Estää asioiden eteenpäin menemisen.
Listaa syitä mikä
191
1436
Vastaukset
- Anonyymi00001
Elämänarvot
- Anonyymi00002
Luottamuspula
- Anonyymi00003
Toisen syvä ajatus siitä että elämä tulee elää omien valintojen mukaan jotka on jo tehnyt
- Anonyymi00008
Jos on valinnut toisen, niin onhan se selvä.
Sivusta - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos on valinnut toisen, niin onhan se selvä.
SivustaEhkä siihen liittyy sellaisia elämänarvoja jotka ovat ristiriitaisia
- Anonyymi00019
Harmi, on julmaa varattuna pelailla joku itselle, mutta ei sitten ole valmis antamaan mitään eikä jättämäänkään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ehkä siihen liittyy sellaisia elämänarvoja jotka ovat ristiriitaisia
Valinta mikä valinta ja siinä on pysyttävä. Ei sitä mieltään voi aikuinen vaihtaa aina kun tekeekin jotain muuta mieli.
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Valinta mikä valinta ja siinä on pysyttävä. Ei sitä mieltään voi aikuinen vaihtaa aina kun tekeekin jotain muuta mieli.
Et sinä ymmärrä mitään
- Anonyymi00051
Näin on omalla kohdallakin. :(
- Anonyymi00057
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sopii niille, jotka uskoo, että tämä ei ole ainut elämä.
- Anonyymi00076
Anonyymi00019 kirjoitti:
Harmi, on julmaa varattuna pelailla joku itselle, mutta ei sitten ole valmis antamaan mitään eikä jättämäänkään.
Ethän voi ymmärtää, ellette ole puhuneet asioista rehellisesti.
- Anonyymi00004
Paikallaanolo. Tai pakittaminen. Myös paikallaan hyppiminen kuuluu tähän joukkoon. Sekä paikallaan pyöriminen. Se lisäksi pyörryttää pään.
- Anonyymi00005
Raha. Eiku, oota mietin. Joo, raha.
- Anonyymi00014
Mitä? Onko toisen pankkitilillä jotain väliä?
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä? Onko toisen pankkitilillä jotain väliä?
Eiku omalla 😄 Ei voi tehdä isoja liikkuja- vielä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei kai siihen rahaa tarvitse. Ellet sitten olen eroamassa tai jotain.
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitä liikkuja pitäisi tehdä
- Anonyymi00049
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei kai siihen rahaa tarvitse. Ellet sitten olen eroamassa tai jotain.
- Anonyymi00006
En voi tehdä ensimmäistä askelta vaan sen olisi tultava naiselta jos hän vielä haluaisi. Hän tietää miksi kyseliöille en vastaa koska ei koske heitä.
- Anonyymi00016
Kyllä se on toisinpäin.
- Anonyymi00021
Sanoisin ettö toisinpäin myös, koska sen verran ikävästi sanoi.
- Anonyymi00041
Useimmat ottaa ensimmäisen askeleensa siinä yhden vuoden jälkeen.
- Anonyymi00065
Mulla on ikävä sua🥰
- Anonyymi00007
Olen lihava.
Olen tyhmä.
Olen ruma.
Olen vanha.- Anonyymi00018
Ei kannata ottaa kontolleen muiden taholta tullutta pilkkaa. Se mitä kirjoitat on kaikua siitä mitä olet muiden ajatuksista ja sanomisista omaksunut.
- Anonyymi00042
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kannata ottaa kontolleen muiden taholta tullutta pilkkaa. Se mitä kirjoitat on kaikua siitä mitä olet muiden ajatuksista ja sanomisista omaksunut.
Tuskin on kukaan sanonut. Mieti nyt itsekin. 😂
- Anonyymi00044
Niin minäkin olen. Ja karmeinta että tajusin sen vasta nyt.
- Anonyymi00045
Hyvä lista, lisätään siihen vielä sairas, köyhä, väsynyt ja luovuttanut.
- Anonyymi00050
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tuskin on kukaan sanonut. Mieti nyt itsekin. 😂
Kyllä usein tietyt itseen liitetyt ominaisuudet ovat ulkoapäin annettuja, eivätkä välttämättä pidä paikkaansa. Kyllähän ap: n mainitsemat määritelmät ovat klassisia kiusaajien lällättelyjä, jotka saattavat jäädä kaikumaan alitajuntaann.
Toki esimerkiksi lihavuus on pääteltävissä painosta ja ulkonäöstä, mutta mitä tunteita ja assosiaatioita lihavuuteen liittää, määrittää kokeeko ylipainon esteeksi. - Anonyymi00058
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kyllä usein tietyt itseen liitetyt ominaisuudet ovat ulkoapäin annettuja, eivätkä välttämättä pidä paikkaansa. Kyllähän ap: n mainitsemat määritelmät ovat klassisia kiusaajien lällättelyjä, jotka saattavat jäädä kaikumaan alitajuntaann.
Toki esimerkiksi lihavuus on pääteltävissä painosta ja ulkonäöstä, mutta mitä tunteita ja assosiaatioita lihavuuteen liittää, määrittää kokeeko ylipainon esteeksi.Ap ei ole listannut tänne mitään. Esitti pelkän kysymyksen.
Voit KUVITELLA, että jollekin on sanottu nuo asiat, mutta se on sinun kuvitteluasi. Eiköhän nuo ole vaan ihan omassa päässä syntyneitä ajatuksia aika monella. Aika tyhmää hakemalla hakea jotain kiusaamista tässäkin. Vaikuttaa vähän siltä, että se on sulle joku agenda. - Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ap ei ole listannut tänne mitään. Esitti pelkän kysymyksen.
Voit KUVITELLA, että jollekin on sanottu nuo asiat, mutta se on sinun kuvitteluasi. Eiköhän nuo ole vaan ihan omassa päässä syntyneitä ajatuksia aika monella. Aika tyhmää hakemalla hakea jotain kiusaamista tässäkin. Vaikuttaa vähän siltä, että se on sulle joku agenda.Mikä sinua tässä nyt ärhäköittää?
Eipä niitä sanoja muiden suusta kuule tai kirjoituksista lue, kuten todistat kommentillasi. - Anonyymi00079
Anonyymi00045 kirjoitti:
Itse toivon että ei tarvitse jäädä kenenkään kärrättäväksi vanhana . Nopea lähtö on paras ratkaisu !
- Anonyymi00168
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja tämä kommentoi ei kuulosta sinusta alentuva ja patologisesti ajatteleva hyysääjä katkeran miehen trollailulta?
- Anonyymi00169
Anonyymi00044 kirjoitti:
Niin minäkin olen. Ja karmeinta että tajusin sen vasta nyt.
Hienoa guben hahmo 1 ja hahmo 2 että viimein tajusitte olevanne liian huonoja mihinkään. T naiselta oisko tullu aika jo
- Anonyymi00170
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mää taas oon liian vanha moneen juttuun jo esim nart tu faitit
- Anonyymi00172
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ap ei ole listannut tänne mitään. Esitti pelkän kysymyksen.
Voit KUVITELLA, että jollekin on sanottu nuo asiat, mutta se on sinun kuvitteluasi. Eiköhän nuo ole vaan ihan omassa päässä syntyneitä ajatuksia aika monella. Aika tyhmää hakemalla hakea jotain kiusaamista tässäkin. Vaikuttaa vähän siltä, että se on sulle joku agenda.At ease soldier. Sivusta
- Anonyymi00179
Verrattuna sumopainijaan vai kilpaurheilijaan?
Verrattuna tupakoitsijaan vai lääkäriin?
Verrattuna huippumalliin vai simpanssiin?
Verrattuna lapseen vai eläkeläiseen? - Anonyymi00188
Sama juttu.
- Anonyymi00009
En pysty siihen mieheen enää luottamaan yhtään. Ottaisi koville jo istua kahville toiselle puolelle pöytää kun tietää että se on kohta kyntäny mulkullaan mun kaikki työkaverit.
- Anonyymi00043
Hyi hlvetti. miten edes ilkeät tuollaista miestä kaivata? 🤮
- Anonyymi00053
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mutta arvaa oliko parasta nähdä sen ilmeet ja olemus. Kun se ei ymmärtänyt ollenkaan että mä tiedän kaiken. Teki mieli kokoajan tehdä vaikka mitä. Mutta nautin ja puhuin kuin en ymmärtäisi mitään. Kysyin mutta katselin kuinka hän puhtaasti valehteli lisää. Siivitti sanomisiaan. Kyseli vielä muka tyhmänä siitä naisesta. Vastasin tietenkin. Mutta tiesin koko ajan.
Lopulta kotimatkalla tuli itku ja se tuli jo eteisessä. Tiesin että nyt tämä asia on kohdaltani LOPULTAKIN OHI! 😅
Annoin hänen kuvitella vielä sittenkin
Olisin voinut vedättää vielä vuosia. Mutta ajattelin että haaskaan elämäni kostamiselle. Ei ei ei ja ei. Mun elämä mun säännöt. - Anonyymi00161
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mutta arvaa oliko parasta nähdä sen ilmeet ja olemus. Kun se ei ymmärtänyt ollenkaan että mä tiedän kaiken. Teki mieli kokoajan tehdä vaikka mitä. Mutta nautin ja puhuin kuin en ymmärtäisi mitään. Kysyin mutta katselin kuinka hän puhtaasti valehteli lisää. Siivitti sanomisiaan. Kyseli vielä muka tyhmänä siitä naisesta. Vastasin tietenkin. Mutta tiesin koko ajan.
Lopulta kotimatkalla tuli itku ja se tuli jo eteisessä. Tiesin että nyt tämä asia on kohdaltani LOPULTAKIN OHI! 😅
Annoin hänen kuvitella vielä sittenkin
Olisin voinut vedättää vielä vuosia. Mutta ajattelin että haaskaan elämäni kostamiselle. Ei ei ei ja ei. Mun elämä mun säännöt.Niin emojien setä että mitenkä oli että🥱
- Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
Niin emojien setä että mitenkä oli että🥱
Ratkokaappa parviälyllä jos oikein touhukkaita olette. t kerhon ohjaaja
- Anonyymi00164
Anonyymi00043 kirjoitti:
Taas ovat kaksi desperadoa äänestelleet guben feikkidialogiperformanssia asetelmalla kuhan ees jotain. Tee Teräs
- Anonyymi00165
Well dude, did you raise the bar thyself now or what? T naiselta halloo simppelit
- Anonyymi00166
Anonyymi00165 kirjoitti:
Well dude, did you raise the bar thyself now or what? T naiselta halloo simppelit
Oikeen pitkässä liitossa muori vois sanoa jopa että, sen kun kokeilet tätä sitten
- Anonyymi00010
Yleisesti vai rakkaudessa? Yleisesti se, että ilmeisesti ympäristöllä on käsitys siitä mitä minun tulisi tehdä, mutta omat näkemykseni ovat poikkeavat heidän käsityksistään.
Rakkaudessa? En kokisi heitä joita minulle on yritetty lykätä millään tavoin puoleensavetäviksi. Muutoinkin tämä ympäristö ei anna mahdollisuutta rakastumiseen vaan yrittää ohjailla kenen kanssa olen tekemisissä ja kenen en. Ei oikein islam innosta ja muutoinkin suosin suomalaisuutta, mutta tällä hetkellä olen siinä määrin ärsyyntynyt näihin porukoihin, ettei päällimmäisen mielessä ole rakkaus vaan ongelmanratkaisu ja nokkansa kysymättä asioihini lykkäävien poistyöntäminen. - Anonyymi00011
Koska hän vietti aikaa mielummin toisen kanssa ja antoi. Kaiken hänelle, vaikka halusi minut.
- Anonyymi00012
Suhteesta en tiedä, enkä välitä. Asiat ei liiku jatkuvan kommentoinnin, arvostelun, seuraamisen, mahdollisen kannustamisen jne.. vuoksi. Asiat kun palaa arkiseksi, niin sitten aktivoidutaan omien rästiin jääneiden tehtävien parissa jne.. Jossakin vaiheessa sitä saattaa vain kiinnittää huomiota johonkin mmmm... "minua kiinnostavaan" asiaan jne..
- Anonyymi00015
Koska minua on käsketty jättämään hänet rauhaan, niin silloin myös takuulla jätän.
- Anonyymi00017
Kuka käski? Ehkä joku toimi pakon edestä
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en tiedä mitään muuta kun että pitää jättää rauhaan, ja sitä en kyseenalaista millään tavalla, koska se rikkoisi toisen henkilökohtaista rajaa ja aluetta. Miksi edes miettisin miksi? Nuo asiat eivät ole vaihtoehto asioita millään tavalla.
- Anonyymi00027
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei kai se muuta tilannetta silti mihinkään.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei kai se muuta tilannetta silti mihinkään.
Kuilu on syvä välillämme. Itse aiheutettu molemmin puolin.
- Anonyymi00036
Käski itse kuitenkin?
- Anonyymi00055
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vain ihme voi purkaa tämän umpisolmun.
- Anonyymi00061
Anonyymi00055 kirjoitti:
Vain ihme voi purkaa tämän umpisolmun.
En tiedä kuka olet eikä asiasi liity minuun (18.51.30) mutta jos teillä on molemminpuolinen kiinnostus niin suosittelen vahvasti keskustelua välillenne, erityisesti rehellistä sellaista, mitään ihmeitä ei kannata odottaa tapahtuvaksi vaan käytäntö ja kommunikaatio on avain umpisolmuissa.
- Anonyymi00071
Voisko joku kolmas henkilö järjestää näille kahdelle ujoille sokkotreffit? Jossa olisi siis paikanpäällä aluksi ehkä itsekkin? Miten muuten he päätyvät puhumaan keskenään?
- Anonyymi00083
Anonyymi00071 kirjoitti:
Voisko joku kolmas henkilö järjestää näille kahdelle ujoille sokkotreffit? Jossa olisi siis paikanpäällä aluksi ehkä itsekkin? Miten muuten he päätyvät puhumaan keskenään?
Tuohan on aivan kamala tilanne. Alentuva kolmaspyörä, joka järkkää treffit ja yrittää supliikkina saada kahta hiljaisempaa tutustumaan toisiinsa.
Minä ainakin olisin treffitilanteessa sitä mieltä, että painu nyt hiiteen siitä pulisemasta, jos kyse ei ole treffeistäsi. Erittäinvaivaannuttva tilanne ja toisaalta treffien järkkääjällä alentuva asenne. sivusta - Anonyymi00159
Anonyymi00083 kirjoitti:
Tuohan on aivan kamala tilanne. Alentuva kolmaspyörä, joka järkkää treffit ja yrittää supliikkina saada kahta hiljaisempaa tutustumaan toisiinsa.
Minä ainakin olisin treffitilanteessa sitä mieltä, että painu nyt hiiteen siitä pulisemasta, jos kyse ei ole treffeistäsi. Erittäinvaivaannuttva tilanne ja toisaalta treffien järkkääjällä alentuva asenne. sivustaJoo en tiiä mistä provoilet gubbe mut nää ns wingmanit todi smoothei kaikki om
- Anonyymi00160
Anonyymi00159 kirjoitti:
Joo en tiiä mistä provoilet gubbe mut nää ns wingmanit todi smoothei kaikki om
Kannattaa huomioida että hänen verbaliikkaan retoriikkaan reflektoiraam
- Anonyymi00177
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minä en tiedä mitään muuta kun että pitää jättää rauhaan, ja sitä en kyseenalaista millään tavalla, koska se rikkoisi toisen henkilökohtaista rajaa ja aluetta. Miksi edes miettisin miksi? Nuo asiat eivät ole vaihtoehto asioita millään tavalla.
Jos nyt sanon, että puretaan se pyyntö. Älä jätä minua rauhaan?
- Anonyymi00183
Anonyymi00032 kirjoitti:
Anteeks vaan se on uittotunneli.
- Anonyymi00020
No lohdullista tässä on se, että tarot tulkitsijat, jotka ovat yrittäneet maalata menneisyyden mieleisekseen ovat hiton pihalla siitä mitä on ollut. HV Om.
- Anonyymi00157
Juu vituiks män sekin en tiiä mikä mut u know
- Anonyymi00022
Turhaa, listaa mielummin asiat jotka vie sua eteenpäin🫵
- Anonyymi00026
Koska molemmat ollaan naimisissa ja lapset.
- Anonyymi00031
Olen liian vanha hänelle.
- Anonyymi00059
Missä mielessä? Toinen on liian lapsellinen? Sinulla ei enää askel kulje?
- Anonyymi00064
Kyllä mies jolla on lapsenlapsia on liian vanha naiselle, jolla ei ole omiakaan lapsia.
- Anonyymi00106
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kyllä mies jolla on lapsenlapsia on liian vanha naiselle, jolla ei ole omiakaan lapsia.
Ai niinku Danny ja Hjallis?
- Anonyymi00152
Anonyymi00059 kirjoitti:
Missä mielessä? Toinen on liian lapsellinen? Sinulla ei enää askel kulje?
Entä slaikka toimiiko se enääN?
- Anonyymi00154
Anonyymi00152 kirjoitti:
You see i switch every narrative cause idiots
- Anonyymi00155
Anonyymi00152 kirjoitti:
Törkeä henkilöön menevä vihjaus momentti heitä ny jonne helekattiin
- Anonyymi00156
Anonyymi00155 kirjoitti:
Törkeä henkilöön menevä vihjaus momentti heitä ny jonne helekattiin
Vähän sama asia on myös tämä sinäkin voit olla palstasetä1- linja omg, jos haluu kokea näin
- Anonyymi00158
Anonyymi00156 kirjoitti:
Vähän sama asia on myös tämä sinäkin voit olla palstasetä1- linja omg, jos haluu kokea näin
Ja taas kirjaimet tanssii kun jotai pitäis pieraista kaikki kääntyy vastaan omg ahistaako
- Anonyymi00180
Anonyymi00154 kirjoitti:
You see i switch every narrative cause idiots
Pitäisikö sinun pitäytyä äidinkielessäsi, koska englanninkielesi on todella huonolla tasolla?
- Anonyymi00033
Ei ole enää riittävästi tunteita.
- Anonyymi00127
Toivottavasti kerrot sille sen.
- Anonyymi00153
Olet siis voiton puolella turhassa kaipailussa. Sehän on pelkästään hyvä asia.
- Anonyymi00034
kysy robotiltga GROK-botti, tätä minun pitää testata jossain vaiheessa.. Elon Muskin botti, on monia samankaltaisia juttuja omalla sovelluksellanikin.. kuva-jutut jne..
- Anonyymi00035
Aivan, jos asenne on aloituksen kaltainen, mahdollisuus on jo alle 50% ja jos jo alussa todennäköisyys on alle puolet, voi sanoa, käytännössä se on nolla.
- Anonyymi00037
Et uskaltanut ottaa viimeistä askelta. Et uskaltanut kertoa ratkaisevaa tunnistetta.
- Anonyymi00038
Ratkaiseva tunniste annetaan irl kohtaamisessa, eihän muulla tavalla voi edes tunnistaa varmasti.
- Anonyymi00149
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ratkaiseva tunniste annetaan irl kohtaamisessa, eihän muulla tavalla voi edes tunnistaa varmasti.
Mitä halavadduu mä luin
- Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
Mitä halavadduu mä luin
Mitä jos ainaki viiellä on neilikka rinnassa?
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
Näin ei ole- on the next shit it is important that you go now
- Anonyymi00192
Anonyymi00150 kirjoitti:
Valitsee parhaan?
- Anonyymi00039
Olen liian arka mihinkään. En uskaltaisi jutella sen naisen kanssa. En tiedä mikä minua vaivaa. Mieheltä.
- Anonyymi00073
Hyvä kun tunnistat tämän itsestäsi ja myönnät sen. 👍
- Anonyymi00148
Säälillä sisssään toimiiko sekkään
- Anonyymi00181
Anonyymi00148 kirjoitti:
Säälillä sisssään toimiiko sekkään
Ei varmasti. Miehen kun pitää olla mies.
- Anonyymi00040
Se, ettei enää nähdä eikä ole yhteystietoja, joiden kautta tavoittaisi. Lisäksi minulla on tiettyjä varaumia hänen suhteen. En tunne häntä juuri ollenkaan. Yleensä hän on aina käyttäytynyt todella kohteliaasti ja on erittäin huomioiva kaikkia kohtaan, kun olen ollut paikalla, mutta sitten on ne pari kertaa, kun naamion alta paljatui hieman toisenlaista käytöstä, joka ei ollut niin mukavaa. Suorastaan vallan väärinkäyttöä ja todella epäreilua toista osapuolta kohtaan. Pelkona, että jos se onkin se hänen todellinen minä.
- Anonyymi00054
Ethän voi koskaan tietää miksi on käyttäytynyt niin sitä toista osapuolta kohtaa. Onhan hänelle voitu tehdä todella törkeitä asioita, jolloin ei saakaan olla ystävällinen ja kohtelias.
- Anonyymi00145
Who told to summon one’s real self
- Anonyymi00146
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ethän voi koskaan tietää miksi on käyttäytynyt niin sitä toista osapuolta kohtaa. Onhan hänelle voitu tehdä todella törkeitä asioita, jolloin ei saakaan olla ystävällinen ja kohtelias.
Jos tarkoitat törkeillä asioilla esim verbaalisia hyökkäyksiä niin tiiättekö umppa lumpat niitä saattaa saada bäkkiin. Ei mulla muuta aika diippii sittii teillä
- Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
Jos tarkoitat törkeillä asioilla esim verbaalisia hyökkäyksiä niin tiiättekö umppa lumpat niitä saattaa saada bäkkiin. Ei mulla muuta aika diippii sittii teillä
On slander or this pipana’s heitto
- Anonyymi00047
En uskalla heittäytyä. Liian paljon huonoja asioita tapahtunut.
- Anonyymi00048
Minkä asioiden valtioiden johdon uskaltamattomuus julistaa kolmatta maailmansotaa se on se mitä minä odotan
- Anonyymi00143
Well good for you mate?
- Anonyymi00052
Uhkailu, luottamus,esittäminen,sairaudet,huijaaminen,( rakkaushuijari)
- Anonyymi00142
Eli oliko gubbe uhkailua luottamuksella ?
- Anonyymi00056
Itse asiassa ei mikään. Kaikki asiat menevät aina eteenpäin. Tapoja vaan on monta. Taaksepäin ei pääse.
- Anonyymi00066
Periaatteellisuus, ylpeys, väärinkäsitykset.
- Anonyymi00067
Kenen puolelta?
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kenen puolelta?
Pahoin pelkään, että kaikki kummallakin.
- Anonyymi00070
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kenen puolelta?
Kaksi ihan hyvää syytä. Väärinkäsitykset voi oikoa.
- Anonyymi00072
Anonyymi00068 kirjoitti:
Pahoin pelkään, että kaikki kummallakin.
Se ei ole periaatteellisuutta ja ylpeyttä, jos toinen rikkoo luottamuksen, eikä hän edes yritä korjata sitä, lisäksi ei arvosta.
- Anonyymi00141
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kaksi ihan hyvää syytä. Väärinkäsitykset voi oikoa.
Tule tule poika uimaan, kahlaamaan
- Anonyymi00069
Tämä palsta. Plus toinen ei halua.
- Anonyymi00074
Suo tai juoksuhiekka, tuliseinä, muuri, vuori.
- Anonyymi00075
Ei kiinnosta koko tyyppi. On jankkaaja ja stalkkaaja.
- Anonyymi00077
Vastahan mä kerroin hänelle tunteeni. Ei mulla ihan niin kiire ole, että heti rupeaisin jotain muuta etsimään.
- Anonyymi00078
En jaksa. Asiat selviää kyllä.
- Anonyymi00080
en osaa olla normaali pullantuoksuinen ihana nainen. olen jotain kammottavaa
- Anonyymi00081
Mämmillekin löytyy kannattajakuntansa. :)
- Anonyymi00085
Anonyymi00081 kirjoitti:
Mämmillekin löytyy kannattajakuntansa. :)
😂😂
- Anonyymi00103
Tuoksun toisinaan pullalta, mutta palautteesta päätellen moottoriöljy ja bensa olisivat toivottavampia kohdallani.
Jokaisen makuun ei voi olla, mutta letut tai munkit ovat suht varmoja tuoksuvalintoja. - Anonyymi00136
Anonyymi00103 kirjoitti:
Tuoksun toisinaan pullalta, mutta palautteesta päätellen moottoriöljy ja bensa olisivat toivottavampia kohdallani.
Jokaisen makuun ei voi olla, mutta letut tai munkit ovat suht varmoja tuoksuvalintoja.Dude i can’t even
- Anonyymi00137
Anonyymi00085 kirjoitti:
😂😂
Juu sammaa mieltä mitä gubbeli tuossa hymyili ja toiset tykkää vaniljakiisselistä
- Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Juu sammaa mieltä mitä gubbeli tuossa hymyili ja toiset tykkää vaniljakiisselistä
Kyllä kannatti nukkua tänkin osalta yön yli ja analyisoida kalkuloida tilannetta kun laukoo
- Anonyymi00139
Anonyymi00138 kirjoitti:
Kyllä kannatti nukkua tänkin osalta yön yli ja analyisoida kalkuloida tilannetta kun laukoo
Damn right, better than yooors
- Anonyymi00140
Anonyymi00136 kirjoitti:
Dude i can’t even
Unless god tell other
- Anonyymi00173
Sure dork man, but it seems to be a moth to the flame anyway so
- Anonyymi00082
En mitään listaa, vastaamattomus on heti nouhau.
- Anonyymi00084
pitäisi ajatella tulevaisuutts eikä menneisyyttä jota et voi muuttaa.. kummitusherrojoja sänghyn alla noniin wei ei ole sellaisia Phantom Lordeja piileskelemässä sängyn allaja kellareisssakin..
- Anonyymi00086
Menneisyys vaikuttaa moniin asioihin, ei pelkästään suhteeseen, mutta lopulta siihenkin.
- Anonyymi00134
Osta gubbe futoni, mul on sulle ratkaisu T ratkaisukeskeinen turapeutti
- Anonyymi00087
Ei ole luottoa, eikä mielenkiintoa. He sopivat toisillensa, yhtä yksinkertaisia ja m*lkkuja.
Ei muuta sanottavaa enää ikinä!- Anonyymi00091
No oisit nyt kertonut ketkä?
- Anonyymi00131
Anonyymi00091 kirjoitti:
No oisit nyt kertonut ketkä?
No oisko palstaäijän välispiikin perusteella vaikka molo yksi ja molo kaksi ns
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
No oisko palstaäijän välispiikin perusteella vaikka molo yksi ja molo kaksi ns
Ja viime yönkin aikana mm sexuaalinen irentireetti ollut tapetilla, koska gubella on tukahdutettuja tunteita ja homous on hih
- Anonyymi00133
Anonyymi00132 kirjoitti:
Ja viime yönkin aikana mm sexuaalinen irentireetti ollut tapetilla, koska gubella on tukahdutettuja tunteita ja homous on hih
Ja ois alla btw
- Anonyymi00088
En jaksa lukea ketjua. Mut kaikki onnistuu, kunhan ollaan riittävästi tekemisissä kasvokkain .
Nainen56- Anonyymi00107
Oletko 56 v vai -56 syntynyt?
- Anonyymi00130
Anonyymi00107 kirjoitti:
Oletko 56 v vai -56 syntynyt?
You go tiger hang in there
- Anonyymi00089
Kun pysyy jumissa omissa ratkeamattomuuksissa, piileskelee salaperäisessä monitahoisuudessa, säilyy elämänkaaressa jännite. Tai sitten joissakin elämissä vain tulee pyörineeksi ympäriinsä edes odottamattakaan muuta.
- Anonyymi00128
How about a truth, whole truth and nothing but the truth lad?
- Anonyymi00090
Mikään ei estä, vaatii toiselle uskallusta ja halua. ❤️ nainen 36
- Anonyymi00092
isot rullat pyörii
muut eessä hyörii
on aika laittaa nasta littaan
kohta jo lemmenmehuas kittaan!- Anonyymi00094
Sillä ei oo miestä tunnustaa vanhan silloisen akan veivuuta.
- Anonyymi00096
Anonyymi00094 kirjoitti:
Sillä ei oo miestä tunnustaa vanhan silloisen akan veivuuta.
Sama jätkä pitää vuokra-asuntoaan edelleen vuokrattuna = sivuilleen ja kavereilleen.
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Sama jätkä pitää vuokra-asuntoaan edelleen vuokrattuna = sivuilleen ja kavereilleen.
*sivuilleen.
Tosi kipeä tyyppi. - Anonyymi00098
Täksi päiväksi järkänneet piiloh*moja kämpän täyteen.
- Anonyymi00104
Homo myöhästyi.
- Anonyymi00125
Anonyymi00098 kirjoitti:
Täksi päiväksi järkänneet piiloh*moja kämpän täyteen.
Kuulostaa tukalalta kannattaa supistaa poskia yhteen varoiksi
- Anonyymi00126
Anonyymi00097 kirjoitti:
*sivuilleen.
Tosi kipeä tyyppi.Just have few edges bro
- Anonyymi00129
Anonyymi00096 kirjoitti:
Eli kyseessä on joku studioasunto, eli yksiö, yksityinen huaneisto?
- Anonyymi00099
Ei ongelmaa
- Anonyymi00100
2 miljoonaa on tavoite
Tulee toteutumaan. - Anonyymi00101
Hyvältä näyttää
- Anonyymi00102
Koko Suomi saa tietää tämän teidän homman.mites sitten rauhassa olet sen hiton kanssa?
- Anonyymi00105
Panovoimaa on monellekin akalle en anna muljkua
- Anonyymi00123
Juu pidä toki lippu korkealla sinäkii
- Anonyymi00108
1.Ihan mahdoton kyssymys. 2.ja ikäväpalstalla.
- Anonyymi00109
Ei olut Kummitusherroja piilossa yöllä peiton alla, mutta Pakkasherra tuli yöllä miinusasteita lämpöä kuin lammas.
- Anonyymi00110
Hän ei pidä minua veroisenaan. Kaipaus jäi, mutta tiedän, etten tuollaista selkäydinreaktiota voi muuttaakaan. Mieheltä.
- Anonyymi00182
Katsoiko ylös vai alaspäin?
- Anonyymi00185
Anonyymi00182 kirjoitti:
Katsoiko ylös vai alaspäin?
Alaspäin katsoi.
- Anonyymi00111
Ai oikein listat tehdä? No tehdään sit, kun käsketään.
1. Koska olen ajatellut hänen parastaan
2. Koska olen ajatellut muiden parasta
Sunnuntaina se loppuu ja maanantaina onkin sitten eri meininki.
1. Koska on ajateltava omaa parasta
2. Koska on ajateltava lähimpieni parasta- Anonyymi00112
Kirjuri laittoi väärään paikkaan tekstin, mikä piti tulla tähän eli ei sunnuntaina vaan tiistaina.
- Anonyymi00122
Anonyymi00112 kirjoitti:
Kirjuri laittoi väärään paikkaan tekstin, mikä piti tulla tähän eli ei sunnuntaina vaan tiistaina.
Ja sää ilmotit jo nyt olevas lomalla pää kipiä
- Anonyymi00124
Anonyymi00122 kirjoitti:
Ja sää ilmotit jo nyt olevas lomalla pää kipiä
Millä lomalla? Sun pää se kipeä taitaa olla, ei mun.
- Anonyymi00174
Kuulostaa tutulta. En kysy, mitä sunnuntaina ja maanantaina tapahtuu, koska tuskin vastaat. Tsemppiä.
- Anonyymi00175
Anonyymi00174 kirjoitti:
Kuulostaa tutulta. En kysy, mitä sunnuntaina ja maanantaina tapahtuu, koska tuskin vastaat. Tsemppiä.
Ei vaan tiistaina. Joo, en täällä vastaisikaan. Suoralla yhteydellä voisin jopa puhua asiasta/asioista, mutta en täällä.
- Anonyymi00176
Anonyymi00175 kirjoitti:
Ei vaan tiistaina. Joo, en täällä vastaisikaan. Suoralla yhteydellä voisin jopa puhua asiasta/asioista, mutta en täällä.
Niin ja kiitos tsempistä.
- Anonyymi00113
jos pikkueläimiä, hämähäkkwjäkin piileskelee peittosi qlla, vaani4n kunmrnr nukkumssn hyökkäävät ne kuin Eskot täydellä raivolla kimppuusi...
- Anonyymi00119
Jaa tähän oli gubbe upotettu tämmöinen viesti
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Jaa tähän oli gubbe upotettu tämmöinen viesti
Not all men siit on hastagit jo ja kaikki
- Anonyymi00114
Mä vähän luulen että vaikka meillä joku erikoinen vetovoima onkin, se ei konkretisoida kuin seksuaalisella tasolla. Tai sitten sitä on muuallakin, mutta liian riskialtista..
- Anonyymi00118
Eli kevät on vallaton dude ikäänku
- Anonyymi00121
Anonyymi00118 kirjoitti:
Eli kevät on vallaton dude ikäänku
Huomenta vaan sinnekin ihme horisija
- Anonyymi00115
Just a crumbles on the mighty wheel
- Anonyymi00116
I love the system now
- Anonyymi00117
Anonyymi00116 kirjoitti:
I love the system now
No smash
- Anonyymi00135
kasva kesäksi Stalin-viiksert trendinä
- Anonyymi00144
Se joku mies
- Anonyymi00163
erityisherkkyys ja outous jarruttavat minua
- Anonyymi00184
Sinun vai hänen vai kummankin?
- Anonyymi00186
Anonyymi00184 kirjoitti:
Sinun vai hänen vai kummankin?
me olemme molemmat outoja. siksi näin.
- Anonyymi00189
= oikeasti narsismi
- Anonyymi00167
niin n o ihan hauskaakin kokeilla enganninkieltäkin mutta minäkin pidän hauskoista sanonnoistakin...
- Anonyymi00178
Eräiden kommentti kiinnostaisi ja se, että onko onnistunut ja hyvä mieli!
- Anonyymi00193
Ja tätä voidaan kysyä tuossa vähän myöhemmässä vaiheessa uudelleen. Sivu
- Anonyymi00187
Eipä mun tarvi kun on vapautunut olo ja
- Anonyymi00190
En listaa palstalle yhtään mitään. Täällä rääpitään kaikki kaunis rumaksi. Sairasta menoa.
- Anonyymi00191
Pakkasherrs hyökkäämiljoonaln sakot josa ei ole autoissa nastastarenkaia alla....
- Anonyymi00194
Mihin tässä voisi edetä? Tiedän ettei tässä ole muuta kuin omat kuvitelmani, ei ehkä kovin tervettä, mutta mä olen aika vähään tyytyväinen.
- Anonyymi00196
Toinen ei halua.
Minä en halua.
Liian vähän pituutta.
Oikeastaan ihan sama enää. - Anonyymi00197
joittenki kuten sj miehenkaa aikanaan sain toteuttaa juttuja sillain ku tykkäsin oisin halunnu myös hänen (elämäni rakkauden) kaa tehä sillain enemmän niin oisin saanu tulla useemmin, harmi että melllä ei menny ne jutut aina yksiin. täydellistä miestä löytääkökään koskaan.
- Anonyymi00198
Eiköhän hän ja he tiedä, miksi ei edennyt.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1614576Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973272Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1102863Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1502835Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412151Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132027Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain391150