Laitetaas tää ny tännekki;
Moi kaikki ihanat ihmiset.Eli etsisin tanssijoita mun streetdance ryhmään. Ikähaarukaksi sanoisin 14-18- vuotiaat tervetuloo :) Treeneissä olisi aina rento meininki ja mahtavan hauskaa :) Ja tosiaan, etsin siis ihmisiä Etelä-Suomesta. NYT KAIKKI TYTÖT JA POJAT MUKAAN! Haluun tanssimaan ihanien ihmisten kanssa! :) Voitaisiin tehä myös muuta mukavaa. Esim. Kesäisin voitaisiin mennä pelaamaan lentistä jonnekkin tmv. :)Ja siis tosiaankin, oon 16-v tyttönen. Tanssinut nelivuotiaasta lähtien :) Voit olla aloittelija tai jo kokenut, ei väliä.Olisko täällä ketään kiinnostunutta? :) Sähköposti on [email protected]
Ja muutenki olis kiva tutustuu uusiin ihmisiin joten tulkaa jutteleen muutenki vaan! :D
Kaikki te 14-18-vuotiaat tänne
emmamyy
5
147
Vastaukset
- ellableenful
Oon 15v cheerleader, tanssinut oon kohta 7 vuotta :) asun Kouvolassaa..
- emmamyy
Kuullostaa muuten hyvältä, mut asun ite pk seudulla :/ Se taitaa olla vähän liian kaukana susta?
- emmamyy
upupup. ihmisiä on jo 14, mut mukaan mahtuu pari vielä :)
- tyttö9888888
moikka oon 15 vuotias tyttö turusta ni mietin et asunko liian kaukana?(: jos en ni mahtuuko vielä mukaa?
- emmamyy
et asu :) khyyl tänne vielä mahtuu jos haluu messiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851838- 821680
- 501339
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471275Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161150
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23952- 39935
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59922Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903