Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Anonyymi-ap

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..

182

2474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Laittakaa perää n vai m kiitos!

• Anonyymi00002

Ei ole paljo pyydetty

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei ole paljo pyydetty

Kyllä se on

• Anonyymi00005

On se

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

On se

Menkäähän kaksoset vaikka munkkikahveelle

• Anonyymi00055

Ei tarvii, helppo nämä on tunnistaa muutenkin. AP on ilmiselvästi nainen.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Menkäähän kaksoset vaikka munkkikahveelle

Kaksosiin vaaditaan biologinen tausta!

• Anonyymi00058
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Voi ei. Se siitä sitten 😔

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Kaksosiin vaaditaan biologinen tausta!

No sittehän meette myös puutarhatontuista. -sivu

• Anonyymi00060
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ainahan nämä on, jos on enemmän kuin kolme sanaa.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00059 kirjoitti:

En ole toinen heistä.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Punaiset vaatteet ne on puutarhatontuillakin. Siitähän tontut muista maahisista erottaa. Pukin porukkaa kaikki tyynni.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Eivole kahveesta puhuja ainakaan eikä baakkelsdeista varsinkasn

• Anonyymi00185
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Tarkoittaako aapeesta tiedottajaSarvinen tämä ilmaisu nainen sinulle automaattisesti obsessiivisten vihan kohdetta johon yrität niska kyyryssä ohjata näitä keskusteluita jo kymmenettä vuotta narsistin raivolla? TT

• Anonyymi00186
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Ainahan nämä on, jos on enemmän kuin kolme sanaa.

Koska te matalamieliset haluatte jostain syystä kuvitella näin palstaäijän pakinoista- onko teilläkin demoninen pakkomielle yhdistää tämä nk aloittaja aina yhteen tiettyyn henkilöön?

• Anonyymi00187
        Anonyymi00185 kirjoitti:

Tarkoittaako aapeesta tiedottajaSarvinen tämä ilmaisu nainen sinulle automaattisesti obsessiivisten vihan kohdetta johon yrität niska kyyryssä ohjata näitä keskusteluita jo kymmenettä vuotta narsistin raivolla? TT

Ja samat sävelet sille apaattiselle pystyyn kelottuneelle pienoisporukalle jotka elää sinun pakkomielteiden pillin tahtiin

• Anonyymi00006

Menneisyyttä ei voi kukaan muuttaa mutta voit vaikuttaa tähän hetkeen ja tulevaisuuteen.

• Anonyymi00032

Menneisyyden tekoja voi myös mahdollisesti muuttaa nykyhetken anteeksipyynnöllä, asioista keskustelemalla, anteeksiannolla tai asioita käsittelemällä. Ainakin se muuttaa niihin suhtautumista.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Menneisyyden tekoja voi myös mahdollisesti muuttaa nykyhetken anteeksipyynnöllä, asioista keskustelemalla, anteeksiannolla tai asioita käsittelemällä. Ainakin se muuttaa niihin suhtautumista.

Erittäin hyvin sanottu. Se vaan vaatii ensin sen, että näkee toimineensa väärin ja myöntää sen itselleen, eikä etsi syytä muista.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu. Se vaan vaatii ensin sen, että näkee toimineensa väärin ja myöntää sen itselleen, eikä etsi syytä muista.

Välttämättä kukaan ei ole tehnyt väärin. On vain toiminut sen hetken omien resurssien mukaan. Jos pyytää anteeksi, ei se tarkoita, että olisi tehnyt väärin. Se on vain halu päästä eroon omasta tunnekuormasta, jota toinen ei välttämättä ole edes kokenut. Mutta koska toinen kokee tehneensä niin kovasti väärin omasta mielestään, on se esteenä anteeksipyynnölle, vaikka vastapuoli ei välttämättä ajattele asiaa niin radikaalisti.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei ainkaan paljon nuorempaan liittyen ole mitään selvitettävää! En pidä hänestä, koska pidän vain ikäisistäni lyhyistä miehistä! Tämän olisin voinut kertoa jo ennen projektin aloitusta, mutta koska en ymmärtänyt moneen vuoteen mikä sen tarkoitus oli, niin en voinut sitä kertoa!

• Anonyymi00067
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Välttämättä kukaan ei ole tehnyt väärin. On vain toiminut sen hetken omien resurssien mukaan. Jos pyytää anteeksi, ei se tarkoita, että olisi tehnyt väärin. Se on vain halu päästä eroon omasta tunnekuormasta, jota toinen ei välttämättä ole edes kokenut. Mutta koska toinen kokee tehneensä niin kovasti väärin omasta mielestään, on se esteenä anteeksipyynnölle, vaikka vastapuoli ei välttämättä ajattele asiaa niin radikaalisti.

Tää on kyllä hyvin sekavaa!
        "Jos pyytää anteeksi, ei se tarkoita, että olisi tehnyt väärin. Se on vain halu päästä eroon omasta tunnekuormasta, jota toinen ei välttämättä ole edes kokenut."
        Anteeksi, niin kuin mitä 🤣?

Ja sama selkeä linja jatkuu...
        "Mutta koska toinen kokee tehneensä niin kovasti väärin omasta mielestään, on se esteenä anteeksipyynnölle,"
        Siis selittäisitkö?

• Anonyymi00068
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Toisen kotiin tuleminen ilman lupaa ja vielä varastamaan on siis niin väärin kuin olla ja voi!

• Anonyymi00079
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ei ainkaan paljon nuorempaan liittyen ole mitään selvitettävää! En pidä hänestä, koska pidän vain ikäisistäni lyhyistä miehistä! Tämän olisin voinut kertoa jo ennen projektin aloitusta, mutta koska en ymmärtänyt moneen vuoteen mikä sen tarkoitus oli, niin en voinut sitä kertoa!

Plää plää,ku on tyhmä pää,se pitää parantaa,vaikka kuin olis kiussaaja gubbe!

• Anonyymi00184
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sää oot muita manipuiloiva illuusiossa elävä nk palstaa milloin mistäkin syyllistävä ihan kujalla. Sivusta naiselta omg

• Anonyymi00193
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kyllä, mutta luuletko palstanaisten pystyvän tuollaiseen kommunikointiin. Turha kuvitella, ne on juuri siksi palstalla, kun eivät kykene kasvotusten ilmaisemaan tahtotilaansa ja mielipiteitään. Antavat siksi itsestään myös erittäin epämiellyttävän vaikutelman.

• Anonyymi00009

But baby i am a venom

• Anonyymi00062

Baby,baby i am heartbraker,heartbraker...

• Anonyymi00074
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Baby,baby i am heartbraker,heartbraker...

Heart of ice...

• Anonyymi00182
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Heart of ice...

Voi ei saako siitä päsaa eli päiväsakkoa

• Anonyymi00010

Mikä oli syy olla m*lkku?

• Anonyymi00018

Maybe im just a catwoman with no meaning but hot suit

• Anonyymi00044

Yleensä vastaus tuohon on, että ihminen vain on pohjimmiltaan mul***. Ei piittaa toisista oikeasti. Sivuhuomautus

• Anonyymi00049
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Yleensä vastaus tuohon on, että ihminen vain on pohjimmiltaan mul***. Ei piittaa toisista oikeasti. Sivuhuomautus

Se on varmaa. että yksi paljon nuorempi on tuollainen!

• Anonyymi00178
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Maybe im just a catwoman with no meaning but hot suit

Eli vähän ritisoisin populäärikuldduuria- miehen ns kosto (inhoan btw tuota latautunutta sanaa) on aina oikeutettu ja perusteltu jollain daa daalla, mutta esim catwoman vain heräsi transformsatioon että no minäpä alan niittailla väkeä nahkspuvus ja sanoin miau

• Anonyymi00179
        Anonyymi00178 kirjoitti:

Eli vähän ritisoisin populäärikuldduuria- miehen ns kosto (inhoan btw tuota latautunutta sanaa) on aina oikeutettu ja perusteltu jollain daa daalla, mutta esim catwoman vain heräsi transformsatioon että no minäpä alan niittailla väkeä nahkspuvus ja sanoin miau

Taas joku on että vau, miksi tuo omahyväinen on taas oikeassa

• Anonyymi00180
        Anonyymi00179 kirjoitti:

Taas joku on että vau, miksi tuo omahyväinen on taas oikeassa

Ja joku simppeli siinä samalla että häh kun ei vaan luvut riitä

• Anonyymi00011

Olen lojaali sellaiselle joka on lojaali minulle. Aion löytää sellaisen.

• Anonyymi00012

Sama!

• Anonyymi00142

Mrnrtkö sitten sanomaan, että kiitos
        Lokssliudeddyasi?0tsi oletko itse lojaali mahdollista lytöäsi kohtaan?

• Anonyymi00013

Saamme pian toisen mahdollisuuden- käytä se hyvin.

• Anonyymi00014

Käytän.

• Anonyymi00076

Olen edelleen se nainen joka seisoo sinun edessäsi ja katsoo syvälle silmiisi (tuijottaa) ja kysyy ....mitä sinä haluat?

• Anonyymi00096
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Olen edelleen se nainen joka seisoo sinun edessäsi ja katsoo syvälle silmiisi (tuijottaa) ja kysyy ....mitä sinä haluat?

Eli se sama minua tuijotellut ihana nainen, jota yritin myöhemmin lähestyä etkä mitenkään mulle vastannut. Pyysin lopulta anteeksi että olin käsittänyt ne katseemme väärin. m>n

• Anonyymi00102
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Eli se sama minua tuijotellut ihana nainen, jota yritin myöhemmin lähestyä etkä mitenkään mulle vastannut. Pyysin lopulta anteeksi että olin käsittänyt ne katseemme väärin. m>n

Ei vissiin ole. Olin hänen kanssaan erittäin läheinen.

• Anonyymi00143
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Silmiin voisin katsoa jopa tuijottaavssvasankysyisinkin minämotä haluat??? Ei ole minuase kohta

• Anonyymi00144
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Ei vissiin ole. Olin hänen kanssaan erittäin läheinen.

Missä olitte läheisiä?

• Anonyymi00015

Miksi et suostunut juttelemaan?

• Anonyymi00016

Ja miksi et myöhemmin korjannut tilannetta?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ja miksi et myöhemmin korjannut tilannetta?

Ko vtutti

• Anonyymi00033
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ko vtutti

Kannattiko?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ko vtutti

Ego huuteli, niinkö?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ko vtutti

Koska juttelin toiselle miehelle kysyessäni neuvoa ja että pääsisin sinun kanssa juttelemaan? Ja koska lapsellinen mustasukkaiseksi tekeminen toisella naisella ei ottanut oikein tuulta purjeisiin, niin kuin toivoit?
        Nyt on varmaan hyvä mieli ja onnistunut olo!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Koska juttelin toiselle miehelle kysyessäni neuvoa ja että pääsisin sinun kanssa juttelemaan? Ja koska lapsellinen mustasukkaiseksi tekeminen toisella naisella ei ottanut oikein tuulta purjeisiin, niin kuin toivoit?

Näin taisi käydä myös minulle, voiko joku olla oikeasti niin mustasukkainen? Ajaap ois töykeydellä. Ymmärrän kyllä jos joku on joskus pettänyt, mutta tuolla tyylillä ei ala mikään uusikaan, hyvällä tuurilla saa toisen samanlaisen pettäjän.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Näin taisi käydä myös minulle, voiko joku olla oikeasti niin mustasukkainen? Ajaap ois töykeydellä. Ymmärrän kyllä jos joku on joskus pettänyt, mutta tuolla tyylillä ei ala mikään uusikaan, hyvällä tuurilla saa toisen samanlaisen pettäjän.

Joo, silloin on parempi pitäytyä niissä pikku tytöissä, joihin kyvyt ja "miehisyys" riittää!
        Kyllä, osaan olla todella vttumainen suustani!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Joo, silloin on parempi pitäytyä niissä pikku tytöissä, joihin kyvyt ja "miehisyys" riittää!

Missä on miehet jotka haluavat naisen josta on vastusta? Tarkoitan terveellä tavalla vastusta.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Missä on miehet jotka haluavat naisen josta on vastusta? Tarkoitan terveellä tavalla vastusta.

✋ 😂

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Anteeksi tästä. Mua v i t u t t a a.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että tietyn paljon nuoremman kannattaa pitäytyä pikkutytöissä! Minua ei pikkupojat kiinnosta ollenkaan, ei ole koskaan kiinnostanut!

• Anonyymi00061
        Anonyymi00042 kirjoitti:

✋ 😂

Sieltä lähtis 😅

• Anonyymi00081
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mielestäni aviolitosta täytyy ensin erota,ennennkui lähetään tollasiin touhuihin!

• Anonyymi00087
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Pihukaa pukille,sekki ymmärtää enemmän kuin te pahantekijät!

• Anonyymi00094
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Mielestäni aviolitosta täytyy ensin erota,ennennkui lähetään tollasiin touhuihin!

Mistä avioliitosta????

• Anonyymi00103
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Mistä avioliitosta????

Ollaan eronneita. Sivusta m>n.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että tietyn paljon nuoremman kannattaa pitäytyä pikkutytöissä! Minua ei pikkupojat kiinnosta ollenkaan, ei ole koskaan kiinnostanut!

Onko palstaäijä tästä proosasta aistittavissa se, että sinä haluaisit olla tämä kiintoisan tarinan nuori poika vai mitenkä? Voi kun kukaan meistä ei nuorene enääN

• Anonyymi00176
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ego huuteli, niinkö?

Totta kai. Se myös suojeleepi ihmistä ja kertoo, että nyt paviaani sitten. Arvasin, että joku näsäviisas yhdistää provon esim palstaäijän sekavaa lankaa myötäileväksi. Olen sanonut rumasti ja monesti rumasti puhuville tai ajatteleville ja voi ei nyt pelkään jumalan kostoa viattomien sialujen puolesta. Enpä oikeastaan yhtää

• Anonyymi00177
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kannattiko?

Kyllä kannatti. Ymmärräthän omnipotenteista piirteistäsi hualimatta että sinulla ei ole oikeutta määritellä mikä rivi on minun ja mikä ei. Tiedän että tekstit on syynissä ja se sopii minulle oikein hyvin. Mieluummin että selviää mitä on siinä samalla mitä ei ole ns. Et ole jumala, olet vain pieni katkera mieslapsi uhriutumassa kuvitteellisesti ja oma verbaliikka on mitä on. Persujen kaksoisstandardit ei vie taivaaseen välttämättä😏

• Anonyymi00019

En olisi ikinä uskonut miten paljon se epäonnistuminen vaikutti minuun vaikka olin todella hölmö, mutta niin tunteiden vallassa, en ymmärrä itsekään.

• Anonyymi00020

Oletko miettinyt, miten se "epäonnistumisesi" vaikutti toiseen?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sää oot tyyppi niin selfcentered🙄

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sää oot tyyppi niin selfcentered🙄

En ole. On törkeää kieltäytyä keskustelusta, jos toinen haluaa kertoa tunteistaan.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tietenkin olen ja tiedän sen vaikuttaneen häneenkin. Kyse ei ollut yhtään järjen asioista vaan reagoin niin valtavasti tunteella ja jälkeenpäin tajusin myös sen että loukkasin häntä todennäköisesti valtavasti, mutta tekohetkellä olin kuin muissa maailmoissa, irti järjen ja loogisuuden maailmasta. Omaan pettymykseen vaikutti tietenkin oma hölmö käyttäytyminen ja miten omasta mielestäni möhlin tilanteen niin pahasti ja sitten kun en saanut vastausta, se tunne epäonnistumisesta vain kasvoi yli äyräiden.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tietenkin olen ja tiedän sen vaikuttaneen häneenkin. Kyse ei ollut yhtään järjen asioista vaan reagoin niin valtavasti tunteella ja jälkeenpäin tajusin myös sen että loukkasin häntä todennäköisesti valtavasti, mutta tekohetkellä olin kuin muissa maailmoissa, irti järjen ja loogisuuden maailmasta. Omaan pettymykseen vaikutti tietenkin oma hölmö käyttäytyminen ja miten omasta mielestäni möhlin tilanteen niin pahasti ja sitten kun en saanut vastausta, se tunne epäonnistumisesta vain kasvoi yli äyräiden.

Saanut vastausta mihin?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Saanut vastausta mihin?

Ylipäätään reagointia sitä kautta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Lisäsitlö mielestäsi bensaa leikkeihin toiminnallasi ja valinnoillasi myöhemmin?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Lisäsitlö mielestäsi bensaa leikkeihin toiminnallasi ja valinnoillasi myöhemmin?

Olen varmaan lisännyt. En ole kuitenkaan koskaan tehnyt mitään pahuuttani, eikä luonne ole sellainen toisille pahaa tahtova, päinvastoin. Voin olla herkkä ja aistikas ja ajattelen asioita enemmänkin tunneälyllä kuin älyllä, samoin muu kuin sanallinen kommunikointi on luontaista. Olen luonteeltani ainakin ajottain intensiivinen ja intohimoinen, niinä hetkinä voisi ajatella minun olevan typerä, vaikka olen ollut ikäni paljon loogisuutta vaativassa työssäkin.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En ole. On törkeää kieltäytyä keskustelusta, jos toinen haluaa kertoa tunteistaan.

Turhaa höpötätte niiztä tunteista,olette outoja olioita!

• Anonyymi00073
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Psykopaateilla ei ole tunteita,ovat pahoja ihmisiä,kiusaajia yms!

• Anonyymi00082
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Pitäähän se kiusaamaltasi naiselta sada seki avioliitto hajalle,noin ne psykopaatit toimii,joilla ei ole omaatuntoa,eikä muutakaan älyä!

• Anonyymi00146
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Psykopaateilla ei ole tunteita,ovat pahoja ihmisiä,kiusaajia yms!

Ei hän ole psykopaatti eikä olkiö

• Anonyymi00172
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Pitäähän se kiusaamaltasi naiselta sada seki avioliitto hajalle,noin ne psykopaatit toimii,joilla ei ole omaatuntoa,eikä muutakaan älyä!

No sentään yksi viimeinen helttakaula äänesti palstaäijän, eli aapeen erikoista tilannepäivitystä, mikä on sekin varmasti ihan suhteessa johonkin irl. Teillä monella on järki ottanut loparit fudut

• Anonyymi00174
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kuuleppa vttu kun se menee niin, ettei edes sitä tartte tehdä jos ei nappaa esim kuunnella täyslaidallista jotain mikä ei kuulu itselle tai omaan vastuupiiriin ym

• Anonyymi00028

Jos olet hän nainen. Vieläkään ei ole myöhäistä. Ei mulla ole ketään toista. Pitää uskoa meihin!

• Anonyymi00045

En ole vieläkään varma olenko kaipaamasi hän nainen. Osuu kyllä lähes kaikki mutta kun ne voisi osua muillekin niin en yleensä vastaa.

• Anonyymi00052

Minä en ole koko aikana uskonut "meihin" jos kyse on oman lapseni ikäisestä! En ole moneen vuoteen pystynyt näkemään meitä edes ystävinä koskaan! Ja se johtuu siitä, ettei minulla ole rakkaudellisia tunteita häntä kohtaan ollenkaan!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Minä en ole koko aikana uskonut "meihin" jos kyse on oman lapseni ikäisestä! En ole moneen vuoteen pystynyt näkemään meitä edes ystävinä koskaan! Ja se johtuu siitä, ettei minulla ole rakkaudellisia tunteita häntä kohtaan ollenkaan!

Ei ole sulle!

• Anonyymi00083

Hahahaa!

• Anonyymi00085

Minäkö en edes naisista pidä,niinkö seurustelu mielessä,voit pitää suus kiinni,etkä levittää väärää toetoa ympäristöön! Sinä olet jostain kyllä kateellinen sairauteen asti,ku muistelee,mitä kaikkea olet valehdellut näiden 20v aikana!

• Anonyymi00118

Kuka nainen pitäisi olla?

• Anonyymi00139
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Miksi jaksat valittaa tota joka ketjuun?? Perusta oma ketju.
        Älä sekoita muiden suhteita.

• Anonyymi00171
        Anonyymi00139 kirjoitti:

Miksi jaksat valittaa tota joka ketjuun?? Perusta oma ketju.
        Älä sekoita muiden suhteita.

Aika ironista että tulkutat aloittajaäijän vakiotrollauksen yhteyteen jotain näinkin öö värikästä. Kenenkään ”suhteet” ei ole kiinni näissä töherryksissä

• Anonyymi00030

Kuulostaa siltä, että sinun pitäisi pyytää anteeksi? Tiedät toimineesi väärin, usko pois, niin tietää se toinenkin.

• Anonyymi00031

Totta!

• Anonyymi00086

Ei näistä anteeksi pyytelemällä selviä!

• Anonyymi00170

Jos koet, että sinua kohtaan on toimittu jossain suhteessa jotenkin väärin, niin mene tilittämään sille asianosaiselle sen sijaan että prosessoit palstaäijän aloituksissa bipolaarisesti sekä selvästi antisosiaalisesti. Vinkkiä siulle

• Anonyymi00037

Olisi varmaan korkea aika ottaa se iso pää pois pensaasta ja prseestä.

• Anonyymi00071

Noi kaks eivät ymmärrä yhtään mitään!

• Anonyymi00169

Juu saattaa koskea mm sinun leveän kuljetuksen leivinuunissa mitä tulee aloittajaäijän aloituksissa proosailuun inflyenssaamiseen

• Anonyymi00046

Olisi hauska saada tähänkin ketjuun tunnisteet. Muuten tietenkin omin kaiken.

• Anonyymi00047

Omit vaan, niin mäkin teen 😂

• Anonyymi00053
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Omit vaan, niin mäkin teen 😂

Eiköhän moni tee juuri noin!

• Anonyymi00051

Ei toki hajuakaan siellä tilanteesta, mutta täällä ei ainakaan asiat ole yhdestä hetkestä kiinni. Itsekin tulee usein harmiteltua menetettyjä tilaisuuksia, mutta ei sitten uskalla niitä lähteä korjaamaan.

• Anonyymi00054

Nyt kun olet saanut ympärille paljon porukkaa, niin olisi hyvä pyrkiä pitämään heistä huolta sen sijaan, että pyrit haalimaan lisää uusia tuttavuuksia.

• Anonyymi00063

Mitä niitä katumaan selvisit luultavasti helpommalla niin mä niihin suhtaudun siksi en vaivaudu kyselemään edes totean suoraan vastauksen toisen omiin ajatuksiin jolloin vastuu päätöksestä jää toiselle itselleen tietää vaan itse tiedostaen ottavansa itse omavalintaisen riskin kyllästyin niihin turhiin syytöksiin jo kauan si se mikä nuorena sai keittämään yli oli se että syytettiin aiheetta pettämisestä nykysellään sen aiheettomankin syytöksen kostaa joku toinen puolestani johtui yleensä poikkeuksetta siitä että pettävät itse sillä tavalla vähintäänkin jota itse pitävät jo pettämisenä mihin kaikkeen voi kyllästyä ihan kaikkeen miksi ihmiselämällä ole mitään tarkoitusta osa ravintoketjua oltu joskus jonkun ruokaa luonnossa jollekin pedolle vähintäänkin

• Anonyymi00064

Jos tuollainen paljon mieltäsi vaivaa. Mikä estää keskustelemasta nyt. Riippuu toki mitä tapahtunut ja oletko vaikka hävinnyt mitään sanomatta. Onko toinen kiinnostunut keskustelemaan enää kanssasi. Ja jos vuosia välissä ihmiset vieraantuu. Mut jos tuore juttu niin kokeilisin kepillä jäätä.

• Anonyymi00066

Tilanteita ei aina tajua oikein.
      Itse ainakin olen sujuvasti sivuuttanut keskesteluyrityksen ihan vain tyhmyyttäni.

• Anonyymi00069

Tuskin sellaista yritystä, että "voidaanko jutella" voi mitenkään ymmärtää väärin.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Tuskin sellaista yritystä, että "voidaanko jutella" voi mitenkään ymmärtää väärin.

Sovittuja jutteluja ei voi ymmärtää väärin. Sensijaan satunnaisia, yllättäviä, eteen tulevia keskusteluja voi helposti ymmärtää väärin.

• Anonyymi00075

Meidän kulttuurissa naapurit jätetään rauhaan ja varsinkin toisten suhteisiin ei kajota!

• Anonyymi00090
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Meidän kulttuurissa naapurit jätetään rauhaan ja varsinkin toisten suhteisiin ei kajota!

En ole kajonnut kenenkään suhteisiin, juurikin tuosta syystä.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Sovittuja jutteluja ei voi ymmärtää väärin. Sensijaan satunnaisia, yllättäviä, eteen tulevia keskusteluja voi helposti ymmärtää väärin.

Nimenomaan, ja jos keskustelunavauksen voi tilanteesta tai ympäristöstä johtuen ymmärtää väärin, ja alkaa selittää ihan toista asiaa. Esim. töissä voi harhautua olettamaan että puhutaan työasioista.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Nimenomaan, ja jos keskustelunavauksen voi tilanteesta tai ympäristöstä johtuen ymmärtää väärin, ja alkaa selittää ihan toista asiaa. Esim. töissä voi harhautua olettamaan että puhutaan työasioista.

Kyllä, mutta tajutessaan voi palata asiaan ja kysyä, että anteeksi, oliko sinulla jotain muutakin asiaa silloin.

• Anonyymi00109

Juuri näin, hän oli kaukana ja luulin että kuvittelen. Hän oli kieltänyt käymästä, tai niin ainakin sen ymmärsin ja mulla hävisi vuorot niiñ syytin häntä ja olin vihainen hänelle. Ap

• Anonyymi00120
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Oletteko romaneja?

• Anonyymi00121
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Kyllä, mutta tajutessaan voi palata asiaan ja kysyä, että anteeksi, oliko sinulla jotain muutakin asiaa silloin.

Joskus asiat ymmärtää oikein aivan liian myöhään, sitten ei ole enää keskusteltavaa.

• Anonyymi00168
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Juuri näin, hän oli kaukana ja luulin että kuvittelen. Hän oli kieltänyt käymästä, tai niin ainakin sen ymmärsin ja mulla hävisi vuorot niiñ syytin häntä ja olin vihainen hänelle. Ap

Ja kappas kepposta- aloittajaäijä alkaa sijoittaa köyhän stoorinsa kohti konttoriromantiikkaa tai erotiikkaa, joka on ehkä mm niiden mieleen, jotka ahertaa harmaissa toimistokopeissa ja jotka haluaa eläytyä siihen, että työmaa on täynnä erotiikkaa ja romantiikkaa

• Anonyymi00077

Auttaako tää palstalla larppaaminen yhtä paljon kuin ifn vakuutukset

• Anonyymi00089

Kyllä kansa tietää!

• Anonyymi00165

Sanoppa sinä joka roikut näissä palataäijän avauksissa aina inisemässä ja leikkimässä jotain tekijää tai edusmiestä. TT

• Anonyymi00166
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Kyllä kansa tietää!

Kaksoset edelleen antakaa olla jo. It’s me kathyy and i won’t tolerate this silently bozos

• Anonyymi00167
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Kaksoset edelleen antakaa olla jo. It’s me kathyy and i won’t tolerate this silently bozos

On muuten huvittanut jo hyvän aikaa tämä sinnikkyys. Ku tulee takkiin jossain langassa, niin ei muuta kuin uusimaan tyhmyys

• Anonyymi00078

AP!!Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa

• Anonyymi00088

Se on varmaa se! Jälkeen päin ei enää kannata pohtia mikä meni pieleen! Mikään ei voi enää koskaan muuttaa tilannetta paremmaksi! Täytyy vain unohtaa menneeet je mennä eteenpäin! Uusia ihmisiä etsimään!

• Anonyymi00091
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Se on varmaa se! Jälkeen päin ei enää kannata pohtia mikä meni pieleen! Mikään ei voi enää koskaan muuttaa tilannetta paremmaksi! Täytyy vain unohtaa menneeet je mennä eteenpäin! Uusia ihmisiä etsimään!

Kuulostaa ihmissuhteiden kertakäytöltä, hyötykäytöltä.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Ei se sitä ole, koska kyseessä oli jo kymmenen vuoden ajan tapahtunut asia, kun toinen stalkkkasi, mutta ei koskaan sanonut mitään ohi mennessään! Jo aika alkuvuosina se alkoi tuntua pellleilyltä!

• Anonyymi00112
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Ei se sitä ole, koska kyseessä oli jo kymmenen vuoden ajan tapahtunut asia, kun toinen stalkkkasi, mutta ei koskaan sanonut mitään ohi mennessään! Jo aika alkuvuosina se alkoi tuntua pellleilyltä!

Jätitkö itse hänet huomioimatta vaikka hän tervehti sua? Minä ainakin odotin kontaktia häneltä ja tervehdyksiä ennenkuin itse tervehdin. Hän oli sanonut ei, niin miten sitä uskaltaa sanoa mitään. Todella rakastin ja rakastuneena on pakko nähdä toinen ja julkisessa tilassa kävin. Oli aitoa ei pelleilyä!!ap

• Anonyymi00127
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Ei se sitä minulle ainakaan ole, koska olen ollut yksin kauan ja vasta nyt vanhempana olen alkanut kaivata ikäistäni uutta ystävää!

• Anonyymi00128
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Jätitkö itse hänet huomioimatta vaikka hän tervehti sua? Minä ainakin odotin kontaktia häneltä ja tervehdyksiä ennenkuin itse tervehdin. Hän oli sanonut ei, niin miten sitä uskaltaa sanoa mitään. Todella rakastin ja rakastuneena on pakko nähdä toinen ja julkisessa tilassa kävin. Oli aitoa ei pelleilyä!!ap

Kyllä se on niin, että se joka tulee toisen asumisalueelle tekee myös aloitteen. Ja vasta sitten toinen vastaa siihen! Mutta se on mennyttä nyt ja siihen en enää jaksa palata! Olen voinut henkisesti todella huonosti ja haluan vain unohtaa kaiken kokemani!

• Anonyymi00162
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Kyllä se on niin, että se joka tulee toisen asumisalueelle tekee myös aloitteen. Ja vasta sitten toinen vastaa siihen! Mutta se on mennyttä nyt ja siihen en enää jaksa palata! Olen voinut henkisesti todella huonosti ja haluan vain unohtaa kaiken kokemani!

Jaa voi että, palstaäijä. Minun asuinalueessa taas ei ole paljoa näkemistä, kolme liikenneympyrää rakennettu että näyttäis vilkkaammalta ja isommalta talousalueelta mitä on

• Anonyymi00163
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Mitä jos se oli palstaäijä ihan oikea sivari, eikä esim sellaista leikkivä nettiin tekemisensä tai aikeensa laulava? Lörpöttelevä kyylä on aika dystooppinen skenaario, nääs

• Anonyymi00164
        Anonyymi00091 kirjoitti:

No mikäpä sinusta palstaäijän verbaalisten ripu lien perässä nuuskiva ei ”kuulostais” siltä taikka tältä jos on saumaa muodostaa naisia halventavia skeemoja pienessä päässä

• Anonyymi00084

Juuh, sama.

• Anonyymi00092

Miksi muuten antaa tilaisuuden tylyttämiselle sen sijaan,että voisi antaa mahdollisuuden perusteelliselle keskustelulle. Onko se pelottavaa vai epämiellyttävää jos joutuu kohtaamaan oman osuutensa esim valehtelemisen.

• Anonyymi00101

Ei ole minkäänlaista tarvetta enää keskustella mistään häirikön kanssa! Hän on sellainen ihminen, jonka kanssa en tulisi toimeen ollenkaan!

• Anonyymi00159
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Ei ole minkäänlaista tarvetta enää keskustella mistään häirikön kanssa! Hän on sellainen ihminen, jonka kanssa en tulisi toimeen ollenkaan!

Jaa eli basically gubbe meinaat ettei kusipäistä pidetä? Julumaa on

• Anonyymi00160

Tiedätkö tyyppi, että nämä sanavalintasi mitä lurittelut palstaäijän luomalle hologrammille on omiaan osoittamaan että olet sekaasin kun seinäkello, antisosiaalinen sekä kompulsiivinen narc

• Anonyymi00161
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Tiedätkö tyyppi, että nämä sanavalintasi mitä lurittelut palstaäijän luomalle hologrammille on omiaan osoittamaan että olet sekaasin kun seinäkello, antisosiaalinen sekä kompulsiivinen narc

Ei ole nimittäin ihan normaalia vinkua toisille ihmisille tähän tapaan, imho. Täällä näköjään kuka tahansa voi olla mitä tahansa ja laukoa erikoisia lausuntoja

• Anonyymi00095

Ai maaliskuussa-25?

• Anonyymi00114

Ehkä, en muista, kun tajusin vasta paljon myöhemmin että hän oikeasti halusi jutella, luulin että hän huutaisi/valittaisi että olen siellä.ap

• Anonyymi00115

Joo. Mutta lohduttaa, että kai vieläkin on mahdollisuus. ihan sivusta

• Anonyymi00098

Suoraan sanottuna minä olin ihan tyytyväinen, kun et koskaan sanonut mitään!

• Anonyymi00134

Siksi että en tiennyt miksi tulit samoille seuduille mitään sanomatta. En tunne sinua, enkä tiedä sitä miksi et koskaan sanonut mitään ja vielä lisäksi se, että mistä tiesit missä minä milloinkin kuljin! Tuo viimeinen asia tuntui pelottavalta, koska en minä ainakaan tietäisi missä milloinkin joku minulle vähän tuttu liikkuisi!

• Anonyymi00158
        Anonyymi00134 kirjoitti:

Siksi että en tiennyt miksi tulit samoille seuduille mitään sanomatta. En tunne sinua, enkä tiedä sitä miksi et koskaan sanonut mitään ja vielä lisäksi se, että mistä tiesit missä minä milloinkin kuljin! Tuo viimeinen asia tuntui pelottavalta, koska en minä ainakaan tietäisi missä milloinkin joku minulle vähän tuttu liikkuisi!

Niin oliko sulla aloittajaäijä eli palstaäijä sitä torikammoa ja laitakauhua rappukäytävässä joka mielentilaan ns? Kerro ny

• Anonyymi00099

Jälkikäteinen ikävä on toinen luonto.

• Anonyymi00104

Onko millainen asia?

• Anonyymi00105

Arvelen että miksi läksit on kyseessä.

• Anonyymi00157

Samaa kysyy varmaan isäs itseltään

• Anonyymi00106

Niin vähällä tuntemisella meni sun sanat tunteisiin.

• Anonyymi00107

Naisen kanssa ?? Ei muuta kuin jutellaan 😘

• Anonyymi00111

Ole yhteydessä, jos haluat. Some on keksitty.

• Anonyymi00113

Et niin, koska minulle ei ole mitään hyvää sanottavaa sinulle!

• Anonyymi00116

Nyt vasta vastaili aloitukseni kommentteihi, viesti oli naiselta miehelle. Ap

• Anonyymi00155

Muista aina lisätä naisia esittävä köpö tämä, niin eivät varmasti pääse yli tästäkään aloituksesta moneen viikkoon nääs

• Anonyymi00117

Teit valintasi, joten seiso sen takana.

• Anonyymi00156

Ja mikä tämä aloittajaäijän valinta olisi sitten tarkemmin ollunna?

• Anonyymi00119

Alkaa olla tämän ilkan saldo täynnä.
      Kaikki kunnossa.

• Anonyymi00122

Älä kiusaa itseäsi en olisi alkanut seksisuhteeseen silloinkaan. Minun tarkoitukseni on aina tutustua ihmisiin paljon syvemmin ennen mitään tuollaista ja onko yhteiset arvot ja niin päin pois.

• Anonyymi00154

Niinpä nii gepeton oikea poika eli apsetämies

• Anonyymi00123

Kyytiin vaan ja puheet pois

• Anonyymi00129

Tungosta.

• Anonyymi00130

Ei se enää ole mahdollista! Menneet ovat menneitä ja siihen en enää palaa!

• Anonyymi00124

Nukkumaan menon aika. Nähdään mielenkiintoisia unia. Kohta lämpenee kunnolla.

• Anonyymi00125

voisithan kokeilla uudestaan

• Anonyymi00131

En enää halua. Sinä vain kuljit samoilla seuduilla sanomatta mitään! Jos tulee toisen alueelle, silloin se joka sinne tulee tervehtii ensin. Koska muuten voi luulla, että hän muuten vaan tuijottaa! Ja sellainen tapa toimia alkaa aika nopeasti ahdistaa! Ja minulla oli painolastina parisyhteessa mies, joka oli hyvin vähäpuheinen, eikä pystynyt käsittelemään vaikeita asioita ollenkaan! Istui vain hiljaa ja katsoi!

• Anonyymi00132

Et ollut ilmeisestikään valmis kohtaamaan, edelleenkään saanut selvitetyksi itsellesi mitä oikein haluat tältä. Ei siitä silloin olisi tullut mitään kunnollista ainakaan. Olisin ehkä jopa käyttänyt hyväksi hämmennystäsi, ja suostutellut menemään liian pitkälle vastoin aitoa tahtoasi.

• Anonyymi00133

Eipä noita voi katua ihmisten pitää okso ymmärtää että toisilla on kireät aikataulut mutta koskaan ei voi vaatia muita tekemään oman aikataulunsa mukaan koska muillakin on omat aikataulunsa ja toista ei voi vaatia muuttamaan omaansa jos itse ei ole valmis muuttamaan omaansa lopputuloksena saattaa muutoin helposti käydä niin että sitä joka aina joustaa käytetään hyväksi onko jotenkin liuan vaikeaa tajuta kuinka helposti ihminen käyttää toista ihmistä hyväkseen oman hyödyn saadakseen (mitä on oikea laiskuus)

• Anonyymi00136

Se oikeahan ei tätäkään viestiä tavoita. Ehkä halusit vain purkaa tunteitasi tänne, sekin ok.

• Anonyymi00137

Kuinka tarpeellisena pidät kommenttiasi asteikolla 1-10?

• Anonyymi00138
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Noin kahdeksan. Näiden kaikkien kommenttien seassa antaisin tuollaisen arvosanan.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Sinun kommenttisi on tuolla asteikolla -1.

• Anonyymi00149
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Sinun kommenttisi on tuolla asteikolla -1.

Et ole mikään asteikkojen ylipäällikönpäällikkö, joten sinulla ei ole ylivertaista asemaa arvioida toisten kommentteja🧑‍⚖️
        Mainitse vielä, että kuva ei ole omakuva ja koska elämme tasa-arvon aikaa, kuvassa on vain henkilö.

• Anonyymi00152

Ja sinäkö voisit olla se nk oikea mitä tulee tähän palstaäijän banaaliin sanojen salaattiin? Naiselta, oot kyllä aika böbi

• Anonyymi00153
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Et ole mikään asteikkojen ylipäällikönpäällikkö, joten sinulla ei ole ylivertaista asemaa arvioida toisten kommentteja🧑‍⚖️
        Mainitse vielä, että kuva ei ole omakuva ja koska elämme tasa-arvon aikaa, kuvassa on vain henkilö.

” Mainitse vielä, että kuva ei ole omakuva ja koska elämme tasa-arvon aikaa, kuvassa on vain henkilö.” Kiintoisaa, palstaäijä eli aapee. Ovatko nämä mainitsemasi ”kuvat” sinulle ns kaikki kaikessa? Ihan näitä henkilöhahmolarppauksia tarkoitan naisena esiintyen ja kärähtäneestä huamiosta nauttien

• Anonyymi00140

Sitten se juttelu voitapahtua myöhemmin. Älä pelkää juttelua!

• Anonyymi00150

Juttelu on edelleen täysin mahdollista. Juttelen päivittäin monien muidenkin kanssa ja juttelisin sinunkin, jos et olisi paljastunut 24/7 stalkkeriksi.

• Anonyymi00151

Kerrotko ketjun perustanut apäijä, että miten sitä talkkeria ollaan

• Anonyymi00190
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Kerrotko ketjun perustanut apäijä, että miten sitä talkkeria ollaan

Hakkerointi-harrastuksen kautta. En ole ap-äijä kuten tiedät.

• Anonyymi00181

voin pahoin kun kärsit vuosia mun kanssa. olin vaan liian kummallinen.

silti välitin. piti tekeytyä ties miksi. nyt tiedät miksi.

• Anonyymi00188

niin en oikeasti tiedä miten tehdä teistä nuorista naisista iloisempia.

olen paljon yrittänyt..

• Anonyymi00189

kylmää päärynänmakuista jäätelöä nam, ei vihlo kylmyys hampaita koska olen käynyt hampiolla, hammasräätälillä

• Anonyymi00191

Ratkaisusi aiheutti minulle paljon tuskaa, mutta ymmärrän, etten ollut se ihminen, jonka kanssasi halusit enää olla. Tästä toupuminen jatkuu yhä.

• Anonyymi00192

Jutella voi myöhemminkin ta nykyhetkessä. Kaikki menneet mahdollisuudet ovat menneessä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      190
      2708
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2417
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1007
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      834
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      786
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe