Ongelmani on seuraava: Olen aina halunnut todella isot rinnat ja tehnyt periaatepäätöksen jo monta vuotta sitten, että menen leikkaukseen. No nyt on miehellä uus työpaikka (naimisissa 5 vuotta), palkka sellainen että vaimolle voisi hyvinkin hankkia virkistäytymislahjan, mutta EI IRTOO! Äijän mielestä ne on turhat eikä välitä yhtään minusta, että se on mun unelma. Ja onhan se OUTOA jos miehelle ei tissit kelpaa! Strippareita se kyllä mielellään katselee. Missä vika? En ole läski enkä ruma!
Mies ei suostu maksaa silareita!
15
148
Vastaukset
- Iaskin..väärin
Rauhoitu himatuikku.
- ampsirr
Huora.
Todella isot rinnat aiheuttaa selkävaivoja.
- Joskus kun
lukee tätä palstaa tai vaikkapa Metro-lehden tekstiviestipalstaa, huomaan joka kerta sen että minulla menee oikeastaan aika helvetin hyvin.
- justiinsa juu
"Ongelmani on seuraava: Olen aina halunnut todella isot rinnat"
Et voi olla ainakaan nainen. - 1.4. meni jo
Olet 3 päivää myöhässä,tai sitten muuten vaan huuhelo.
Sinuna valittaisin miehen käytöksestä vaikka Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Onhan miehen maksamat silarit ihmisoikeus. Jos ei auta, niin jätä se pihi narsistisika. Olet ansainnut varakkaan ja anteliaan tissifetissin!
- Koulut käymättä ?
Tuskin eukko itse haluaa tissifetissiä. Varakkaan tissifetisistin ehkä
- luomu mies.
Silikoni tissit on rumat.
- Oasis
Miksi miehen pitäisi uudet rinnat kustantaa? Ja miksi haluat ylipäätään isot rinnat? Ne on vaan tiellä joka paikassa. Rintaliivejä joutuu oikein etsimällä etsiä, että löytyy sopivan tukevat, urheiluliiveistä joutuu pulittamaan omaisuuden jos meinaa kunnolliset saada, usein paidat kiristää rinnasta ja lösöttää takaa jne jne. Ja kaiken kukkuraksi selkävaivat tulee kaupan päälle.
En ihmettele, jos ei kustanna. Ei ne kumitissit nyt kovin nätit oikeasti ole. Miksi naiset sekoaa niihin ja luulee, että pelkkä koko ratkaisee hinnalla millä hyvänsä?
Niin, olen nainen itsekin mutten tosiaankaan tajua ihan kaikkia naisten kotkotuksia, saati syitä niille. Omilla rinnoilla pitäs riittää tai sitten ei mies susta oikesti edes välitä. Hyväksy ittes, siitä se lähtee.- silikonia.......
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/20130405022462530_a2.shtml
- surkeakehitelmä
Vanhoista talvirenkaista saa hyvät kumitissit.
Tarjoudu maksamaan itse toinen tissi niin asiasta tulee teidän yhteinen.
- Oolraiti then:.!1#%?
.
"Äijän mielestä sijoitus pumpattavaan barbaraan oli parempi?"
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2409207Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1513372Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve42765- 1712267
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1041889Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1741826Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1811716- 1391371
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601357Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1261208