Aina ilonen ja kokeilunhaluinen mimmi Kouvolasta etsii 14-17 vuotiasta jätkäseuraa :) Oon 165,6 senttiä pitkä ja ihan perusvartaloinen (oikeesti kauhee läski) ja mulla on vaalee tukka ja vihreet silmät! Tossa jotai kuvia..
irc-galleria.net/user/ellableenful
Ois hyvä jos asuisit Kouvolassa tai pääsisit tulemaan tännepäin, koska mulla ei ole oikein mahdollisuuksia lähteä minnekään :/ Tutustua voidaan skypessä ja jos sulla on whatsapp nii txt :D
Vastailkaa siis tähän jos haluutte tutustua tai miuten vaa kommentoida mua/mun viestiä :) Laitan skypen tähän sitten myöhemmiiiiiiin!
Seuraa 15v muijalle ;)
16
572
Vastaukset
- kiinnostunu158
Kerro skypes. Ooks kaksmielinen? Puheletko tuhmia? :D
- :PP
Hahaa, mä tiijän sut:DD Ja kyllä, oli pakko tulla ilmottaa täst :P
- asdfwgw
lisää skypeesä randomhessu, olen 15vuotias
- valimakiii
laita viestii sposti: [email protected] :)
- poika18vvv
Ihan vaan mielenkiinnosta, mitä tarkoittaa tuo kokeilunhaluinen..? ;)
- 18v jkl
laita sähköpostia [email protected]
- Loikkis98
Lisää skypes Loikkis.
- Loikkis98
eiku siis niko.loikkanen
Ps. kuvani on kokonaan musta - johakes
moi. haluisin tutustuu suhun. kerrotko skypen? whatappkin löytyy
- oomama
oon 14v ja haluaisin tutustua suhu sano vaa nimes nii pyydän faces kamuks jos haluut oot kyl söpö mul alko seisoo ku näin sun kuvas seksikäs;)
- arryish
Oh my hahaha en voi muuta kun nauraa. Miten edes eksyin tänne
- Kiinnostunut
Laita viestii 0443462595 ;)
- skootterimopoo123
Joooooooooooooooooo
mUT SAISINKS jostain sun Skype osotteeeeeeen????? :) :)) t.14 w kouvolasta myöhemmmi skypes ;););;) - samikki94
samikki
- lahesta :)
Lisää skypee seviihd
- samikki94
mun whatappi on samikki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446