Kuka kannattaa, että Nuorten-palstalla ois Musiikki ja Ystävät palstat?! Itte ainakin tykkäisin, koska kyllähän ystävät ja musiikki liittyy aika paljon nuorten elämään...
Jos 100 tykkää, otan yhteyttä ja kysyn näitä palsta asioita, et onks mahdollista, et tulis (:
Kuka kannattaa?!
16
82
Vastaukset
En voi nyt mobiiliversio on niin paska. Ainakin tuo musiikki -palsta olisi todella hyvä ja miksei ystävätkin. Ota ihmeessä yhteyttä ylläpitoon
- zaralarsson<3
Kannatan! Ja täällä kysellään niin paljon kik-juttuja että kikille oma palsta! Musiikki, Ystävät ja Kik.
zaralarsson<3 kirjoitti:
Kannatan! Ja täällä kysellään niin paljon kik-juttuja että kikille oma palsta! Musiikki, Ystävät ja Kik.
Mutta onhan kik mese skype yms... Voisihan se olla joku juttuseuraa palsta (en keksiny parempaa xb)
atrytone kirjoitti:
Mutta onhan kik mese skype yms... Voisihan se olla joku juttuseuraa palsta (en keksiny parempaa xb)
Hei, muutes aika hyvä idea, ehkä sen palstan nimi vois olla joku Nettitutut tai jotain sinne päin...(:
- oihrvle
ystävät ainakin, musiikki ehkä suht turha
Kannatan!
- ErNuGirl4ever
Kyllä kannatan!
Ja kannatan myös Kik-palstaa, niin sinne sais kaadettua noi kaikki 'Rakkaus' palstan "JA KAIKKI 12-13WEE POITSUT LAITTAA KIK TÄNNE!!!"-keskustelut, mitkä ei liity mitenkään rakkauteen... Tai kiusaamiseen...- 7+12
pitäisi sitä varmaan tehdä myös seksiseuraa palsta että vältytään "13w poika haluaa nussia" paskalta
- L-PoP_Lady
7+12 kirjoitti:
pitäisi sitä varmaan tehdä myös seksiseuraa palsta että vältytään "13w poika haluaa nussia" paskalta
Reps
- mr penis
L-PoP_Lady kirjoitti:
Reps
Seksi seuralle oma balsta !!!!
- nörsu
Kannatan! mut ei voi tykätä koska mobiiliversio. Ja joo ois kyl kiva saada noille vtun ärsyttäville kik-seuran & "panoseuran" ettijöille oma osio koska rakkauspalsta on iha täynnä semmosta shaibaaa! xd
- ilkeää naurua
Kannatan
- #YoLo guy
ilkeää naurua kirjoitti:
Kannatan
Ehdottomasti kannatan. Joo noihin kik pyyntöihib menee hermot, tosin olen itsekin kerran alentunut semmooseen:D
#YoLo guy kirjoitti:
Ehdottomasti kannatan. Joo noihin kik pyyntöihib menee hermot, tosin olen itsekin kerran alentunut semmooseen:D
Niinpä...ja sitten on näitä 11v tyttö vastaa kaikkeen -viestejä... Keho palsta on täynnä niit, alkaa hermostuttaa. Kerran yli puolet viesteistä Keho palstalla oli täynnä niit roska viestei...
- blizzardz
Eikös tuon "ystävät" palstan tapainen löydy tuolta SUHTEET-palstalta? En oobi varmabi ...Mutta joo hyvä idea! En kyllä tekisi noiden palstojen eteen mitään, koska pelaan mielummin SKYRIMIÄ ja poltan tupakkaa, koska se on terveelistä.
- web Dev
mutta ne ei ole erityisesti nuorille suunnattuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429