Kuka kannattaa?!

kettu98

Kuka kannattaa, että Nuorten-palstalla ois Musiikki ja Ystävät palstat?! Itte ainakin tykkäisin, koska kyllähän ystävät ja musiikki liittyy aika paljon nuorten elämään...
Jos 100 tykkää, otan yhteyttä ja kysyn näitä palsta asioita, et onks mahdollista, et tulis (:

16

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En voi nyt mobiiliversio on niin paska. Ainakin tuo musiikki -palsta olisi todella hyvä ja miksei ystävätkin. Ota ihmeessä yhteyttä ylläpitoon

      • zaralarsson<3

        Kannatan! Ja täällä kysellään niin paljon kik-juttuja että kikille oma palsta! Musiikki, Ystävät ja Kik.


      • zaralarsson<3 kirjoitti:

        Kannatan! Ja täällä kysellään niin paljon kik-juttuja että kikille oma palsta! Musiikki, Ystävät ja Kik.

        Mutta onhan kik mese skype yms... Voisihan se olla joku juttuseuraa palsta (en keksiny parempaa xb)


      • atrytone kirjoitti:

        Mutta onhan kik mese skype yms... Voisihan se olla joku juttuseuraa palsta (en keksiny parempaa xb)

        Hei, muutes aika hyvä idea, ehkä sen palstan nimi vois olla joku Nettitutut tai jotain sinne päin...(:


    • oihrvle

      ystävät ainakin, musiikki ehkä suht turha

    • Kannatan!

    • ErNuGirl4ever

      Kyllä kannatan!
      Ja kannatan myös Kik-palstaa, niin sinne sais kaadettua noi kaikki 'Rakkaus' palstan "JA KAIKKI 12-13WEE POITSUT LAITTAA KIK TÄNNE!!!"-keskustelut, mitkä ei liity mitenkään rakkauteen... Tai kiusaamiseen...

      • 7+12

        pitäisi sitä varmaan tehdä myös seksiseuraa palsta että vältytään "13w poika haluaa nussia" paskalta


      • L-PoP_Lady
        7+12 kirjoitti:

        pitäisi sitä varmaan tehdä myös seksiseuraa palsta että vältytään "13w poika haluaa nussia" paskalta

        Reps


      • mr penis
        L-PoP_Lady kirjoitti:

        Reps

        Seksi seuralle oma balsta !!!!


    • nörsu

      Kannatan! mut ei voi tykätä koska mobiiliversio. Ja joo ois kyl kiva saada noille vtun ärsyttäville kik-seuran & "panoseuran" ettijöille oma osio koska rakkauspalsta on iha täynnä semmosta shaibaaa! xd

      • ilkeää naurua

        Kannatan


      • #YoLo guy
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Kannatan

        Ehdottomasti kannatan. Joo noihin kik pyyntöihib menee hermot, tosin olen itsekin kerran alentunut semmooseen:D


      • #YoLo guy kirjoitti:

        Ehdottomasti kannatan. Joo noihin kik pyyntöihib menee hermot, tosin olen itsekin kerran alentunut semmooseen:D

        Niinpä...ja sitten on näitä 11v tyttö vastaa kaikkeen -viestejä... Keho palsta on täynnä niit, alkaa hermostuttaa. Kerran yli puolet viesteistä Keho palstalla oli täynnä niit roska viestei...


    • blizzardz

      Eikös tuon "ystävät" palstan tapainen löydy tuolta SUHTEET-palstalta? En oobi varmabi ...Mutta joo hyvä idea! En kyllä tekisi noiden palstojen eteen mitään, koska pelaan mielummin SKYRIMIÄ ja poltan tupakkaa, koska se on terveelistä.

      • web Dev

        mutta ne ei ole erityisesti nuorille suunnattuja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe