Heippadei,ja heissuli vei!
Täällä kirjottaapi 13vuotias tyttönen. (helmikuun yheksäs päivä vuosia tulee täyteen jopa 14!) Etsiskelisin kirje kaveria. Voit olla tyttö tai poika! Olisi ihanaa jos olisit sen vähintään 13vuotta,toki jos olet nuorempi saat kirjoittaa,en kiellä.
Sukupuolellakaan ei ole väliä.
Minä tykkään tanssia ja laulaa,vaikken olekkaan niissä mikään hyvä. Kirjoitan runoja,novelleita ja laululyriikoita. Eivät nekään ole kovin kummoisia.
En harrasta varsinaisesti mitään.
Musiikki makuuni kuuluu: Michael Jackson. (r.i.p King of pop!) Apulanta Ja Jukka poikakin menee.
Käyn aktiivisesti netissä,ja tykkään kirjoittaa. Olen luotettava ihminen. Tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen enkä syrji ketään,sillä tiedän itse miltä syrjiminen tuntuu. (seitsemän vuoden kokemus(y))
Pystyn juttelemaan kaikenlaisista asioista ja voin auttaa jos sulla on joku ongelma,tai voin ainaki yrittää auttaa :)
olen pitkäaikainen kirje ystävä ja kirjoitan aktiivisesti,pyrin vastaamaan korkeintaan viikonviiveellä. Koskaan ei mene yli viikkoa. Yleensä vastailen päivittäin. Mutt joo. Jos kiinnostuit Otappayhteyttä!
S-postini on: [email protected].
Kirjekamu hakusessa? Vilkaise tänne!
Aria.
1
150
Vastaukset
- lettunetska
Moikka oon10v mut voiiks olla niinku kirjekamuukoska mulla ei oo niinku vielä sspostii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman552141- 651994
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!771448Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911303Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841300Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2371239Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761095- 891076
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s211046- 82921