Aina ilonen ja kokeilunhaluinen mimmi Kouvolasta etsii 14-17 vuotiasta jätkäseuraa :) Oon 165,6 senttiä pitkä ja ihan perusvartaloinen (oikeesti kauhee läski) ja mulla on vaalee tukka ja vihreet silmät! Tossa jotai kuvia..
irc-galleria.net/user/ellableenful
Ois hyvä jos asuisit Kouvolassa tai pääsisit tulemaan tännepäin, koska mulla ei ole oikein mahdollisuuksia lähteä minnekään :/ Tutustua voidaan skypessä ja jos sulla on whatsapp nii txt :D
Vastailkaa siis tähän jos haluutte tutustua tai miuten vaa kommentoida mua/mun viestiä :) Laitan skypen tähän sitten myöhemmiiiiiiin!
Seuraa 15v muijalle ;)
16
588
Vastaukset
- kiinnostunu158
Kerro skypes. Ooks kaksmielinen? Puheletko tuhmia? :D
- :PP
Hahaa, mä tiijän sut:DD Ja kyllä, oli pakko tulla ilmottaa täst :P
- asdfwgw
lisää skypeesä randomhessu, olen 15vuotias
- valimakiii
laita viestii sposti: [email protected] :)
- poika18vvv
Ihan vaan mielenkiinnosta, mitä tarkoittaa tuo kokeilunhaluinen..? ;)
- 18v jkl
laita sähköpostia [email protected]
- Loikkis98
Lisää skypes Loikkis.
- Loikkis98
eiku siis niko.loikkanen
Ps. kuvani on kokonaan musta - johakes
moi. haluisin tutustuu suhun. kerrotko skypen? whatappkin löytyy
- oomama
oon 14v ja haluaisin tutustua suhu sano vaa nimes nii pyydän faces kamuks jos haluut oot kyl söpö mul alko seisoo ku näin sun kuvas seksikäs;)
- arryish
Oh my hahaha en voi muuta kun nauraa. Miten edes eksyin tänne
- Kiinnostunut
Laita viestii 0443462595 ;)
- skootterimopoo123
Joooooooooooooooooo
mUT SAISINKS jostain sun Skype osotteeeeeeen????? :) :)) t.14 w kouvolasta myöhemmmi skypes ;););;) - samikki94
samikki
- lahesta :)
Lisää skypee seviihd
- samikki94
mun whatappi on samikki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812315- 1831934
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701765Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise301538- 1131335
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1701147Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771083Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1591065Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035