En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta millanen on miesten logiikka? Siinäpä vasta kysymys. Oltiin kerran kaveriporukalla baarissa, no siellä oli sitten yks mies joka on (oli) varattu. No sitten pienessä humalassa mies päästi suustaan että on suunnattoman kiinnostunut minusta. Näemme hänen kanssaan töissä päivittäin miltein.. Noh, sitten kerroin mitä mieltä itse olen hänestä. Loppu ilta menikin niin että se kiros että mitä sen pitää nyt tehdä kun on suhteessa mutta tykkää suunnattomasti toisesta naisesta (minusta) Sitä sitten pohdittiin eikä mitään tulosta saatu. Matka jatkui taksilla eriteille, samalla taksilla tosin. Siinä vielä pohdittiin ennenku tiet eros et mitähän nyt tekis.. No, ei vieläkään mitään. Sanoin vaan että ainoo asia on se että mä en halua sen suhdetta pilata millään lailla. Sitten kun jatkoin matkaa taksilla.. niin tuli viestejä.. En vastannut. Myöhmmin sain tietää että miehen naikkonen oli lukenut viestit ja lähtenyt menemään. Tämän jälkeen mies ilmoittaa ettei ole ikinä ollutkaan kiinnostunut minusta vaan sillä oli muka kova tarve vaan pönkittää itteään minulle, koska olin siinä tilanteessa lähin nainen, ja nyt hän haluaa vaan yrittää saada vanhaa naistansa takaisin. Nyt ei sitten olla minkäänlaisissa yhteyksissä.. Mietin tässä että oliko ne kaikki miltei 10 tuntia valehtelua, mitä se suustansa päästi ( mitään ''kiellettyä'' ei siis tehty) Eli niin miehet, ootteko aina tämmösiä? Vai
Miehen logiikka, humalassa?
Safi87
4
77
Vastaukset
Sukupuoleen katsomatta moni tykkäisi moniavioisuudesta omalla kohdallaan, mutta kun se toinen osapuoli harhemmin moiseen suostuu ja harva sitä toiselle suvaitsee. Ihminen kun on itsekäs otus.
Miehet vastatkoon omasta puolestaan, mutta näin sivusta totean, että tuossa tilanteessa olit sinä se, joka käyttäytyi aikuismaisesti.
Viehätysvoiman testailun perussettiä Suosi miehiä ketkä ei sellasta pönkitystä kaipaa. Niitäkin on.
- MIEHISET MIEHET
OLLAAN :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91732- 891175
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181166Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63874Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli209844Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653