~~ ♥
Jumala on Rakkaus
Minun rakkaus on epäjumala
tunnepako ihmisen
suuri harhakuvitelma
Se tunne ei tunne sääntöjä
se oikoo mutkat
se sanoo tämä tunne on rakkaus
mutta se ei ole
se on aistiharha
sydämen satu joka ei ole totta
Se ei kulje suoraan
se satuttaa toista
se on kuin puujumala
jota kumarretaan
Ja minä ymmärrän sen
se on tiimalasi
ja minä sen hiekanjyväsenä
olen niin yksin
~~ ♥
Anna Puu - Säännöt rakkaudelle
http://www.youtube.com/watch?v=Hy9sAoPekvE
~ Tunne harhaa ~
6
120
Vastaukset
- Ich bin...
Rakkaus on todellista. Tunteet ovat. Omalla kohdalla rakkaus on valinta. Taistelujeni jälkeen olen päättänyt rakastaa.
Puhutteleva runo. Kiitos. Mooses kysyi Jumalalta että mikä sinun nimesi on että voisin sen kertoa kansalle ja vastaus oli "Ich bin "..."Minä olen"....Rakkaus on....mutta ihmiset puhuvat tunteistaan ja ihastuksistaan että se on rakkaus ja sen nojalla voikin sitten tehdä mitä epämoraalisimpia tekoja ja vielä sanoa:" teen tämän koska rakastan"...mutta se rakkaus on epäjumala ja ei ole oikeaa rakkautta, vaan vain ihmisen epäkypsää haihattelua rakkaudesta...tunteisiin uppoutumista addiktion tavoin..kaipuu johonkin suurempaan jota ei ymmärrä..lääke tuskaan ja epätoivoon kuin alkoholi...ihmisistä tulee ihastusaddikteja, ei todellisia välittäjiä... ja aina kun ihastus lakkaa "se ei ollut sitä oikeaa rakkautta"...Tämä on ihmisen kohtalo kun ei ymmärrä Rakkautta ...
Kiitos palautteestasi Ich Bin ja kivoja kevätpäiviä sinulle :)
http://www.youtube.com/watch?v=ClAGYVvzQAM- Ich bin...
Rakkaudella on monet kasvot. Joillakin niin vääristyneet, ikävää mutta totta.
Lämpimiä kevätpäiviä sinulle myös.
Ja sama nykypäivälle....
Ezkimo - Entinen
http://www.youtube.com/watch?v=-QtcPEBSP5Y- Liona
Satuttava js samalla lohduttava runo joka sopi tämänhetkiseen mielentilaani.
Kiitos lukuhetkestä!Kiitos palauttestasi Liona !
Aurinkoa ja voimia kevääseesi ! :)
Antti Tuisku - Ei aikaa
http://www.youtube.com/watch?v=MZFFiBQxIhM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
