Kannattaako laihduttaa

ihmettelmpävaan

Hei miehet. Olen tässä ihmetellyt yhtä asiaa. Nimittäin, olen pulskistunut viime vuosina noin 8kg ja nyt lievästi ylipainoinen rehevä nainen. Aina kun menen ulos saan huomiota miehiltä. Komeilta treenatuilta miehiltä. Ennen kun olin itsekin timmi ja ihannepainossa niin kukaan mies ei juurikaan lähestynyt tai kehunut. Minusta on alkanut tuntua, että on jopa helpompi tutustua nyt uusiin ihmisiin kuin ennen kun olin hoikempi. Mistä tämä johtuu? Olen myös varattu eli en etsi miestä mutta tykkään kuitenkin jutella ihmisten kanssa tms.

62

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet varmaan rennompi joko varattuna olemisen takia ja /tai pulskistumisen takia. Eli et hampaat irvessä yritä olla laiha ja tiptop :-) Rentous yleensä miellyttää ihmisiä ja saa heidänkin olonsa rennoksi.

      • ....................

        Tuohon tulokseen minäkin olen tullut, ehkä olen jotenkin helpommin lähestyttävä nyt :). En myöskään pakkeloi nykyisin enää meikin kanssa niin paljon kuin ennen.


      • Minä kokeilin myös olla rento eräässä suhteessa, mutta ei sekään toininut. Suhteen alussa hän nimeenomaan painotti sitä, että hän on etsinyt rentoa tyyppiä, mutta aamulla hän oli jo muuttanut mielensä.


      • .................... kirjoitti:

        Tuohon tulokseen minäkin olen tullut, ehkä olen jotenkin helpommin lähestyttävä nyt :). En myöskään pakkeloi nykyisin enää meikin kanssa niin paljon kuin ennen.

        Kun ihminen koko ajan yrittää olla jotain, mitä ei ehkä ole tai yrittää miellyttää kaikkia ja olla kaikkien makuun, hän on usein kireä ja töykeä, kun on niin stressaantunut. Kun ei ole haku päällä, eikä niin väliä, missä asennossa vatsamakkara korostuu, tulee hymyilevämmäksi :)


      • modelli kirjoitti:

        Minä kokeilin myös olla rento eräässä suhteessa, mutta ei sekään toininut. Suhteen alussa hän nimeenomaan painotti sitä, että hän on etsinyt rentoa tyyppiä, mutta aamulla hän oli jo muuttanut mielensä.

        Katokku miehillä se rentous menee usein överiks :P


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Katokku miehillä se rentous menee usein överiks :P

        Joo se kävi kyllä silloin selväksi, kun satuin kysäsemään että montako tasoa se neito tunnistaa sitten tuossa rentoudessa, niin hän ilmoitti tunnistavansa ainakin 200 ja minä olin 198


      • ap...........
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kun ihminen koko ajan yrittää olla jotain, mitä ei ehkä ole tai yrittää miellyttää kaikkia ja olla kaikkien makuun, hän on usein kireä ja töykeä, kun on niin stressaantunut. Kun ei ole haku päällä, eikä niin väliä, missä asennossa vatsamakkara korostuu, tulee hymyilevämmäksi :)

        En minä kyllä hoikkanakaan ollut mitenkään töykeä...mutta olen kylläkin sittemmin tullut äidiksi ja sitämyöten ehkä jotenkin pehmeämmän luonteiseksi. Ehkä siinä jotain perää on tavallaan.


      • hähä?
        modelli kirjoitti:

        Joo se kävi kyllä silloin selväksi, kun satuin kysäsemään että montako tasoa se neito tunnistaa sitten tuossa rentoudessa, niin hän ilmoitti tunnistavansa ainakin 200 ja minä olin 198

        Kuka näitä plussia modellillelaittelee?


      • hähä? kirjoitti:

        Kuka näitä plussia modellillelaittelee?

        Minä taisin laittaa toisen. Ai äm veri söri.. :-)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Minä taisin laittaa toisen. Ai äm veri söri.. :-)

        Moon sulle sitten yhden velkaa:D


    • hähä.

      Ne antaa huomiota, koska ajattelee, että ei pelkoa, että otat tosissaan, kun olet lihava ja he komeita.

      • ap..............

        Niinkuin miten tosissaan, että en kuvittelisi heidän oikeasti yrittävän iskeä vai?


    • Pulska Pekka

      En suosittele laihduttamista. Se aiheuttaa äreyttä, kun maha kurnii melkein koko ajan. Ajatelin ostaa t-paidan ja painattaa siihen sanat: äreä laihduttaja, että ihmiset tietäisivät "varoa" minua :) Paino on tippunut nyt 3,5 kiloa, 6,5 kiloa on vielä matkaa tavoitepainoon.

      • Lohduttaudu sillä ajatuksella, että hetken päästä mahasi on tottunut uuteen annosteluun ja sitten saat oman iloisen itsesi takaisin :)

        Tsemppiä laihdutukseen!


      • Pulska Pekka
        oasis79 kirjoitti:

        Lohduttaudu sillä ajatuksella, että hetken päästä mahasi on tottunut uuteen annosteluun ja sitten saat oman iloisen itsesi takaisin :)

        Tsemppiä laihdutukseen!

        Kiitti !


      • Kannattaa aloittaa dietti lomalla. Nälkäisenä jokainen lomapäivä ja -viikko tuntuu paljon pidemmältä.


      • ap..........

        Kyllähän se nälkä tuntuu alussa pahalta, mutta olen yleensä dieetillä ollut paljon energisempi kuin muuten kun ei ole sitä "sokeripöhnää", et jos laihduttasin niin ihan oman olonki takii.


    • plösö.

      Läski nainen on helppo saalis, niin miehet ajattelee. Treenatu nainen on nirso joten kukaan ei edes jaksa yrittää

      • Vähänpä ne miehet sitten tietää. Moni kun treenaa ja pitää ittensä kuosissa juuri siksi, että saisi niitä miehiä. Ts. on jopa helpompi saalis, kun se pullero. Lihavaa naista usein ei voisi vähempää kiinnostaa saako vai ei miestä, siksi hän ei jaksa pyöriä ulkonäkönsä ympärillä. Tää väite perustuu juurikin tuohon ulkonäön vuoksi tekemiseen.

        Ulkonäköä hiotaan juuri syystä, että halutaan saada sen myötä kiinnostuneita ja siis potentiaalisia pokia tms. säpinöitä aikaan.


      • himatuikku kirjoitti:

        Vähänpä ne miehet sitten tietää. Moni kun treenaa ja pitää ittensä kuosissa juuri siksi, että saisi niitä miehiä. Ts. on jopa helpompi saalis, kun se pullero. Lihavaa naista usein ei voisi vähempää kiinnostaa saako vai ei miestä, siksi hän ei jaksa pyöriä ulkonäkönsä ympärillä. Tää väite perustuu juurikin tuohon ulkonäön vuoksi tekemiseen.

        Ulkonäköä hiotaan juuri syystä, että halutaan saada sen myötä kiinnostuneita ja siis potentiaalisia pokia tms. säpinöitä aikaan.

        Mitä muuta merkitystä ulkonäöllä ja ulkonäkökeskeisyydellä voisi olla, kuin se fiilis jonka siitä saa kun muutkin huomaa sun ulkonäkös ja panostamisen siihin? Ja miksi sitten siihin panostettaisiin, jos ei juuri tuon takia?

        Ihmiset uskoo kuin jumalaan, ulkonäön ja sen jatkuvaan parantamiseen ja ehostamiseen mitä tulee ihmissuhdemarkkinoihin. Aika harva tajuaa, että se sisin kuiteskin on se juttu jonka vuoksi joko jäädään tai erotaan loppujen lopuksi. Toista voi tietysti sietää jonkun yhtä tyhmän syyn takia, kun ulkonäkö, mutta ei silloin puhuta onnellisesta parisuhteesta, jos se on jonkun kulissin takia yhdessä olemista. Kulissiahan ulkonäkökin on pitkälle vietynä. Meikit, jne.


      • himatuikku kirjoitti:

        Mitä muuta merkitystä ulkonäöllä ja ulkonäkökeskeisyydellä voisi olla, kuin se fiilis jonka siitä saa kun muutkin huomaa sun ulkonäkös ja panostamisen siihin? Ja miksi sitten siihin panostettaisiin, jos ei juuri tuon takia?

        Ihmiset uskoo kuin jumalaan, ulkonäön ja sen jatkuvaan parantamiseen ja ehostamiseen mitä tulee ihmissuhdemarkkinoihin. Aika harva tajuaa, että se sisin kuiteskin on se juttu jonka vuoksi joko jäädään tai erotaan loppujen lopuksi. Toista voi tietysti sietää jonkun yhtä tyhmän syyn takia, kun ulkonäkö, mutta ei silloin puhuta onnellisesta parisuhteesta, jos se on jonkun kulissin takia yhdessä olemista. Kulissiahan ulkonäkökin on pitkälle vietynä. Meikit, jne.

        Taino joo, toiset tulee onnelliseksi kuoresta ilman sisältöäkin. :) Ei voi tietty sanoa, ettei kukaan, sori.


    • Minä luulen, että tässä on sama juttu kuin vastikään julkaistussa tutkimuksessa tatuointien vaikutuksesta. Eli moni mies luulee sinun olevan vähemmän valikoiva kilojesi vuoksi. Ja kuten joku jo totesikin, varatut eivät ole niin kireän oloisia, kun ei ole haku päällä. Ja jos on rinkula vasemmassa nimettömässä, on hyvää ainesta yhdenillan suhteisiin, koska ei jää hihaan roikkumaan.

      • ap.........

        No höh...kuvittelin hetken verran olevani viehättävämpi näin :D.


      • ap......... kirjoitti:

        No höh...kuvittelin hetken verran olevani viehättävämpi näin :D.

        Jonkun mielestä varmaan niinkin. Rentoutesi vuoksi ja ainahan joku pitää tukevimmistakin naisisita.


    • lifemocker

      "Aina kun menen ulos saan huomiota miehiltä. Komeilta treenatuilta miehiltä. Ennen kun olin itsekin timmi ja ihannepainossa niin kukaan mies ei juurikaan lähestynyt tai kehunut."

      ei ole mikään uutinen, että miehet vonkaavat seksiä.

      kannattaa vaan muistaa se, että jos joku sinua haluaa panna, SE EI TARKOITA, että kelpaisit heidän kanssaan suhteeseen

      • ap.........

        No ei ole kyllä kukaan vongannut varsinaisesti....taroitan, että olen saanut ihan suoria kehuja tyyliin alkuillasta en missään viimeisillä hitailla narikkajonossa. Ja muutenki miehet vaan tulee jutteleen ihan niitä näitä. Tuo viimeinen lauseesi taas, juu olen tuon oppinut jo aikaa sitten. En ole mikään parikymppinen enää.


      • lifemocker
        ap......... kirjoitti:

        No ei ole kyllä kukaan vongannut varsinaisesti....taroitan, että olen saanut ihan suoria kehuja tyyliin alkuillasta en missään viimeisillä hitailla narikkajonossa. Ja muutenki miehet vaan tulee jutteleen ihan niitä näitä. Tuo viimeinen lauseesi taas, juu olen tuon oppinut jo aikaa sitten. En ole mikään parikymppinen enää.

        alkuillan kehut voivat olla "pohjustus" ;)

        tottakai sitä on helpompi jutella sellaisille ihmisille, joista ei ole kiinnostunut, kun ei ole mitään paineita sen toisen miellyttämisen suhteen


      • ap..............
        lifemocker kirjoitti:

        alkuillan kehut voivat olla "pohjustus" ;)

        tottakai sitä on helpompi jutella sellaisille ihmisille, joista ei ole kiinnostunut, kun ei ole mitään paineita sen toisen miellyttämisen suhteen

        Vai niin. No jos miehet ei uskalla lähestyä hoikempia naisia niin miksi ne sitten valittaa naisten lihavuudesta? En ymmärrä miesten logiikkaa...koska sittenhän se on oma vika jos ei uskalla ottaa riskiä vaan menee mielummin ns "helpomman" kautta, vai mitä?


      • lifemocker
        ap.............. kirjoitti:

        Vai niin. No jos miehet ei uskalla lähestyä hoikempia naisia niin miksi ne sitten valittaa naisten lihavuudesta? En ymmärrä miesten logiikkaa...koska sittenhän se on oma vika jos ei uskalla ottaa riskiä vaan menee mielummin ns "helpomman" kautta, vai mitä?

        joillekkin se on sama ketä panee ja lihavimmilla on huonompi itsetunto - nämä saa sänkyyn helpommin

        vain parisuhteen kannalta sillä kropalla on merkitystä, ei niitä pyyleviä tyttöjä suhteeseen haluta, joita kuitenkin voidaan tiukan paikan tullen panna! ;)


      • ap..................
        lifemocker kirjoitti:

        joillekkin se on sama ketä panee ja lihavimmilla on huonompi itsetunto - nämä saa sänkyyn helpommin

        vain parisuhteen kannalta sillä kropalla on merkitystä, ei niitä pyyleviä tyttöjä suhteeseen haluta, joita kuitenkin voidaan tiukan paikan tullen panna! ;)

        En mä kyllä ihan purematta niele tuota selitystä :D. Kuulostaa niin kusipäiseltä, mutta toisaalta kusipäitähän tämä maailman on täynnä joten varmasti noinkin ajattelevia on jos oikein kyyniseksi aletaan. Lihavilla ei kuitenkaan välttämättä ole huonoa itsetuntoa siinä sä olet kyllä väärässä.


      • lifemocker
        ap.................. kirjoitti:

        En mä kyllä ihan purematta niele tuota selitystä :D. Kuulostaa niin kusipäiseltä, mutta toisaalta kusipäitähän tämä maailman on täynnä joten varmasti noinkin ajattelevia on jos oikein kyyniseksi aletaan. Lihavilla ei kuitenkaan välttämättä ole huonoa itsetuntoa siinä sä olet kyllä väärässä.

        newsflash: ihmiset = kusipäitä


    • Oletko tullut ajatelleeksi, että jos laihdutat, maailmassa on sinua vähemmän kuin nyt. Oletko valmis siihen?

      • ap..................

        Jaa-a...erittäin hyvä kysymys. Pitää miettiä tuota, mut olen oikeestaan jo aloittanut dieetin. Pelkään aikuisiän diabetesta ja haluaisin taas mahtua vaatteisiini näiden mamma ja raskausajan kolttujen sijaan. Seki vielä, että pukeudun nykyään todella "tuulipukumaisesti" verrattuna entiseen. Ehkä voisin yhdistää terveyden ja rentouden jotenkin.


      • ap.................. kirjoitti:

        Jaa-a...erittäin hyvä kysymys. Pitää miettiä tuota, mut olen oikeestaan jo aloittanut dieetin. Pelkään aikuisiän diabetesta ja haluaisin taas mahtua vaatteisiini näiden mamma ja raskausajan kolttujen sijaan. Seki vielä, että pukeudun nykyään todella "tuulipukumaisesti" verrattuna entiseen. Ehkä voisin yhdistää terveyden ja rentouden jotenkin.

        Juu, ei tuota periaatettani kannatakaan ihan kirjaimellisesti ottaa, koska se johtaa siihen että vaikka 150 kiloa on parempi kuin 70 :)


    • Johtusko siitä, että olet varattu ja äitikin kerrot tuolla olevasi. Sulla on jo sydämessä siis täytettä yllin kyllin, joten sulla ei ole mitään "haku" päällä pakotusta joka pistäs yrittämään olla enemmän, kun oletkaan. Tai sitten sä olet löytänyt oman ittes vast'ikään.

      Hyvä asia on, että olet se mitä olet, etkä yritä olla mitään muuta.

      Noin muuten itellä kävi lihomisen myötä semmonen homma, että aloin kans viihtyä itsessäni enemmän ja katos kanssa semmonen hirvee yrittämisen tarve olla jotain. Aloin nauttimaan olostani ja vähentämään ulkoisen "pakko olla tämmönen" paineen ottamisesta. Ei oo pakko olla kaikki tip ja top, rim ja tim. Riittää kun on mitä on ja ite tykkää itestään, kyllä aina joku muukin sen myötä tykkää. :)

      • Niin ja kyllä, miehiltäkin on tullut huomiota enemmän mitä ohuena. Kyllä mä luulen, että se olemus ja miten ittes kannat on kuitenkin se tärkein asia. Ihmiset vainuaa sen. Ihan kun senkin, jos olet ns. yli ittes tai tärkeilet omalla ittelläs tms. Ja luulen, että moni kyllästyy nopeasti rooleihin.


      • himatuikku kirjoitti:

        Niin ja kyllä, miehiltäkin on tullut huomiota enemmän mitä ohuena. Kyllä mä luulen, että se olemus ja miten ittes kannat on kuitenkin se tärkein asia. Ihmiset vainuaa sen. Ihan kun senkin, jos olet ns. yli ittes tai tärkeilet omalla ittelläs tms. Ja luulen, että moni kyllästyy nopeasti rooleihin.

        Unohtu vielä sanoa, että laihduttaminen kannattaa jos elopaino alkaa häiritä ITSEÄ tai omaa terveyttä. Ei minkään höpöttäjien ja kyylääjien takia. :)


      • ap..................
        himatuikku kirjoitti:

        Unohtu vielä sanoa, että laihduttaminen kannattaa jos elopaino alkaa häiritä ITSEÄ tai omaa terveyttä. Ei minkään höpöttäjien ja kyylääjien takia. :)

        Olet varmasti ihan oikeilla jäljillä. Mulla tohon on erotuksena, että kun olen aina tykännyt liikkua paljon ja paino pysynyt suurimman osan aikaa siellä normaalin rajoissa niin oma olo on nyt huono kun ei pysty näiden kilojen kanssa samalla tavalla liikkumaan. Esim. juokseminen on paljon työläämpää ja hengästyy nopeemmin yms. Hyvä pointti tuokin, että oman terveyden vuoksi laihduttaa. Tässä vaiheessa ei tosiaan kiinostaa enää muiden ihmisten mielipiteet mun ulkonäöstä pätkääkään joten ihan se oman olon takia laiharin oon alottanu.


      • lifemocker
        ap.................. kirjoitti:

        Olet varmasti ihan oikeilla jäljillä. Mulla tohon on erotuksena, että kun olen aina tykännyt liikkua paljon ja paino pysynyt suurimman osan aikaa siellä normaalin rajoissa niin oma olo on nyt huono kun ei pysty näiden kilojen kanssa samalla tavalla liikkumaan. Esim. juokseminen on paljon työläämpää ja hengästyy nopeemmin yms. Hyvä pointti tuokin, että oman terveyden vuoksi laihduttaa. Tässä vaiheessa ei tosiaan kiinostaa enää muiden ihmisten mielipiteet mun ulkonäöstä pätkääkään joten ihan se oman olon takia laiharin oon alottanu.

        mitkään dietit ei toimi mihinkään suuntaan. joko sä muutat elämäntyylisi KOKONAAN terveellisimmäksi eli ruokailu kuriin ja liikuntaa elämään tai sitten sä opettelet elämään kilojesi kanssa.

        nimittäin jos et elämäntyyliäsi muuta niin sä oot hyvin pian sen dietin jälkeen taas samassa pisteessa kun diettiä aloittaessasi!


      • niin?

        Kopioit vastauksesi muilta, mm. yybeeltä. Miksi turhaan toistaa ja kaakattaa samoja mitä muut?


      • niin?
        niin? kirjoitti:

        Kopioit vastauksesi muilta, mm. yybeeltä. Miksi turhaan toistaa ja kaakattaa samoja mitä muut?

        Himatuikulle tämä.


      • niin?
        niin? kirjoitti:

        Himatuikulle tämä.

        Ei tarvi pliis vastata, en ehdi jäädä kuuntelemaan kaakatustasi, vaan lähden festareille.


      • ap............
        lifemocker kirjoitti:

        mitkään dietit ei toimi mihinkään suuntaan. joko sä muutat elämäntyylisi KOKONAAN terveellisimmäksi eli ruokailu kuriin ja liikuntaa elämään tai sitten sä opettelet elämään kilojesi kanssa.

        nimittäin jos et elämäntyyliäsi muuta niin sä oot hyvin pian sen dietin jälkeen taas samassa pisteessa kun diettiä aloittaessasi!

        En kysynyt sinulta dieetti ohjeita kiitos vaan. Osaan kyllä laihduttaa ja elämäntapani ovat jo nyt terveelliset ja raskauskiloista on jo yli puolet lähteny....


      • niin? kirjoitti:

        Kopioit vastauksesi muilta, mm. yybeeltä. Miksi turhaan toistaa ja kaakattaa samoja mitä muut?

        Voi kuule, harvoin edes luen mitä muut on vastanneet. Ehkä jäljestä päin jos sittenkään. Ei enää nykyään jaksa lukea kaikkien vastanneiden ajatuksia. Ei pahalla, se vaan menee semmoseksi että vastaa ensin ja lukee sitten jos jaksaa.

        Se on hienoa, jos joku muu on samaa mieltä mun kanssa ja mä jonkun muun kanssa. matkimiseen se taas ei liity mitenkään.


      • niin? kirjoitti:

        Ei tarvi pliis vastata, en ehdi jäädä kuuntelemaan kaakatustasi, vaan lähden festareille.

        Niin varmaan menet. En usko. :)


      • ap.................. kirjoitti:

        Olet varmasti ihan oikeilla jäljillä. Mulla tohon on erotuksena, että kun olen aina tykännyt liikkua paljon ja paino pysynyt suurimman osan aikaa siellä normaalin rajoissa niin oma olo on nyt huono kun ei pysty näiden kilojen kanssa samalla tavalla liikkumaan. Esim. juokseminen on paljon työläämpää ja hengästyy nopeemmin yms. Hyvä pointti tuokin, että oman terveyden vuoksi laihduttaa. Tässä vaiheessa ei tosiaan kiinostaa enää muiden ihmisten mielipiteet mun ulkonäöstä pätkääkään joten ihan se oman olon takia laiharin oon alottanu.

        Juu.


    • Natural nauta

      Rehevänainen laittaa miesten hormonit hyrräämään. Olisi epäluonnollista, jos laihantimmi herättäisi suuria hormoniryöppyjä

      • "Olisi epäluonnollista, jos laihantimmi herättäisi suuria hormoniryöppyjä "

        -Mitä "epäluonnollista" siinä on..?! Sehän riippuu puhtaasti yksilön omista mieltymyksistä.


    • 8kg tai enemmän pois

      Miehillä on usein liian suuri pelko ottaa riski http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html tyylisten naisten kanssa. Miehet tietävät kokemuksesta, että http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html antaa panna helpommin.

      Suhteeseen mies kuitenkin haluaa mahdollisimman hyvännäköisen ja hyvä kroppaisen naisen. Rimaa lasketaan yksittäisiin helppoihin panoihin. Toisaalta eihän pelkkien kavereiden osalta ole mitään merkitystä painolla. Tärkeintä on hyvä persoonallisuus. Lihavat on lepposia kuuluu sanonta. Lihavat ovat syöneet masun täyteen ja ei koe tarpeelliseksi muuta kuin hyvän vitsailun monesti.


      Laihduttaminen kannattaa. Maailmaan pisimpään elävien Okinawan saarella asuvien painoindeksi on 20.4

      Miehesi otti suhteeseen 8kg viehättävämmän naisen.

      • ap..................

        Et tainnut lukea aiempia viestejäni. Ne ovat raskauskiloja joita olen laihdutellut ja joista on jo suurin osa lähtenytkin. Minun mieheni ei ottanut minua vaan minä otin hänet. Katos kun kukaan tapaamani mies (edes komea sellainen) ei ole ollut täydellinen ihminen joten ei voi vaatia sitä minultakaan. Mietippä sitä jos pystyt.

        Tuo pleieri blogi taasen on ihan uskomatonta pinnallista naista esinneellistävää, naisvihaista hömpämpömppää, joka on täynnä turhia mainoksia, joilla ihan selvästi kalastellaan mainostuloja ja jota tuskin kukaan aikuinen mies ottaa kovin vakavasti ;D...


      • 8kg turvonnut hyi :(
        ap.................. kirjoitti:

        Et tainnut lukea aiempia viestejäni. Ne ovat raskauskiloja joita olen laihdutellut ja joista on jo suurin osa lähtenytkin. Minun mieheni ei ottanut minua vaan minä otin hänet. Katos kun kukaan tapaamani mies (edes komea sellainen) ei ole ollut täydellinen ihminen joten ei voi vaatia sitä minultakaan. Mietippä sitä jos pystyt.

        Tuo pleieri blogi taasen on ihan uskomatonta pinnallista naista esinneellistävää, naisvihaista hömpämpömppää, joka on täynnä turhia mainoksia, joilla ihan selvästi kalastellaan mainostuloja ja jota tuskin kukaan aikuinen mies ottaa kovin vakavasti ;D...

        Et sinä miestä ottanut. Jos mies ei olisi sinusta pitänyt ulkonäöllisesti eihän olisi sinua ottanut kumppanikseen. Teitte molemmat valinnan yhdessä.

        Kukaan ei ole täydellinen ihminen. Jokainen voi vaatia kuitenkin tasoisensa. Jos http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html asiat on kunnossa pystyy nainen valitsemaan miehiä paremmin (laadukkaita sellaisia).

        Ulkonäkö ja kehonkieli on oleellisinta kun puhutaan uuden kumppanin etsinnästä. Jos kumppanin ulkonäkö laskee huomattavasti tämä näkyy myös seksuaalisen halun laskuna.

        Naista lyhyempi, ruma, tyylitajuton, pahalle haiseva ja köyhä mies ei juuri viehättäviä naisia saa.

        Tälläisiä turvonneita naisia 8kg välillä komeammatkin miehet saattavat ottaa kertakäyttöön. Ja epätoivoisemmat jopa tehdä niin suuren virheen kuin ottaa heidät vaimoksi, jolloin nainen ajattelee virheellisesti "minä otin hänet".

        Netissä usein nähdään mainoksia ja yllätys yllätys niistä saatetaan jopa ajoittain saada mainostuloja, olet selkeästi tarkkaavainen nainen ;)


      • ap................
        8kg turvonnut hyi :( kirjoitti:

        Et sinä miestä ottanut. Jos mies ei olisi sinusta pitänyt ulkonäöllisesti eihän olisi sinua ottanut kumppanikseen. Teitte molemmat valinnan yhdessä.

        Kukaan ei ole täydellinen ihminen. Jokainen voi vaatia kuitenkin tasoisensa. Jos http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html asiat on kunnossa pystyy nainen valitsemaan miehiä paremmin (laadukkaita sellaisia).

        Ulkonäkö ja kehonkieli on oleellisinta kun puhutaan uuden kumppanin etsinnästä. Jos kumppanin ulkonäkö laskee huomattavasti tämä näkyy myös seksuaalisen halun laskuna.

        Naista lyhyempi, ruma, tyylitajuton, pahalle haiseva ja köyhä mies ei juuri viehättäviä naisia saa.

        Tälläisiä turvonneita naisia 8kg välillä komeammatkin miehet saattavat ottaa kertakäyttöön. Ja epätoivoisemmat jopa tehdä niin suuren virheen kuin ottaa heidät vaimoksi, jolloin nainen ajattelee virheellisesti "minä otin hänet".

        Netissä usein nähdään mainoksia ja yllätys yllätys niistä saatetaan jopa ajoittain saada mainostuloja, olet selkeästi tarkkaavainen nainen ;)

        No sittenhän voinkin ottaa miehestäni avioeron kun olen nyt kerran niin ruma läski...kerron terveiset sinulta kun en kuulemma enää kelpaa ja olen hänen silmissään nyt täysin arvoton turvonnut ja ruma plösö. Tosin epäilen, ettei mieheni ihan noin pinnallinen ole kuitenkaan...mutta siinäpä olis itelläkin hyvä "tekosyy" lähteä jos niikseen. Haa! Kääntäisin asian vain niinpäin, että minä olenkin se ongelma tässä hei :D.

        Pinnallisille miehille ei voi koskaan olla tarpeeksi hyvännäköinen. Nämä miehet ovat niin tunnevammaisia, että menettävät kiinostuksensa naisiin nopeasti kun nainen ei ollutkaan täydellinen. Blogissasi kuvastuu hyvin tämä sairaalloinen täydellisyyden tavoittelu. Säälittävää.

        Ps. Siinä toinen mainostulojen kalastelusivu? Voisitko mennä muualle mainostamaan sivujasi kiitos. Suomi24 on kai mainostukselle erikseen oma paikkansa ;).


    • "Aina kun menen ulos saan huomiota miehiltä. Komeilta treenatuilta miehiltä."

      -Meitä treenattujakin miehiä on joka lähtöön..osa tykkää hieman pyöreämmästä, osa enempi trimmatuista naisista. Itse kuulun jälkimmäiseen kategoriaan. ;)

      Sun nykyiseen "menestykseen" miesrintamalla vaikuttaa varmasti sun painoa enempi toi sun asenne. Eli et ole hakupäällä ja tutkapäällä koko aika. Lienet sen takia rennompi ja rentous on yleensä aina plussaa kun tutustuu uuteen ihmiseen ja luo niitä ensimmäisiä mielikuvia hänestä.

      Lisäksi toi 8kg ei vielä kerro mitään kun ei tiedetä sun kokonaispituutta ja painoa. Ja kannattaa pitää mielessä, että paino kertyy eri ihmisillä erilailla.
      Sama kilomäärä ylipainona saattaa jonkun päällä pistää todella pahasti silmään, kun sitten taas jonkun toisen päällä sitä ei edes huomaa. =)

      • ap..................

        Voipi olla noinkin...jännä sikäli, että se ero on kuitenki aika selkeä miten miehet nyt minua lähestyy verrattuna entiseen. En haluis taas joutua seinäruusuksi jolle ei kukaan uskalla mittään tulla sanomaan (muuten ku ympäripäissään narikassa). Treeni on kuitenki ollu jo päällä kohta kuukauden kun yksinkertaisesti en vaan tykkää olla tässä kunnossa...


      • ap.................. kirjoitti:

        Voipi olla noinkin...jännä sikäli, että se ero on kuitenki aika selkeä miten miehet nyt minua lähestyy verrattuna entiseen. En haluis taas joutua seinäruusuksi jolle ei kukaan uskalla mittään tulla sanomaan (muuten ku ympäripäissään narikassa). Treeni on kuitenki ollu jo päällä kohta kuukauden kun yksinkertaisesti en vaan tykkää olla tässä kunnossa...

        "Treeni on kuitenki ollu jo päällä kohta kuukauden kun yksinkertaisesti en vaan tykkää olla tässä kunnossa..."

        -Ja tässähän se tärkein pointti tulikin. Tärkeintä on se miten SINÄ ITSE viihdyt kehossasi. Ei se mitä muut mahdollisesti-kenties-ehkä siitä ajattelevat. ;)


      • ap............
        TheOne kirjoitti:

        "Treeni on kuitenki ollu jo päällä kohta kuukauden kun yksinkertaisesti en vaan tykkää olla tässä kunnossa..."

        -Ja tässähän se tärkein pointti tulikin. Tärkeintä on se miten SINÄ ITSE viihdyt kehossasi. Ei se mitä muut mahdollisesti-kenties-ehkä siitä ajattelevat. ;)

        Totta. En oikeastaan tällä iällä enää välitä siitä mitä muut ajattelevat minun ulkonäöstäni. Yleensä sitä kritiikkiä saa kuitenkin vaikka olisi missä mitoissa. Sitten kun on timmissä kunnossa niin jotkut moittii liian laihaksi. Minua harmittaa ihmisten pinnallisuus ja tarve tulla sanomaan muille miltä he näyttävät ja miltä heidän tulisi näyttää. Arvostan itse ihmisissä eniten sisäistä kauneutta. Aloituksessa mainitsin, että komeat ja treenatut lähestyy, mutta en ole itse heistä kiinostunut. Minua kiinostaa enemmän mielenkiintoiset syvälliset persoonat. Miehet joilla on suuri sydän saavat minut sulamaan.


    • turha mies.

      Luulin et saan naisia kun laihdutin 22 kg ja olin tosi hyvässä kunnossa, vedin maratonin joskus 3 tuntiin mut naiset ei pahemmin kattellut päinkään eikä kukaan halunnut tutustua. Eli laihtuminen ei kannata ja olenkin taas lihonut 10 kg. paris vuodes. Ei ihmeemmin kiinnosta kuntoilu enään.

      • ap..............

        Eikö kanattis vaikka oman hyvinvoinnin takia kuitenkin pitää se liikunta jollain tasolla mukana :). Näin ainaki ite tykkään aatella vaikka enää en sitä tee ulkonäön vuoksi.


      • turha mies.
        ap.............. kirjoitti:

        Eikö kanattis vaikka oman hyvinvoinnin takia kuitenkin pitää se liikunta jollain tasolla mukana :). Näin ainaki ite tykkään aatella vaikka enää en sitä tee ulkonäön vuoksi.

        Kyllä mä pyöräilen kauppaan usein. Se riittää mulle.


    • Aina näyttää

      Laihdutus on sama kuin juomisen lopettaminen tai tupakkalakko.
      Se pitää tehdä itsensä vuoksi, ei toisen vuoksi.

      Jos lopettaa vain naisen vuoksi, niin repsahtaa kun nainen lähtee.
      Käy ku Nykäsen Matille. Pakko erota, että pääsee välillä rellestämään.
      Ei siksi että suhteessa olis vikaa, vaan koska janottaa.

      Ja kaikki äärimmäiset suuret muutokset harvoin pitävät.
      Terveellisyys ja kohtuus pitää olla elämäntapa, eikä vain kuuri.

      Mitä te tahdotte?

      • ap.................

        Ei tässä nyt ollut tuosta kyse....


      • Aika näyttää
        ap................. kirjoitti:

        Ei tässä nyt ollut tuosta kyse....

        ei sulle, mutta nimimerkillä "turha mies." kuulosti siltä

        Kilot eivät pysy kurissa jos tekee muutoksen jonkun toisen vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 117 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe