Arkailija koko tyyppi!
Ei se halua mitään!!
72
2950
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö ole hyvä kun maailmassa on ihmisiä ketkä eivät ole ketunhäntä kainalossa haluamassa aina jotain? Jos sinä haluat, niin ei sen purkaminen toiseen joka on ollut vilpitön ole kovin rakentavaa, vai? <3
- Anonyymi00022
Asian ytimessä.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Asian ytimessä.
Ehkä on ahminut sitä hyvää mieltä itselleen jo niin paljon, että on kylläinen olo, eikä siksi oikein jaksa kuin olla vain?
- Anonyymi00002
Kyllä sen täytyy ajan kanssa käydä 𝑗𝑜𝑠𝑡𝑎𝑖𝑛 ilmi. 🤷?
- Anonyymi00003
Tätäkö palstaäijän avausta jäit nyt soittamaan deejii netist?
- Anonyymi00005
Ta vinsi koodin varmaan
- Anonyymi00036
Kursorista toisten koneillako se pitäis päätellä? -sivu
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kursorista toisten koneillako se pitäis päätellä? -sivu
Niin hyvä kysymys, onko oikein asiantuntemusta toisten koneille tunkeutumisesta? Ei sillä että sinulla itsellä näitä kyseisiä taito olisi, vaan jollain muulla sen nk isukkisi lakeijalla rip it-ura jne
- Anonyymi00044
Anonyymi00038 kirjoitti:
Niin hyvä kysymys, onko oikein asiantuntemusta toisten koneille tunkeutumisesta? Ei sillä että sinulla itsellä näitä kyseisiä taito olisi, vaan jollain muulla sen nk isukkisi lakeijalla rip it-ura jne
Kannattaa juu jökittää kuuntelemassa korva kiinni tabletissa, sillä se ratkeaa millä tullutkin. Lisäys järjen riemuvoitolle
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kannattaa juu jökittää kuuntelemassa korva kiinni tabletissa, sillä se ratkeaa millä tullutkin. Lisäys järjen riemuvoitolle
Ja siis Hämeen hämärä- törkeää laittaa omalta laitteelta löytynyt kummallisesti kytketty vieras iipee jakoon onko joku rikos ihan?
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ja siis Hämeen hämärä- törkeää laittaa omalta laitteelta löytynyt kummallisesti kytketty vieras iipee jakoon onko joku rikos ihan?
Ja loput aiheesta pysyköön oman pään sisällä ku
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ja loput aiheesta pysyköön oman pään sisällä ku
Ei johtanut mihinkään. Ei varmaankaan kuha heitin lonkalta kännissä ja läpällä
- Anonyymi00054
Siis täällä palstallako pitäis käydä ilmi?? 😂 Luulen ett ap:n pitäis olla jo täysin tietoinen ett ei varmasti oo mitään kiinnostusta sieltä toiselta puolelta jos sitä ei irl ole esiin tullut. Tämä täysin selvää!!
- Anonyymi00061
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ei johtanut mihinkään. Ei varmaankaan kuha heitin lonkalta kännissä ja läpällä
Lähti vähä laajenemaan, edellinenki oli ihan vaan pieni ehdotus niiata niksauttaen mitä jos
- Anonyymi00065
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tämähän on ollut selvää jo ja kauan. Ei ole kovin mukavaa syyttää muita stalkkauksesta kun samaan aikaan kaverit ja sukulaiset ilmestyy vähän väliä sinne sun tänne.
Enkä mää nyt ihmettele jos meikäläistäkin noin alhaisista hakkeroinneista joku epäilisi, se on varmaan ihan hyvä että näiden hoksottimien lisäksi en kyseisiä taitoja omaa... Vai mitä "rakas".
- Anonyymi00006
Tulkintasi on epälooginen. Halu, haluaminen on eri asia kuin ihmisen tietoisuus. Tässä tapauksessa tiedon puute aiheuttaa arkuutta. Voisitko kenties kertoa, mitä tunnet häntä kohtaan?
- Anonyymi00007
Ei kiinnosta!
- Anonyymi00008
Ei se uskaltais edes suukkoa antaa!!
- Anonyymi00011
Uskallan jos siihen tulee tilaisuus.
- Anonyymi00012
Minä uskaltaisin pyytää suukkoa. nainen sivusta
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä uskaltaisin pyytää suukkoa. nainen sivusta
Minäkin, mutta vain jos mies on samaa ikäluokkaa kuin minä!
- Anonyymi00031
No eikös se riipu ihan sinusta kiinnostaako vai ei. Ihmiset nyt pitää yleensä jostain tietynlaisesta ihmisestä ja jos et ole sen tyyppinen niin eihän siinä pitäis mitään ihmeellistä olla jos ei kiinnosta. Et voi ketään pakottaa kiinnostumaan itsestäsi.
Oletko kuitenkin tekemisissä naisen kanssa ihan irl? Sehän olis aika hauska tilanne jos et olis irl missään tekemisissä ja sit täällä meuhkaat kun nainen ei kiinnostu susta 😂. - Anonyymi00052
Kuuleppas, minä annan suukon ja nuolen hänet päästä varpaisiin, jos saan luvan. Sivusta nainen
- Anonyymi00059
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kuuleppas, minä annan suukon ja nuolen hänet päästä varpaisiin, jos saan luvan. Sivusta nainen
No varmasti juu uskotaan uskotaan ett sulle kaikki kelpaa vaikka ap olis yli 70 kypänen vanha ukko. 😅😅
- Anonyymi00064
Anonyymi00059 kirjoitti:
No varmasti juu uskotaan uskotaan ett sulle kaikki kelpaa vaikka ap olis yli 70 kypänen vanha ukko. 😅😅
Tämä nk pappatrilogia on ollut monessa tuulen nusaisemassa provoilussasi palstaäijä ikäänkuin kantava teema. Onko tämä ny se rojekti sitten ym eeh he he
- Anonyymi00066
Mies vaiko nainen? Onko ap mies? Tuntuu jotenkin siltä ettei se kohde nyt oo millään tasolla kiinnostunu muuten varmaan olis jo jotain tapahtunu mut jos ei niin mitään tunteita ei siellä toises päässä oo. Yritä ap nyt vasn kestää totuus. Ei oo susta kiinnostunu eti joku toinen.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Nuoletko varpaan välitkin?
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Navan ja korvien pohjat pitkällä kielelläsi?
- Anonyymi00009
Joo se on nähty ja hyväksytty
- Anonyymi00010
Ok.
- Anonyymi00013
- Anonyymi00015
Se vaatii vähän vastaan tuloa toiselta osapuolelta...
- Anonyymi00016
hän on niin hirviö ettei onneksi asu meidön kanssa
- Anonyymi00037
Kvaak kvaak!
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kvaak kvaak!
Eikö ollutkin pöyristyttävä henkilöön menevä kommentti tältä aloittajasedältä? On jotain fiilisteltävää kato sullakin. Tee
- Anonyymi00017
Minä haluaisin arkailla rakkaan naisen omana. Ja varmana uskaltaisin antaa suukon, mutta vähän varmaan menisi aikaa ennenkuin uskaltaisin. Mieheltä.
- Anonyymi00055
Auttaisko, jos nainen sanoisi, että sulla on sellaiset huulet, että niitä ois ihana maiskutella.
- Anonyymi00018
Pitäisi ottaa vähän mallia suuresta maailmasta: Vain positiivisuudella, yhteistyöllä ja kunkin motivaation sytyttäminen on minimivaatimus menestyksen saavuttamiseen.
- Anonyymi00019
Tää kuulostaa hyvältä!
- Anonyymi00032
No tämä kyllä toimii.
- Anonyymi00020
Kuka nyt fätiperseitä halajaa
- Anonyymi00033
Toivottavasti oot myös ite komea ja timmissä kunnossa. Miehet hyvin usein haluaa niitä kauneimpia vaikka olisivat itse keskisarjaa tai jopa alempaa.
Kyllä niillä kainiilla naisilla riittää ihan niitä hyvännäköisiä miehiäkin yllinkyllin. On heillä sitä valikoimaa mistä valita. - Anonyymi00040
Miten tämä itsellesi urputus muka naiselle tulkuttaen toimii aloittajaspede sinun miehisyyttäsi kantamaan? T naiselta. Kysymys on tarkoitettu sivallukseksi monelle joiden suppea pieni maailma pyörii olemattomien draamojen ympärillä🥱
- Anonyymi00045
Anonyymi00033 kirjoitti:
Toivottavasti oot myös ite komea ja timmissä kunnossa. Miehet hyvin usein haluaa niitä kauneimpia vaikka olisivat itse keskisarjaa tai jopa alempaa.
Kyllä niillä kainiilla naisilla riittää ihan niitä hyvännäköisiä miehiäkin yllinkyllin. On heillä sitä valikoimaa mistä valita.Usein kauniita naisia haluava on usein todellakin muuta kuin edustavan näköinen mies. Lisäksi hän saattaa elää melkoisissa harhoissaan. Jos joskus mummu on sanonut nuorempana komiaksi pojuksi ja nykypäivänä kantaa vain arvokasta vatsaa, niin ei sellaisella ulkonäöllä olisi paljon oikeutta olla muilta vaatimaan ulkonäköä.
- Anonyymi00063
Anonyymi00045 kirjoitti:
Usein kauniita naisia haluava on usein todellakin muuta kuin edustavan näköinen mies. Lisäksi hän saattaa elää melkoisissa harhoissaan. Jos joskus mummu on sanonut nuorempana komiaksi pojuksi ja nykypäivänä kantaa vain arvokasta vatsaa, niin ei sellaisella ulkonäöllä olisi paljon oikeutta olla muilta vaatimaan ulkonäköä.
Aina voi sanoa, että hiihtomaski sytyttää
- Anonyymi00023
Hän olisi varmaan neitsyt jos olisi arkailija...
Onko hän neitsyt?- Anonyymi00024
Tais vaihtaa isänsä kaljakorin kaljat alkoholittomiin. Valehtele vaikka jää jo kiinni ja vaikkei pitäisikään ja arka my ass.
- Anonyymi00025
joo viinojen tilalle aikanaan junnuna päärynämehua ja baanalle
- Anonyymi00026
aina ollut kova tyttö kusettamaan mutta nuo on aika hassuja
- Anonyymi00029
Miten niin kusettanut ja mitkä hassuja?
- Anonyymi00043
Kun hän kerran niin lujasti diggaa kaivella naisista negatiivisia konnotaatioita, kuten monet matalaälyiset ja mieliset
- Anonyymi00027
puliveivatings
- Anonyymi00028
Ite sä oot ärsyttäjä ja mt ongelmainen haikki johtuu vain ja ainoastaan susta
- Anonyymi00030
Jos oli vain alkuarkailua. Usein sitä esiintyy alussa, kun ei tiedä toisen tilannetta. Jos olisitte puhuneet kahden kesken, olisi varmaan arkuus hävinnyt. Voi hyvin! (sivusta.)
- Anonyymi00034
Siinä voi alussa selvitä asioita ilman puhumistakin joten puhuminen tyssää siihen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Siinä voi alussa selvitä asioita ilman puhumistakin joten puhuminen tyssää siihen.
*Toinen on salaisessa etäsuhteessa voi olla yksi syy.
- Anonyymi00042
Anonyymi00035 kirjoitti:
Eli basically tätä samaa tekstailua itsesi kanssa, aloittajasetä? Sitähän tämä mysteerinen joopajoo tarkoittaa
- Anonyymi00050
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mikä hlvetin "salainen etäsuhde"?
- Anonyymi00060
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oi voi, harmi.
- Anonyymi00062
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mikä hlvetin "salainen etäsuhde"?
Sekä tässä palstaäijän eli aloittajan saagassa jäi pientä päätäsi pakottamaan?
- Anonyymi00051
Suudellaan seuraavan kerran kun tavataan♥️
- Anonyymi00053
Niin varmaan ;-)
- Anonyymi00058
Ketä haluat suudella seuraavan kerran, kuin tapaatte? Nimikirjaimia peliin. 🙌
- Anonyymi00067
No ei todellakaan suudella.
- Anonyymi00070
Ehkä kännissä tai läpällä juu who knows vai mitä yksäri ym hörhöt puolitrollit
- Anonyymi00056
Ok! Pidä sit mielessä
- Anonyymi00057
Mitäs ne muut ajattelee?
- Anonyymi00069
No varmaa mitä loput käskee ns? Daa hönöt
- Anonyymi00068
Jos nyt lähestyn paikallisen tapahtuman yhteydessä, haastatko oikeuteen kuten ja vaadit lähestymiskieltoa. Kuten monesti olen tilaisuuksia etsinyt jutella ja olet vältellyt minua ja paennut väkijoukkoon ja ystäviesi taakse.
Lähettämääni kirjeeseen et ole vieläkään vastannut.
Kirjastossa olen monesti koettanut olla saman pöydän ääressä kun teet läksyjä ja luet kirjaa.
Monesti olen metrossa ja bussissa tullut viereen, viritellyt keskustelua, mutta olet varautunut ja katselit ikkunasta vaan ulos. - Anonyymi00071
Saarenkylässä rosvojen perseennuolijat kuvaavat takapihoja joissa on jotain varastamista esim grilli kuntoiluvälineita ja polkupyöriä
- Anonyymi00072
Saarenkylässä rosvojen perseennuolijat kuvaavat takapihoja joissa on jotain varastamista
- Anonyymi00073UUSI
Iso asia sulle, ei mitään meille muille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1362342Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n662251Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi591928EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt721625- 981470
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan971461Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1171347Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311210Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191181- 791103