Koukussa exään

Hulluntouhua

Tää mun juttu on niin outo, että mietin kirjoittamista pitkään... Erottiin pari vuotta sitten, koska meidän seksuaaliset tarpeemme ovat aivan erilaisia. Mies tarvitsee seksiä joka päivä, minulle riittää pari kertaa kuussa.

Emme tätä tietenkään aluksi tajunneet, koska seurustelu- ja avioliiton alkuaikoina kaikki oli yhtä huumaa vaan. Kun arki astui kuvioihin, alkoi olla kaikenlaista ongelmaa seksin suhteen. Minulla alkoivat myös vaihdevuodet, jotka pahensivat tilannetta, vieden minulta lähes kaiken halun. Toki liittomme oli muuttunut jo hyvin riitaiseksi, miehen mukaan seksin puutteen takia.

Hän otti eron ja samalla uuden, halukkaan naisen, jonka kanssa muutti yhteen.
Emme kuitenkaan pääse eroon toisistamme, sillä rakkaus ei tähän loppunutkaan. Mies tapailee minua edelleenkin, hoitelee asioita ja hellydenkaipuutani. Minä en pysty aloittamaan uutta suhdetta, sillä tunteeni ovat liikaa kiinni exässä. On niin helppoa sanoa, että jätä se mies, hänellähän on jo uusi elämä jne.

Vaan kun en oikeastaan halua jättää. Kärsin, olen mustasukkainen. Minulla on kyllä paljon ystäviä ja harrastuksia, silti exä vaikuttaa ihan liikaa elämässäsni.

Onko samanlaisia kokemuksia muillakin ? Kuinka sinulle sitten kävi ?

7

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä sattuu

      Odota vaan kohta joku uus nainen tulee kertomaan sulle, että sä oot häirikköexä... Niin mulle kävi, kun vastaavasta kerroin. Mun tilanne on vielä ihan sama kun sulla, en todellakaan tiedä mitä tekisin, kun ainut mitä haluan on saada mieheni takaisin.

    • eräs aikajakso

      Noinhan se on,. Minut on haukuttu tällä palstallakin roikkuvaksi, häiriköksi kun olen kertonut juuri samanlaisista kokemuksista kuinka mies meni toisen kanssa mutta tuli moneen kertaan takaisin.
      Koska ero tuolloin ei ollut minun tahto niin tottakai luotin lupauksiinsa ja toivoin aina parempaa.

      En ymmärrä mikä meistä, jotka luotamme ja jopar ukoilemme miehen puolesta, tekee yks kaks roikkuvia häirikköjä ja tyhmiä. ym.

      • Kauan vielä?

        Niin mäkin alkuun luotin. Nyt oon huomannut, että valehtelee kummallekin tilanteen mukaan. Ei osaa päättää. Mutta en mä omasta mielestäni oo se huonoin meistä kolmesta. Mä en pettäny enkä jättäny enkä vienyt kenenkään aviomiestä. Mä vaan rakastan edelleen, se on mun virheeni. Rehellisesti sanottuna mun mielestä pahin on mies, joka petti ja jätti (vaikkei ollutkaan lopettanut rakastamista) ja toiseksi pahin nainen, joka alkoi seurustella varatun miehen kanssa. Tottakai mussakin on vikaa, en mä sitä väitä, ei kai siihen muuten olisi kukaan väliin päässyt mutta me oltiin naimisissa ja ongelmista huolimatta rakastettiin toisiamme ja rakastetaan edelleen. Ikävä vaan, että mies rakastaa tätä toistakin eikä haluaisi siitäkään luopua. Miks mun pitäisi luovuttaa?


      • harminpaikka1
        Kauan vielä? kirjoitti:

        Niin mäkin alkuun luotin. Nyt oon huomannut, että valehtelee kummallekin tilanteen mukaan. Ei osaa päättää. Mutta en mä omasta mielestäni oo se huonoin meistä kolmesta. Mä en pettäny enkä jättäny enkä vienyt kenenkään aviomiestä. Mä vaan rakastan edelleen, se on mun virheeni. Rehellisesti sanottuna mun mielestä pahin on mies, joka petti ja jätti (vaikkei ollutkaan lopettanut rakastamista) ja toiseksi pahin nainen, joka alkoi seurustella varatun miehen kanssa. Tottakai mussakin on vikaa, en mä sitä väitä, ei kai siihen muuten olisi kukaan väliin päässyt mutta me oltiin naimisissa ja ongelmista huolimatta rakastettiin toisiamme ja rakastetaan edelleen. Ikävä vaan, että mies rakastaa tätä toistakin eikä haluaisi siitäkään luopua. Miks mun pitäisi luovuttaa?

        Tuota ei kakkoset nikottelematta niele.


    • ihmettelen vaan

      huoh- kauan sä nyt olet odotellut, että sun mies tekee valintasi? Sehän on tehnyt jo, kuten itse kirjoitit- petti ja jätti.

      Mitä nyt sitten pitäisi tapahtua? Mistä tiedät, että mies yhä rakastaa sinua? Onko kertonut? Onko pettänyt tätä uutta naista kanssasi?

    • NainenJumissa

      Saman moinen tilanne täällä päässä. Koukussa eksään myös. Tosin naimisissa ei olla oltu.. Tätä on sentään jatkunut jo viisi vuotta. Aloimme "seurustelemaan" tämän pojan kanssa erottuani ensirakkaudestani 19-vuotiaana, jonka kanssa vietinkin koko teiniaikani, eli noin viisi vuotta. Melkein samantien eron jälkeen minulla oli yksi parin kuukauden juttu merkityksetöntä säätöä, kunnes tapasin tämän nykyisen eksäni "aikuisiällä", josta en ole vieläkään päässyt yli. Huomasin sen viime viikolla. Tapailumme jatkui noin puolen vuoden ajan on-offina, kunnes itse jätin kyseisen pojan koska mielestäni ansaitsin parempaa kohtelua. Hän käyttäyi huonosti, jäi kiinni pettämisestä useaan otteeseen jne. Meillä jatkui semmoista satunnaista yhteydenpitoa ja kännisäätöä vielä noin puolen vuoden ajan eron jälkeenkin, joka päättyikin sitten vahinkoraskauteen. Siinä vaiheessa päätin, että nyt tämä riittää. Menin klinikalle, vaikka eksäni ei olisi tahtonut, mutta en olisi koskaan voinut luottaa kyseiseen ihmiseen enää siinä määrin mitä tuollaisessa tilanteessa olisi pitänyt. Emme pitäneet mitään yhteyksiä melkein vuoteen tapahtuneen jälkeen, kunnes kerran hän tuli jatkoille mukanani humalassa, ja yritti saada minua takaisin. En edelleenkään suostunut, koska olin niin sekaisin ja vihainen hänelle. Hän yritti sitkeästi noin neljä kuukautta pitää yhteyttä ja viimeinen yhteinen yö päättyi siihen että hän itki itsensä uneen sylissäni. Emme pitäneet enää yhteyksiä tässä välissä noin 4,5 vuoteen. Seurustelinkin pariin otteeseen välissä, mutta huomasin sydämeni aina pompahtavan kurkkuun hänet nähdessäni kaupungilla tai saadessani satunnaisen viestin silloin tällöin. Hän ajatteli siis myös minua. Pitkän pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen, että hänen täytyy olla se minun "Oikea", koska en ole muita kohtaan tuntenut kaikista ongelmista huolimatta samalla tavalla. Hän ottikin minuun yhteyttä 2kk sitten ja me vietimme yhden yhteisen yön. Se oli paras yö viiteen vuoteen. Seuraavana päivänä ja viikkoina ei sitten oikeastaan enää kuulunutkaan mitään. Parit tekstiviestit ja katseet vaihdoimme baarissa. Yritin aktiivisesti tehdä aloitetta kun ajattelin että jos kipinä olisi molemminpuoleista. Turhaan. Silti minulla oli tunne että välillämme on pakko olla jotain erityistä, koska näinkin monen vuoden jälkeen kumpikin ajattelee toista. Sitten eräänä yönä laitoin hänelle pitkän viestin jossa kerroin että en pysty jatkamaan tätä enää, koska en pysty olemaan vain hänen ystävänsä. Ja ansaitsen parempaa kuin mitä häneltä olen tähän mennessä saanut. Kaduttaa todella paljon, ja tiedän että kidutan itseäni turhaan. Enkä halua havahtua 30-vuotiaana miettimään sitä, etten ole edelleenkään päässyt hänestä yli enkä edennyt omassa elämässäni, kun hän vaan pyörii mielessä.. Mutta kuten sanottua..Tunteille ei voi mitään ja toista ei voi pakottaa. Mutta se minua vaivaa, että mitä hän sitten minusta haluaa jos ei seurustelukumppania??? Hän on seurustellut kerran vakavasti tässä välissä yhden tytön kanssa noin 2-3v ajan, joka päättyi siihen että myös tämä tyttö jätti mun eksän koska eksä oli kai aikamoinen ********* sillekin. Silti toivon aina että ihmiset kasvaisivat,muuttuisivat ja heistä löytyisi se parempikin puoli. Haihattelua varmaan. Hän vielä sanoi tästä tytöstä jonka kanssa seurusteli, että ei halunnut siihen tilanteeseen vaan haluaisi jälleen olla mun kanssa.. Eikä hän ole vastannut siihen viestiin yhtään mitään jonka hänelle laitoin.. Siitä on nyt viikko..Mikä siis eteen että pääsee eroon tästä raastavasta tunteesta?! Olipahan stoorit..Kiitos jos joku jaksoi lukea! Ja eniten tässä ehkä tällä hetkellä ottaa päähän se, etten saanut koskaan sanottua hänelle että "Rakastan sinua". Vaikka niin se on. Ehkä osittain siksi, että pelkäisin miten hän reagoisi noinkin suureen tunteen ilmaukseen. Ja se, etten koskaan saanut sanottua hänelle tätä asiaa silloin päin naamaa kun olisi pitänyt.. Sitä aina jossittelee, että mitäs jos olisin sanonut, olisinko silloin eri tilanteessa? Ja sitten kuitenkin mietin, että Jos mies haluaa tapailla sinua, hän kyllä järjestää sen..Vinkkejä otetaan vastaan!

    • säälittävää roikkumi

      Jos kuvitellaan, että palaisitte yhteen, niin mistä sä yht'äkkiä kehittäisit itsellesi enemmän seksuaalista halukkuutta? Väkisinkö panisit useammin, vaikket haluaisikaan, että saisit miehen itselläsi pidettyä? Vai soisitko hänelle liiton ulkopuoliset seksisuhteet?

      Mulle ei aikuisena naisena mene kaaliin tuollainen soutaminen ja huopaaminen, mitä monet parit eron jälkeen harrastaa. Kun on erottu, niin on erottu. Eksälläsikin on uusi nainen ja ei hän olisi sua vaihtanut, jos sä hänelle riittäisit joka saralla. Eikö vaan? Säälittävää roikkumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe