Virvon varvon tuoreeks terveeks....
Joko tänään on noita-akkoja näkyny?
15
86
Vastaukset
- määmy
O, venataan viel parii.
- himatuikku off
Olet Kyöstix. Vit*u pataan tulee nysväke. :)
Täällä Kyöpelivuorella hämmenetään patoja ja huolletaan luutavarastoa.
Kehittelemme myös karmivia loitsuja ilahduttaaksemme ml-palstalaisia.
yst. terv. Kyöpelivuoren noitasiskot :D
'notamaista naurunkäkätystä'- Perinnepipo
Täällä ei ole käynyt vielä yhtään. Viimevuonna kävi muutama10-15v poika kommandopipoissa. Virvon loru oli lyhennetty ja pyyntö selkeä "rahaa tai karkkia".
Pahoittelin ettei ollut kumpaakaan. Ei vuosiin
- wjfiowerjgioerj
Ei ole näkynyt meikäläisen ovella, varmuuden vuoksi lähdin kuitenkin pakoon autoa pesemään :D
mää varmistin kans onko ovi varmasti lukossa :D
mut oliko se päivä muka tänään? ei kai tuolla oo näkyny yhtään mitään.- S Etämies
LaRito kirjoitti:
mää varmistin kans onko ovi varmasti lukossa :D
mut oliko se päivä muka tänään? ei kai tuolla oo näkyny yhtään mitään.Laihian Larzalla ovi säppiin..........?
Pelkäätkö roviolle vientiä? =O) S Etämies kirjoitti:
Laihian Larzalla ovi säppiin..........?
Pelkäätkö roviolle vientiä? =O)"Viet mua, sun katseesi vangita voi
Mun kellot ei soi
Viet pois, mun ääneni ei vaikeroi
Sä et haparoi
Sun vetovoimas sytyttää
Iskien kipinää"
mua polttaa liekit rovion, AU, A-AU! tai no ei se kyllä vielä tuohon väliin tullut.LaRito kirjoitti:
"Viet mua, sun katseesi vangita voi
Mun kellot ei soi
Viet pois, mun ääneni ei vaikeroi
Sä et haparoi
Sun vetovoimas sytyttää
Iskien kipinää"
mua polttaa liekit rovion, AU, A-AU! tai no ei se kyllä vielä tuohon väliin tullut.Waude :O
Varsinkin viimenen lause rikkoo kivasti kaavan =)bravo.bravi kirjoitti:
Waude :O
Varsinkin viimenen lause rikkoo kivasti kaavan =)ja siinä kanssa yksi vetovoimainen :D
- oiva parannuskonsti
Iloisia noitia kävi virpomassa ja nyt on tuore ja terve olo. Kiitos noidille.
On. Perinteisiä pikkutyttötrulleja ja sitten uudempaa aaltoa n. 15 kesäset kölvit joilla risu johon sipaistu pikkusen erkkaria ja vain käteinen kelpaa. Ei muuten tipu. Pikkusen pitää panostaa, jos meinaa palkkaa saada.
- sisic
Oikea päivä virpomiseen on lankalauantai. Palmusunnuntaina virpovat vain kaupunkien perinteistä vieraantuneet wannabe-trullit.
- suunnat sekasin
Tänään käveli pari noita-akkaa vastaan. Ilmeisesti olin eksynyt Kyöpelivuorelle...päikkäreillä onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks245286Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si543784Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut303429Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää413168- 682631
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242132En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542109Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261357- 1801227