Ikivanha aihe: RAHA

tollarihymy

Miten se menikään, miestä siis haittaa naisen paremmat tulot? Ainako ja joka tapauksessa? Entä perintörahat ja muu varallisuus, haittaako nekin? Oisko naisen parempi olla köyhä tai ainakin melko varaton? Auttaako vai haittaako, jos on avokätinen ja valmis jakamaan omansa miehen kanssa?

4

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oasis

Ei kai nyt nykyisin miehiä enää moinen haittaisi? Ei ainakaan miehiä, joilla on terve itsetunto.

• Hölmö myytti. Varsinkin kun on pirttiviljelyn saralla käynyt flaksi, kaikki tulot on oikein tervetulleita eikä haittaa yhtään vaikka enemmän kuin itselläni. Perintöäkin saa olla niin paljon kuin mahdollista. Avataan toinen pankkitili ellei kaikki mahdu yhdelle.

• VBNYUIDFGHVBNGHFGHJK

hehheh vibra seuraa, kuin hai laivaa, nenä näytössä kiinni ja "sattuu paikalle"

• En usko, että kovin montaa miestä haittaa jos se kaikki tulee omaksikin iloksi ja hyödyksi. Tavalla tai toisella. Enemmän voi harmittaa, jos itse kuljeksii vatsa kurnien ja eukko vaan popsii omilla rahoillaan ostamia ruokia eikä anna toiselle mitään. Sama yhtä hyvin myös toisinkin päiten.

Eikö pariskunnat yleensä jaa ilonsa ja surunsa sekä vähäisetkin pullanmurunsa? Näin mä olen tykännyt ajatella ja toimia ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1248
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      154
      1202
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      102
      1054
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      50
      1011
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      843
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      838
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      762
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      73
      741
    Aihe