Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Anonyymi-ap

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁

71

780

Vastaukset 71

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitää hankkia kolmas

• Anonyymi00024

Joo, ei kahta ilman kolmatta!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joo, ei kahta ilman kolmatta!

Totuus taitaa kuitenkin olla siinä, että miten toinen sinut kokee ja aistii, jos huomaa sinussa sen, että pelaat monilla korteilla voi olla, että jäät ilman sitä yhtäkin tai ainakaan kunnollista yhtä, ehkä valinta kohdistuu mieheen, joka on samanlainen peluri kuin sinäkin?

Tämäkin sen todistaa, että varovainen kannattaa näissäkin olla, ettei se ensivaikutelma ole välttämättä niin myönteinen, mikä siitä aluksi piirtyy verkkokalvoille? Epäileväisiä ihmisiä on jo paljon ja määrä taitaa entisestään kasvaa vain, kun usko hyvään laskee.

• Anonyymi00002

on sulla vaikeeta

• Anonyymi00003

Eli kolmas pitää hankkia selvä

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eli kolmas pitää hankkia selvä

mm.

• Anonyymi00004

Et voi .
      Sun pitää mies valita jompi kumpi
      Ja mieluusti kertoa sille jolle sovit ensvikolle treffi et sullon jo joku muu....

• Anonyymi00005

Miehillä olisi valinnanvaraa? Unissaan

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ap oletko mies vai nainen kun et sanonut?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ap oletko mies vai nainen kun et sanonut?

Im an alien, im a little alien

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

esiinnyt

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

esiinnyt

vttu kukaan niistä ei täällä edes kirjota

• Anonyymi00037
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joo kyllä tämä aapeeäijä on just se nk kaksineuvoinen mies joka naisia esittää

• Anonyymi00038
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin no fantasiaahan tämä aapeeäijä itselleen käsikirjoittaa..

• Anonyymi00009

Kumpi niist on Palmerin Laura?

• Anonyymi00010

Ei sano mitään mutta yty ja jyty sanoo terkkuja

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei sano mitään mutta yty ja jyty sanoo terkkuja

Hyvä ettei Ali-Seppo.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hyvä ettei Ali-Seppo.

Voiko alemmas mennä..

• Anonyymi00031
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Voiko alemmas mennä..

Voi. Valtatien ojan Pohjalle. Kuulemma.

• Anonyymi00011

lyhyesti, et.

• Anonyymi00012

Pyh

• Anonyymi00015

👍👍👍

• Anonyymi00016

Pidä molemmat,mut pidä molemmat myös tyytyväisinä

• Anonyymi00019

Ei ole mun tehtävä se

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei ole mun tehtävä se

No sun tehtävä se ois jos haluat pitää molemmat

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No sun tehtävä se ois jos haluat pitää molemmat

Joo toinen niistä poistuu muuten saatavilta
        Älä leiki ihmisillä ja niiden tunteilla
        Mies ja luulr sitten et se on ok
        Ja hyvöksyttyä käytöstä.
        Valitse tarkoin siis omasi ja pysy hänessö
        Nytkin olis jo syytä soitella eräälle
        Jos aijot hänet pitää !!!!!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Joo toinen niistä poistuu muuten saatavilta
        Älä leiki ihmisillä ja niiden tunteilla
        Mies ja luulr sitten et se on ok
        Ja hyvöksyttyä käytöstä.
        Valitse tarkoin siis omasi ja pysy hänessö
        Nytkin olis jo syytä soitella eräälle
        Jos aijot hänet pitää !!!!!

Iso mies eli aapee rähjää itselleen. Vaivaannuttava farssi.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei ole mun tehtävä se

Älä nyt aapeeäijä noin sano.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Älä nyt aapeeäijä noin sano.

Kun sillä mitään ensimmäistäkään ole ja näin. Mut ihan kiva rage baitti

• Anonyymi00020

Hänki rehdimpi luonne ja selkäranka!

• Anonyymi00021

Yhtä vain mmmmm.

• Anonyymi00025

Et rakasta sitä ensimmäistä, jos olet kokenut tarvetta rakastua johonkin toiseen. Kuvittelet vain tietäväsi mitä rakkaus edes on.

• Anonyymi00045

Aika suppea käsitys rakkaudesta. Voihan olla, että sitä ensimmäistä rakastaa tasaisella liekillä kuin ystävää ja siihen toiseen on rakastunut tulisesti roihuten.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Aika suppea käsitys rakkaudesta. Voihan olla, että sitä ensimmäistä rakastaa tasaisella liekillä kuin ystävää ja siihen toiseen on rakastunut tulisesti roihuten.

Jaa jotain sovellushommiako tämä jälkimmäinen skenaario aapeeäijä? Hehe

• Anonyymi00065
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Nyt meni langan päät solmuun? Kaikki väitteet totta mutta ystävänä rakastaminen ei ole sitä mikä mielletään romanttiseksi rakkaudeksi. Ja se tulisuus on yleensä himoa.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Nyt meni langan päät solmuun? Kaikki väitteet totta mutta ystävänä rakastaminen ei ole sitä mikä mielletään romanttiseksi rakkaudeksi. Ja se tulisuus on yleensä himoa.

Sivusta oli

• Anonyymi00068
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Palsta on täynnä emotionaalisia tynkiä, jotka ei kykene erottamaan rakkautta himosta.

• Anonyymi00026

Varmaan fiksua pysyä sen oman vaimon kanssa. Rakastuminen menee sitten joskus ohi jos on mennäkseen.

• Anonyymi00029

Sinä fakiiri tiedät sukupuolet heti??

• Anonyymi00040
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sinä fakiiri tiedät sukupuolet heti??

Ei millään mene jakeluun, että aapeeäijä kirjoittaa itselleen todellisuutta mitä ei ole 😏

• Anonyymi00061

Pitäähän oikean rakkauden nyt kestää pientä horjumista. Saada siitä jopa virtaa.

• Anonyymi00030

Pidä molemmat, se on sitä polyamoriaa❤️👍 Vuoropäivät tai -tunnit. Omaa aikaa täytyy järjestää myös. Mulle sopisi esim. kaivatun kanssa tiistai- ja torstai-iltapäivät. Muutoin voin olla vakikumppanin kanssa.
      Nainen

• Anonyymi00032

"Tito Ortiz", varmaa näytätki siltä. -sivu

• Anonyymi00041

Latvasta lahojen hommaa WT- teatterisi seuraaminen ns sillä silmällä, aapeeäijä plus muut

• Anonyymi00050
        Anonyymi00032 kirjoitti:

"Tito Ortiz", varmaa näytätki siltä. -sivu

Koitahan jaksaa porskuttaa, tuleva päiväsalin rinnuksille kuolaaja. Sivusta TT

• Anonyymi00062
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Latvasta lahojen hommaa WT- teatterisi seuraaminen ns sillä silmällä, aapeeäijä plus muut

Niinpä juuri ja sen porukan kanssa en tule koskaan olemaan missään tekemisissä!

• Anonyymi00033

Tunteilleen ei vain voi mitään. Ole sen kanssa, jota rakastat ja pidä vain ystävänä hän, kehen olet rakastunut. -nainen sivusta

• Anonyymi00042

Ei rakastuneet oikein voi kaveerata keskenään, se on joko tai. Muu on tulella leikkimistä ja aiheuttaa luultavasti vain tuhoa.

• Anonyymi00043

Haluaisitko itse, että sinun puolisosi tapailee "ystävyyden merkeissä" ihmistä, johon on rakastunut? Tai tekisitkö itse omalle puolisollesi niin, vaikka tietäisit sen aiheuttavan hänelle tuskaa? Tekisitkö jollekin tuntemattomalle ihmiselle niin, että tapailisit hänen puolisoaan "ystävänä" vaikka tietäisit että hän on rakastunut sinuun?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Haluaisitko itse, että sinun puolisosi tapailee "ystävyyden merkeissä" ihmistä, johon on rakastunut? Tai tekisitkö itse omalle puolisollesi niin, vaikka tietäisit sen aiheuttavan hänelle tuskaa? Tekisitkö jollekin tuntemattomalle ihmiselle niin, että tapailisit hänen puolisoaan "ystävänä" vaikka tietäisit että hän on rakastunut sinuun?

Ei tarvitse tapailla. Eiköhän ystävyys jo ole olemassa, kun on pystynyt rakastumaan. Eli ollaan jo tekemisissä. Siihen ei tarvitse tehdä muutosta. Ystävyys jatkuu kuten ennenkin. Rakastunut vain salaa tunteensa.
        Sivusta n

• Anonyymi00063
        Anonyymi00043 kirjoitti:

En todellakaan koskaan voisi tehdä niin! Jos alan seurustella tummatukkaisen 50+ miehen kanssa, hän on yksi ja ainoa minulle aina!

• Anonyymi00039

Tuohon on selkeä vastaus. Se nainen, joka oikeasti haluaa minut elämäänsä.

• Anonyymi00044

Ja mulle se mies, joka oikeasti haluaa minut. Eli näyttää sen sanoin ja teon.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Minä mies ainakin olen nimenomaan halukas tapaamaan livessä ja se on oikeasti ainoa teko, jolla voi osoittaa oikeaa, realistista haluaan ja kiinnostustaan. Puhelimet ja muut sopivat alkuun vain tapaamisen sopimiseen, sen jälkeen ne voivat toimia aputyökaluina yhteyden ylläpitämisessä.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Eikö telepaattisesti riitä? 😅

• Anonyymi00053
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Minä mies ainakin olen nimenomaan halukas tapaamaan livessä ja se on oikeasti ainoa teko, jolla voi osoittaa oikeaa, realistista haluaan ja kiinnostustaan. Puhelimet ja muut sopivat alkuun vain tapaamisen sopimiseen, sen jälkeen ne voivat toimia aputyökaluina yhteyden ylläpitämisessä.

Sama juttu. Valitsin sen, jonka irl sopi tekemisistä ja kertoi tunteistaan. Toisesta miehestä en edes tiennyt onko kiinnostunut vai ei, kun ei koskaan osoittanut takaisin kiinnostustaan. Minä kyllä osoitin tunteeni niin, ettei voinut erehtyä.
        Nainen

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Sama juttu. Valitsin sen, jonka irl sopi tekemisistä ja kertoi tunteistaan. Toisesta miehestä en edes tiennyt onko kiinnostunut vai ei, kun ei koskaan osoittanut takaisin kiinnostustaan. Minä kyllä osoitin tunteeni niin, ettei voinut erehtyä.
        Nainen

Niin. Usein naiset valitsevat sen miehen, joka on aktiivisin, ei välttämättä sitä, joka on sopivin. Ehkä sekin on jonkinlaista laiskuutta tai miehillä ei ole suurta väliä kuka se on.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Niin. Usein naiset valitsevat sen miehen, joka on aktiivisin, ei välttämättä sitä, joka on sopivin. Ehkä sekin on jonkinlaista laiskuutta tai miehillä ei ole suurta väliä kuka se on.

Miten nainen voisi edes "valita" ihmistä, jonka tunteista ei edes tiedä? Ja äskenhän mies, jolle vastasin, sanoi valitsevansa samaan tapaan sen aktiivisemman, ei välttämättä sen oikean.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Eikö telepaattisesti riitä? 😅

Ei riitä!

• Anonyymi00064
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa häirikölle, joten ei ole mitään tarvetta keskustella hänen kanssaan koskaan!

• Anonyymi00056

Itse olen siirtynyt jo aikoja sitten takavasemmalle. En jaksa enään mitään ihmissuhdepelejä.

• Anonyymi00060

Se riippuu varmaan noista kahdesta että suostuvatko jakamaan sinut.

• Anonyymi00067

Moniko tyytyy melkeinrakkauteen? Esittävät rakastunutta?

• Anonyymi00069

Ihan hyvin voit, se vaan vaatii sulta järjestelykykyä. Minäkin pyöritän useampaa naista yhtä aikaa.

• Anonyymi00070

Yhdessäkin miehessä on liikaa. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa ja se on nykyään kortilla.
        Sivusta n

• Anonyymi00073

Sun naiskokoelmasta kyllästyy yksi toisensa jälkeen. Voit pyörittää karuselliasi ja luulet johtavasi sitä, olla yläpuolella, mutta elämä on rajallista.
        Kupsahdat.

• Anonyymi00071

Miksi et jos se heille sopii nehän on asioita mistä on syytä keskustella yhdessä mutta oletko itse valmis suhteeseen jos et tunteitasi tuon vertaa hallitse edes

• Anonyymi00072

Mitä jos sinua pidetään toisena kun rakastetaan toiseen, miltä tuntuu

• Anonyymi00074

Katso vuosien kuluvan ja sitä miten nuo ihmiset pilaavat omat elämänsä. Ihmiset eivät osaa rakastaa ilman sukufarsseja eikä niissä siksi ole mitään rakkautta.
      Tässä sulle hammasraspi🪥

• Anonyymi00075

Voit pitää..

• Anonyymi00077

Uskottomuudessa ei ole kyse rakkauden vaan kunnioituksen puutteesta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43