Svekot syyllistyvät taas suomenkielisiin kohdistuvaan rasismiin

RKP:n liekanarussa

Väittäessään Ruotsissa kauan asunutta somalialaista maahanmuuttajaa ja Tukholman Husbyssä riehunutta ja pidätettyä Ahmed Abdullrahmania suomalaiseksi.

Miten Ahmed Abdullrahmann on Suomen kansalaisuuden saanut, voisivat varmaankin Suomen maahanmuuttoviraston kukkahattutädit kertoa lisää.

16

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun ihmisellä on maan kansalaisuus hän on sitten suomeksi suomalainen. Ei ole rasismi että sanoo minkän maan kansalaisuus ihmisillä on.

      Tässä näkee taas että on hyvä kun ei sekoita ihmisen äidinkieltä ja kansalaisuutta keskenään myöskään kielellisesti.
      Ruotsiksi voi oikein hyvin sanoa että on "finländare" eikä se sano kielestä yhtään mitään vaan pelkästään kansallisuudesta. Valitettavasti Suomen ruotsinkieliseen lakisäädäntöön on lipsahatunut "finsk emdborgare" joka viittaisi siihen että meillä on kieleen perustava kansalaisuus Suomessa, ja se olisi rasistinen

      • opettele lukemaan

        Sanottiin henkilön olleen SUOMALAINEN, eikä "Suomen kansalainen".


    • Syy!

      Suomenmaalainen-käsite on varattu vain surumdialle.

      Valtamedia ei sitä käytä kielipoliittisista syistä.

      Suruthan haluavat, että heitä kutsutaan SUOMEKSI suomalaisiksi, vaikka eivät haluakaan, että heitä muuten kutsutaan suomalaisiksi.

      Niinpä. Sekaistahan tuo on, mutta totta....

      • Voisit jo lopetta valheiden levittämistä.

        Suomeksi olemme suomalaisia koska suomenkielessä ei ole muuta sanaa suomen kansalaiselle jolla on toinen äidinkieli kuin suomi, mutta emme ole suomenkielisiä. Ruotsiksi kaikki suomen kansalaiset yhdessä ovat finländare, sitten on erikseen finne (=suomenkielinen), finlandssvensk, same, jne. Ja tiedät tämän varsin hyvin mutta haluat tietoisesti levittää meistä valheen että olemme epälojaaleja maatamme kohtaan.
        On vain niin että tunnetasolla olemme suomalaisia, mutta samalla tietenkin kielen takia tunnemme hyvin Ruotsin olosuhteet


      • p.ersu
        twervig kirjoitti:

        Voisit jo lopetta valheiden levittämistä.

        Suomeksi olemme suomalaisia koska suomenkielessä ei ole muuta sanaa suomen kansalaiselle jolla on toinen äidinkieli kuin suomi, mutta emme ole suomenkielisiä. Ruotsiksi kaikki suomen kansalaiset yhdessä ovat finländare, sitten on erikseen finne (=suomenkielinen), finlandssvensk, same, jne. Ja tiedät tämän varsin hyvin mutta haluat tietoisesti levittää meistä valheen että olemme epälojaaleja maatamme kohtaan.
        On vain niin että tunnetasolla olemme suomalaisia, mutta samalla tietenkin kielen takia tunnemme hyvin Ruotsin olosuhteet

        Opettelen saamen kielen, olenko saamelainen ?
        Onko amerikkaan muuttaneet eurooppalaiset intiaaneja ?
        Vaikka haluaisivat ?
        Voisinki minä täysin valkonahkainen suomalainen olla
        somali jos saisin ko. Maan passin ?
        On vaikea vetää rajaa kuka on esim. Suomalainen, näin
        sanotaan.
        Minulle ei asia ole koskaan ollut vaikea.
        Ihminen on suomalainen jois hän näyttää suomalaiselta ja
        haluaa olla suomalainen.
        Tämän takia nee....anteeksi, musta atrikkalainen, mongoli,
        arabi. intialainen ym. Eivät KOSKAAN voi olla SUOMALAISIA,
        joka on eri asia kuin suomen kansalaisuus.
        Ruotsissa nähdään mitä haittaa on jos eurooppalaisuus
        hävitetään ja korvataan jollain sekasikiömonikulttuurisuudella.


      • p.ersu kirjoitti:

        Opettelen saamen kielen, olenko saamelainen ?
        Onko amerikkaan muuttaneet eurooppalaiset intiaaneja ?
        Vaikka haluaisivat ?
        Voisinki minä täysin valkonahkainen suomalainen olla
        somali jos saisin ko. Maan passin ?
        On vaikea vetää rajaa kuka on esim. Suomalainen, näin
        sanotaan.
        Minulle ei asia ole koskaan ollut vaikea.
        Ihminen on suomalainen jois hän näyttää suomalaiselta ja
        haluaa olla suomalainen.
        Tämän takia nee....anteeksi, musta atrikkalainen, mongoli,
        arabi. intialainen ym. Eivät KOSKAAN voi olla SUOMALAISIA,
        joka on eri asia kuin suomen kansalaisuus.
        Ruotsissa nähdään mitä haittaa on jos eurooppalaisuus
        hävitetään ja korvataan jollain sekasikiömonikulttuurisuudella.

        Jos teette eron suomalaisuuden ja suomalaisuuden välillä niin teillä on pakko löytää niille eri ilmaisuja. Koska kukaan muu kuin sinä itse muuten tietää mitä sinä sisäällytät sanaan "suomalaiseen".

        "Ihminen on suomalainen jois hän näyttää suomalaiselta" - tämä mua todella pelottaa. Tällaista ajattelua johti Ruandan kansanmurhiin, kun kalloja ensin mitattiin, hisuväriä ja muotoa tarkastettiin ja jopa todettin niitten perusteella että sisarukset samoilla vanhemmilla kuuluivat eri rotuihin.

        "Eivät KOSKAAN voi olla SUOMALAISIA" - tuttavapiirissä tapahtui että muualta maailmassa hyvin pienenä lapsena maahan tullut adoptiolapsi jota kukaan omalla paikkakunnallaan olisi kokenut "vieraana", tai hän itse mitenkään olisi kokenut poikkeavansa tavallisesta suomalaisesta, joutui rasisstisen väkivallan uhriksi, koska ei ollut suomalainen. Itse hän sanoi sen jälkeen: " En voi ymmärtää, en minä muutakaan ole kuin suomalainen."


      • talamud
        p.ersu kirjoitti:

        Opettelen saamen kielen, olenko saamelainen ?
        Onko amerikkaan muuttaneet eurooppalaiset intiaaneja ?
        Vaikka haluaisivat ?
        Voisinki minä täysin valkonahkainen suomalainen olla
        somali jos saisin ko. Maan passin ?
        On vaikea vetää rajaa kuka on esim. Suomalainen, näin
        sanotaan.
        Minulle ei asia ole koskaan ollut vaikea.
        Ihminen on suomalainen jois hän näyttää suomalaiselta ja
        haluaa olla suomalainen.
        Tämän takia nee....anteeksi, musta atrikkalainen, mongoli,
        arabi. intialainen ym. Eivät KOSKAAN voi olla SUOMALAISIA,
        joka on eri asia kuin suomen kansalaisuus.
        Ruotsissa nähdään mitä haittaa on jos eurooppalaisuus
        hävitetään ja korvataan jollain sekasikiömonikulttuurisuudella.

        Eiköhän me kaikki olla sekasikiöitä, kun oikein silmiin katsotaan, nimimerkki p.erzu?

        Vai onko sukusi niin ristiinnaitu ja insestinen, että katsot olevasi jotenkin erityisasemassa?


      • p.ersu
        twervig kirjoitti:

        Jos teette eron suomalaisuuden ja suomalaisuuden välillä niin teillä on pakko löytää niille eri ilmaisuja. Koska kukaan muu kuin sinä itse muuten tietää mitä sinä sisäällytät sanaan "suomalaiseen".

        "Ihminen on suomalainen jois hän näyttää suomalaiselta" - tämä mua todella pelottaa. Tällaista ajattelua johti Ruandan kansanmurhiin, kun kalloja ensin mitattiin, hisuväriä ja muotoa tarkastettiin ja jopa todettin niitten perusteella että sisarukset samoilla vanhemmilla kuuluivat eri rotuihin.

        "Eivät KOSKAAN voi olla SUOMALAISIA" - tuttavapiirissä tapahtui että muualta maailmassa hyvin pienenä lapsena maahan tullut adoptiolapsi jota kukaan omalla paikkakunnallaan olisi kokenut "vieraana", tai hän itse mitenkään olisi kokenut poikkeavansa tavallisesta suomalaisesta, joutui rasisstisen väkivallan uhriksi, koska ei ollut suomalainen. Itse hän sanoi sen jälkeen: " En voi ymmärtää, en minä muutakaan ole kuin suomalainen."

        Esimerkiksi Suomessa ruotsinkieliset ja suomenkieliset
        kuuluvat perinteisesti täysin samaan....no, sanotaan vaikka
        pohjois-eurooppalaiseen rotuun.
        Jos venäläisille, ruotsalaisille, suomalaisille ja saksalaisille
        puettaisiin samanlaiset vaatteet ei heitä erottaisi toisistaan
        edes joensuun skini. Tarkoitan OIKEITA kansalaisuuksia
        en maahanmuuttajia ja heidän jälkeläisiään.
        On todella traagista että suomeen voidaan adoptoida
        lapsia eri roturyhmistä. Tämä on kohtalokasta Suomen
        ja lapsen kannalta.
        Ihmisiä on maapallolla liikaa. Jonkinlainen harvennus
        tulee tapahtunaan. Tehdäänkö se viidakkoveitsillä vai
        myrkyttyykö biosfääri ? En tiedä.


      • p.ersu
        talamud kirjoitti:

        Eiköhän me kaikki olla sekasikiöitä, kun oikein silmiin katsotaan, nimimerkki p.erzu?

        Vai onko sukusi niin ristiinnaitu ja insestinen, että katsot olevasi jotenkin erityisasemassa?

        Emme ole sekasikiöitä.
        Tämä harhaluulo on hyvin yleisesti levinnyt ja vaarallinen.
        Millaiseksi kuvittelet Eurooppalaisen katukuvan 50 v.
        sitten ?
        Mikä se on nyt ?
        Massiiviset kansainvaellukset on mahdollistanut tekniikka:
        Autot, junat, laivat, lentokoneet.
        Historiasta tiedämme että reviirille tunkeutunut uusi heimo
        yritettiin tappaa, tämä on normaali reaktio erilaisuuteen.
        Nyt tapetaan meidät valkoihoiset, hivuttamalla ja moraalin
        rappiolla.
        Ja kyllä. Suvussani ei ole yhtään pisaraa mongolin, N-mustan,
        arabin eikä talmudin lukijan verta ja olen ylpeä siitä.
        Suomenkielisten ja ruotsinkielisten pitäisi olla tässä
        asiassa yhteisrintamassa.


      • fransberg
        p.ersu kirjoitti:

        Emme ole sekasikiöitä.
        Tämä harhaluulo on hyvin yleisesti levinnyt ja vaarallinen.
        Millaiseksi kuvittelet Eurooppalaisen katukuvan 50 v.
        sitten ?
        Mikä se on nyt ?
        Massiiviset kansainvaellukset on mahdollistanut tekniikka:
        Autot, junat, laivat, lentokoneet.
        Historiasta tiedämme että reviirille tunkeutunut uusi heimo
        yritettiin tappaa, tämä on normaali reaktio erilaisuuteen.
        Nyt tapetaan meidät valkoihoiset, hivuttamalla ja moraalin
        rappiolla.
        Ja kyllä. Suvussani ei ole yhtään pisaraa mongolin, N-mustan,
        arabin eikä talmudin lukijan verta ja olen ylpeä siitä.
        Suomenkielisten ja ruotsinkielisten pitäisi olla tässä
        asiassa yhteisrintamassa.

        Valitan puolestasi ettet tunne nykyhetken genetiikkaa. Kellään meistä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

        Noista "Talmudin lukijoista" on syntynyt enemmän tiedemiehiä ja taiteilijoita kuin mistään muusta kansasta maailmassa.


      • projisoit taas
        twervig kirjoitti:

        Jos teette eron suomalaisuuden ja suomalaisuuden välillä niin teillä on pakko löytää niille eri ilmaisuja. Koska kukaan muu kuin sinä itse muuten tietää mitä sinä sisäällytät sanaan "suomalaiseen".

        "Ihminen on suomalainen jois hän näyttää suomalaiselta" - tämä mua todella pelottaa. Tällaista ajattelua johti Ruandan kansanmurhiin, kun kalloja ensin mitattiin, hisuväriä ja muotoa tarkastettiin ja jopa todettin niitten perusteella että sisarukset samoilla vanhemmilla kuuluivat eri rotuihin.

        "Eivät KOSKAAN voi olla SUOMALAISIA" - tuttavapiirissä tapahtui että muualta maailmassa hyvin pienenä lapsena maahan tullut adoptiolapsi jota kukaan omalla paikkakunnallaan olisi kokenut "vieraana", tai hän itse mitenkään olisi kokenut poikkeavansa tavallisesta suomalaisesta, joutui rasisstisen väkivallan uhriksi, koska ei ollut suomalainen. Itse hän sanoi sen jälkeen: " En voi ymmärtää, en minä muutakaan ole kuin suomalainen."

        Te hevosnaamathan olette vuosisatojen ajan haukkuneet suomalaisia mongooleiksi ja valehdelleet niin että hörökorvat heiluu. Se johtuu teidän mustalaisverestä. Ja mitään pellavapäitähän se teidän manneyhteisönne ei ole täynnä: Enestam, Harkimo, Wahlroos..... Ne svekot joilla on pellavapää on Heleniuksen tavoin usein puoliksi kaljuja. Saatana miten rumalta sellaiset hiukset näyttää verrattuna vaikka johonkin Arto Bryggareen.


      • projisoit taas tabl
        talamud kirjoitti:

        Eiköhän me kaikki olla sekasikiöitä, kun oikein silmiin katsotaan, nimimerkki p.erzu?

        Vai onko sukusi niin ristiinnaitu ja insestinen, että katsot olevasi jotenkin erityisasemassa?

        Uskomatonta miten sairas svekko on. Jakomielinen oikein. Sinä sairas skitsofreeni narsisti syytät toisia erityisasemasta. ha ha


      • p.ersu
        fransberg kirjoitti:

        Valitan puolestasi ettet tunne nykyhetken genetiikkaa. Kellään meistä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

        Noista "Talmudin lukijoista" on syntynyt enemmän tiedemiehiä ja taiteilijoita kuin mistään muusta kansasta maailmassa.

        He, he tiedän varmasti enemmän genetiikasta kuin useimmat
        tänne kirjoittavat typerykset (tunnistaa siitä että puolustavat
        ruotsinkielen asemaa.)
        Eri ihmiset ilmeisesti käsittävät sanoilla eri asioita.
        Kun puhuin omasta taustastani, tiedän että siihen ei ole
        sekoittunut aasialaisia, mustia, hindustanilaisia,persialaisia
        tai seemiläisiä. Olen tehnyt sukututkimusta ja tunnen juureni
        aina 1700 l. Alkuun Saakka. Sukujuureni ovat Suomesta ja pieneltä
        osin Pohjois-saksasta.
        Minulla ei ole sinällään mitään talmudin- kansaa vastaan
        ja tunnustan heidän älykkyytensä mutta suvussani heitä
        ei ole.Pitäisikö valehdella että on ??? Katson myös että on hyvä jos seemiläiset pysyvät
        erillään pohjoisen vaaleista asukkaista.


    • Rasistien RKP

      Hohhoh-hooo mitä sveko -twervig heittää kallonmittauksesta !
      Kukahan olikaan se ylimmäinen kallonmittaaja Suomessa ?

      Sehän olikin se svekojen mitalien arvoinen jumala Axel Olof Freudenthal !

    • ei matti, ei teppo

      Magnus Londen sanoi Jälkiväännössä, että kyseinen "suomalainen" on lähes koko 18-vuuotisen elämänsä asunut Ruotsissa ja että hänellä on maahanmuuttajatausta.

      • kovat ranggaistukset

        No eikö se sitten ollutkaan se tala, joka karkotettiin jonkun kirjoittajan mukaan Ruotsista? Ja joka palstoilla edustaa ääriaineksia... esim. natzihenkistä ja separatistista suomalisuuden liittoa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe