Moikka ! :)
Eli siis oon -98 syntynyt poika, joka etsii 15-17v. poikaa juttu seuraks, ja kuka tietää vaikka siitä tulisiki jotain ;) Pituus ja ulkonäkö on plussaa ;)
Oon kohtelias, huomaavainen, huumorintajuine, mukava ja iha hauska :) Oon 175cm pitkä ja painan noin 59 kiloo. Oon myös ihan hyvän näköinen :) (kuulostaapa itserakkaalta, mutten oo !) Tykkään valokuvauksesta ja musiikista :) Vaatteiden ostaminenki on iha jees puuhaa :p Mut en oo mikää muotitietoine, et älkää sitä aatelko ! :D
Tykkään ihmisistä jotka on mukavia ja rehellisiä ! :) Ja jos oot noita kahta ja ehkäpä hyvännäköinen, niin ota yhteyttä ;) !
s-posti osoite on: [email protected] :) Skype mulla on, mutten anna sitä tähän ja kikkii mul ei oo :/ Ja facen saa sittenku ollaa puhuttu :))
P.s. Toivottavasti tästä ei saa väärää kuvaa musta! Koska en todellakaa oo mikää itserakas!
Homo/bi poika etsii seuraa ;)
MaybeGay..
3
346
Vastaukset
- poikaah
Pistin sulle viestii käy kattoo sähköpostis (:
- ellableenful
Voi muna, innostuin tosta et oot bi ja aattelin et tytötki kelpais mut ei sitte :(
- tkslaöaöaö
Pistin kans viestiä, vastaathan pian :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1765027- 151670
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621605Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1221470Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91353Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit491080Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961074Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297942- 190915
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7760