00045 kirjoitti:
Uskoo ken tahtooo😂😂😅😅johan on taas lurittelut
nauraa samalla kun kirjottaa - Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
Uskoo ken tahtooo😂😂😅😅johan on taas lurittelut
nauraa samalla kun kirjottaaLuulet tunnistavasi kirjoittajan?
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Luulet tunnistavasi kirjoittajan?
Kyllä tiedän. Tämä palsta on hänelle elämää tärkeämpi. Hänellä ei ole muuta. On itse kertonut. Purkaa tänne. Kestää ilmeillä ja esittää nykyään maks 3h.
Psykopaatit kestää kauan. He haluavat oppia tuntemaan sinut ja tekevät itsestään sinulle tarpeellisen. Ovat kaikkea sitä mitä sinä etsit. Opettelevat heikoimmat kohtasi, vaikuttavat niin hyville että lasket aseesi ja erehdyt luottamaan. - Anonyymi00059
Anonyymi00055 kirjoitti:
Osaan tehdä profilointia. Tämä kirjoittaja on helppo tunnistaa. Vielä kun tietää hänen päänsä sisällön.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Osaan tehdä profilointia. Tämä kirjoittaja on helppo tunnistaa. Vielä kun tietää hänen päänsä sisällön.
Mistä tiedät ja kirjain?
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Mistä tiedät ja kirjain?
Tuntenut todella kauan hänet. Tiedän myös mitä koko kauapunki ja mesut on hänestä mieltä. Mutta ole viitsinyt pommia siitä tiputtaa. En ole niin epätoivoinen.
- Anonyymi00064
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä tiedän. Tämä palsta on hänelle elämää tärkeämpi. Hänellä ei ole muuta. On itse kertonut. Purkaa tänne. Kestää ilmeillä ja esittää nykyään maks 3h.
Psykopaatit kestää kauan. He haluavat oppia tuntemaan sinut ja tekevät itsestään sinulle tarpeellisen. Ovat kaikkea sitä mitä sinä etsit. Opettelevat heikoimmat kohtasi, vaikuttavat niin hyville että lasket aseesi ja erehdyt luottamaan.Anteeksi mitä? En olisi viettänyt täällä hetkeäkään ilman ihastusta häneen.
- Anonyymi00066
Anonyymi00057 kirjoitti:
Psykopaatit kestää kauan. He haluavat oppia tuntemaan sinut ja tekevät itsestään sinulle tarpeellisen. Ovat kaikkea sitä mitä sinä etsit. Opettelevat heikoimmat kohtasi, vaikuttavat niin hyville että lasket aseesi ja erehdyt luottamaan.Palstalla pyörii kyllä kaltaisia ihmisiä, ja täältä pitäisi pysyä poissa.
- Anonyymi00076
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tuntenut todella kauan hänet. Tiedän myös mitä koko kauapunki ja mesut on hänestä mieltä. Mutta ole viitsinyt pommia siitä tiputtaa. En ole niin epätoivoinen.
En kirjoita tänne koskaan mitään ikävää. En tekisi esim. noin kuin sinä. Ei ole mitään järkeä haukkua anonyymisti muita.
- Anonyymi00077
Anonyymi00059 kirjoitti:
Te poliisit voisitte käydä keskenänne tätä keskustelua ja jättää tavalliset ihmiset rauhaan.
- Anonyymi00079
Anonyymi00077 kirjoitti:
Te poliisit voisitte käydä keskenänne tätä keskustelua ja jättää tavalliset ihmiset rauhaan.
teitä kuunnellaan koko ajan
- Anonyymi00084
Anonyymi00079 kirjoitti:
teitä kuunnellaan koko ajan
Poliisien seuraamalla palstalla mahdollista.
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mistä ajattelet, että on temperamenttinen tai miten se näkyy hänestä?
Onko teillä ollut "kolmaspyörä" kuvioissa? - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Mistä ajattelet, että on temperamenttinen tai miten se näkyy hänestä?
Onko teillä ollut "kolmaspyörä" kuvioissa?Tyyppi ei taida vaan uskoa että on liian tyhmä naiselle ja lisäksi naista ei kiinnosta. Roikkuu vaan
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuka olet?
Jos olisit hän, olet näyttänyt tasan sen, että olin kakkonen ja hieronut sitä naamaani!Gubbepa tietenkin!
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Elät gubbe mielikuvitus maailmoissa,hae itselles mt-hoitoa!Olet pakkomielteinen......!
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Psykopaatit kestää kauan. He haluavat oppia tuntemaan sinut ja tekevät itsestään sinulle tarpeellisen. Ovat kaikkea sitä mitä sinä etsit. Opettelevat heikoimmat kohtasi, vaikuttavat niin hyville että lasket aseesi ja erehdyt luottamaan.Kyllä se tää gubbe on se psykopaatti,ihan käyttäytymisestä päätellen!
- Anonyymi00150UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuka olet?
Jos olisit hän, olet näyttänyt tasan sen, että olin kakkonen ja hieronut sitä naamaani!Hyi, mä en ole sitä hieronut sun naamaasi, ei tulisi mieleenikään olla noin epäkohtelias.
- Anonyymi00185UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
No ei kai ny sentää yhes doussis hei? Prööt guben monologissa kalastaja
- Anonyymi00186UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Voi hyvän tähden sinua.
- Anonyymi00188UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ehkä en halua. Pitää ottaa selvää.Joo näin on gubbe, täytyy ottaa selvää näistä sexhommista oisko niitä jos nappais
- Anonyymi00191UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Joo toki tämä itselleen vastaava höpöhöpösetä omat tekstinsä tunnistaa. Aina ei mee ees niin hyvin edes se kurssi
- Anonyymi00192UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Poliisien seuraamalla palstalla mahdollista.
Mitä net täällä sitten niinkö väijyis- väärää sanaa toristusta lähimmäisestä muuta mitä? 🤭
- Anonyymi00193UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Elät gubbe mielikuvitus maailmoissa,hae itselles mt-hoitoa!Olet pakkomielteinen......!
Mt-hoitoa ku kampaajan parturin tai parturi-kampaajan varais?
- Anonyymi00050
Ei pahinta kylläkään mutta merkkinä siitä ettei toista kiinnosta sitä vähääkään kun ensin yrittää yhteyttä ja kertoo mielenkiintonsa/tunteensa, vastakaikua ei tule ja minulle kerrotaan että hän on varattu eikä minua tunneta lainkaan. Se on selvä sitten ja ajattelen edelleenkin sellaisen ihmisen kanssa en aio olla tekemisissä. Minulle on tarkoittu muita ihmisiä vierelle ja kyseinen ihminen on minulle täysin väärä ihminen. En tee tuota virhettä enää toiste että olisin minkäänlaisessa yhteydessä häneen/ hänenlaiseen. Olkoon vain omassa elämässään ja rakkauksineen tai miten hyvänsä ikinä elääkin.
- Anonyymi00054
Minua ahdistaa että jos olisin sen naisen oma, niin se kun en kuitenkaan olisi niin kiva kuin tahtoisin. En tiedä onko sitten parempi, ettei edes olla ikinä yhdessä. Mieheltä.
- Anonyymi00061
Niin juuri. Paljastuisit kuitenkin 😄
- Anonyymi00071
Anonyymi00061 kirjoitti:
Niin juuri. Paljastuisit kuitenkin 😄
En pelkää mitään paljastumista, vaan sitä että kohtelisinko häntä hyvin. Pitäisinkö itsestäänselvyytenä, osaisinko olla lempeä ja huomaavainen aina.
- Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
En pelkää mitään paljastumista, vaan sitä että kohtelisinko häntä hyvin. Pitäisinkö itsestäänselvyytenä, osaisinko olla lempeä ja huomaavainen aina.
Ei kukaan vaadi tuota jatkuvasti, eikä kukaan ole myöskään täydellinen. Suhteessa vasta opetellaan olemaan yhdessä.
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ei kukaan vaadi tuota jatkuvasti, eikä kukaan ole myöskään täydellinen. Suhteessa vasta opetellaan olemaan yhdessä.
Kyllä aikuisen miehen pitää itse ymmärtää miten käyttäytyy. Taidat olla ihan kakara.
- Anonyymi00134UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Usko mua, kyllä osaisit kohdella hyvin häntä.
Lempeä ja huomaavainen ei tarvitse olla aina.
Ainoastaan ihan oma ittensä.
- Anonyymi00056
Nolata julkisesti.
- Anonyymi00067
Hän on tehnyt sen jo.
- Anonyymi00068
Eli minkä?
- Anonyymi00069
Hän on tehnyt sen itse, itselleen ja syyttelee muita. Sairas mieleltään. Ei kiitos!
- Anonyymi00070
Kertokaa nyt ihmeessä, että mitä tehnyt tai jättäkää kommentoimatta.
- Anonyymi00072
hyvä neuvo, tee se mikä tuntuu sydämessä oikealta sinua kritisoidaan kuitenkin. niin voit elää itsesi kanssa.
- Anonyymi00092UUSI
Esimerkiksi antaa toisen hukkua vaikka toinen huutaa apua vedessä kun ei pääse ylös kun virta vie veneen alle eikä ole tikkaita. Makaa veneessa eikä muka kuule. Sekö on teistä oikein
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Esimerkiksi antaa toisen hukkua vaikka toinen huutaa apua vedessä kun ei pääse ylös kun virta vie veneen alle eikä ole tikkaita. Makaa veneessa eikä muka kuule. Sekö on teistä oikein
Ei kai tämä ole Gubben kirjoittama
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00120 kirjoitti:
Ei kai tämä ole Gubben kirjoittama
No ei todellakaan jaksa tommosta höpinää selostaa, eikä sekaantuisi kenenkään elämään.
Olet kuppeinesi selvä manipuloija. Kaikki huomanneet. - Anonyymi00154UUSI
Anonyymi00124 kirjoitti:
No ei todellakaan jaksa tommosta höpinää selostaa, eikä sekaantuisi kenenkään elämään.
Olet kuppeinesi selvä manipuloija. Kaikki huomanneet.Mitä tarkoitat kuppeinesi?
- Anonyymi00195UUSI
Anonyymi00154 kirjoitti:
Mitä tarkoitat kuppeinesi?
Jos on kyseessä joku filungimies helppoheikki mentalisti summuu markkinamies? No ei ole ku tämä on yhen guben show vaa kato
- Anonyymi00197UUSI
Anonyymi00195 kirjoitti:
Jos on kyseessä joku filungimies helppoheikki mentalisti summuu markkinamies? No ei ole ku tämä on yhen guben show vaa kato
Eikä mun mielestä ole normaalia täyttää päässään koko ajan tarinaa mitä ei ole
- Anonyymi00073
niin löydät tien sinne minne haluat ja keiden kanssa haluat. ja muut tekee samoin, kestä se. tai muuta suunnitelmia.
- Anonyymi00074
sieltä minäkin heidät hain. teidän toimesta..... ja nyt jostain muualta. teidän toimesta.
- Anonyymi00078
Palstalortolla taas haku päällä.
- Anonyymi00198UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Palstalortolla taas haku päällä.
Aika hilpeä, mutta ehkä hieman banaali ilmaisutyyli sinulla. Palstalla on lukijoita ja kirjoittajia ja sitten tämä naista esittävä häiskä jolle tulkuttelet aamuin ja illoin täällä. T
- Anonyymi00199UUSI
Anonyymi00198 kirjoitti:
Aika hilpeä, mutta ehkä hieman banaali ilmaisutyyli sinulla. Palstalla on lukijoita ja kirjoittajia ja sitten tämä naista esittävä häiskä jolle tulkuttelet aamuin ja illoin täällä. T
Mutta jos tän kanssa on jossain kymppikerhossa niin by all means cowboy
- Anonyymi00200UUSI
Anonyymi00199 kirjoitti:
Mutta jos tän kanssa on jossain kymppikerhossa niin by all means cowboy
Tai pick me rack. Uijui
- Anonyymi00201UUSI
Anonyymi00200 kirjoitti:
Tai pick me rack. Uijui
Me lovely see
- Anonyymi00080
No ei se kyllä pahinta ole, mutta näyttää menneen eteenpäin. Ihan hyvä tietää. Selkeys on aina hyväksi. Ei satu enää.
- Anonyymi00081
Selkeys on ainoa, millä pääsee eteenpäin.
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Selkeys on ainoa, millä pääsee eteenpäin.
Se on juuri näin.
- Anonyymi00093UUSI
Millä tavoin näytti sen? Mikä käytöksessä muuttui? Vinkkejä kyselen omaa tilannetta silmällä pitäen.
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Millä tavoin näytti sen? Mikä käytöksessä muuttui? Vinkkejä kyselen omaa tilannetta silmällä pitäen.
Tuskinpa kyselet, hämmennetään nyt tätä
- Anonyymi00087
On tehnyt sen jo: silloin vielä kun oli yhteys niin kertoili kuinka pyörittelee muita samanaikaisesti, homma loppui siihen. Siitä ei kauaa mennyt, kun näin hänet toisen kanssa, eli en sitten tainnut olla hänelle ilmaa kummempaa. Epäilen hänen myös vähintäänkin yritelleen ystäviäni, tai no eivät ole enää ystäviä vaan pidän heidät jatkossa vieläkin lähempänä. Näin kun asioita summaan niin aivan yrjöttää ajatuskin, en ymmärrä mitä hänessä näin
- Anonyymi00095UUSI
Meillä ollut ilmisesti sama mies. Kostoksi siitä että jätin makaa kaikki entiset työkaverit.
- Anonyymi00096UUSI
Rakentaa suhdetta ja lähentyy toisen naisen kanssa silmien edessä.
- Anonyymi00098UUSI
Olen vastannut pari kertaa, kun vaikea valita pahin.
- Anonyymi00113UUSI
Antaa rakentaa,kohan ei ole samanlainen kuin sä netissä puhit paskaa toisista,koska olet kade oikeille naisille!!
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Antaa rakentaa,kohan ei ole samanlainen kuin sä netissä puhit paskaa toisista,koska olet kade oikeille naisille!!
Ohi.
- Anonyymi00202UUSI
No se on äitiä sitten kuskattava jos semmoinen tilanne on pääl, ei voi mtn. Sivusta hohhoijaat
- Anonyymi00099UUSI
haukkua lesboks se tekee sitä kokoaika joten ei siinä ole olo et oisin hänen rinsessa
- Anonyymi00204UUSI
Joo ja varmaa jopa yllyttäisi ns näyttämää sitä lesboutta toteen. Ei hele gubbe🥱
- Anonyymi00205UUSI
Anonyymi00204 kirjoitti:
Joo ja varmaa jopa yllyttäisi ns näyttämää sitä lesboutta toteen. Ei hele gubbe🥱
Ootteko muutki ehkä vähä feral ns?
- Anonyymi00100UUSI
Jos yrittäisin jutella meistä, sanoisi, ettei mitään ole ollut ja olen kuvitellut kaiken. Tämän vuoksi on vaikea uskaltaa.
- Anonyymi00131UUSI
Kuka niin tekisi? Ei kukaan.
- Anonyymi00137UUSI
Anonyymi00131 kirjoitti:
Aika monikin. Jos on vain flirttaillut itsetuntoaan nostaakseen tai arkeaan piristääkseen.
- Anonyymi00152UUSI
Anonyymi00137 kirjoitti:
Aika monikin. Jos on vain flirttaillut itsetuntoaan nostaakseen tai arkeaan piristääkseen.
Meillä vaikuttaisi olevan sama kaivattu, hän käyttäytyy juuri noin, siksi en luota häneen.
- Anonyymi00158UUSI
Anonyymi00131 kirjoitti:
Minulle kävi näin. 😒 Varmaan sitten kuvittelin kaikki lämpimät kohtaamiset. Täällä silti vieläkin kaipaan. Sivusta.
- Anonyymi00206UUSI
Anonyymi00137 kirjoitti:
Sinä kikkelillä kopsautit ja otit läpän kirjaimellisesti ja vihkoon sitte meni
- Anonyymi00101UUSI
Kuulostat täydelliseltä ihmiseltä . Vastapuoli kasa lantaa .
- Anonyymi00207UUSI
Siitähän sitä yleensä lähetään tän vastapuolen suhteen että saks ääs ns
- Anonyymi00102UUSI
Käyttäytyä IRL jotenkin ilkeästi ja torjuvasti kun itse lähestyn ystävällisesti. Jos vielä siis kohtaamme. Tiedän että hän tulkitsi ainakin kerran kohtaamisemme torjumisena minun taholtani, mutta kyse oli oikeasti vain pelästymisestä. Arkuuden tai pelon/ jännityksen ymmärrän hänen taholtaan, koska itselläkin tunteet on ailahdelleet. Mutta ilkeyttä en.
Naiselta- Anonyymi00127UUSI
Missä näitte?
- Anonyymi00139UUSI
Anonyymi00127 kirjoitti:
Missä näitte?
Tutussa baarissa, sattumalta.
- Anonyymi00155UUSI
Se tyyppi tuskin sinua enää lähestyy.
- Anonyymi00156UUSI
Anonyymi00155 kirjoitti:
En maininnutkaan mitään siitä, että hän lähestyisi, vaan että jos minä lähestyisin.
- Anonyymi00208UUSI
Anonyymi00155 kirjoitti:
Wttuu ostin hunnunki jo
- Anonyymi00210UUSI
Anonyymi00208 kirjoitti:
Wttuu ostin hunnunki jo
Ja tää toki ivaa naista esittävän kommentin spinnaajalle. Tee
- Anonyymi00103UUSI
en tosin ole ikinä ollu kenenkääm rinsessa on niin vtun isot p allit et äijät pelkää :DDD
- Anonyymi00108UUSI
On on, silloin oli, niin oli.
T.jätkä
Kynttilät syttyy
https://m.youtube.com/watch?v=oWLA-v9ldqw
- Anonyymi00118UUSI
iskeä minun lapsiini. ja sen porukkasi teki ja niitä naisia sinä puolustat. ei ole kaivattua.
- Anonyymi00121UUSI
Olla ikinä myöntämättä tunteitaan minulle. Siksi koska on varattu/ siksi koska pelkää liikaa.
- Anonyymi00135UUSI
Sinulla ei ole tunteita mutta haluat toisen myöntävän? Olet itse varattu?
- Anonyymi00136UUSI
Anonyymi00135 kirjoitti:
Sinulla ei ole tunteita mutta haluat toisen myöntävän? Olet itse varattu?
Olen rakastunut häneen ja hän minuun. En ole varattu.
- Anonyymi00122UUSI
Sulkee sillipurkin, ...lopullisesti.
- Anonyymi00214UUSI
Ei niin saa tehdä!
- Anonyymi00126UUSI
Paljastaa salasuhteen puolisolleni, ja/tai jättää minuun jotain jälkiä. Ihmettelen myös, oliko se hän joka joskus uhkaili minua. Olen varovainen ihan hyvästä syystä.
- Anonyymi00128UUSI
No kun nyt oppisitte tuntemaan itsennekin mu pahinta mitä joku voi toiselle tehdä jos jätetään hengen riistäminen laskuista on ymmärtääkseni väittää rakastavansa toista ja pystyy silti tätä pettämään
- Anonyymi00129UUSI
Rikkoa jättämällä epätietoisuuteen.
- Anonyymi00130UUSI
Tämä on kyllä kans ja tässä ollaan.
- Anonyymi00132UUSI
Nu**isi pahinta vihamiestä selän takana ja väittäisi muuta.
- Anonyymi00140UUSI
Kaiken perinteisen mitä ajatellaan yleisesti kauheaksi teokis yksi mikä on kohtalaisen korkealla listalla, on yrittää pakkoystävystyttää ja etsiä minulle naista ystäväksi väkipakolla.
- Anonyymi00141UUSI
Pettäisi luottamukseni häneen!
- Anonyymi00151UUSI
Tuo olis paha.
- Anonyymi00144UUSI
Ei ole kaivattu missään nimessä, mutta mieleen jäänyt, koska teki ne pahimmat:
Yhteisinä aluksi lämpimina hetkinä rupesi kuiskuttelemaan siitä, miten haluaisi monta miestä ja sitten myöhemmin kertoikin, että on pitänyt useampaa. Ja sitten kun ei sopinut järjestely, veti täydet raivarit ja syytti ties mistä.
Myrkkyä. Myrkkyä. - Anonyymi00146UUSI
Ilmestyä oventaakse!
- Anonyymi00147UUSI
Tuskin tarvitsee pelätä.
- Anonyymi00215UUSI
En ole ilmestymässä.
- Anonyymi00153UUSI
Piti pitkään miettiä tätä kysymystä, kun löi tyhjää ja sitten tajusin, että en keksinyt heti vastausta, kun en minä koskaan ole kuvitellut, että kaivattuni tekisi minulle jotain pahaa.
- Anonyymi00157UUSI
En minäkään kuvitellut, vaan luotin täysin. Olin varma, että hän on lojaali ja rehellinen. Arvata saattaa, että petyin.
- Anonyymi00159UUSI
Anonyymi00157 kirjoitti:
En minäkään kuvitellut, vaan luotin täysin. Olin varma, että hän on lojaali ja rehellinen. Arvata saattaa, että petyin.
Mut kun ei oo sama henkilö kyseessä niin tuo sinun kommentti ei anna mitään lisäarvoa tähän meidän keskusteluun.
- Anonyymi00166UUSI
Anonyymi00159 kirjoitti:
Mut kun ei oo sama henkilö kyseessä niin tuo sinun kommentti ei anna mitään lisäarvoa tähän meidän keskusteluun.
:-D
- Anonyymi00160UUSI
Pahinta varmaan olisi että pitäisi pilkkanaan tätä kerran niin syvästi kokemaani tunnetta jonka siivittämänä olen kuitenkin mielestäni mennyt parempaa kohti. Oma arvostelukykyni joutuisi koetukselle. Ihmistuntemukseni horrjahtelisi pahemman kerran.
- Anonyymi00161UUSI
Luulen että teki sen jo. Vei pohjan kaikelta, enkä voi enää luottaa.
- Anonyymi00163UUSI
ei vastaa asialliseen sähköpostiin
- Anonyymi00164UUSI
Pistää heijastinliivin kumma tahansa ylle
- Anonyymi00171UUSI
Apua. Ei kai niin ole vielä käynyt? Red flag, alert JUOKSE!!!
- Anonyymi00180UUSI
Ei hän enkeli voisi tehdä mikään joka lopettaisi rakkauttani häneen.
- Anonyymi00189UUSI
Kuka on sun enkeli? Onko hän miesenkeli vai naisenkeli?
- Anonyymi00190UUSI
Anonyymi00189 kirjoitti:
Kuka on sun enkeli? Onko hän miesenkeli vai naisenkeli?
Nainen ihanin.
- Anonyymi00196UUSI
Anonyymi00190 kirjoitti:
Nainen ihanin.
Toivottavasti saat enkelisi <3
- Anonyymi00187UUSI
Hyppäsi päälle ja jäisi alle
- Anonyymi00212UUSI
Hän tykkää ja haluaa hyvää kuten minäkin hänelle. Hassu ajatuskin että voisi tarkoituksella jotain pahaa. Vahingossa voi tulkita väärin toista tai mokata jotenkin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1767333Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul654080Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3713563Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden1363148Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota892965Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma272485Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp602000- 211943
- 171796
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51724