Laita järjestykseen päähineet siten, että ykköseksi se mikä sopii sinulle parhaiten.
Eli oma top 5 seuraavista päähineistä: hikinauha, stetson, sombrero, neljäntuulen lakki, hankkijalippis, nhl-lippis, karvalakki, turkislakki, huivi, sulka, lierihattu hedelmillä, silinteri. Lisäksi se mitä päähinettä et päähäsi laittaisi.
Päähinegallup
14
144
Vastaukset
- kundi.kundine
1. naula 2. näätä 3. lippis 4. canada
ja totanoi mitä päähinet ei laittais se olis sit vaiks et karvareuhkaa ei laittais päähä - call 911
Heh.. mutjoo, paskalinkkejä postaillessani pidän aina neljäntuulen hattua päässä. Baarissa hankkijalippistä.
- kylähullu
Miul o turkislakki piässä kesät talvet. He hee.
- kesät talvet
foliohattu
1. stetson
2. hikinauha
3. huivi
4. sulka
5. hankkijalippis
Ei koskaan pidä sanoa ei koskaan, mutta harvemmin on tullut karvalakkia pidettyä :)- Kyöstix
1. sulka
2. karvalakki
3. neljäntuulen lakki
4. huivi
5. stetson
lippis....ei vaan iske! Aivan sama minkämallinen. - kakexx
1. karvalakki 2. turkislakki 3. neljäntuulen lakki 4. hankkijalippis 5. nhl-lippis
Hikinauhaa en laittaisi päähäni. Tamperelainen käyttää vain pipaa ja herrasmies borsalinoa ja damaskeja. Tamperelainen herrasmies ilmeisesti pipaa ja damaskeja. Eikä mtn muuta, hothot :p
En käytä mitään mainituista.- Miettii..
Taikurinhattu
Lippis - -05 palstaveteraani
1. huivi (kätevä pieneen tilaan mahtuva tilapäinen aurinkosuoja)
2. hankkijalippis (edellistä pitkäaikaisempaan käyttöön, oleellista että hankkija tms kuollut brändi)
3. stetson / sombrero / silinteri (vähän edustuskelpoisempaa)
4. turkislakki / karvalakki (jos nyt joutuu toosi kylmään )
--- tässä menee raja ---------
hikinauha (homoille)
neljäntuulen lakki (heinäkengille)
sulka (inkkareille)
nhl-lippis (ei ilmaisia mainoksia)
lierihattu hedelmillä (ruoka ruokana ja vaattet vaatteina) (1. Reuhka..)
(2. knalli)
Valinnaisista:
1. stetson
2.karvalakki
3.hankkijalippis
4. sombrero
5. sulka
En laittaisi nhl-lippistä enkä ehkä huiviakaan helposti1. Stetsoni
2. Silinteri
3. Sombrero
4. Hikinauha
5. hankkijalippis
Ja en laittais lierihattua hedelmillä enkä neljäntuulenlakkia.. :)- vanha anssi kumiankk
Käytän aina turbania shit
- ei sovi
Emmä käytä päähineitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350