Jokirannan ratsastuskoulu Lehmossa. Kokemuksia?

Tallia vaihtava

Tilat, opetus, hevoset? Millainen tunnelma, autetaanko tarvittaessa? Saako kypärää lainaan? Turvallisuus?

11

2763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noora N.

      Jokirannassa on siistit tallit, tavarat löytyvät ja löytävät oman paikkansa jne.
      Tulevana kesänä, nyt heinäkuussa 2013 on tallille tulossa remontti, ilmeisesti laajentaavat tallirakennusta.

      Opetus on todella tasokasta, opettajat ovat kaikki asiallisia ja mukavia sekä osaavat hommansa.
      Hevoset ovat hyvin osaavia; kaikki oivallisia opetushevosia :).

      Yleinen tunnelma tallilla on positiivinen ja apua kyllä saa, varmasti :).

      Ja kypärän saa lainaan tallilta.


      Suosittelen!

    • Pettynyt..

      Itse ratsastin tallilla monta vuotta, mutta tympäännyin inhottavaan henkilökuntaan ja hevosiin. Joensuussa on parempiakin talleja.

      • Noora N.

        Tuo ei kyllä kuulosta yhtään Jokirannan ratsastuskoululta, ainakaan nykyiseltä.. Onko tästä useampikin vuosi kun lopetit siellä käynnin?

        Minusta henkilökunta ja hevoset ovat kaikki mukavia tällä tallilla.
        Henkilökunta, varsinkin opettajat, ovat asiallisia ja heidän tunneillaan on helppo oppia asioita.
        Hevoset ovat myöskin osaavia ja opettavaisia.

        Itse olen tietysti käynyt kyseisellä tallilla säännöllisesti vasta kaksi vuotta, joten en voi tietää millaista siellä joskus vuosia sitten on ollut.. :)


      • Anonyymi

        kuule sinä pettynyt taidat olla aikamoinen nirppanokka kun ei huvälaatuidet tallit kelpaa olisiko vaikka niin että sulla on sen vetrran ohut iho ettei jämäkkä ja rehellinen opetus sulle toimi pitäisikö olla niin että itse aina saisi sen hevosen varata ja jos sulla jotain vikaa ratsastuksessa niin ei saisi toinen opetttaa


    • Vale

      minusta henkilökunta ja hevoset ovat hyin koulutettuja.
      Henkilö kunta auttaa tarvittaessa ja hevoset ovat kilttejä.
      Olen käynyt kyseisellä tallilla noin 3vuotta.
      Minun lempi hevoseni siellä on Omppu

    • Ei paras talli

      Minusta henkilökunta ei ole mistään parhaasta päästä! Hevoset ovat (ihan) mukavia. Henkilökunta ei aina välttämättä tule auttamaan. Ei ainakaan minua kaikki ole tullut auttamaan aina mutta silloin tällöin. Kuitenkin iha erinomainen talli olosuhteiden perusteella :)

    • Ei ole paras talli

      Minusta henkilökunta ei ole ihan paras mahdollinen. Hevoset ovat (ihan) kivoja.
      Henkilökunta ei tule aina auttamaan ei ainakaan minua ole tullut aina :)
      Henkilökuntaa ei ole aina tallissa joten jos tulee jotain ongelmia hevosta laittaessa niin siinäpä sitten ollaan :) Mutta olosuhteet ova erinomaiset hevosilla :D
      No mutta toivottavasti muita autetaan enemmän kun mua :)

    • Susittelen

      Apua saa mutta aina ei ehdi heti juuri sinua auttamaan kun kuitenkin vain yksin Jukka siellä auttaakin. Pyytää vaikka joltain toiselta tallilaiselta jos ei Jukkaa näy.. Hevoset ovat hyvin koulutettavia ja opetus mitä parhain! Suosittelen!

    • Anonyymi

      Jokirannan talli on ihan paras henkilökunta on osaavaista porukkaa hevoset on hyvin koulutettuja ja oma lempparini on puksi ja hugo😁 itse suosittelen kovasti kaikille ja turvallisuus välillähän sitä tippuu mutta itse en ole kokenut oloani siellä epä turvalliseksi.🐴🩷😁

    • Anonyymi

      Itse en ole tällä tallilla käynyt, mutta Joensuun ratsastusopisto on kyllä ihana paikka myös!❤

    • Anonyymi

      Saako tallilta hoitohevosia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe