Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
Vastaukset 71
- Anonyymi00001
Pitää hankkia kolmas
- Anonyymi00024
Joo, ei kahta ilman kolmatta!
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Joo, ei kahta ilman kolmatta!
Totuus taitaa kuitenkin olla siinä, että miten toinen sinut kokee ja aistii, jos huomaa sinussa sen, että pelaat monilla korteilla voi olla, että jäät ilman sitä yhtäkin tai ainakaan kunnollista yhtä, ehkä valinta kohdistuu mieheen, joka on samanlainen peluri kuin sinäkin?
Tämäkin sen todistaa, että varovainen kannattaa näissäkin olla, ettei se ensivaikutelma ole välttämättä niin myönteinen, mikä siitä aluksi piirtyy verkkokalvoille? Epäileväisiä ihmisiä on jo paljon ja määrä taitaa entisestään kasvaa vain, kun usko hyvään laskee.
- Anonyymi00002
on sulla vaikeeta
- Anonyymi00003
Eli kolmas pitää hankkia selvä
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eli kolmas pitää hankkia selvä
mm.
- Anonyymi00004
Et voi .
Sun pitää mies valita jompi kumpi
Ja mieluusti kertoa sille jolle sovit ensvikolle treffi et sullon jo joku muu....- Anonyymi00005
Miehillä olisi valinnanvaraa? Unissaan
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ap oletko mies vai nainen kun et sanonut?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ap oletko mies vai nainen kun et sanonut?
Im an alien, im a little alien
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
esiinnyt
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
esiinnyt
vttu kukaan niistä ei täällä edes kirjota
- Anonyymi00037
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo kyllä tämä aapeeäijä on just se nk kaksineuvoinen mies joka naisia esittää
- Anonyymi00038
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin no fantasiaahan tämä aapeeäijä itselleen käsikirjoittaa..
- Anonyymi00009
Kumpi niist on Palmerin Laura?
- Anonyymi00010
Ei sano mitään mutta yty ja jyty sanoo terkkuja
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei sano mitään mutta yty ja jyty sanoo terkkuja
Hyvä ettei Ali-Seppo.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hyvä ettei Ali-Seppo.
Voiko alemmas mennä..
- Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voiko alemmas mennä..
Voi. Valtatien ojan Pohjalle. Kuulemma.
- Anonyymi00011
lyhyesti, et.
- Anonyymi00012
Pyh
- Anonyymi00015
👍👍👍
- Anonyymi00016
Pidä molemmat,mut pidä molemmat myös tyytyväisinä
- Anonyymi00019
Ei ole mun tehtävä se
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ole mun tehtävä se
No sun tehtävä se ois jos haluat pitää molemmat
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
No sun tehtävä se ois jos haluat pitää molemmat
Joo toinen niistä poistuu muuten saatavilta
Älä leiki ihmisillä ja niiden tunteilla
Mies ja luulr sitten et se on ok
Ja hyvöksyttyä käytöstä.
Valitse tarkoin siis omasi ja pysy hänessö
Nytkin olis jo syytä soitella eräälle
Jos aijot hänet pitää !!!!! - Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joo toinen niistä poistuu muuten saatavilta
Älä leiki ihmisillä ja niiden tunteilla
Mies ja luulr sitten et se on ok
Ja hyvöksyttyä käytöstä.
Valitse tarkoin siis omasi ja pysy hänessö
Nytkin olis jo syytä soitella eräälle
Jos aijot hänet pitää !!!!!Iso mies eli aapee rähjää itselleen. Vaivaannuttava farssi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ole mun tehtävä se
Älä nyt aapeeäijä noin sano.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Älä nyt aapeeäijä noin sano.
Kun sillä mitään ensimmäistäkään ole ja näin. Mut ihan kiva rage baitti
- Anonyymi00020
Hänki rehdimpi luonne ja selkäranka!
- Anonyymi00021
Yhtä vain mmmmm.
- Anonyymi00025
Et rakasta sitä ensimmäistä, jos olet kokenut tarvetta rakastua johonkin toiseen. Kuvittelet vain tietäväsi mitä rakkaus edes on.
- Anonyymi00045
Aika suppea käsitys rakkaudesta. Voihan olla, että sitä ensimmäistä rakastaa tasaisella liekillä kuin ystävää ja siihen toiseen on rakastunut tulisesti roihuten.
- Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Aika suppea käsitys rakkaudesta. Voihan olla, että sitä ensimmäistä rakastaa tasaisella liekillä kuin ystävää ja siihen toiseen on rakastunut tulisesti roihuten.
Jaa jotain sovellushommiako tämä jälkimmäinen skenaario aapeeäijä? Hehe
- Anonyymi00065
Anonyymi00045 kirjoitti:
Nyt meni langan päät solmuun? Kaikki väitteet totta mutta ystävänä rakastaminen ei ole sitä mikä mielletään romanttiseksi rakkaudeksi. Ja se tulisuus on yleensä himoa.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Nyt meni langan päät solmuun? Kaikki väitteet totta mutta ystävänä rakastaminen ei ole sitä mikä mielletään romanttiseksi rakkaudeksi. Ja se tulisuus on yleensä himoa.
Sivusta oli
- Anonyymi00068
Anonyymi00065 kirjoitti:
Palsta on täynnä emotionaalisia tynkiä, jotka ei kykene erottamaan rakkautta himosta.
- Anonyymi00026
Varmaan fiksua pysyä sen oman vaimon kanssa. Rakastuminen menee sitten joskus ohi jos on mennäkseen.
- Anonyymi00029
Sinä fakiiri tiedät sukupuolet heti??
- Anonyymi00040
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinä fakiiri tiedät sukupuolet heti??
Ei millään mene jakeluun, että aapeeäijä kirjoittaa itselleen todellisuutta mitä ei ole 😏
- Anonyymi00061
Pitäähän oikean rakkauden nyt kestää pientä horjumista. Saada siitä jopa virtaa.
- Anonyymi00030
Pidä molemmat, se on sitä polyamoriaa❤️👍 Vuoropäivät tai -tunnit. Omaa aikaa täytyy järjestää myös. Mulle sopisi esim. kaivatun kanssa tiistai- ja torstai-iltapäivät. Muutoin voin olla vakikumppanin kanssa.
Nainen- Anonyymi00032
"Tito Ortiz", varmaa näytätki siltä. -sivu
- Anonyymi00041
Latvasta lahojen hommaa WT- teatterisi seuraaminen ns sillä silmällä, aapeeäijä plus muut
- Anonyymi00050
Anonyymi00032 kirjoitti:
"Tito Ortiz", varmaa näytätki siltä. -sivu
Koitahan jaksaa porskuttaa, tuleva päiväsalin rinnuksille kuolaaja. Sivusta TT
- Anonyymi00062
Anonyymi00041 kirjoitti:
Latvasta lahojen hommaa WT- teatterisi seuraaminen ns sillä silmällä, aapeeäijä plus muut
Niinpä juuri ja sen porukan kanssa en tule koskaan olemaan missään tekemisissä!
- Anonyymi00033
Tunteilleen ei vain voi mitään. Ole sen kanssa, jota rakastat ja pidä vain ystävänä hän, kehen olet rakastunut. -nainen sivusta
- Anonyymi00042
Ei rakastuneet oikein voi kaveerata keskenään, se on joko tai. Muu on tulella leikkimistä ja aiheuttaa luultavasti vain tuhoa.
- Anonyymi00043
Haluaisitko itse, että sinun puolisosi tapailee "ystävyyden merkeissä" ihmistä, johon on rakastunut? Tai tekisitkö itse omalle puolisollesi niin, vaikka tietäisit sen aiheuttavan hänelle tuskaa? Tekisitkö jollekin tuntemattomalle ihmiselle niin, että tapailisit hänen puolisoaan "ystävänä" vaikka tietäisit että hän on rakastunut sinuun?
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
Haluaisitko itse, että sinun puolisosi tapailee "ystävyyden merkeissä" ihmistä, johon on rakastunut? Tai tekisitkö itse omalle puolisollesi niin, vaikka tietäisit sen aiheuttavan hänelle tuskaa? Tekisitkö jollekin tuntemattomalle ihmiselle niin, että tapailisit hänen puolisoaan "ystävänä" vaikka tietäisit että hän on rakastunut sinuun?
Ei tarvitse tapailla. Eiköhän ystävyys jo ole olemassa, kun on pystynyt rakastumaan. Eli ollaan jo tekemisissä. Siihen ei tarvitse tehdä muutosta. Ystävyys jatkuu kuten ennenkin. Rakastunut vain salaa tunteensa.
Sivusta n - Anonyymi00063
Anonyymi00043 kirjoitti:
En todellakaan koskaan voisi tehdä niin! Jos alan seurustella tummatukkaisen 50+ miehen kanssa, hän on yksi ja ainoa minulle aina!
- Anonyymi00039
Tuohon on selkeä vastaus. Se nainen, joka oikeasti haluaa minut elämäänsä.
- Anonyymi00044
Ja mulle se mies, joka oikeasti haluaa minut. Eli näyttää sen sanoin ja teon.
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Minä mies ainakin olen nimenomaan halukas tapaamaan livessä ja se on oikeasti ainoa teko, jolla voi osoittaa oikeaa, realistista haluaan ja kiinnostustaan. Puhelimet ja muut sopivat alkuun vain tapaamisen sopimiseen, sen jälkeen ne voivat toimia aputyökaluina yhteyden ylläpitämisessä.
- Anonyymi00052
Anonyymi00044 kirjoitti:
Eikö telepaattisesti riitä? 😅
- Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
Minä mies ainakin olen nimenomaan halukas tapaamaan livessä ja se on oikeasti ainoa teko, jolla voi osoittaa oikeaa, realistista haluaan ja kiinnostustaan. Puhelimet ja muut sopivat alkuun vain tapaamisen sopimiseen, sen jälkeen ne voivat toimia aputyökaluina yhteyden ylläpitämisessä.
Sama juttu. Valitsin sen, jonka irl sopi tekemisistä ja kertoi tunteistaan. Toisesta miehestä en edes tiennyt onko kiinnostunut vai ei, kun ei koskaan osoittanut takaisin kiinnostustaan. Minä kyllä osoitin tunteeni niin, ettei voinut erehtyä.
Nainen - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Sama juttu. Valitsin sen, jonka irl sopi tekemisistä ja kertoi tunteistaan. Toisesta miehestä en edes tiennyt onko kiinnostunut vai ei, kun ei koskaan osoittanut takaisin kiinnostustaan. Minä kyllä osoitin tunteeni niin, ettei voinut erehtyä.
NainenNiin. Usein naiset valitsevat sen miehen, joka on aktiivisin, ei välttämättä sitä, joka on sopivin. Ehkä sekin on jonkinlaista laiskuutta tai miehillä ei ole suurta väliä kuka se on.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Niin. Usein naiset valitsevat sen miehen, joka on aktiivisin, ei välttämättä sitä, joka on sopivin. Ehkä sekin on jonkinlaista laiskuutta tai miehillä ei ole suurta väliä kuka se on.
Miten nainen voisi edes "valita" ihmistä, jonka tunteista ei edes tiedä? Ja äskenhän mies, jolle vastasin, sanoi valitsevansa samaan tapaan sen aktiivisemman, ei välttämättä sen oikean.
- Anonyymi00058
Anonyymi00052 kirjoitti:
Eikö telepaattisesti riitä? 😅
Ei riitä!
- Anonyymi00064
Anonyymi00048 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa häirikölle, joten ei ole mitään tarvetta keskustella hänen kanssaan koskaan!
- Anonyymi00056
Itse olen siirtynyt jo aikoja sitten takavasemmalle. En jaksa enään mitään ihmissuhdepelejä.
- Anonyymi00060
Se riippuu varmaan noista kahdesta että suostuvatko jakamaan sinut.
- Anonyymi00067
Moniko tyytyy melkeinrakkauteen? Esittävät rakastunutta?
- Anonyymi00069
Ihan hyvin voit, se vaan vaatii sulta järjestelykykyä. Minäkin pyöritän useampaa naista yhtä aikaa.
- Anonyymi00070
Yhdessäkin miehessä on liikaa. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa ja se on nykyään kortilla.
Sivusta n - Anonyymi00073
Sun naiskokoelmasta kyllästyy yksi toisensa jälkeen. Voit pyörittää karuselliasi ja luulet johtavasi sitä, olla yläpuolella, mutta elämä on rajallista.
Kupsahdat.
- Anonyymi00071
Miksi et jos se heille sopii nehän on asioita mistä on syytä keskustella yhdessä mutta oletko itse valmis suhteeseen jos et tunteitasi tuon vertaa hallitse edes
- Anonyymi00072
Mitä jos sinua pidetään toisena kun rakastetaan toiseen, miltä tuntuu
- Anonyymi00074
Katso vuosien kuluvan ja sitä miten nuo ihmiset pilaavat omat elämänsä. Ihmiset eivät osaa rakastaa ilman sukufarsseja eikä niissä siksi ole mitään rakkautta.
Tässä sulle hammasraspi🪥 - Anonyymi00075
Voit pitää..
- Anonyymi00077
Uskottomuudessa ei ole kyse rakkauden vaan kunnioituksen puutteesta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476