Hei,
Minulla pyöryttää päätä, huimaa ihan ja on ihan höntti olo. Sen päälle olen ihan väsynyt sitten, nukkuisin ja nukkuisin. Sosiaalisesta rlämädtä ei tule niinä päivinä mitään. Olen kokeillut Histeciä, ei auta. Duact auttaa jonkin verran... Olen menossa lääkärille mutta siihen vielä aikaa..
Mikähän lääke voisi auttaa; sellainen jota saisi ottaa säännöllisesti, ei kuten duact? väsymyspäivinä, pää on pyörällä ja on lähes mahdoton keskittyä mihinkään; työtehtävistä suoriutuiminen on hyvin hasstavaa kun edes pitää sinnitellä hereillä pysymiseksi...
uupumus oireena
2
264
Vastaukset
- Diana
Nytkin väsyttää, kuten tekstistä huomaa....
- teija.dunder
Olet kokeilut antihistamiinia ja antihistamiini nenän limakalvoja supistava yhdistelmävalmistetta (psudoefedriini), jotka ovat molemmat allergisen nuhan/yliherkkyysnuhan lääkkeitä. Duact tuo nopeammin esiin tehoa silloin kun ylähengitysteiden limakalvot ovat reilusti turvonneet/tulehtuneet. Duactia suositellaan n. 10pv kuureina. Sen aikana kannattaa aloittaa nenästeroidi esim beclonasal/flixonase/nasonex/avamys allergisen nuhan pitempiaikaisena hoitoon. Varaamallasi vastaanottokäynnillä voidaan selvittää oireidesi syitä tarkemmin esim siitepölyallergioiden osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636190
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284465- 573889
- 143795
- 323219
- 682989
- 592846
- 702599
- 471960