The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "vanha" tv-realityyn vai mitä mieltä olet?
Lue juttu:
https://www.suomi24.fi/viihde/the-summit-suomi-57-vuotias-marita-sai-miiskalta-30-raakaa-tekstia-iasta-eihan-han-voi?s24
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

40
2029
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä ehdottomasti kaikki +50 vuotiaat pitää listiä viimeistään tuolloin! Eihän se nyt vetele, että edes elää 50 vuotiaaksi. Televisioon vain 20-25 vuotiaat, oli sitten kyseessä reality- tai mikä tahansa sontaohjelma!
- Anonyymi00008
Hmm. Pieni lohdutuksen sananen.Ei hylkää Herra eikä Suomen verohallinto,vaikka kaikki muut sinut hylkäisivätkin.
- Anonyymi00013
Puhut itsestäsi!
- Anonyymi00025
Totuudessa on pysyttävä, reality ohjelma joka vaatii fysiikkaa, jokaisen on se itse tajuttava, missä omat rajat kulkee. Hyvänä esimerkkinä ensimmäisenä tippunut 63- vuotias eräopas. Hän tajusi heti ja toi myös julki sen, ettei pärjää aerobisesti, kun kiipesivät ekalle vuorelle.
Sen jokaisen 57+ ikäisen vanhuksen on itse tajuttava, ettei ole enää siinä kunnossa mitä oli parhaimmillaan nuorempana. Itsekin sen tajuan 60 + ikäisenä aktiivi liikkujana. Enkä osallistuisi tällaisiin peleihin nöyryyttääkseni itseäni julkisesti. Itseni kanssa vain kilpailen nyt. - Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Totuudessa on pysyttävä, reality ohjelma joka vaatii fysiikkaa, jokaisen on se itse tajuttava, missä omat rajat kulkee. Hyvänä esimerkkinä ensimmäisenä tippunut 63- vuotias eräopas. Hän tajusi heti ja toi myös julki sen, ettei pärjää aerobisesti, kun kiipesivät ekalle vuorelle.
Sen jokaisen 57 ikäisen vanhuksen on itse tajuttava, ettei ole enää siinä kunnossa mitä oli parhaimmillaan nuorempana. Itsekin sen tajuan 60 ikäisenä aktiivi liikkujana. Enkä osallistuisi tällaisiin peleihin nöyryyttääkseni itseäni julkisesti. Itseni kanssa vain kilpailen nyt.57+ -ikäinen ei ole vanhus eikä vielä yli kuusikymppinenkään. Jos itse olet, niin ehkä terveytesi ja toimintakykysi ovat rapakunnossa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
57 -ikäinen ei ole vanhus eikä vielä yli kuusikymppinenkään. Jos itse olet, niin ehkä terveytesi ja toimintakykysi ovat rapakunnossa.
Kyllä 57 ikäinen on jo vanhus. Keho on jo aikaa sitten ohittanut parhaat päivänsä. Kovettuneet verisuonet, parkinsonin tauti ja diabetes runtelevat runkoa. Hapenottokyky on ihan pohjilla eikä tuollaisessa kisassa ole vsraa raahata mukanaan hyödytöntä painoasäkkiä. Yli 50 vuotiaan tulee nauttia eläkepäivistään ja keskittyä golfiin, jättää ns kovat jutut nuoremmille joilla elämä vielä edessään.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kyllä 57 ikäinen on jo vanhus. Keho on jo aikaa sitten ohittanut parhaat päivänsä. Kovettuneet verisuonet, parkinsonin tauti ja diabetes runtelevat runkoa. Hapenottokyky on ihan pohjilla eikä tuollaisessa kisassa ole vsraa raahata mukanaan hyödytöntä painoasäkkiä. Yli 50 vuotiaan tulee nauttia eläkepäivistään ja keskittyä golfiin, jättää ns kovat jutut nuoremmille joilla elämä vielä edessään.
Eläkkeelle päästään yli 60-vuotiaina, eivätkä kaikki jää vielä sittenkään. Kaikilla ei myöskään ole pitkäaikais- / perussairauksia, jotkut ihmiset pysyvät terveinä monta kymmentä vuotta 50 jälkeen.
Ja muutenkin juttusi kertoo ilmeisesti omaa terveystarinaasi, jota älä yleistä ja jaa kaikille meille, jotka porskutamme terveinä elämäämme eteenpäin. Ja vaikka keho olisi ohittanut parhaat päivänsä, niin meissä muissa on muutakin, joka jatkaa yhä, oli päivä paras tai vähemmän sellainen. - Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sen jokaisen 57 ikäisen vanhuksen on itse tajuttava, ettei ole enää siinä kunnossa mitä oli parhaimmillaan nuorempana. Itsekin sen tajuan 60 ikäisenä aktiivi liikkujana. Enkä osallistuisi tällaisiin peleihin nöyryyttääkseni itseäni julkisesti. Itseni kanssa vain kilpailen nyt.Samoin minä.Jo 60 veenä huomasin,että voimat vähentyneet,tai jo aiemminkin.Nyt olen 68,ja yritän kuntoilemalla pitää edes olemassaolevan kuntoni kohdallaan,ja hyvä jos paremmaksikin saisin.
- Anonyymi00002
Koskaan ei ole liian vanha mihinkään, niin kauan rokataan kun henki pihisee!
- Anonyymi00003
Olihan siellä 63-vuotias mieskin. Hän tippui ekana. Miksi nainen mielletään 6 vuotta nuorempana liian vanhaksi? Äly hoi , kunnosta ja sosiaalisista taidoista riippuu pärjääminen eikä iästä.
- Anonyymi00004
IKÄRASISMI KUKOISTAA!!
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
IKÄRASISMI KUKOISTAA!!
Kaikki olette joskus yli 65 vuotiaita.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaikki olette joskus yli 65 vuotiaita.
Ei varmaan ole. Osa kuolee ennen sitä
- Anonyymi00026
Mies käyttäytyi hyvin muita kilpailijoita kohtaan, tiedosti sen hyvissä ajoin, että luopui rahoistakin ennen ennakoimaansa tippumista. Hän oli siinä mielessä esimerkillinen. Itse en lähtisi tässä tilannetta kärjistämään. Fyysisesti tai henkisesti heikoimmat tippuu ensin.
Kumpi saa enemmän haukkuja mies vai nainen, jos 63- v. eräopas olisi päässyt pitemmälle pelaaminen olisi yhtä lailla kohdistunut häneen, peli muuttuu raaemmaksi mitä pitemmälle se etenee. Vanhemmat pelurit tippuu nuorempien tieltä, jolleivät ole rautaisemmassa kunnossa?
- Anonyymi00005
Hahhah, tehkää sitten mummo- ja pappasarja. Terv. 64 v. m.
- Anonyymi00007
Jep seuraavat ohjelmat mummot ja papparaiset.
Vähimmäisikärajat 65vee. - Anonyymi00023
Voi voi kun olet vanha 😬
Terveisin 62 v. 😇 - Anonyymi00034
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jep seuraavat ohjelmat mummot ja papparaiset.
Vähimmäisikärajat 65vee.Olen liian huonokuntoinen pappasarjaankin,ja se joka tahtoo kuolemaani,saa huonoa onnea kohdalleen.
- Anonyymi00006
Jokos on purran natsikortti isketty tiskiin.🤣😋😂
- Anonyymi00009
Juu isketään, Purran syytä että putosi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu isketään, Purran syytä että putosi.
Ja loput Persut peesasi 😬
- Anonyymi00010
Ikärasismi on hassua.Ääliöt suomalaiset jätkät varmaan aattelee että 25v on jo mummo.80v julkkis miehet pitää rahalla nuorempia typyjä.Eipä silti.Me nuoremmat väsyttiin aikanaan ulkomailla,mutta upea 85v suomalainen lady discoili aamuun asti.Helvetin hyvä tanssija,mutta olikin ollut nuorena tanssija.Me nuoret läskit oltiin kateellisia.Ei meitä tanssittaneet komeat tummat miehet.Suomalaiset kaljamahat ois vonkunu.
- Anonyymi00011
Mikä ihmeen ohjelma tää Summit on?????
- Anonyymi00018
Itsekään en katso, mutta kyllä sitä aivan hlvt:sti tv-toosassa mainostetaan. Ehkä se on niin huono, että tartee paljon mainontaa.
- Anonyymi00012
Ei ole vanha vaan ohjelmat on suunniteltu lapsille johon sellaisiksi itsensä kuvittelevat osallistuvat, eli on väärässä ohjelmassa. Elämänkokemusta omaaville omat ohjelmat, luulis riittävän katsojiakin.
- Anonyymi00027
Eiköhän se kohde ryhmä ole 18-50- vuotiaat, jotka tykkäävät extremestä. Haluavat haastaa itseään ja harrastavatkin eräilyä tai kiinnostuvat eräilyistä katsottuaan ohjelmaa? Näin itse koen. Terve tapa harrastaa yhdessä ja isommallakin porukalla. T. 60+ vanha ukko.
- Anonyymi00015
Toiset on jo 30sinä liian vanhoja. Ei muuta kuin vanhainkotiin.
- Anonyymi00016
En tiedä,mistä johtuu,että nuorista naisista löytyy FLEGMAATTISIA yksilöitä?Ovatko joitain apaattisia mt.tapauksia...uskomatonta.NAISILLA -IKÄ ON TODELLA VAIN JA AINOASTAAN NUMERO!Yli nelikynppisenä nainen on kyllä ns.parhaimmillaan (jos olet mies,niin lue "pahimmillaan").NAISET EI SUOSTU KÄSKYTETTÄVIKSI!Mutta 57-vuotias,fiksu nainen,on MIEHILLE KAUHISTUS!NAISET ÄLKÄÄ ALISTUKO KENENKÄÄN UKON EDESSÄ.Jos olet taloudellisesti riippuvainen -OLET ORJA!
- Anonyymi00019
Ei ole tarkoituskaan alistua!
- Anonyymi00035
57 vuotiaan fiksun naisen rinnalla olisi idiotti.
- Anonyymi00017
Eikö se ole vain Maritan(kin) kunnosta ja terveydestä kiinni, mitä hän jaksaa. 57-vuotiaana ikä ei vielä paina. Ikäaihe ei vaivaa ketään muuta kuin ulkopuolisia, jotka ovat vanhoja jo nuorempina.
- Anonyymi00020
Ei todellakaan
- Anonyymi00021
Naimisissa tuon s**nan verottajan kanssa, vaikka en mennyt edes vihille.
- Anonyymi00031
57- vuotias EI ole missään nimessä ole liian vanha , voi olla paremmassa kunnossa, kun joku nuorempi sohvaperuna. Ikävää ,että on näitä kilpailuita ,joissa kukoistaa Ikärasismi kuten tämä ja Tangomarkkinat.
- Anonyymi00032
Kait valitaan juuri siksi näitä että tasoero näkyy ensi metreillä.
Itse aikoinaan pyöräillyt suomi pyöräilee matkoilla mutta en enää menisi sinne huoleksi ja murheeksi järjestäjille ja muille reippailijoille. Niin se on totta että ei enää pysty samaan 75 v kuin 45v vaikka kuinka haluaisi. - Anonyymi00036
Mä oon aina funtsannu pystyykö yli 50v. ees naimaankaan, kun on tullut kankeutta? Miten ne linkousvaiheessa pystyy edes lisäämään vauhtia, vai nypyttääkö ne samaan tahtiin alusta loppuun?
Kyllä tuohon ikään on jo nautintoaineet, ruoka, kolhut ja eletty elämä karsineet kyvykkyyttä niin paljon ettei heistä esim. tuollaisissa hommissa ole muuta iloa kuin humoristisessa mielessä katsojille, joten kyllä tuo yksi syy puoltaa heidän osallistumisen,,, nauruhan pidentää ikää - Anonyymi00037
Mielellään ei yli 20v naisia realitysarjoihin.
- Anonyymi00038
Eka kausi selviytyjät, mukamas maastossa. Tuotanto paljasti itse mökkimajoituksen jälkikäteeen
- Anonyymi00039
HUH HUH! Nainen parhaassa iässään vasta 57v. nuoremmat naiset eivät ole tuolla tasolla , edes näkönsä puolesta,kun laittavat kauneutensa pilalle kaikenmaailman hömpötyksillä ,,ovat kuin pulleaposkisia sammakoita ja kuvittelevat olevansa nättejä ? EVVK, sano. ja jopa älyllisesti moni aivan pihalla ,kuin lumiukko, näin se ikävä kyllä tänäpänä on asiat. mut 57 äly ja kaik kohillaan ,,,eräs aika nuori mies sanoi ,että vanhassa vara parempi,, uskon häntä,et nuoret naiset ovat liian lapsellisia , uskon senkin . ja sisäinen kauneus voittaa aina "tekokauneuden ! Ja lisäksi vanhemmat ovat nykyään suurin osin tosi hyvä kuntoisia .. itseasiassa niin vanhemmat miehetkin,kuin naiset.
- Anonyymi00040
Kilpailijat täysiä tolvanoita ei kukaan terve järkinen jaksa kuunnella sitä kiljumista ja ikävä katsella selkäänpuukottajia edessä ollaan niin kaveria ja samantien haukutaan toiselle kilpailijalle. Ihmettelen minkä kuvan annetaan lapsille jos opettaja käyttäytyy noin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk744066Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n212187Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj131928Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361294- 271229
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111033Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit72871Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43869- 40751
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup27735