Kaikki tietävät missä on JJ, mutta tietääkö kukaan missä on Jack Bauer?
(viileääkin viileämpää naurua)
Mutta missä on JJ
55
132
Vastaukset
- Olet itsekäs
Et ajattele ollenkaan että joitakin ärsyttää suunnattomasti viestisi.
- länsirannikolla
Jossain Hollywoodissa
- duulisin
Daidedäyddelyssä.
Pelastamassa ameriikkaa
- Nasdaq
Jack Bauer on saitin arvostetuin henkilö. Jack Bauer on ikoni.
(Hail, Jack Bauer -naurua) Onko Jack mielikuvitusystäväsi?
- Nasdaq
Jackista on olemassa paljon ristiriitaista tietoa - josta siitäkin on salassapitovelvollisuuksien toimesta nipistetty pois puolet.
Sen verran voin kertoa, että tällä palstalla on yksi ihminen (minun lisäkseni), joka tietää totuuden. Mutta hänen suunsa ja kätensä ovat sidottu mitä kieroimmalla tavalla.
On täysin ylimitoitettua demonisoida Jack, ja pitää häntä kansallisen turvallisuuden uhkana poliittisen terrorin sijasta. Jack on sisäpoliittsesti universaali. Jack kyllä tietää mitä ovat jeera ja ghee, ja kuinka ne sopivat yhtä hyvin kanaan kuin sopivat muutaman miljardin osakesalkkuun.
http://www.youtube.com/watch?v=ub747pprmJ8 Nasdaq kirjoitti:
Jackista on olemassa paljon ristiriitaista tietoa - josta siitäkin on salassapitovelvollisuuksien toimesta nipistetty pois puolet.
Sen verran voin kertoa, että tällä palstalla on yksi ihminen (minun lisäkseni), joka tietää totuuden. Mutta hänen suunsa ja kätensä ovat sidottu mitä kieroimmalla tavalla.
On täysin ylimitoitettua demonisoida Jack, ja pitää häntä kansallisen turvallisuuden uhkana poliittisen terrorin sijasta. Jack on sisäpoliittsesti universaali. Jack kyllä tietää mitä ovat jeera ja ghee, ja kuinka ne sopivat yhtä hyvin kanaan kuin sopivat muutaman miljardin osakesalkkuun.
http://www.youtube.com/watch?v=ub747pprmJ8Hah! Tuo "poliisi" tulee laulamaan Serenaan tämä viikonloppuna ""The Rockafeller Skankin, Gangster Trippin, Praise Youn ja Right Here Right Nown"
Eläköön 90-luku!
- And.... ACTION !
Täällä ajetaan vormulat nyt tällaisella (beigen värisellä)
http://aijaa.com/BT6u61
Rokit soimaan ja menox- Nasdaq
Mä näin äsken Stockalla mirrin, jolla oli ihonväriset kengät. Näky oli varsin kummallinen, sillä hänellä oli kintut puoleen reiteen asti paljaana.
Osaatko kuvitella? - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mä näin äsken Stockalla mirrin, jolla oli ihonväriset kengät. Näky oli varsin kummallinen, sillä hänellä oli kintut puoleen reiteen asti paljaana.
Osaatko kuvitella?Jea!
- Imagine -
http://www.youtube.com/watch?v=FMrIy9zm7QY - Uusio look
Nasdaq kirjoitti:
Jea!
- Imagine -
http://www.youtube.com/watch?v=FMrIy9zm7QYVoi olla, mutta mullapa on nuorena ollut beiget 5-tasku sammarit ja ne meni vähän imuun (liian pienet). Voi olla ettei ollut kaunista katseltavaa ja aika äkkiä silppusin ne tilkuiksi muihin tarkoituksiin.
(toivottavavsti en pilannut kenenkään perjantai kuvia)
U2 Sweetest Thing
Stylish - Nasdaq
Uusio look kirjoitti:
Voi olla, mutta mullapa on nuorena ollut beiget 5-tasku sammarit ja ne meni vähän imuun (liian pienet). Voi olla ettei ollut kaunista katseltavaa ja aika äkkiä silppusin ne tilkuiksi muihin tarkoituksiin.
(toivottavavsti en pilannut kenenkään perjantai kuvia)
U2 Sweetest Thing
StylishEi mua pelota mikään sellainen, joka maalla astelee tai luikertelee.
Tässä taas alkaa jo olla asennetta.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3dqtful2R1qkc6bso1_500.jpg
Mutta verrattuna tuon menneeseen maailmaan, niin hänkin kalpenee sapuskaksi kitoihin, joiden kuvailemiseen ei mielikuvitukseni riitä. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ei mua pelota mikään sellainen, joka maalla astelee tai luikertelee.
Tässä taas alkaa jo olla asennetta.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3dqtful2R1qkc6bso1_500.jpg
Mutta verrattuna tuon menneeseen maailmaan, niin hänkin kalpenee sapuskaksi kitoihin, joiden kuvailemiseen ei mielikuvitukseni riitä.Menneisyys on mielenkiintoinen asia. Ei lähimenneisyys niinkään, mutta syyt kaukaisuudessa. Ja ne valinnat, jotka tekivät meistä Jack Bauerin kandidaatteja.
(naurua pelikaanimuistiosta) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Menneisyys on mielenkiintoinen asia. Ei lähimenneisyys niinkään, mutta syyt kaukaisuudessa. Ja ne valinnat, jotka tekivät meistä Jack Bauerin kandidaatteja.
(naurua pelikaanimuistiosta)Hetki vielä tuosta Stockmanista. Mua jotenkin vaivaa pari asiaa. Pitkäsäärinen varpailla-astuja ei niinkään minua vaivaa, mutta muu.
Heti astuessani sisään törkytavarataloon, niin kohtasin kaksi Nintendoa. Nimbuiksi kutsutaan heitä, jotka vahtivat väkeä perusasennossa kumikrakat vinossa huonoissa puvuissa.
Ihan kakaroita. Kuulin sivukorvalla seuraavaa:
- Vittu tää posti on perseestä.
- Vittu mä olin tässä eilenkin. Vittu vapaall...
(tiedosto katkeaa kuin hampailla)
Ovista vetää ja kersat valittaa. Jengiä menee ja tulee ja jetsut yrittää jemmaa kohmeloaan. Kovan näköisiä jätkiä, klanipäitä. Pieniä. Ei sellaisia saatanan kaappeja kuin Venäjällä.
Kovia jätkiä jauhamassa paskaa. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Hetki vielä tuosta Stockmanista. Mua jotenkin vaivaa pari asiaa. Pitkäsäärinen varpailla-astuja ei niinkään minua vaivaa, mutta muu.
Heti astuessani sisään törkytavarataloon, niin kohtasin kaksi Nintendoa. Nimbuiksi kutsutaan heitä, jotka vahtivat väkeä perusasennossa kumikrakat vinossa huonoissa puvuissa.
Ihan kakaroita. Kuulin sivukorvalla seuraavaa:
- Vittu tää posti on perseestä.
- Vittu mä olin tässä eilenkin. Vittu vapaall...
(tiedosto katkeaa kuin hampailla)
Ovista vetää ja kersat valittaa. Jengiä menee ja tulee ja jetsut yrittää jemmaa kohmeloaan. Kovan näköisiä jätkiä, klanipäitä. Pieniä. Ei sellaisia saatanan kaappeja kuin Venäjällä.
Kovia jätkiä jauhamassa paskaa.Ja mikä mua ihmetytti koko tässä rainassa oli se että kumpikaan tyypeistä ei reagoinut millään lailla siihen jeppeen, joka taluttettiin huoltohissiin kuudennesta kerroksesta ja joka käveli minun edessäni sisään ovista ohitse heidän.
(olen kahvilla -naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ja mikä mua ihmetytti koko tässä rainassa oli se että kumpikaan tyypeistä ei reagoinut millään lailla siihen jeppeen, joka taluttettiin huoltohissiin kuudennesta kerroksesta ja joka käveli minun edessäni sisään ovista ohitse heidän.
(olen kahvilla -naurua)Ja tämä duud ei ollut se mirri, jolla oli ne omituiset kengät, joita en saa ulos päästäni.
(korotonta naurua repseillä) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ja tämä duud ei ollut se mirri, jolla oli ne omituiset kengät, joita en saa ulos päästäni.
(korotonta naurua repseillä)Kuudennessa kerroksessa on urheilu ja lapset. Siis urheilu, Hese ja lapset on niputettu yhteen.
- go gigure -
http://www.youtube.com/watch?v=ub747pprmJ8 - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kuudennessa kerroksessa on urheilu ja lapset. Siis urheilu, Hese ja lapset on niputettu yhteen.
- go gigure -
http://www.youtube.com/watch?v=ub747pprmJ8Ihmisten naamat vituttaa mua. Mä en jaksa naamoja, en bodyä. Mä luen ajatuksia.
(naurua hare krishna) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ihmisten naamat vituttaa mua. Mä en jaksa naamoja, en bodyä. Mä luen ajatuksia.
(naurua hare krishna)Vanhassa kaupungissa Tallinnassa mä olin tunkemassa pihviä naamaan, kun jokin symbaliikkaorkka jammas siinä sen tiu suomituristia perässään pitkin katua. No noi oranssit tamburiinijäbät ei juo, mutta mä tiedän mitä ne tekee.
Turistien tekemiset ei kiinnosta ketään muuta kuin joutilasta ja siten lahjakasta toimittajaa.
(hattua toimittajalle -naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Vanhassa kaupungissa Tallinnassa mä olin tunkemassa pihviä naamaan, kun jokin symbaliikkaorkka jammas siinä sen tiu suomituristia perässään pitkin katua. No noi oranssit tamburiinijäbät ei juo, mutta mä tiedän mitä ne tekee.
Turistien tekemiset ei kiinnosta ketään muuta kuin joutilasta ja siten lahjakasta toimittajaa.
(hattua toimittajalle -naurua)Mutta missä on kolmen danin grav maga, Jack Bauer?
(yleisö villiintyy) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mutta missä on kolmen danin grav maga, Jack Bauer?
(yleisö villiintyy)Jack Bauerille annetaan karmea torrakko, jolla tappaa kyläpääliö. Jack hyppää matalalta pimeyteen. Varjo prakaa. Jack jysähtää kylä-ääliön sohvalle ja on äkkiä kaikesta samaa mieltä.
Jackiä potkitaan ja sähkö-shokeerataan. Jack menettää kulmahampaan kiväärinperästä samaan aikaan kun Bravo Two Non Iwo Jima käy kuumimmillaan.
Mc Nab saa siipeensä.
http://www.youtube.com/watch?v=PoweuGX6L4M - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack Bauerille annetaan karmea torrakko, jolla tappaa kyläpääliö. Jack hyppää matalalta pimeyteen. Varjo prakaa. Jack jysähtää kylä-ääliön sohvalle ja on äkkiä kaikesta samaa mieltä.
Jackiä potkitaan ja sähkö-shokeerataan. Jack menettää kulmahampaan kiväärinperästä samaan aikaan kun Bravo Two Non Iwo Jima käy kuumimmillaan.
Mc Nab saa siipeensä.
http://www.youtube.com/watch?v=PoweuGX6L4MJack on saksalaisperäisenä amerikkalaisena yrittänyt todistaa liikaa. Jack on itsensä ja ambitioittensa muodostamassa kusessa. Jack keittää soppaa kyläpääliölle. Jack tietää, että noste kutsuu heikkoja.
Kukaan maailmassa ei kaipaa Jackiä. Jackillä on nostetta enemmän kuin kyläpääliöllä.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack on saksalaisperäisenä amerikkalaisena yrittänyt todistaa liikaa. Jack on itsensä ja ambitioittensa muodostamassa kusessa. Jack keittää soppaa kyläpääliölle. Jack tietää, että noste kutsuu heikkoja.
Kukaan maailmassa ei kaipaa Jackiä. Jackillä on nostetta enemmän kuin kyläpääliöllä.
(reps)Amerikkaliset eivät ota vastuuta. Vastuu on yksin sinun. Britit kääntävät selkänsä heti kun siihen on yksikin mahdollisuus.
Joko lipun alla tai ei missään.
Se on Jumalan laki. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Amerikkaliset eivät ota vastuuta. Vastuu on yksin sinun. Britit kääntävät selkänsä heti kun siihen on yksikin mahdollisuus.
Joko lipun alla tai ei missään.
Se on Jumalan laki.Suureellisen täsmälliset pelastusoperaatiot ovat täyttä paskaa. Kirjallista sontaa. Kirjallisuus ja kuvataide (Pleikkari & Mäkkäri) ovat tehokkain keino jäsentää ihmiset ulos siitä missä he tuntevat olevansa fyysisesti kuin kotonaan.
(Jackpot) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Suureellisen täsmälliset pelastusoperaatiot ovat täyttä paskaa. Kirjallista sontaa. Kirjallisuus ja kuvataide (Pleikkari & Mäkkäri) ovat tehokkain keino jäsentää ihmiset ulos siitä missä he tuntevat olevansa fyysisesti kuin kotonaan.
(Jackpot)Jack Bauer ulkoistaa laskuvarjonsa pakkaamisen lääkäritädilleen, joka kieltäytyy tittelistä lääkäri, koska hän on hum. kandi.
Jack Bauer osaa vain sen mitä hänelle on opetettu. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack Bauer ulkoistaa laskuvarjonsa pakkaamisen lääkäritädilleen, joka kieltäytyy tittelistä lääkäri, koska hän on hum. kandi.
Jack Bauer osaa vain sen mitä hänelle on opetettu."Kukaan ei palaa sodasta."
Väite, joka jyskyttää Jack Bauerin mielessä. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
"Kukaan ei palaa sodasta."
Väite, joka jyskyttää Jack Bauerin mielessä.Mitä sotaa sinä käyt, Jack Bauer?
(keskustelu yhdistyy satellittipuhelimen kautta Radio Mafiaan.)
- Jack Bauer.
- Moi. Mä olen tavotellut sua koko päivän. Missä sä olet?
- No can do.
- Sulle olis postia.
- Stick in to your ass.
- Hey! C'moon. Mitä sä mulle?
- Trust is Trust.
- Luottamus on geneettinen virhekoodi syntakstisessa maailmankuvassa. Mikään hermokudos ei vaivaa toista, jos sen energia ei ole sidoksissa edelliseen.
- They kill people in Syria.
- So fucking what. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mitä sotaa sinä käyt, Jack Bauer?
(keskustelu yhdistyy satellittipuhelimen kautta Radio Mafiaan.)
- Jack Bauer.
- Moi. Mä olen tavotellut sua koko päivän. Missä sä olet?
- No can do.
- Sulle olis postia.
- Stick in to your ass.
- Hey! C'moon. Mitä sä mulle?
- Trust is Trust.
- Luottamus on geneettinen virhekoodi syntakstisessa maailmankuvassa. Mikään hermokudos ei vaivaa toista, jos sen energia ei ole sidoksissa edelliseen.
- They kill people in Syria.
- So fucking what.Jack on elokuvateatterissa tyttöystävänsä kanssa, kun ensimmäinen kranaatti putoaa kaupunkiin. Sali ei pimene, eikä leffa pätki.
Niin ne ajat eivät muutu. Ihmiset eivät muutu. Mikään ei muutu. Se, joka näkee muutoksen, on ihminen. Mutta voi häntä.
(naurua Sarajevosta -92) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack on elokuvateatterissa tyttöystävänsä kanssa, kun ensimmäinen kranaatti putoaa kaupunkiin. Sali ei pimene, eikä leffa pätki.
Niin ne ajat eivät muutu. Ihmiset eivät muutu. Mikään ei muutu. Se, joka näkee muutoksen, on ihminen. Mutta voi häntä.
(naurua Sarajevosta -92)Jack Bauer meilas mulle muuten hylsyn siltä ajalta. Kaliberi on jenkkikaliberi. Vastapuoli ampui teidän kaliberilla, koska istuivat kukkuloilla ja panostivat raskaammin.
(naurua 762) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack Bauer meilas mulle muuten hylsyn siltä ajalta. Kaliberi on jenkkikaliberi. Vastapuoli ampui teidän kaliberilla, koska istuivat kukkuloilla ja panostivat raskaammin.
(naurua 762)Itse en oiken osaa jäsennellä sitä vihaa, jota tunnen armeijakuntaa kohtaan, joka tuhoaa puolustuskyvytöntä kaupunkia ja kansaa.
Mitä sitä meikä manne tekee? No kippis vaan ja jotain politiikkaa. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Itse en oiken osaa jäsennellä sitä vihaa, jota tunnen armeijakuntaa kohtaan, joka tuhoaa puolustuskyvytöntä kaupunkia ja kansaa.
Mitä sitä meikä manne tekee? No kippis vaan ja jotain politiikkaa.Sota on hyvin lyhyt aihe. Parhaimmillaan se kestää sen sata vuotta.
Mutta otetaan jotain henkilökohtaista. Mä tiedän, että teidän (kuten kaikkien muidenkin) persoonallisuuden hehkeytymisen on rikkonut sota ja sen traumat.
Ne sairaat, jotka teidät ovat kasvattaneet ja maailmaan saattaneet, ovat olleet vammaisia. Sinä olet vammainen ja tarvitset apua.
Kuka auttaa? - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Sota on hyvin lyhyt aihe. Parhaimmillaan se kestää sen sata vuotta.
Mutta otetaan jotain henkilökohtaista. Mä tiedän, että teidän (kuten kaikkien muidenkin) persoonallisuuden hehkeytymisen on rikkonut sota ja sen traumat.
Ne sairaat, jotka teidät ovat kasvattaneet ja maailmaan saattaneet, ovat olleet vammaisia. Sinä olet vammainen ja tarvitset apua.
Kuka auttaa?Edistyykö sen juoksu?
http://www.youtube.com/watch?v=ub747pprmJ8
(Jack Baueria lainaten) - Mutta en radalla
Nasdaq kirjoitti:
Edistyykö sen juoksu?
http://www.youtube.com/watch?v=ub747pprmJ8
(Jack Baueria lainaten)Ei.
Mä juoksen nuoskalumella Cooperin.
Mä juoksen kuivalla hiekalla Cooperin.
Mä juoksen nummilla Cooperin.
Mä juoksen aluskasvillisuudessa Cooperin.
Mä juoksen Afganistanissa Cooperin.
Mä juoksen merivesialtaassa Cooperin.
(naurua) - Nasdaq
Mutta en radalla kirjoitti:
Ei.
Mä juoksen nuoskalumella Cooperin.
Mä juoksen kuivalla hiekalla Cooperin.
Mä juoksen nummilla Cooperin.
Mä juoksen aluskasvillisuudessa Cooperin.
Mä juoksen Afganistanissa Cooperin.
Mä juoksen merivesialtaassa Cooperin.
(naurua)Yötähtäin
Kaikista hienoin kokemus on siirtyminen (juoksu tarkoittaa siirtymistä). Kun siirrytään paikasta A paikkaa B suunnitelman mukaisesti. Niin on suoranainen ihme, jos kaikki ovat mukana pisteessä B. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Yötähtäin
Kaikista hienoin kokemus on siirtyminen (juoksu tarkoittaa siirtymistä). Kun siirrytään paikasta A paikkaa B suunnitelman mukaisesti. Niin on suoranainen ihme, jos kaikki ovat mukana pisteessä B."Moraalin synty."
- Yea -
Mitä opittavaa minulla olisi teistä? - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
"Moraalin synty."
- Yea -
Mitä opittavaa minulla olisi teistä?Elämän synty.
Kuvitelkaa! Mä olen 13,77 miljardia vuotta vanhan session tulos.
I've been here an there.
(naurua Jack Bauerin mitättömästä kosmologiasta) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Elämän synty.
Kuvitelkaa! Mä olen 13,77 miljardia vuotta vanhan session tulos.
I've been here an there.
(naurua Jack Bauerin mitättömästä kosmologiasta)Siis sitä ei voida kumota, että en olisi ollut täällä.
(naurua kaiken maailman kanssa-ääliöille)
http://www.youtube.com/watch?v=ub747pprmJ8 - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Siis sitä ei voida kumota, että en olisi ollut täällä.
(naurua kaiken maailman kanssa-ääliöille)
http://www.youtube.com/watch?v=ub747pprmJ8"Kaikki minuuteni geenit, jopa ne, joita ei vielä ole olemassakaan. Ja ne, jotka jo feidaavat seuraavaa."
(Jack Bauerin muistelmista) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
"Kaikki minuuteni geenit, jopa ne, joita ei vielä ole olemassakaan. Ja ne, jotka jo feidaavat seuraavaa."
(Jack Bauerin muistelmista)Mitä minä olen puolustanut henkeen ja vereen?
- En tiedä, vastaa Jack Bauer.
(naurua -divine) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mitä minä olen puolustanut henkeen ja vereen?
- En tiedä, vastaa Jack Bauer.
(naurua -divine)- Was denkt ihr?
(nomäensilleenajattelemitään, koska olen Jack Bauer) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
- Was denkt ihr?
(nomäensilleenajattelemitään, koska olen Jack Bauer)Et sä ole Jack Büer. Sä on olet onneton ja toimeton toope maailman monogamiasta.
(Jack Bauermaista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Et sä ole Jack Büer. Sä on olet onneton ja toimeton toope maailman monogamiasta.
(Jack Bauermaista naurua)Fuck you!
- Fuck yourselves.
(naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Fuck you!
- Fuck yourselves.
(naurua)Non niin. Koettakaapa lapset ja inehmot raahottua.
- No katto ny ittees. Nä näätätkö sää Jack Bauerilta, hä?
- Romppainen! Nyt fidaan sieltä pihalta. Siellä on lapsia ja opetussuuunitelma vielä kesken.
- Horo ääkii. Mää tiiän yhren, joka lumiaurasta ääki. No veret pihalla.
- Romppainen. Ei mitään lappalaishuumoria.Lappalaisuus on ELY-kohde.
- Just. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Non niin. Koettakaapa lapset ja inehmot raahottua.
- No katto ny ittees. Nä näätätkö sää Jack Bauerilta, hä?
- Romppainen! Nyt fidaan sieltä pihalta. Siellä on lapsia ja opetussuuunitelma vielä kesken.
- Horo ääkii. Mää tiiän yhren, joka lumiaurasta ääki. No veret pihalla.
- Romppainen. Ei mitään lappalaishuumoria.Lappalaisuus on ELY-kohde.
- Just.Kuusisataa ja kaksi metriä kyläpäälikköön.
Pulssi 60bpm.
Vastainen pohjoistuuli. 4m/zeges
Kulma.
Valo.
Liike.
Follow the guide.
Jos ilmankosteus on alle 70%, niin kohdistus sen ballistisessa radassa on yksi viiva alle kuin todellisuus sitä sinulta edellyttäisi. Mutta jos koet ampuvasi yli kilometrin patruunoilla, niin on otettava huomioon se vesimäärä, joka höyrystyy patsaana luodin lentosuunnassa (jättövanassa). Sillä se näkyy kulmassa, koska lähtönopeus on niin suuri.
(yli 1400km/h) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kuusisataa ja kaksi metriä kyläpäälikköön.
Pulssi 60bpm.
Vastainen pohjoistuuli. 4m/zeges
Kulma.
Valo.
Liike.
Follow the guide.
Jos ilmankosteus on alle 70%, niin kohdistus sen ballistisessa radassa on yksi viiva alle kuin todellisuus sitä sinulta edellyttäisi. Mutta jos koet ampuvasi yli kilometrin patruunoilla, niin on otettava huomioon se vesimäärä, joka höyrystyy patsaana luodin lentosuunnassa (jättövanassa). Sillä se näkyy kulmassa, koska lähtönopeus on niin suuri.
(yli 1400km/h)Pah.
1400km/h
Johan mun mummo polkupyöräilee tuota vauhtia lypsykarjalle.
(naurua radalta) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Pah.
1400km/h
Johan mun mummo polkupyöräilee tuota vauhtia lypsykarjalle.
(naurua radalta)Siis onko kukaan teistä ampunut maaliin, joka on kilometrin päässä?
Sinne napsahtaminen on kuin älyn voitto.
(Nasdaqimaista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Siis onko kukaan teistä ampunut maaliin, joka on kilometrin päässä?
Sinne napsahtaminen on kuin älyn voitto.
(Nasdaqimaista naurua)Eli et.
Minä olen.
(naurua 5 mach) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Eli et.
Minä olen.
(naurua 5 mach)Tää mun fantasia on vähän kuin fantasia siitä, että on parasta itse olla kaukana, kun jotain tapahtuu,
(reps)
- Siivoan vielä pöydän
Sotken vielä kerran sun ketjua
http://hubahuba.fi/item/photos/11/U855DH2UR3OB/
Melkein tiikeri - And....ACTION !
Tää on nii mahtava bändi
http://www.youtube.com/watch?v=Gx3WgOt_wC4
Luuv them
Hyvää Perjantaita ja kauniita unia kuka jj? ainaki yks jj on tuossa criminal mindsissa.
(bauermaista naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881845Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781567Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 110958
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751