Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
Vastaukset 93
- Anonyymi00001
Vain kaksi muuta on vähän aliarviointia, mutta ei sillä väliä, kun minua kiinnostaa vain se yksi.
- Anonyymi00005
On niitä enemmänkin, mutta ei sen väliä. Vain yksi on riittävä 😁
- Anonyymi00008
Ainakin moni tehnyt pilaa
- Anonyymi00009
Päästään terve AIKUINEN ei tuollaista tee
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niih!
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se ei ole ok yrittää porukalla pilata jonkun elämä ja sitten uhriutua.
- Anonyymi00016
Kateelliset kiusaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siinähän tekee. Oon jo luovuttanut monen asian suhteen.
- Anonyymi00105
Anonyymi00013 kirjoitti:
No älkäähän nyt, kaunistahan se on kun isot ihmiset ontuvat pitkin pelikenttää ai jai jai sattuu sattuu kun rapaa alkaa lentää omiin tuulettimiin
- Anonyymi00133
Anonyymi00105 kirjoitti:
No älkäähän nyt, kaunistahan se on kun isot ihmiset ontuvat pitkin pelikenttää ai jai jai sattuu sattuu kun rapaa alkaa lentää omiin tuulettimiin
No joko alkaa näyttökuvakollaasipalapeli olla mintissä muuten? Lisäys t aivojumpan fyssari
- Anonyymi00140
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tekevät JA paljon.
Siis nämä, jotka LEIKKIVÄT päistään terveitä.
Sama meininki deittaillessa kuin peruskoulussa, vaikka oltaisiin kuin niin sivistyneitä ja elämää nähneitä.
Minustakin ylläoleva on säälittävää, mutta minkä nyt maailmalle voi..
- Anonyymi00023
Ketkä kaksi muuta?
- Anonyymi00034
- Anonyymi00047
Samoin sinä kaikille kun vastast kaikkiin ketjuihin.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Samoin sinä kaikille kun vastast kaikkiin ketjuihin.
Näin se menee täällä. Mitä useampaan ketjuun vastaat sitä suurempi horo on tai kyläpyörä.
- Anonyymi00078
Juha Tapio on aina hyvä. Kuuntelin häntä livenä viimeksi Haukilahden Viinijuhlilla. Linkissä oli paljon kauniita koskettavia lauluja 🤗 Kiitos linkistä, kenelle se sitten onkaan lähetetty ❤️
-Ap nainen - Anonyymi00093
Anonyymi00078 kirjoitti:
Juha Tapio on aina hyvä. Kuuntelin häntä livenä viimeksi Haukilahden Viinijuhlilla. Linkissä oli paljon kauniita koskettavia lauluja 🤗 Kiitos linkistä, kenelle se sitten onkaan lähetetty ❤️
-Ap nainenMeniköhän aapeeäijä ketjun vuorosanat taas päin mäntyä ns? Sen verran monta kun on tulilla yhtä aikaa, niin sattuuhan sitä
- Anonyymi00131
Anonyymi00093 kirjoitti:
Meniköhän aapeeäijä ketjun vuorosanat taas päin mäntyä ns? Sen verran monta kun on tulilla yhtä aikaa, niin sattuuhan sitä
Varmaan meni miksaukset sekaisin sen tekoälyrunomonologin kanssa. Lisäys. Sihteeri säleikkö
- Anonyymi00039
Ketä ne kaksi muuta ovat? Onko komeita? Korkeasti kouluttautuneita?
- Anonyymi00041
Kuuluuko sulle utelevakyylä?
- Anonyymi00055
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kuuluuko sulle utelevakyylä?
Kyllä se nyt mulle kuuluu, koska olen tietenkin tuo aloituksen upea nainen.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kyllä se nyt mulle kuuluu, koska olen tietenkin tuo aloituksen upea nainen.
Aivan varmasti oot, uskoiko joku? Ei.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Minä tiedän! Ei tarvitse muiden uskoa.
- Anonyymi00094
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ei uskonut kun aapeeäijä provoilee. Sulla on tietysti tämä oma todellisuus, tiedetään
- Anonyymi00056
Älä vastaa näihin, trolli kalastelee tietoja. Ohita reagoimatta.
- Anonyymi00066
Ja tekee tiedoilla mitä?
- Anonyymi00073
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ja tekee tiedoilla mitä?
Senhän sinä haluaisit tietää kyylä
- Anonyymi00063
Kenties jotain hörhöjä.
- Anonyymi00072
kiitos, pyrin tähän jos koska on esimerkkinä nuoremmille. Ei pidä väheksyä itseensä vaan terve itsetunto on hyvä juttu. Ja muiden terve kunnioitus ja hyvät käytöstavat ovat hyvä juttu.
- Anonyymi00122
Ei pidä väheksyä toisia, eikä esiintyä toisina ihmisinä.
- Anonyymi00074
2 muuta samasta vakkari bubista kuin ekakin samasta juopporingistä . Osaa kertoa heistä🫣
- Anonyymi00076
Sivusta jaan vinkin.. mene livenä jakamaan nuo tunteet naiselle ja ota selvää sitä kautta😎
- Anonyymi00077
Ja oot varma, että se oot just sinä Verkko-Sukkapää? -sivu
- Anonyymi00095
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ja oot varma, että se oot just sinä Verkko-Sukkapää? -sivu
Kyllä tämäkin kommentti on ihan aapeeäijän väsäämä, lapsihyvä
- Anonyymi00079
xDDDDDD
- Anonyymi00103
Jooh olipa taas hassu provo gubelta, tyty
- Anonyymi00081
ooon oon oon just nii upea etten edes häpeä mitään jos mul on kiire pskalle rapusbtarvon en kerkee jakaa syliä
- Anonyymi00082
elämä on enimmäkseen suolta
- Anonyymi00083
jonkin asian suoltamista aina on joku mikä päätä painaa
- Anonyymi00084
Niiku K gb ja P lo? Kysyy Krista Kärpänen. Kuulemma.
- Anonyymi00102
Neuvostoliiton tiedustelupalvelu? Good times champ
- Anonyymi00127
Anonyymi00102 kirjoitti:
Neuvostoliiton tiedustelupalvelu? Good times champ
Gerberos?
- Anonyymi00130
Anonyymi00127 kirjoitti:
Gerberos?
Yes, one kebab roll full hog
- Anonyymi00085
Kyllä sen vähättelyn hoitaa muut 😉
- Anonyymi00096
No onkos ollut edel tiivistä tai sen semmosta? Sivusta
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
No onkos ollut edel tiivistä tai sen semmosta? Sivusta
Efektiivistä* myötähäpeät
- Anonyymi00086
Joo.. mohamed ja mustafa
- Anonyymi00087
36 kiinnostaa/nutta niihän se on mutta.
- Anonyymi00088
Sitä se naapurin ruohonleikkaajamieskin sanoi. Tulipa vierailtua naapurin rouvassa.
- Anonyymi00089
Ja Rantanen huus lisää havuja. Kuulemma.
- Anonyymi00091
Kastele vaan pöksysi, mutta ruohonleikkaajamies ei ole kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi00098
Anonyymi00091 kirjoitti:
Kastele vaan pöksysi, mutta ruohonleikkaajamies ei ole kiinnostunut sinusta.
Ai sinä tunnet ns hänetkin, trolliäijälle avautuva naisparka..
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ai sinä tunnet ns hänetkin, trolliäijälle avautuva naisparka..
Ja toisekseen luetun ymmärtäminen alkaa olla aika hataraa
- Anonyymi00104
Anonyymi00099 kirjoitti:
Ja toisekseen luetun ymmärtäminen alkaa olla aika hataraa
Oripään Oligarkin talo se vasta huteralta jo näyttääki. -71€/h
- Anonyymi00090
Ei ole kyse siitä kun haluaa kertoa muiden rötöksistä. Tässä asiassa lspset ensin.
- Anonyymi00092
Se on sellanen juttu, että en edes kiinnitä huomiota sellaiseen, vaikka jotain huomaisinkin, tarkoituksellisesti. Enkä varsinkaan hae sitä tai ruoki sitä, etten anna kenellekään väärää kuvaa! Minulla on moraali ja selkäranka 😉
- Anonyymi00100
Tuo on hyvä tapa toimia!
- Anonyymi00101
Kunnon ragebaitin oot aapeeäijä saanut aikaan poistetuista kommenteista päätellen peräti 48. Elämä on elämän parasta aikaa ja silleen. T naiselta
- Anonyymi00106
Anonyymi00101 kirjoitti:
Kunnon ragebaitin oot aapeeäijä saanut aikaan poistetuista kommenteista päätellen peräti 48. Elämä on elämän parasta aikaa ja silleen. T naiselta
Nyt tuli Vähän liikaa Nykästyä. Kuulemma. -KimBooking
- Anonyymi00108
Anonyymi00106 kirjoitti:
Nyt tuli Vähän liikaa Nykästyä. Kuulemma. -KimBooking
Et sinä kyllä selvinpäin tätä impulsiivista saagaa kirjoita
- Anonyymi00107
Jos kerran olen niin upea, niin miksipä minulle kerta toisensa jälkeen ehdotellaan kaikkea paskaa, kuten mankelointia, pesuloita, kodinhoitoa ja ruokakauppoja? Tai entisiä työpaikkoja, jotka eivät kiinnosta minua tippaakaan.
Yleensä heille, joita pidetään upeina halutaan myös hyvää eikä ainoastaan nähdä, kuinka ihminen alistuu johonkin mitä hän ei halua.
En valitse entisiä tuttuja A ja B vaan vaihtoehto C:n joka on minulle mieleinen. - Anonyymi00109
Efäfå
- Anonyymi00111
Kiitos tiedosta, 🩶 mitä teen tällä tiedolla sitten, ollaa kiinnostuneita muka, eikä olla kuitenkaan?. Puhutaan, irvaillaan vaan miesten kesken, eikä naiselle mitään?. ☺️.
Taktiikka sekin. Eli ei ole aitoa kiinnostusta. Hah!
Sivusta yks - Anonyymi00112
Sehän on suotavaakin kun ei saanutkaan sitä mitä halusi💔🙄❤️😃
- Anonyymi00113
Jeps. Sitähän elämä on. En minäkään olisi tässä tilanteessa, jossa lykätään hakeutuammn porukkaan, (samankaltaisuuden näkökulmasta) ja ei tosiaankaan ole kaunis peilikuva. sivusta
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Jeps. Sitähän elämä on. En minäkään olisi tässä tilanteessa, jossa lykätään hakeutuammn porukkaan, (samankaltaisuuden näkökulmasta) ja ei tosiaankaan ole kaunis peilikuva. sivusta
Lisänä vielä, että pyritään puhumaan "samaa kieltä" ja samalla sanavarasto vain suppenee ja suppenee.
Ehkä tarkoituksellisesti jatkossa haen puhuessani mielestäni mahdollisimman erikoisia ja harvemmin käytettyjä ilmauksia. - Anonyymi00116
Luulo; ’kaikki tytöt ei ole vaan sitä varten’. ’Jokaiselle jotakin’, kaikille ei taida olla vastapareja. Itse haluan enemmän.
Sivusta
- Anonyymi00115
sopivat toisilleen. ❤️
- Anonyymi00117
nyt on hakattu veitsi ja pistetty woodoo nukkea ehkäpä alkaisi tapahtumaan.
- Anonyymi00129
Onko aapeeäijä huonot fiilingit taas? Kokeile jotai uutta mömmöö vaikka. Ei nuo nykyiset wörki
- Anonyymi00141
Anonyymi00129 kirjoitti:
Onko aapeeäijä huonot fiilingit taas? Kokeile jotai uutta mömmöö vaikka. Ei nuo nykyiset wörki
Noitanaisena en harrasta moista, vihernoituus oma tieni.
Ketähän instapersettä nyt tulisi kadehtia?
- Anonyymi00118
kiitos kun opwtitte, näin ootte siis toiminut ja hakannut, tiwtousyuksien lisäksi. ei se mitään tehdään samaa teille ja joka päivälle.
- Anonyymi00119
ja joka teko hakataan, pilssitte mun elämän jotta muut Saa enemmän. nyt hakataan takaisin ja tahtoa on!
- Anonyymi00120
pistäkää mieleenne nyt. inö saan ja te ette. veitset hakattu.
- Anonyymi00123
Höpöaloitus mun mielestä. Alentavaa arvottaa noin.
- Anonyymi00128
Omissa maailmoissa elävän keken hatusta heitettyä virtuaalista paperinukkeleikkiä ilman varsinaista ns muusaa sitä tämä on. Lisään, että älkää naiset vaan karheita olko narsistin narinasta
- Anonyymi00124
on se kumma että yksi suku saa tappaa, hakata, Varasta, tehdä mitä vaan ja yksi porukka. nyt hakataan takaisin ja Jeesus että tekee hyvää tietää että joka isku tuo niille pahaa, kiusaa, estettä ja ongelmia.
- Anonyymi00125
nyt on jo vedetty ehjä puolen väliin, jatketaan vaan ja tulee näkymään tulevaisuudessa teille kaikki takaisin.
- Anonyymi00126
ja niin kauan ja niin monet juttuun kun ootte vaikuttanut ja kostanut muiden tekoja tänne, hakataan takaisin
- Anonyymi00132
säälistä😂
- Anonyymi00134
Ihan kaksi. Itse asiassa kun ajatellaan asiaa, joku kaksi kiinnostunutta kertoisi siitä, että henkilö elää jossain pienessä kylässä, jossa on vaan yksi pubi, jossa käy aina ne samat muutaman ihmiset. Jos liikkuu paljon suurissa paikoissa, vaihtoehtojen määrä kasvaa vähintään sadoilla. Tietenkin jos on vakavasti kiinnostunut yhdestä ja ainoasta ihmisestä, se on aivan eri asia, silloin on sama vaikka olisi miljoona kiinnostunutta.
- Anonyymi00136
Palstan napakymppi pääsee aina kotimaanmatkalle VR on halpa ^^
- Anonyymi00138
Kaikki tytöt eivät ala enkeleiltå tuntumaan
- Anonyymi00142
Eikä enkeleitå kiinnostane kulutetut kalut.
Amen. - Anonyymi00144
Anonyymi00142 kirjoitti:
Eikä enkeleitå kiinnostane kulutetut kalut.
Amen.Runkkaa nyt siis jo hiljaa rauhassa, _poika_.
Mitään seksuaalista ei välillemme voisi edes ikinä tulla. - Anonyymi00145
Anonyymi00144 kirjoitti:
Runkkaa nyt siis jo hiljaa rauhassa, _poika_.
Mitään seksuaalista ei välillemme voisi edes ikinä tulla.koita nyt ymmärtää että kyllä sinulla varmasti oli käsitys minkälaisen ’naisen’ kanssa ’ tyttäriä’ sikiät veressä virtaa halu kaikenlaiseen :) näin se on
- Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
koita nyt ymmärtää että kyllä sinulla varmasti oli käsitys minkälaisen ’naisen’ kanssa ’ tyttäriä’ sikiät veressä virtaa halu kaikenlaiseen :) näin se on
sinä olet niin putkinäköinen ja tylsä ota sen mukainen daami
- Anonyymi00139
Mihin aloitus liitty unohdin kun ketju pitkä
- Anonyymi00143
En muista
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253153Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161101Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63903Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke54884- 52819
- 48709
- 58685
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82682- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624