On vaan niin paha olla.

Emptysoul

Olen 23 vuotias nuori nainen. Työtön, yksinasuva ja muutenkin yksinäinen. Olo on vaan niin tyhjä, itkettää ja tekisi mieli vain maata sängyllä. Koira lohduttaa, ulkoilua tulee siis harrastettua, mutta myös lenkin aikana tulee itku. En voi sille mitään. Jos paha olo iskee pahemmin, saatan satuttaa itseäni. Vanhempani ovat eronneet, äitiini pidän enemmän yhteyttä mutta en pysty kertomaan tunteistani edes hänelle.
Nuoruusvuodet eivät olleet helppoja. Vanhempani erosivat, ja minulla oli lievää masennusta. Asioista kävin juttelemassa nuorten työryhmässä, mitään lääkkeitä en syönyt.. Käynnit lopetin kun tunsin että kaikki on ok.
Koulua kävin 2 vuotta sitten, mutta lopetin kesken viimeisenä vuonna. En opiskeluaikoina edes välillä mennyt kouluun, saatoin vaan olla asunolla ja käyttää koiraani lenkillä. Kavereita minulla oli, heistä en ole kuullut mitään kun lopetin kouluni kesken.
Vuosi sitten olin suhteessa (kyseessä kylläkin kaukosuhde ulkomaalaiseen) ja meillä meni todella hyvin. Monta tuntia juttelua mesen ja Skypen välityksellä. Heinäkuussa hän kertoi että on parempi lopettaa tämä tähän. Murruin täysin, stressiä oli muutenkin liikaa. Pysyimme ystävinä. Kuukausi sitten hän sanoi, että ei halua enää pitää minua ystävänään. Olo on tuntunut todella tyhjältä tämän kaiken jälkeen.
Työhakemus on laitettu, ja nyt odottelen vain mikä on vastaus. Joulukuusta asti olen elänyt toimeentulotuella. Tällä hetkellä rahatilanne on heikko, niin heikko ettei vuokraan ole rahaa ja laskut ovat menossa perintään. Haluaisin vaan luovuttaa.. Tästä teksistä ei varmaan kukaan saa selkoa, itken juuri nyt tätä kirjoittaessa ja niin mitä mieleeni vaan tulee. Pelottaa mennä nukkumaan, koska tiedän että mietin vaan kaikenlaista :(. Välillä on hyviä päiviä, mutta sillonkin ajatukset karkailevat ja sydänsurut saavat vallan.
En jaksa uskoa että kaikki olisi parhain päin, ei ole ketään kuka ymmärtäisi näitä tunteita :(.

3

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä että sinulla on sentää koira kaverina lemmikki on kaikista paras kaveri se kun ei puukota selkään.
      Yksinäisyys on todella rankkaa koska se todella rajoittaa elämää kun ei viitti yksin mennä minnekkään itse olen ollut yksinäinen ylä asteesta lähtien eli 6 vuotta olen jo vähän tottunut tähän:(. hankin koiran noin vuosi sitten ja sen jälkeen alkoi elämä vähän parantumaan mutta viis näistä mun jutuista.
      Suosittelisin että alat taas käymään jos mahdollista tuolla nuorten työryhmässä niin saat jotain muutakin tekemistä kun kotona oloa.
      Tuo suhteen päättyminenkin on ollut varmasti rankkaa ainakin jos olet ollut jo ihastunut tuohon mieheen sen unohtaminen on vaikeaa mutta yritä ajatella jotain muuta

• hegessä mukana

Masentavan elämäntilanteen vuoksi sinulla on nyt myös suru rakkaussuhteen päättymisen vuoksi. Suru eri asia kuin masennus. Metys pitääkin surra ja käsitellä. Toivon että saat töitä ja sitten talousasiat tulevat hoidettua paremmin. Eikö vaikka äitisi voisi auttaa ja vipata että saisit laskuja maksetuksi.

• masentunut111

ihankun olisi lukenut itsestään. ihanku olisin kirjottanut ton. parhain tuki mitä on on vertaistuki. eli ihmiset ketkä ovat kokeneet saman/samankaltaista.. yritän itse miettiä mitä teen, että pääsen joskus näistä tunteista ja muistoista eroon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4461
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      99
      3981
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3512
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      27
      2756
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      25
      2562
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2433
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      46
      2324
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1907
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47