oletko ruma vai kaunis ihminen?

1+2=3

-sisältä
-päältä

?

58

286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis Kaarina

      Wet T-shirt contest!!! ( o Y o )

      • kannatan!


      • kannatan sitä
        LaRito kirjoitti:

        kannatan!

        märkä teepaita kuvaa tuleen vaan palstalle.


      • kannatan sitä kirjoitti:

        märkä teepaita kuvaa tuleen vaan palstalle.

        okei, heti käyn ottaan ku rupiaa sataan! mutta sun/teidän pitää antaa myös jotain takaisin.


      • LaRito kirjoitti:

        okei, heti käyn ottaan ku rupiaa sataan! mutta sun/teidän pitää antaa myös jotain takaisin.

        minkä takia ajattelin heti sitä että pitäis sataa? :D joojoo ei tarvi mainita.


      • niin?
        LaRito kirjoitti:

        okei, heti käyn ottaan ku rupiaa sataan! mutta sun/teidän pitää antaa myös jotain takaisin.

        mitä pitäs olla takaisin? Miesten perse kuvia?


      • niin? kirjoitti:

        mitä pitäs olla takaisin? Miesten perse kuvia?

        näin meidän kesken, kyllä se etumus kiinnostaa enempi.


      • tussu märäkänä
        LaRito kirjoitti:

        näin meidän kesken, kyllä se etumus kiinnostaa enempi.

        lartsa o mulukun kippee


      • tussu märäkänä kirjoitti:

        lartsa o mulukun kippee

        eli miehet saa katella naisessa mitä ikinä haluavat ja ovat siten täysiä testosteronia tihkuvia uroksia mutta jos nainen haluaa vuorostaan katsoa miestä niin leimataan heti mulkunkipeäksi? :D joo näinhän se menee....


      • ekkönää ookkaa
        LaRito kirjoitti:

        eli miehet saa katella naisessa mitä ikinä haluavat ja ovat siten täysiä testosteronia tihkuvia uroksia mutta jos nainen haluaa vuorostaan katsoa miestä niin leimataan heti mulkunkipeäksi? :D joo näinhän se menee....

        mulukun kippee


      • ekkönää ookkaa kirjoitti:

        mulukun kippee

        no tietty, 24/7 :D


      • LaRito kirjoitti:

        eli miehet saa katella naisessa mitä ikinä haluavat ja ovat siten täysiä testosteronia tihkuvia uroksia mutta jos nainen haluaa vuorostaan katsoa miestä niin leimataan heti mulkunkipeäksi? :D joo näinhän se menee....

        Maailma on epis paikka :D Eikun me miehet ollaan niin ujoja :>


      • Miss M
        LaRito kirjoitti:

        näin meidän kesken, kyllä se etumus kiinnostaa enempi.

        komps. i-runoilijan varustus olis kiva ruudulla ;D


    • kaunis.

    • - _ -

      - ruosteinen
      - rumeneva

    • pus-kis out

      - ruma
      - ruma

    • Vaikea sanoa

      Mä en tiedä.
      Mitä se tarkoittaa?

      Omasta, suomalaisten vai intialaisten mielestä?

    • atm aina.

      Minussa eiole mitään kaunista. Siksi olenkin yksin ja sinkku koko elämäni.

    • lifemocker

      olen

    • kaunis ja komee

      Olen suhteellisen kaunis mies. En mikään äijän köriläs

    • kesämisu :)

      I'm gorgeous goddess! Jumalainen joka miehen unelma.

    • abcdefghijklmnop29

      Molempia sopivasti.

    • Ronja*

      -sisältä: olen yleensä kaunis. loukattuna voin päästää muutaman pahan sanan suustani.
      -päältä: omasta mielestäni tavallinen. (arvioita on tullut rumasta kauniiseen)

    • joku muikkeli

      -sisältä: keskiverto, joskus siis olen rumakin sisältä, omasta mielestäni; rumia ajatuksia ja tekoja mielessä..
      -päältä : tavallinen. Jostain syystä kuitenkin 35 ikäisenä tullut kauheasti myönteistä palautetta ulkonäöstä. Lapsuuden kaverit sanoo, että olen vanhemmiten muuttunut kauniiksi yms. En oikein osaa suhtautua tähän, koska ei mulla kauneudesta ole mitään ns. hyötyä. Eräs julkisuuden henkilö, mies, kehuu mun ulkonäköä aina kun tavataan. En tiedä miksi, mitä hän sillä hakee. Se enemmän hämmentää kuin ilahduttaa.

      • niin?

        Olet yyberi?


      • muikkeli meni puis
        niin? kirjoitti:

        Olet yyberi?

        Okei, ehkä, niin?


    • plösö.

      Olen kyllä aika ruma mies. En osaa yhtään pukeutua ja ylipainoa on 10 kg ja naamani on epätasainen möykky. En ymmärrä et miten joku nainen vois kiinnostua tän näköisestä ikinä.

    • "oletko ruma vai kaunis ihminen? "

      -Riippuu puhtaasti katsojan omista mieltymyksistä...

    • Sisältä ainakin ruma, pelkkiä luita, jänteitä, jotain epämääräistä punaista pulppua, läskiä ja sisäelimiä. Varsin vastenmielinen näky.

      Päältä näkyy lähinnä hilsettä.

    • heavy heikki

      Helvetin kaunis

    • niin?

      -Sisältä kaunis, ulkoa ruma

    • Irmeli 26 v.

      Kaunis kuin mansikkakakku.

    • kundi.kundine

      tää kakku olis päält komia
      mut niinku ehkä viäläki siistimpi sisält

      lähes siis samaa paskaa läpesä joop ;D kjäh ja kelle tää oli yllätys häh? :D hä hä

      • gima stadist

        tää ei sen kans alkais olee ku se o niin dille;)


      • kundi.kundine
        gima stadist kirjoitti:

        tää ei sen kans alkais olee ku se o niin dille;)

        mutsis oli, turha tulla vonkaan


    • Kyöstix

      Kaunis sekä sisältä että päältä. Vaatimattomuus kaunistaa :)

      • huuhhyy

        Molemmista ruma!


      • Kyöstix
        huuhhyy kirjoitti:

        Molemmista ruma!

        Sorry, peili ei valehtele :)


    • ruma,rumin,rumempi

      Olen läpeensä mätä, koska aviomies ihastui toiseen naiseen.

      Nyt mennään lasten takia päivä kerrallaan.

      • ...?

        Olet siis pettävä aviomies?


      • ruma,rumin,rumempi
        ...? kirjoitti:

        Olet siis pettävä aviomies?

        Kyllä, olen pettävä aviomies.


    • Tällä hetkellä en ainakaan itseäni kovin kauniiksi tunne... Ehkä vielä joku päivä.

      • 9+8

        mikset?


      • 9+8 kirjoitti:

        mikset?

        Negatiivisten tunteiden läpikäynti ei varsinaisesti pönkitä tunnetta omasta kauneudestaan, ei sisäisestä eikä ulkoisesta.


      • oasis79 kirjoitti:

        Negatiivisten tunteiden läpikäynti ei varsinaisesti pönkitä tunnetta omasta kauneudestaan, ei sisäisestä eikä ulkoisesta.

        Ihmisessä on joku atavistinen valuvika, kun se helposti alkaa miettiä omaa vaikutustaan asioihin, jotka ovat toisten ihmisten tekosia. Vähintään, että miksi. Sitä raskaampaa käsiteltävää mitä lähempänä ne toiset/se toinen on... Tulee mustat silmänaluset sieluunkin :)

        Tai emmä tiä. Pää on kulunut puhki miettiessä raapisko parransänkeä, takapuoltaan vai munaskuitaan. Lomataantuma :D Deodoranttikin on voinu pettää, joten menenpä saunaan.


      • Varo palleja!
        bravo.bravi kirjoitti:

        Ihmisessä on joku atavistinen valuvika, kun se helposti alkaa miettiä omaa vaikutustaan asioihin, jotka ovat toisten ihmisten tekosia. Vähintään, että miksi. Sitä raskaampaa käsiteltävää mitä lähempänä ne toiset/se toinen on... Tulee mustat silmänaluset sieluunkin :)

        Tai emmä tiä. Pää on kulunut puhki miettiessä raapisko parransänkeä, takapuoltaan vai munaskuitaan. Lomataantuma :D Deodoranttikin on voinu pettää, joten menenpä saunaan.

        Saunaan raapimaan munia?


      • Varo palleja! kirjoitti:

        Saunaan raapimaan munia?

        Ei kun pesulle niin ei tarvii raapia enää mitään ennen huomista.


      • Huomennako?
        bravo.bravi kirjoitti:

        Ei kun pesulle niin ei tarvii raapia enää mitään ennen huomista.

        Satijaisia?


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Ihmisessä on joku atavistinen valuvika, kun se helposti alkaa miettiä omaa vaikutustaan asioihin, jotka ovat toisten ihmisten tekosia. Vähintään, että miksi. Sitä raskaampaa käsiteltävää mitä lähempänä ne toiset/se toinen on... Tulee mustat silmänaluset sieluunkin :)

        Tai emmä tiä. Pää on kulunut puhki miettiessä raapisko parransänkeä, takapuoltaan vai munaskuitaan. Lomataantuma :D Deodoranttikin on voinu pettää, joten menenpä saunaan.

        Niinpä... Tottakai pitää osata kyseenalaistaa myös omaa osuuttaan kaikessa, mutta rajansa silläkin. Toista ihmistä ei voi kontrolloida, voi vain yrittää ymmärtää ja jollei pysty, osata antaa olla ja keskittyä positiivisiin asioihin.

        Mun ongelma taitaa olla tuo, etten osaa tarpeeksi hyvin antaa vain olla ja antaa paskan pyöriä omassa tuotoksessaan. Anteeks sanavalinta...

        Lähdin yölenkille saamaan happea ajatuksille, mutta enpä tiedä olenko yhtään viisaampi. No tulipa treenit tehtyä, jollei muuta ja sai ainakin juosta rauhassa. Näin vain lampaita ja auringon viimeisten säteiden muodostaman sateenkaaren. Parempi kuin seinien tuijottaminen :)

        Taannu rauhassa vain, se tekee hyvää. Itse olen pysynyt koko viikon lomataantumassa enkä taida sieltä noustakaan kun odottelen jo lomaa numero kaksi... :)


      • oasis79 kirjoitti:

        Niinpä... Tottakai pitää osata kyseenalaistaa myös omaa osuuttaan kaikessa, mutta rajansa silläkin. Toista ihmistä ei voi kontrolloida, voi vain yrittää ymmärtää ja jollei pysty, osata antaa olla ja keskittyä positiivisiin asioihin.

        Mun ongelma taitaa olla tuo, etten osaa tarpeeksi hyvin antaa vain olla ja antaa paskan pyöriä omassa tuotoksessaan. Anteeks sanavalinta...

        Lähdin yölenkille saamaan happea ajatuksille, mutta enpä tiedä olenko yhtään viisaampi. No tulipa treenit tehtyä, jollei muuta ja sai ainakin juosta rauhassa. Näin vain lampaita ja auringon viimeisten säteiden muodostaman sateenkaaren. Parempi kuin seinien tuijottaminen :)

        Taannu rauhassa vain, se tekee hyvää. Itse olen pysynyt koko viikon lomataantumassa enkä taida sieltä noustakaan kun odottelen jo lomaa numero kaksi... :)

        Eipähän ainakaan ole samanlainen tuotos rattaassa pyörimässä, mutta niin se on, että on rasittavaa olla ylitunnollinen vai mitää sanaa käyttäis. Oman hyvinvointinsa kustannuksella.

        Lampaat puhuu Tampereen murretta, olisit menny jutskaamaan niille. Kuka on sitä mieltä että olen kylän kuumin vosu? Mää määää :p

        Eka viikko menee zombina, nukkuessa ja irtipäästämisessä. Mieluiten yksin ja max. jälkikasvun kanssa. Vain hyvät bileet saa evän liikahtamaan, jos nekään. Loma numero kaksi on kaiketi jo ovella, jaksaa jaksaa =)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Eipähän ainakaan ole samanlainen tuotos rattaassa pyörimässä, mutta niin se on, että on rasittavaa olla ylitunnollinen vai mitää sanaa käyttäis. Oman hyvinvointinsa kustannuksella.

        Lampaat puhuu Tampereen murretta, olisit menny jutskaamaan niille. Kuka on sitä mieltä että olen kylän kuumin vosu? Mää määää :p

        Eka viikko menee zombina, nukkuessa ja irtipäästämisessä. Mieluiten yksin ja max. jälkikasvun kanssa. Vain hyvät bileet saa evän liikahtamaan, jos nekään. Loma numero kaksi on kaiketi jo ovella, jaksaa jaksaa =)

        Täytyisi osata olla välillä armollinen itselleen, liian helpolla antaa sen tunteen tulla, että on huono... Joskus ehkä onkin, mutta vaikka tietää järjellä, ettei olisi niin siltikin syyllistää itseään liian helpolla. Hankala selittää, mutta ehkä tajuat pointin :)

        Tietty lampaat on Tampereelta kotoisin, kunnon hämäläisiä :) Nuo lampaat vaikuttaa kieltämättä seurallisilta tapauksilta, seuraavat mukana matkassa aitauksen vierellä. Hassuja otuksia...

        Eka viikko menee tosiaan vain kerätessä itsensä kasaan eikä kannatakaan kasata liikaa tekemistä, kunhan vain oleilee. Itsellä vielä ensi viikko töissä, mutta sitten onkin pitkä pätkä lomailua. Kyllä sinne jaksaa... :)


      • oasis79 kirjoitti:

        Täytyisi osata olla välillä armollinen itselleen, liian helpolla antaa sen tunteen tulla, että on huono... Joskus ehkä onkin, mutta vaikka tietää järjellä, ettei olisi niin siltikin syyllistää itseään liian helpolla. Hankala selittää, mutta ehkä tajuat pointin :)

        Tietty lampaat on Tampereelta kotoisin, kunnon hämäläisiä :) Nuo lampaat vaikuttaa kieltämättä seurallisilta tapauksilta, seuraavat mukana matkassa aitauksen vierellä. Hassuja otuksia...

        Eka viikko menee tosiaan vain kerätessä itsensä kasaan eikä kannatakaan kasata liikaa tekemistä, kunhan vain oleilee. Itsellä vielä ensi viikko töissä, mutta sitten onkin pitkä pätkä lomailua. Kyllä sinne jaksaa... :)

        Tajuan pointin. Tosta on erilaisia variaatioita, jotka kaikki päättyy siihen, että itse itseään kaikenlaisilla ajatusskenarioilla piinaten :s

        TJ siis 7, ens viikolla riittää jo yhden käden sormet laskemiseen. Pitkä pätkä kuulostaa hyvältä. 4 viikkoa on minimi, että pääsee kunnolla irti hevonpaskabingosta sun muusta salaryman-tuubasta. Ei tullut synnyttyä kulta- eikä hopealusikka suussa noin taloudellisesti, mutta kiva olis kokeilla millasta on olla muutaman kerran lomalla lorvailusta :p Yks tuttu on perinyt paljon, antanut omaisuutensa asiantuntijoille hoidettavaksi ja ei tee varsinaisesti mitään. Silti se puhuu lomalle lähdöstä. Täytyykin kysyä, että mistä sä pidät lomaa :>

        Oli miten oli, itselle kivaa tekemistä pitää lomalla olla. Viitaten tohon ylikehittyneeseen velvollisuuden tunteeseen, äkkiä menee yks loma siihen kun tekee kaikkea mitä muut haluaa. Nou nou


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Tajuan pointin. Tosta on erilaisia variaatioita, jotka kaikki päättyy siihen, että itse itseään kaikenlaisilla ajatusskenarioilla piinaten :s

        TJ siis 7, ens viikolla riittää jo yhden käden sormet laskemiseen. Pitkä pätkä kuulostaa hyvältä. 4 viikkoa on minimi, että pääsee kunnolla irti hevonpaskabingosta sun muusta salaryman-tuubasta. Ei tullut synnyttyä kulta- eikä hopealusikka suussa noin taloudellisesti, mutta kiva olis kokeilla millasta on olla muutaman kerran lomalla lorvailusta :p Yks tuttu on perinyt paljon, antanut omaisuutensa asiantuntijoille hoidettavaksi ja ei tee varsinaisesti mitään. Silti se puhuu lomalle lähdöstä. Täytyykin kysyä, että mistä sä pidät lomaa :>

        Oli miten oli, itselle kivaa tekemistä pitää lomalla olla. Viitaten tohon ylikehittyneeseen velvollisuuden tunteeseen, äkkiä menee yks loma siihen kun tekee kaikkea mitä muut haluaa. Nou nou

        Naisille tyypillisiä ongelmia nuo itsensä piinaamiset... Onneksi ne asteittain vähenee tässä eli suunta on oikea vaikka matkalle mahtuukin paljon turhaakin, mitä ei tarvitsisi käydä läpi jos vain osaisi jättää nuo itsensä syyllistämiset tms vähemmälle.

        Jos pitäisi lomaa lorvailusta... Mikähän silloin muuttuis? Jos muutenkin voisi aina tehdä mitä haluaa ilman aikataulutettuja päiviä? Oliskohan,se sittenkin pitemmän päälle tylsää? Jotain ainakin täytyis olla, mihin keskittyis ja paneutuis. Mä varmaan kaivaisin siveltimet taas esille ja alkaisin sotkemaan maaleja kankaalle... Ja urheilisin tuplasti enemmän. Menisin ensimmäiseksi tenniskurssille, sitten aloittaisin uudelleen ratsastuksen, juoksisin, uisin ja iltapäivisin menisin riippukeinuun köllöttämään ja lukemaan... Ei tuo kieltämättä pahalta kuulosta :>

        Vielä on lomasuunnitelmat hiukan auki, mutta eiköhän sitä ehdi vielä. Jaksa tuostakin stressata niin paljon...


      • oasis79 kirjoitti:

        Naisille tyypillisiä ongelmia nuo itsensä piinaamiset... Onneksi ne asteittain vähenee tässä eli suunta on oikea vaikka matkalle mahtuukin paljon turhaakin, mitä ei tarvitsisi käydä läpi jos vain osaisi jättää nuo itsensä syyllistämiset tms vähemmälle.

        Jos pitäisi lomaa lorvailusta... Mikähän silloin muuttuis? Jos muutenkin voisi aina tehdä mitä haluaa ilman aikataulutettuja päiviä? Oliskohan,se sittenkin pitemmän päälle tylsää? Jotain ainakin täytyis olla, mihin keskittyis ja paneutuis. Mä varmaan kaivaisin siveltimet taas esille ja alkaisin sotkemaan maaleja kankaalle... Ja urheilisin tuplasti enemmän. Menisin ensimmäiseksi tenniskurssille, sitten aloittaisin uudelleen ratsastuksen, juoksisin, uisin ja iltapäivisin menisin riippukeinuun köllöttämään ja lukemaan... Ei tuo kieltämättä pahalta kuulosta :>

        Vielä on lomasuunnitelmat hiukan auki, mutta eiköhän sitä ehdi vielä. Jaksa tuostakin stressata niin paljon...

        Joo, antaa hevosen murehtia, sillä on isompi pää :)

        Olis tylsää, ei jaksais rahojaankaan laskea kun ne kerran on laskettu. Sen sijaan sapattivuosi kyl maistuis. Syrjähyppy oravanpyörästä. Vaikea kokonaan irrottautua, enkä sinänsä haluakaan. On työ kuitenkin muutakin kuin välttämättömyys. Urheilu&köllytys on hyvä yhdistelmä. Itse en osaa maalata, mutta uskon että sä olisit keidadaismin kuuma nimi :>

        Suunnitelmat ei ole pakolliset. Mahtista lähteä vaan jonnekin extempore. Tai olla lähtemättä. Pitää vaan pitää aina passi ja luottokortti mukana :) Tosin, [family legal disclaimer] lasten kuuluessa kuvioon rajoituksia on, mutta ei kohtuuttomia.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Joo, antaa hevosen murehtia, sillä on isompi pää :)

        Olis tylsää, ei jaksais rahojaankaan laskea kun ne kerran on laskettu. Sen sijaan sapattivuosi kyl maistuis. Syrjähyppy oravanpyörästä. Vaikea kokonaan irrottautua, enkä sinänsä haluakaan. On työ kuitenkin muutakin kuin välttämättömyys. Urheilu&köllytys on hyvä yhdistelmä. Itse en osaa maalata, mutta uskon että sä olisit keidadaismin kuuma nimi :>

        Suunnitelmat ei ole pakolliset. Mahtista lähteä vaan jonnekin extempore. Tai olla lähtemättä. Pitää vaan pitää aina passi ja luottokortti mukana :) Tosin, [family legal disclaimer] lasten kuuluessa kuvioon rajoituksia on, mutta ei kohtuuttomia.

        Sapattivuosi ei kuulosta lainkaan pahalta. Työ on tosiaan muutakin kuin vain palkka. Itse pääosin viihdyn töissä, saan siitä sopivasti haasteita, onnistumisen tunteita ja onhan se sosiaalinen puolikin tärkeä. Sopiva yhdistelmä töitä ja vapaa-aikaa olisi tärkeä löytää, oikea tasapaino niin, että kokee pystyvänsä yhdistämään elämänsä osaset toisiinsa ilman kitkaa. Helpommin sanottu kuin tehty...

        Lapset asettaa ne omat pienet rajoitteet lomasuunnitelmille, mutta onneksi en pelkää reissata muksun kanssa vaikka kahdestaan. Siinäkin vain on ne omat juttunsa, jos ihan yksin kauas lähtee... Katsoo nyt, ehkä pysyttelen ainakin muksun kanssa täällä pohjolassa vaikka matkakuume onkin melkoinen :)

        Kello taas vierähti... Täytynee mennä katsomaan mitä unia nyt näen... Näin yhtenä yönä ihan oikeasti parrakkaasta miehestä unta! :)

        Rentoja lomaunia sinne!


      • oasis79 kirjoitti:

        Sapattivuosi ei kuulosta lainkaan pahalta. Työ on tosiaan muutakin kuin vain palkka. Itse pääosin viihdyn töissä, saan siitä sopivasti haasteita, onnistumisen tunteita ja onhan se sosiaalinen puolikin tärkeä. Sopiva yhdistelmä töitä ja vapaa-aikaa olisi tärkeä löytää, oikea tasapaino niin, että kokee pystyvänsä yhdistämään elämänsä osaset toisiinsa ilman kitkaa. Helpommin sanottu kuin tehty...

        Lapset asettaa ne omat pienet rajoitteet lomasuunnitelmille, mutta onneksi en pelkää reissata muksun kanssa vaikka kahdestaan. Siinäkin vain on ne omat juttunsa, jos ihan yksin kauas lähtee... Katsoo nyt, ehkä pysyttelen ainakin muksun kanssa täällä pohjolassa vaikka matkakuume onkin melkoinen :)

        Kello taas vierähti... Täytynee mennä katsomaan mitä unia nyt näen... Näin yhtenä yönä ihan oikeasti parrakkaasta miehestä unta! :)

        Rentoja lomaunia sinne!

        Kohta näytän Selviytyjistä karanneelta, 6 päivän sänki alkaa olla jo aika pehmeä :D

        Matkakuume on ikuinen kaikelle muulle paitsi matkustamiselle resistentti tila.. Suosittelen jotain Copacabana-tyyppistä unta, parralla tai ilman :) Hyv yötä.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Kohta näytän Selviytyjistä karanneelta, 6 päivän sänki alkaa olla jo aika pehmeä :D

        Matkakuume on ikuinen kaikelle muulle paitsi matkustamiselle resistentti tila.. Suosittelen jotain Copacabana-tyyppistä unta, parralla tai ilman :) Hyv yötä.

        Anna rehottaa :) Partahan on hothot... ;)

        Nyt sinne Copacabanalle...zzzz....


    • moraalin vartija

      Minäkö

      ukkoni mielestä kaunis mutta olen kyllä tullut tuhdiksi, tunteina: herkkä, lempeä ja kultainen rehellinen mutta osaan olla myös piikikäs.
      tykkään kyllä kehuilla itseäni mutta rehellisyyteni tuo myös ällötyksenikin esiin.

      niinkuin haluan olla eritäin normaali että annan sääri karvani valloittaa jalkani jotä häpeillen ja joilla piilotan kauniit sääreni, jalkakarvani on hiusjatkeeni kasvavilleni hiuksilleni kun tavoitteeni olen saavuttanut 8)

      tahdón olla itseni

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      2020
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1582
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1387
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      92
      1318
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1292
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1131
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      48
      1076
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1066
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1047
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      239
      892
    Aihe