Uhkaukset pilaavat elämäni.

toivoton2

En tiedä mitä minun pitäis enää tehdä...
Elämässäni on kaikki hyvin,
olen vasta nuori ja unelmoin perheenperustamisesta,
vauva tulossa ja ihana mies rinnalla.

Juuri vuosi sitten pääkaupunkiseudulle muuttanut onnellinen nainen,
ihana työ ja rakastava perhe.
Autan aina muita ja annan pienestä palkastani köyhemmille.

Mutta...
Minua kiusattiin jo ala-asteelta lähtien.
En vieläkään ymmärrä miksi. Ehkä että olin monien mielestä kaunis ja
minusta pidettiin. Pidetään edelleen todella paljon.
Mutta siihe joukkoon mahtuu 3 ihmistä jotka vihaavat minua.

En ole koskaan sekaantunut mihinkään laittomaan, enkä mihinkään huumehommiin, jotta kyse olisi siitä.

Olen saanut olla poliisien kanssa paljon tekemisissä kun on tultu koulumatkalta usein hakattuna kotiin.

Kiusaaminen ei lopu vieläkään, saan oudoista numeroista (tod.näk prepaideistä..)
tappouhkauksia, jossa minua ja perhettäni uhataan todella kauhein yksityiskohdin.
Se masentaa todella paljon.

Miten voin elää onnellisena ja kasvattaa tulevaa lastani ilman että saan jatkuvasti pelätä?
En ymmärrä ihmisiä, onko kateus todella näin suuri asia että aletaan uhkaamaan henkeä?
Monia ärsyttää kun olen vasta nuori ja minulla on jo kaikki mitä monella ei ole vielä pitkään aikaan...
Mutta itse olen ne itselleni hankkinut ja löytänyt rakkauteni.
Minua ei ole koskaan lellitty, enkä ole todellakaan saanut kaikkea mitä tahdon,
vaan itse olen itselleni jokaisen senttinikin työllä tehnyt.

Haluaisin nauttia elämästäni koska kaikki on hyvin.
Mutta mistä voin tietää onko uhkauksissa perää? En edes tiedä kuka uhkailee...
Ehkä joku koulukiusaaja?
En halua tulla taas hakatuksi, on ollut jo tarpeeksi kestämistä...
Enkä enää mene poliisin puheille koska siitä tulee vaan turhaa stressiä, saa juosta oikeudenkäynneissä ym...

Auttakaa, miten voin jatkaa elämääni?
Olen joutunut salaamaan tietoni ja muuttamaan koko etu ja sukunimeni pelon takia
ettei uhkausviestejä tulisi...
Olen aivan rikki...

4

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peli poikki....

      Säilytä nuo uhkaukset ja eikö voisi ottaa yhteyttä poliisiin. Kyllähän tuollaiset saadaan kiinni nykyaikaan.

      • hrfgherwhr3rwh4

        Kiinnisaaminen voi tosin olla melko hankalaa jos puhelut/viestit tulevat prepaid-liittymästä.


    • Ihmiset on sairaita

      Tilanteesi kuulostaa ikävälle, toivottavasti tuo selviäisi. Kuka kaiken takana on ja miksi? ihmistä ei koskaan tiedä.

      Minulla hieman samansuuntaisia kokemuksia, paitsi nämä alkoivat vasta erään työpaikan jälkeen. Entisen työpaikan esimies on ottanut tehtäväkseen elämäni tuhoamisen ja siinä hän on onnistunut aika hyvin.

      Töitä en saa mistään ja elämme lasten kanssa köyhyysrajalla.

      Minun painajaiseni loppuu vasta kun muutan maasta ja vaihdan nimeni.

      Voin siis aavistella miltä sinusta tuntuu.

    • SOS-kriisikeskus vastaa

      Hei,

      saattaisit hyötyä keskusteluavusta tilanteessasi. Ehkäpä ulkopuolisen avun kautta löytyisi myös joitain konkreettisia asioita, mitä voisit tehdä elämäsi rauhoittamiseksi. Sinulla on hienoja, tärkeitä asioita ja toivoisi, että saisit rauhassa keskittyä elämääsi tässä päivässä.

      Pääkaupunkiseudulla toimii Suomen Mielenterveysseuran SOS-kriisikeskus http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus . Rikosuhripäivystys on myös varteen otettava vaihtoehto, mikäli harkitset tai teet kiusaamisesta rikosilmoituksen. Valtakunnallinen kriisipuhelin on myös väylä keskustella elämäntilanteestasi ja jaksamisestasi.

      Ystävällisin terveisin,
      SOS-kriisikeskus/Anni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3511
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2561
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1900
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1683
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      46
      1052
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1016
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      936
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      916
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      854
    Aihe