Uusia tv-sarjoja julkaistaan jatkuvasti tv:ssä ja suoratoistopalveluissa. Mutta mikä tv-sarja on mielestäsi ollut kaikkien aikojen paras kautta aikain?
Ylen uudet ulkomaiset sarjat tällä viikolla:
https://www.suomi24.fi/viihde/katso-tasta-vinkit-uudet-ulkomaiset-sarjat-viikolla-12-yle-areenassa-ja-tv-ssa?s24
Mikä tv-sarja on mielestäsi ollut paras kautta aikain?

46
1170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Enpä osaa tarkemmin nimetä, kun on niin monta, mutta ykkösenä ehdottomasti englantilaiset rikos- ja hupisarjat.
Mulle tulee usein mieleen sarja menneisyydestä :)) Taiteilijan tytär ...
https://www.imdb.com/title/tt0086762/
https://en.wikipedia.org/wiki/Mistral's_Daughter
https://www.themoviedb.org/tv/36962-mistral-s-daughter?language=fi-FI- Anonyymi00023
Salkkarit tietysti. Kalle on saanu perään monta kertaa.
- Anonyymi00002
Olen tykännyt eniten fiktiivisistä historiallisista sarjoista, kuten esim. Poldark ja Outlander, sekä useista tanskalaisista sarjoista, esim. Rantahotelli.
Televisiosta tulee liian pajon poliisi- ja rikossarjoja, muut aiheet sivuosassa, vaikka sarjoja tulee paljon. - Anonyymi00003
Älykäs käsikirjoitus ja erinomaiset näyttelijät sarjoissa Yes, Minister ja Yes, Prime Minister ovat jääneet mieleen. Amerikkalaisten ennakkoluulot ja vähäinen tiedon taso sarjassa All in the Family miellytti myös kovasti.
- Anonyymi00004
Avara Luonto.
Silkkitie.
Näkemiin vaan, muru! - Anonyymi00005
Alppikengistä jäljet vain jää.
- Anonyymi00006
Alexander Dumas’n Monte Criston kreivi - 8 osaa, on myös aivan paras alkumusiikki. On nytkin menossa sunnuntaisin klo 17.05. Yle Areenasta vaikka yhteen pötköön.
- Anonyymi00018
Sitten Manillaköysi kans.
- Anonyymi00007
FRENDIT👍👍👍
- Anonyymi00035
Juuri niin ihmiset ajattelevat sosiaalisissa tilanteissa missä sitten ovatkin mutta eivät sano sitä ääneen. Frendeissä se pyritään tekemään eli sanomaan sama mitä ei sanota, mutta mitä todellisuudessa ajatellaan. Toisaalta hyvä koska kuka haluaisi mennä kahvilaan ja kuulla heti kommentteja itsestään........varsinkin jos eivät olisi mairittelevia ?
Sarjassa kotoinen ilmapiiri on plussaa jos katsoja voi ajatella asuvansa samassa rappukäytävässä ilman epäluuloista naapurikyttäystä 24-h.
Tietenkin vain minun mielipide mutta tuskin olen ihan yksin ?
Aamut ja hyvät päivät
- Anonyymi00008
Murdockin murhamysteerit,
Murhia ja kantrimusiikkia.
Murha paratiisisaarella.
Erikoisryhmä Hampuri
Erikoisryhmä Berlin
Erikolisryhmä Botsdavn
Erikoisryhmä Köln
Erikoisryhmä Kitsbyel
Monte Christon Kreivi
Derrick
Matlock
Sitten kaikki 60-70 lukujen lännensarjat,ym samojen kausien hyvät tv sarjat. - Anonyymi00009
Viemäri- TV.
Ohjelmassa kaikki
näyttelijät
Sdp- sosialisteja.
Lebsoja ym.
parempaa väkeä.
Oli liian hyvä näytettäväksi
Ylellä.- Anonyymi00024
Vieremä-TV?
- Anonyymi00010
Ehdottomasti, Ylivoimainen oli " Miehenpuolikkaat " To and a half men "! Katsoin kaikki !
- Anonyymi00011
POKKA PITÄÄ-ehdottomasti paras! Kotimaisista TANKKI TÄYTEEN!
- Anonyymi00012
Wycliffe
- Anonyymi00013
Minä tykkään monista eri ulkomaisista rikossarjoista! Ja joistakin kotimaisistakin!
- Anonyymi00014
Pokka pitää noiden lisäksi.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se oli äitivainaani suuri lemppari.
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hannelen pokka pitää.
- Anonyymi00015
Mennään Bussilla.On the Buses.
Perhe on pahin.
Pyhimys.
Salainen agentti 86
Näkymätön mies.
Louvren kummitus.
Rin-tin-tin.
Bonanza
Lännen tie
Karjatila high zaparal
Vagon train.
Virginialainen.Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Siinähän tuli melkein kaikki 60-luvulta 70-luvun alkuun. 😁
Lisään vielä että Bonanzan äijien "nuotiokohtaukset" oli aivan legendaarisia, kun sisällä kuvattuna äänessä oli kuultavissa hiukan kaikuakin.
- Anonyymi00020
Tässä muutama lisää:
Payton Place
Yksityisetsivä Cannon
Sheriffi McCloud
Charlien Enkelit
Avaruusasema Alfa
Lauantaitanssit
Spede Show
Iltatähti
- Anonyymi00016
Twin peaks ehdottomasti
Siinä on unohtumaton kohtaus se kun skoudet stondaa eläinlääkärin odotustiloissa toisiaan vasten jutskaamassa ja laama kävelee välistä. Ukot hiljenee, laama katsoo Dale Cooperia muutaman sentin päästä silmiin, jatkaa matkansa ja myös sedät juttuaan.
- Anonyymi00017
Kotimaisista Tankki täyteen ja ulkolaisista Game of thrones.
Safiiri ja teräs oli myös hyvä sarja aikanaan. Jos huumori jätetään toiseen kertaan niin Breaking Bad (USA), Ozark (USA), Boardwalk Empire (USA), Line of duty (GB), Babylon Berlin (GER) tulevat ekoina mieleen. Seuraavissa on sitten jo pohjoismaisiakin. Yhteistä noille kaikille ykkösketjussa sekin että budjetti on ollut iso.
Huumorisarjoja ja jännitys/draamaa ei oikein millään voi verrata toisiinsa vaikka mieli tekisi.- Anonyymi00021
Kumpikin tuo mieleen sähköä jota toivoo näkevänsä tunne-ihmisenä toisenkin kerran.
- Anonyymi00019
virkinialainen
- Anonyymi00022
Hills streets blues, Oz, Miami Vice ja tietysti Tankki täyteen ja Reinikainen, pääsääntöisesti kuitenkin joskus kauan sitten tehtyjä. Nykysarjoja en jaksa seurata.
- Anonyymi00026
Columbo on ehdoton ykkönen.
- Anonyymi00027
Hyviä ohjelmia ja sarjoja tuli aikoinaan.
Nyt pelkkiä lavastettuja julkkis realityjä,joissa samat naamat pullistelemassa.
Täyttä paskaa,ei muuta.😡💩💩 - Anonyymi00028
Neuvostoliitto tänään 😁🇲🇪🇲🇦🇹🇷🇹🇳
- Anonyymi00029
Jos erotellaan genren mukaan, niin esim:
Langalla, Breaking Bad, Better Call Saul
Mad Men
Galactica
Game of Thrones, ehkä viimeistä tuotantokautta lukuunottamatta
Le Bureau
Seinfeld
Jne..paljonhan noita on ja kieltämättä kun on tullut katsottua töllöä puoli vuosisataa, niin se rima ei ainakaan alene, että jaksaa alkaa uutta sarjaa. - Anonyymi00030
Maanalainen armeija
Maanalainen armeija iskee jälleen (komedia)
Foylen sota
Jäljet päättyvät Berliiniin - Anonyymi00031
Metsolat ehdoton ykkönen.
- Anonyymi00032
Joo eipä ole kehumista nyky ohjelmista. Ei jaksa paljon näitä tosipaska TV ohjelmia katsoa. Samat naamat joka tuotannossa , kyllästyttää nämä ties mitkä hipsulipojat. Tankki täyteen oli hyvä, kuten Reinikainen kotimaisista. Magnum, mccloud, Columbo jne hyviä viihdyttäviä sarjoja muualta. Englantilaisia ja Saksalaisia hyviä sarjoja ollut useitakin menneinä aikoina. Shimanski jne.
- Anonyymi00033
Tabu on ykkönen, hyvää ja sivistynyttä huumoria.
- Anonyymi00034
Star trek the next generation TNG eli star trek uusi sukupolvi.
V the original series (1983)
breaking bad
epätodennäköinen murhaaja (Olof Palme)
Griselda (huumeparonitar)
nämä näin äkkiseltään mietittynä- Anonyymi00038
TNG:sta vain valikoima jaksoja, ehkä puolet tai 70%.
Sama juttu twilight zone n kanssa.
- Anonyymi00036
Mustavalko testikuva tietenkin
Tallinnan TV:n ajoittainen näkyminen
Uutiset ja sää - Anonyymi00037
Onnenpäivät 70-luvulla ja juuri nyt Frendit.
----------------------------------------------------------------------------------------
Lainattua : - niin ihmiset ajattelevat sosiaalisissa tilanteissa missä sitten ovatkin mutta eivät sano sitä ääneen. Frendeissä se pyritään tekemään eli sanomaan sama mitä ei sanota, mutta mitä todellisuudessa ajatellaan. Toisaalta hyvä koska kuka haluaisi mennä kahvilaan ja kuulla heti kommentteja itsestään........varsinkin jos eivät olisi mairittelevia ?
Sarjassa kotoinen ilmapiiri on plussaa jos katsoja voi ajatella asuvansa samassa rappukäytävässä ilman epäluuloista naapurikyttäystä 24-h.
Tietenkin vain minun mielipide mutta tuskin olen ihan yksin ?
----------------------------------------------------------------------------------------------
Katselen melko vähän TV-ohjelmia, mutta aina välillä innostun. - Anonyymi00039
Game of Thrones
Twin Peaks
V (se alkuperäinen 1980-luvun versio)
Battlestar Galactica - Anonyymi00040
Metsolat! -N38
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk754071Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n232195Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj341980Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361304- 271229
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111043Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43889Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73881Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup28752- 40751